Transcript mzlive - epizoda 119 [00:01:12] *unknown*: Jdu na Predator Upgrade, to znamená zajde výstek na nové filmy. [00:01:16] *SPEAKER_03*: To se vyplatí. [00:01:17] *SPEAKER_03*: No nicméně viděli jsme dneska Predator Evoluce a trošku nás to stálo one man behind, jak se říká. [00:01:26] *SPEAKER_00*: Karol je dorazil, Karol ten film úplně nějak nebyl schopný zkousnout a řekl, že na to sere a prostě odešel, od té doby nebral nikomu telefon. [00:01:34] *SPEAKER_03*: byl nasranej, řekl, že o tom nehodlá se vůbec vybavovat, museli jsme video natočit bez něj, který vypustíme zítra ráno na Facebook a celkově prostě říkal, že se o tom vůbec nehodlá bavit, že je to pro ně příliš velká rána. [00:01:47] *SPEAKER_00*: Remzi to taky není, ten nikomu nechybí, ale kdyby to někoho zajímalo, tak je někde ale dovolený v nějaký rozvojový zemi. [00:01:53] *SPEAKER_03*: Ale samozřejmě my to musíme už jako řešit nějak koncepčně, protože když jednou začal se ten karel chybí, já myslím, že to prostě nemá tu flouk. [00:02:01] *unknown*: Mě to bez něj nebaví. [00:02:02] *SPEAKER_03*: Přesně tak. [00:02:03] *SPEAKER_03*: Já bych dnes trošku nějakou stížnost oficiální cestou a musíme to řešit. [00:02:08] *SPEAKER_01*: Jako jeho mančovce, nebo jak se to... Třeba, teď máme vlastně víc možností na tom, co se Kara sezdal. [00:02:14] *SPEAKER_03*: Kara se sezdal a od té doby jako vyměněný přestal chodit domů i z Univer. [00:02:19] *SPEAKER_03*: Ale... Na narozeniny snad dorazí. [00:02:21] *SPEAKER_03*: Přesně, probereme to s nima tak. [00:02:23] *SPEAKER_03*: Ale my jsme teda viděli to Predator Evoluce a můžeme vám říct, že... [00:02:28] *unknown*: Úplně nadšený nejsme, no. [00:02:29] *SPEAKER_01*: Je to čerstvý, viděli jsme to dneska ráno, takže ty rány jsou nezahojené. [00:02:35] *SPEAKER_01*: Je někdo, kdo by tomu dal palec nahoru? [00:02:37] *SPEAKER_00*: Já bych ho dal, ale hlavně kvůli tomu, že vy dva byste ho dali dolů a to se tak zleji nechce. [00:02:41] *SPEAKER_00*: Takzvaný vyrovnávací palec. [00:02:43] *SPEAKER_00*: Přesně tak. [00:02:44] *SPEAKER_00*: Velmi nahoru, ale tak jako malinko. [00:02:45] *SPEAKER_00*: Takže číselně 6 deseti. [00:02:48] *unknown*: 6 deseti. [00:02:48] *SPEAKER_03*: Tak to si zasloužíš asi první promluvu o tomto velkohlepém stínku. [00:02:53] *SPEAKER_00*: V toho jsem se právě bál. [00:02:55] *SPEAKER_00*: O čem to vlastně jde? [00:02:56] *unknown*: Ten film je o tom, jak na Země přiletí Predátor, což asi všichni čekali a on přiletí během první minuty. [00:03:03] *SPEAKER_00*: Nejslavnější vesmírný lovec. [00:03:05] *SPEAKER_01*: Tam intro je jako ze Star Wars, že máte záběr na ty hvězdy a najednou se od někuď vynoří nějaká loď a tu pro nás lidi je druhá loď a vy si říkáte, jestli jste nevlezli do špatného kinostálu. [00:03:15] *SPEAKER_01*: Ještě než to dořekneš, je tam právě mimochodem už v tom prvním záběru je tam vidět jedna z velkých nástrah toho filmu, že to tajemství je pryč. [00:03:24] *SPEAKER_03*: To prostě, že to Monstrum vystupující z džungle, postupně odhalující svoje nějaký dovednosti, postupně odkryvající tu svoji humusoidnost, to je všechno pryč, najednou je to úplně nudnej, ne nudnej, ale rutijní běžný protagonista, kterého potkáte po toukách, při toukách vesmírně. [00:03:44] *SPEAKER_03*: To je velký problém toho filmu, že on vlastně nepracuje s tím tajemstvím, který v jední chci bylo absolutní, tam jsme relátora viděli třeba až po hodině, ve dvojce [00:03:54] *unknown*: Tam jsme už samozřejmě věděli, co se bude dít, jak ta potvora vypadá, ale zas byla vodostina a tady se toho vykecá strašně moc, dokonce strašně moc věcí, které byste asi vůbec vědět jako nepotřebovali a nechtěli. [00:04:05] *SPEAKER_00*: Je tam nějaký pokus o budování hlubší mytologie, který se poměrně hodně míjí účinkem a ten lov a ten klasický predátor, [00:04:15] *SPEAKER_00*: tam je v podstatě v poslední čtvrthodince a tam má zase trošku jiný problémy. [00:04:19] *SPEAKER_01*: Já jsem napočítal minimálně tři postavy. [00:04:21] *SPEAKER_01*: Jejich jedinej účel v celém filmu je přijít, něco hrozně chytře vysvětlit, což jako zní chytře, ale nedává to absolutně smysl. [00:04:30] *SPEAKER_01*: Opravdu jako chodící expozice, kdy oni řeknou, jo, ten Predator dělá tohle a tohle a my jsme zjistili, že dělá tohle, protože chce tohle. [00:04:37] *SPEAKER_01*: Ta postava to řekne, odejde z toho plátna, už ji nikdy neuvidíte. [00:04:41] *SPEAKER_01*: Případně si do ní furt projektujete, že teda [00:04:43] *SPEAKER_01*: ještě přece musí udělat něco jinýho. [00:04:45] *SPEAKER_01*: Ale ne, jsou tam ty postavy jenom proto, aby prostě, protože se nešetřilo papírem, Shane Black ho používá jako taleťák, to znamená, že ten scénář musel být hrozně dlouhej. [00:04:55] *SPEAKER_01*: Ten film je hrozně ukecaný, ale hrozně a úplně zbytečně. [00:04:59] *unknown*: Jasně, i první Predator začíná tím, že je záběr na hvězdy a tam vidíte, že tam něco letí, ale to je všechno, co uvidíte. [00:05:06] *SPEAKER_01*: Když to tady hned v první minutě přiletí Predator v troskota, vidíme ho, jak se vynoří z těch trosek té lodi. [00:05:13] *SPEAKER_01*: Vidíme ho bez nevidělnosti, takže prostě tam je. [00:05:15] *SPEAKER_00*: Vidíme všechny jeho vydělátka, vidíme Predatora tak, jak má vypadat. [00:05:19] *SPEAKER_01*: Zkrátka všechno tajemství už je pryč. [00:05:21] *SPEAKER_01*: Já chápu, že Shane Black se snažil jít jiným směrem a snažil se co nejrychleji to rozehrát, tu partii, ale myslím si, že to hra je proti němu. [00:05:31] *SPEAKER_01*: Já zase celkem chápu, že se takto udělal, protože jít těch vlastně zkoušet to dělat stejně jako poprvé by prostě nefungovalo, protože [00:05:40] *SPEAKER_00*: Poprvé to bylo úplně nejlepší a lepší by to být nemohlo. [00:05:43] *SPEAKER_00*: Myslím, castingově člověk by to čekal. [00:05:45] *SPEAKER_00*: Takže jít tou jinou cestou je vlastně podle mě dobrý nápad, jenom ta cesta je trošku blbá v tomto případě. [00:05:51] *SPEAKER_00*: Já myslím, že to šlape, nebo že to nešlape, i kvůli tomu, že, jak to říkáš, je to hodně ukecený, je tam fakt hodně postav a spousta z nich je naprosto zbytečná. [00:06:00] *SPEAKER_00*: Ten tým, co tam je, tak občas funguje, občas nefunguje vůbec. [00:06:04] *SPEAKER_00*: Boyd Holbrook v hlavní roli [00:06:05] *unknown*: Nakonec mě jako nevadil, ale samozřejmě kdo jde na Arnolda, tak ho bude nenávidět od prvního záběru, ale to jsme ani dosta podle mě neměli od Vleka. [00:06:15] *SPEAKER_00*: Ale je to vlastně ve výsledku poměrně takovej hloupej akční sci-fi film s mimozemštěnama, kteří maj tu smůlu, že vypadaj jako predátor. [00:06:26] *SPEAKER_03*: Tam je ta koncepce, jak jsi říkal. [00:06:28] *SPEAKER_03*: Tam je samozřejmě blbý, že [00:06:30] *unknown*: ten návrat úplně k tomu originálu už v podstatě vystřílel, že jo, Adrian Brody, který prostě byl v džungli a nakonec se pomozel bahnem, jestli se správně vzpomínám, to znamená ten princip byl dost podobnej. [00:06:41] *SPEAKER_03*: A tady se to právě pokusili odlišit, ale přiznám si, že už na papíře, jakoby Maloměsto vs Predator a parta šesti týpků, který ale nejsou vůbec výrazný, tak jako Arnold, Indián a Shane Black, [00:06:56] *SPEAKER_03*: tak to prostě je kombinace, která v tom srovnání musí nutně prohrát. [00:07:01] *SPEAKER_03*: To vůbec nechápu, že na to kývli, že už asi nechápu, že třeba neudělali, nevím co, napadlo mě Labyrinth a La Kostka, nebo Nahánečku v nějakým vesmírným z Troskota i někde, prostě něco koncepčně mnohem vyhrocenějšího. [00:07:18] *SPEAKER_03*: Nebo naopak pobíhání v New Yorku, found footage, nebo cokoliv. [00:07:23] *SPEAKER_03*: Ale tohle je hrozně banální, to je jak fakulta, akorát tam dáš Predatora, že jo? [00:07:28] *SPEAKER_01*: Je to pravda no, hodně to připomíná, nechci samozřejmě urážet tu sérii, nebo to úplně jako tlačit k těm nížinám, ale opravdu to trošku zápletku připomíná to AVP2, který se taky odhrával někde na malom městě a bylo to v podstatě středoškoláci vs. vetřelci vs. Predatoři, že jo? [00:07:42] *SPEAKER_01*: Tady to středoškoláci naštěstí nejsou, jsou to vojáci, ale všichni jsou mago [00:07:46] *SPEAKER_00*: Jenže jsou to vojáci, jenže já jsem s tím měl hrozný problém. [00:07:50] *SPEAKER_01*: Prostě v Predatoru v roku 1987, že jo, samozřejmě je to nenapodobitelný, už ten casting, tak takového partu by si dohromady nedal. [00:07:58] *SPEAKER_01*: Ale nikdo ani při prvním pohledu na fotku nezaváhá, že jo dobře, to jsou vojáci, mají obrovské bouchačky a jsou nabušený. [00:08:05] *SPEAKER_01*: Tady teda já nevím, komu z nich bych věřil vojáka. [00:08:08] *SPEAKER_00*: Jako jedinej ten Trivanti Rhodes podle mě vypadá jako někdo, kdo by... [00:08:11] *SPEAKER_00*: se vedle toho Arnolda úplně nestratil. [00:08:13] *SPEAKER_00*: A jinak je tam prostě Keegan-Michael Key, kterýho já mám rád, jako komika, ale tady je v Predátorovi. [00:08:19] *SPEAKER_00*: Je legrační, takovým tím blackovským způsobem, ale prostě bych tam radši viděl někoho, jako byl Jesse Ventura. [00:08:26] *SPEAKER_01*: Mně přijde paradoxní, že po těch prvních ukázkách všichni nadávali na to, že tam je Olivia Moon a ten Jacob Trembly, ten malej kluk, že jo? [00:08:34] *SPEAKER_01*: A říkali si, ježišma, je tam malej prcek a nějaká... Myslím, neřekaný neví, že tam jsou. [00:08:38] *SPEAKER_01*: nějaký bimbo a to bude průšvih, ale zrovna oni s tím Holbrookem si myslím, že jsou jediný, který tam jakž takž v tom filmu fungujou. [00:08:46] *SPEAKER_01*: Kdežto ta parta těch magorů, těch mariňáků, je tam trošku taková paralela s tupcem špinavců, že jo, oni jsou ty vyvrhelové, co se tváří svář tomu, ty hrozbě musí nějak jako pochlapit, tak jsou tak neuvěřitelně zaměnitelný, nebo naopak to jsou úplně sáhnutí vedle, Thomas Jane a jeho... [00:09:03] *unknown*: jeho Touretou syndrom, což byl další z voleb, který jsem nepochopil. [00:09:09] *SPEAKER_03*: Já jsem ho ani nepoznal. [00:09:10] *SPEAKER_01*: No, ale hlavně problém mám u těchto šesti postav, že Black jim dal materiál, možná až moc materiálu a oni se ze sebe ty hláčky snaží sypat jako někdo nervózní, kdo poprvé dělá stand-up. [00:09:21] *SPEAKER_01*: Je to hrozně nepřirozené. [00:09:23] *SPEAKER_03*: Taky mi to trošku přijde nepřirozené a hlavně já nemám v podstatě problém ani s těma věcma, který se tam dějou a který ze sebe ty lidi sypou. [00:09:31] *SPEAKER_03*: Já mám spíš problém s tím režím, [00:09:33] *SPEAKER_03*: přijde, že to vůbec nemá ten rytmus a ten styl, tam v podstatě není jedinej nějakej kůzáběr nebo nemá to ten rytmus, opravdu to není [00:09:42] *SPEAKER_03*: když to zváží, co se rovná s tím původním Prenátorem, to prostě vůbec nemá takovou tu jistotu v tom, vyprávím něco, držím ten materiál pevně pod rukama a teďka tě emocionálně vtáhnu, teď tě pobavím, teď tě osením velkolepostí. [00:09:57] *SPEAKER_03*: To tam není vůbec, to je taková ta fašírka, která rychle jede dopředu, ale není tam, přestože tam jsou jakoby zajímavé věci, to znamená nějaká brutalita, nějaký killy, něco nečekanýho, tak v purci [00:10:11] *SPEAKER_03*: furt mi vyznívají ty momenty líp na pátně, typu třeba useknutý ruky, teda líp ve scénáři, než na pátně ve výsledku. [00:10:20] *SPEAKER_03*: Ve výsledku je to hrozná taková [00:10:22] *SPEAKER_03*: Nudá, je to nudá. [00:10:24] *SPEAKER_00*: Black vlastně vždycky dělal malý filmy, pak se oslal k Iron Manovi, ale to je Marvel, to znamená, že někdo hlíželo strašně moc lidí. [00:10:30] *SPEAKER_00*: Tenhle ten projekt byl, ne vydupaný u něj, ale v podstatě, když mu ho nabídli, tak řekl, že na něj chce tolik a tolik peněz, chce, aby to bylo airko a mohl si asi dělat, co chtěl. [00:10:41] *SPEAKER_00*: A on to asi prostě nebude tak dobrý režisér, což se tady ukazuje. [00:10:45] *SPEAKER_01*: No, nebyl tam ten dohled, přesně jak říkáš. [00:10:49] *SPEAKER_01*: A problém je i v tom, že v celém třetím dějství, ten film má 108 minut, ale paradoxně pro mě teda působil pocitově jako delší. [00:10:57] *SPEAKER_01*: Hlavně v té poslední půlhodině, která je teda jako velkou akcí, ale celá se odehrává v lese, v noci... [00:11:06] *SPEAKER_01*: s minimum nějakých světelných zdrojů čehokoliv. [00:11:09] *SPEAKER_01*: A navíc jsme to viděli v IMAXu ve 3D. [00:11:11] *SPEAKER_00*: Ještě půlka těch postav, ta konci běhá v černý uniformě totálně, takže není věc vůbec nic. [00:11:16] *SPEAKER_01*: A problém je, že Shane Black je teda mnohem jistější v tom, aby z těch lidí dostal hlášky, ale nikoli v nějaký... [00:11:24] *SPEAKER_01*: fyzický výkony v rámci nějaký akce. [00:11:27] *SPEAKER_01*: Akci stříhá poměrně nepřehledně, hodně stříhá na detail a v kombinaci s tím, co jsem řekl předtím, je to finále, bych řekl, totálně zdevastovaný, protože absolutně nevíš, co se tam děje. [00:11:39] *SPEAKER_01*: My jsme vzhledem řešili po tom, co jsme vyšli z kina, že min má je u dvou postav, vlastně ani nevíme, jak umřeli, protože to celý prostě byl jeden velkej myšmaš. [00:11:47] *SPEAKER_01*: A pak se teda rozjední a nastává posledních deset minut, kdy už někdo vyhodil z okna i tu logiku a tam už to teda připomíná fakt některý ty scény z Vetřelec Covenant, kdy jde hlava kolem z toho, jak to mohlo vůbec projít přes nějaký kontrolní projekce, že se lidi neptali, jako co se to tam pro boha děje. [00:12:08] *SPEAKER_01*: Takže jde to z kopce až do úplného konce. [00:12:11] *SPEAKER_03*: To jsem teda zakončil velice pesimisticky. [00:12:15] *SPEAKER_03*: Zkusíme trošku navnadit i palec nahoru. [00:12:18] *SPEAKER_03*: Když na to půjdete jako na novýho Predátora, jste v prdeli. [00:12:21] *SPEAKER_00*: Pokud na to půjdete jako na akční B, který stálo docela dost peněz, asi, a má... Neškodný výplah. [00:12:28] *SPEAKER_00*: Přesně tak, neškodný výplah, ve kterém jsou potvory, který znáte z jiných a lepších filmů, tak se to dá. [00:12:35] *unknown*: ale furt to je samozřejmě málo. [00:12:38] *SPEAKER_00*: Predator by si zasloužil lepší film jako action sci-fi, který je erkový a který je brutální a je trochu vulgární, tak je to docela OK, což prostě taky není moc. [00:12:50] *SPEAKER_01*: A dobře by si nějakým zázrakem, kdyby to třeba vydělalo, představit dvojku v tomhle duchu? [00:12:56] *SPEAKER_01*: Takže tam je na ní nakročenou samozřejmě. [00:12:58] *SPEAKER_01*: Vůbec, po tom nakročení mi připadá až úplně absurdní, protože tam už [00:13:02] *SPEAKER_00*: Na začátku mi dělala věci. [00:13:09] *SPEAKER_00*: Perfektní balans. [00:13:14] *SPEAKER_03*: Perfektní služba. [00:13:32] *SPEAKER_05*: Chtěla bych, aby se do mě vzala. [00:13:53] *SPEAKER_04*: Můžu ji cítit. [00:13:53] *SPEAKER_04*: Můžu jí vidět. [00:13:53] *SPEAKER_04*: Když hraješ hranicí druhého, tak se vytvoříš v pohledu její věci. [00:13:59] *unknown*: Myslím si, že ani tady nejsem. [00:14:19] *unknown*: To je úžasné. [00:14:19] *unknown*: Když představuje její práci, musíš rozhodnout, co chceš být pro toto společnost. [00:14:21] *SPEAKER_05*: Je tam víc, než to, co vidíš, doktorec. [00:14:21] *SPEAKER_05*: Jsme živými, nebezpečnými lidmi. [00:14:30] *SPEAKER_05*: Máš nějaký problém s nimi. [00:14:59] *SPEAKER_08*: Ano. [00:15:00] *SPEAKER_08*: Oni neví, o čem mluvíš. [00:15:14] *unknown*: To je všechno škoda. [00:15:28] *SPEAKER_08*: Ten, který je tam. [00:15:29] *SPEAKER_08*: Ten, který je tady. [00:15:29] *SPEAKER_08*: Ten, který přijde. [00:15:37] *SPEAKER_03*: Nový horror Suspiria, který se vrací ke klasické Suspirii. [00:15:43] *SPEAKER_03*: Hudbu tam dělal Tom York z Radiohead, takže je asi na čase zeptat se našeho hudebně filmového guru v režii, Lukáše. [00:15:52] *SPEAKER_03*: Co si o tomto projektu myslí? [00:15:55] *SPEAKER_02*: Je to zajímavé. [00:15:57] *SPEAKER_03*: A vzrušuje tě to? [00:15:59] *SPEAKER_03*: Lehce. [00:15:59] *SPEAKER_03*: Synefioně, myslím. [00:16:01] *SPEAKER_02*: Jo, takhle. [00:16:02] *SPEAKER_02*: Synefioně taky. [00:16:03] *SPEAKER_02*: Jo. [00:16:04] *SPEAKER_02*: Líbí se mi ta obyčejnost některých záběrů. [00:16:06] *SPEAKER_03*: A líbí se ti celkově to pojetí, takové to hočičí pišmo, které je tam cítit? [00:16:13] *SPEAKER_02*: Nasál jsem ho plnými doušky a rozhodně ve mně zvedlo [00:16:20] *SPEAKER_02*: Zájem jsem chtěl říct. [00:16:21] *SPEAKER_03*: Jo, takhle. [00:16:22] *SPEAKER_03*: Dobře, jsem rád, že i ty jste snížil k nejhodnějším slovním hrátkám, to je dobře. [00:16:27] *SPEAKER_03*: Tak chlapci, co si o tomto projektu myslíte? [00:16:29] *SPEAKER_03*: Můžete být klidně struční, rychlí. [00:16:31] *SPEAKER_01*: Vaše diskuze mě vyděsila víc než cokoliv v té ukázce teda. [00:16:35] *SPEAKER_01*: Mě to míjí. [00:16:36] *SPEAKER_01*: Já jsem nezhyčkanej, já naprosto beru tohle a původní suspiry jako určitý odnože hororu, ale mám pocit, že momentálně ten horor, ten mainstreamovej horor zase zažívá řekněme nějakej vzestup a že je tam na výběr spousta věcí, který mě upřímně řečeno zajímají a bavějí líc než tohle. [00:16:57] *SPEAKER_00*: Já bych řekl vlastně úplně to samé, plus mě děsí to, že ten film se třpe na ty veliký festivaly a že z toho cítím, že to bude až příliš velký umění na to, aby to byl ten brakovej žánr, kterým hor má být a že to bude strašlivá nuda. [00:17:14] *SPEAKER_00*: Tam vidíš evropský artistní kalku. [00:17:16] *SPEAKER_00*: Má to mít hodně přes ty hodiny, myslím, takže se v kyně asi fakt neuvidíme, protože stejně jako info nezajímá moc ani ten originál, ani tyhle italský horory. [00:17:29] *SPEAKER_00*: A to fakt. [00:17:32] *SPEAKER_00*: A nevidím tam nic, co by mě slibovalo nějakou zábavu. [00:17:35] *SPEAKER_00*: Neříkám nezajímavých film, ale... [00:17:38] *unknown*: A se se mnohem víc těším na Halloween, který shodovou okolností dělá David Gordon Green, který chystal původně tu suspíry a asi by mě od něj zajímalo víc. [00:17:46] *SPEAKER_03*: Vy jste viděli tu okolní bajorné od stejného režisera. [00:17:50] *SPEAKER_03*: Se podívejte, to je hezký. [00:17:52] *SPEAKER_01*: Tam je zase jiný pyšmo. [00:17:56] *SPEAKER_02*: Já myslím, že to má skrytý potenciál. [00:17:57] *SPEAKER_02*: Mně se moc líbí, jak je to řešené, nasnímané. [00:18:04] *SPEAKER_03*: To všechno hezky vypadá, ale mně to připadá, že nikdo netočil horor, který by měl být jasivý, ale přistupoval k něčemu, co má být umělecky ambicioznější. [00:18:16] *SPEAKER_00*: Že je to vyhonění. [00:18:17] *SPEAKER_00*: Jako velká. [00:18:18] *SPEAKER_00*: Ale třeba mě to překvapí. [00:18:20] *SPEAKER_03*: Necháme se překvapit. [00:18:22] *SPEAKER_03*: Dobrý, tak co ten upgrade, chlapci, ať se teda dostaneme do... No konečně něco. [00:18:27] *SPEAKER_01*: Trošku přízemnějších a přímo čeřeších vod. [00:18:29] *unknown*: To je něco, co zbuzuje emoce u nás. [00:18:31] *SPEAKER_01*: Samozřejmě až daleko od toho hororu úplně neodpročíme, protože australský tvůrce tohoto díla, Lee Wannell, je jeden z tý autorský dvojice stojící za původní Saw. [00:18:44] *SPEAKER_00*: Je to scenárista, hrál tam jednu z hlavních rolí a je to spolužák Jamesa Ivana, takže hraje prakticky v každém jeho filmu, bude i v Aquamanovi. [00:18:54] *SPEAKER_01*: No a Upgrade je... Jeho srdeční projekt. [00:18:57] *SPEAKER_01*: Taková, no a zároveň je to výborná náplast pro všechny, který absolvovali tu letní sezónu těch mainstreamových megadrahých blockbusterů a některý z nich jim teda přišli třeba neinvenční nebo rovnou hloupí a chtěli by něco malýho, ale z čeho je cítit to srdíčko. [00:19:16] *SPEAKER_01*: Jo, to srdíčko, co buší, než ho teda někdo vytrhne i z páteří z toho těla. [00:19:21] *SPEAKER_01*: Protože Upgrade je takový malý, velmi, velmi erkový sci-fi se spoustou dobrých nápadů, ať už jde o řemeslo, nebo řekněme i o ten děj, který teda se drží toho, že v jednoduchosti je síla, ale dokáže ve správný moment překvapit. [00:19:36] *SPEAKER_00*: V tom filmu se vlastně říká, že to je taková revenge fantazie, je to prostě, když se to přežene sci-fi Přání smrti, [00:19:46] *SPEAKER_00*: Akorát je tam to sci-fi. [00:19:48] *SPEAKER_00*: Jsme blízký budoucnosti, kdy si lidi můžou vylepšovat vlastní těla. [00:19:52] *SPEAKER_00*: Není to ještě nějaký extrémní cyberpunk, že by měli laserové oči a podobné věci, ale prostě to nějakým způsobem jde. [00:20:01] *SPEAKER_00*: Hlavní hrdina se nechá vylepšit, aby zjistil, kdo zavraždil jeho manželku a jeho zmrzačil. [00:20:08] *unknown*: Pak se vydá tu cestu pomsty. [00:20:10] *SPEAKER_00*: Trošku se to zkomplikuje, nebudeme nic prozrazovat, ale v podstatě je to všechno. [00:20:13] *SPEAKER_00*: Je to belčkový film o pomstě, ve kterém jsou lidi, který jsou trošku vytvůněnější než klasický lidi. [00:20:19] *SPEAKER_01*: Bylo to teda extrémně levný, ale zároveň Lee Vannel moc dobře věděl, jak si má ten děj vymyslet, aby se to odehrávalo v nějakých vybydlených lokacích, nějakých skladištích. [00:20:29] *unknown*: Budoucnost tam je spíš naznačená v takových větech, že tam svítí víc nějakých monitorů a že trošku jinak vypadají auta, ale není to nic, co by muselo stát veliký peníze a ani mi to tam jako nechybí. [00:20:40] *SPEAKER_01*: No, já jsem s ním slyšel rozhovor a on říkal, že postupně podle toho, jak byl ten rozpočet a podle toho, jak se chtěl držet toho R a studio mu nechtělo ustoupit, tak vždycky měl scénu, jako hlavní hrdina přijde do místnosti a tam je deset lidí a ony se skládá nahromadu, tak z toho se stala scéna, že tam byly tři lidi a nakonec jenom jeden člověk. [00:21:01] *SPEAKER_01*: Naštěstí k tomu to dospělo, takže jsou tam třeba bitky jeden na jedno, které jsou opravdu extrémně efektní. [00:21:07] *SPEAKER_01*: Některé uvidíte i v těch ukázkách a [00:21:10] *SPEAKER_01*: Tam je krásně vidět, že i s tou krátkou choreografií můžeš navodit ten krásný pocit, že ten tvůrce to má pod kontrolou, že se nebude jít do toho R a být fakt brutální. [00:21:21] *SPEAKER_01*: Ale zároveň, díky tomu, že to má krátkou stopáž, tak ten děj je plačenej dopředu a opravdu to do sebe zapadá. [00:21:29] *SPEAKER_01*: Ačkoliv je to hodně jednoduchý, hrozně mě baví, jak to množí recenzenti přirovnávají k Venomovi. [00:21:35] *SPEAKER_01*: Tohle je ten Venom, kterýho jsme si přáli a nevěděli jsme, že ho dostaneme ještě před opravdovým Venomem. [00:21:40] *SPEAKER_00*: Prdepnul hlavní hrdina vlastně bojuje sám se svým svědomím a s tím, že sice chce někoho rozsekat na kusy, ale když někomu urve půlku hlavy, tak je z toho takový trošku špatný, protože ještě dva dny předtím se živil tím, že opravoval auta. [00:21:51] *unknown*: No a přitom ta technologie, která mu umožňuje vlastně to pátrání a tu pomstu, tak má nějakou vlastní agendu a bez ní by to nedokázala. [00:22:00] *SPEAKER_01*: Takže je tam spousta takových hezkých morálních dilemat a určitě tomu ty podobnosti s Venomem pomáhá, že ten herec je hodně podobnej tomu Hardimu. [00:22:10] *SPEAKER_00*: Logan Marshall Green je vlastně podle mě člověk, který mu se volá, když na Hardimu nemá ty peníze. [00:22:15] *SPEAKER_00*: Hrál třeba v Prometeovi a spousta lidí si ho tam spletla s Hardimem. [00:22:19] *SPEAKER_08*: Bohužel si myslím, že on pro mě byl jedním z těch hlavních problémů toho filmu, on není moc dobrý jedec. [00:22:25] *SPEAKER_00*: Takže byl bych asi radši, kdyby tam hrál někdo trošku charizmatičtější a zajímavější, protože on mě nudil. [00:22:33] *SPEAKER_01*: Mě to docela sedělo k tomu, že původně se živí rukama, co znamená, že to není žádný lumen a možná i tím je víc tvárnej a manipulovatelný. [00:22:43] *SPEAKER_00*: Ale má bohužel charizma nechtůl. [00:22:47] *unknown*: Ale na mě to působilo trošku jako Equilibrium pro rok 2018, těch ukázek. [00:22:54] *SPEAKER_00*: Asi ne, Equilibrium je s tou svojí stylizací dneska už strašně směšný, tohle to si myslím, že nebude. [00:22:57] *SPEAKER_00*: Tohle není pozerský vůbec. [00:22:59] *SPEAKER_00*: Tohle je fakt přízemný styl. [00:23:00] *SPEAKER_00*: A k čemu se to dá přirovnat? [00:23:03] *SPEAKER_01*: Deathwish. [00:23:04] *SPEAKER_01*: Deathwish? [00:23:05] *SPEAKER_01*: Trošku řízlý Ex Machina možná. [00:23:06] *SPEAKER_03*: Že tam bez sci-fi prvek zas tak moc není. [00:23:08] *unknown*: No, ať už Death Wish nebo třeba, jak se jmenuje ten druhý film, od Vana, shodou okolností. [00:23:15] *SPEAKER_00*: Decentance, rozhodek smrti. [00:23:16] *SPEAKER_00*: Ne ten sci-fi prvek tam je, ale je na takové úrovni, jako byl třeba Minority Report. [00:23:21] *SPEAKER_00*: Nemyslím teďka, co se týče té velkoleposti, ale jak ten svět asi funguje. [00:23:25] *SPEAKER_00*: Že Minority Report určitě měly ty auta, co dokázaly jezdit vlastně po stěnách, ale jinak to bylo něco, co si dovedeš představit, že by za deset let opravdu mohlo být. [00:23:34] *SPEAKER_00*: Není to nějak extrémně přehrocený. [00:23:36] *unknown*: Oni neměli ty prachy, takže oni vzali auta, zapatlali jim okna. [00:23:41] *SPEAKER_00*: Policie tam víc využívá drony a takovýhle věci. [00:23:44] *SPEAKER_00*: Oni sedí v tom autě a to auto vypadá, že se řídí samo, ale ve skutečnosti ho pravděpodobně řídí někdo mimo záběr, takže je tam ta budoucnost takhle... [00:23:52] *SPEAKER_01*: Na druhou stranu právě, že za těch pět milionů je to typická ukázka toho, co můžeš udělat, když máš Fishtron a šikovný lidi. [00:24:01] *SPEAKER_00*: Ale já nemám vůbec, jako neměl jsem z toho dojem, že kdyby těch milionů měli třeba patnáct, že by to vypadalo nějaký výrazně líp nebo jinak. [00:24:07] *SPEAKER_00*: Myslím si, že s tím výborně pracuju s tím milionospočtem a neměl jsem dojem, že by tam cokoliv chybělo nebo že by u ničeho musel dělat nějaký zásadní kompromis. [00:24:15] *SPEAKER_01*: No trochu mě mrzí, že to nakonec nevydělalo tolik peněz, on jim to pak i nějak uteklo na internet bohužel, ale zajděte si na to do kina, i když to není nějak jako velkofilm, který by potřeboval stříbrný plátno, tak si myslím, že je fajn ho vidět na co největší ploše, protože je to film, který by vás mohl vtípt. [00:24:35] *unknown*: v tom podzimu hezky potěšit, nečekaně, je to takový ten Černý Petr. [00:24:39] *SPEAKER_00*: Navíc se ukazuje, že Livano, který dotý doby, tohle je vlastně druhý film, který režisor režíroval, ale už toho docela dost napsal, a pokud tyho filmy znáte, tak nebudu nic moc prozrazovat, ale jsou tam věci, které jsou pro jeho tvorbu celkem typický a jsou pořád fajn. [00:24:55] *SPEAKER_03*: Tak, jdeme na dotazy. [00:24:57] *SPEAKER_03*: Viděli jste už horor Hereditary? [00:24:59] *SPEAKER_03*: Já jsem to neviděl ještě. [00:25:00] *SPEAKER_03*: Tak já. [00:25:01] *SPEAKER_01*: Ale zajímá mě to, dost mě to děsí. [00:25:03] *SPEAKER_01*: Ty ukázky byly parádní a zatím každýho jsem slyšel takto chvále, jak do nebesu. [00:25:09] *SPEAKER_03*: Na jaký film se momentálně nejvíc těšíte? [00:25:14] *SPEAKER_00*: Já jsem zvědavej na to nový Hellboy. [00:25:17] *SPEAKER_00*: Fakt jo? [00:25:21] *SPEAKER_00*: Samozřejmě můžu líst další Avengers, ale víceméně vím, do čeho jdu. [00:25:25] *SPEAKER_00*: O to je hlubé, zatím netuším vůbec nic, takže tam jsem zvědavej. [00:25:28] *SPEAKER_00*: Já jsem docela zvědavej samozřejmě na Halloween. [00:25:31] *SPEAKER_01*: Jsem docela rád, že některý filmy s Oscarovými ambicema se k nám dostanou ještě teď na podzim, ať už je to ten First Man od Shazella, nebo to Star is Born, který vypadá podle těch ukázek taky docela zajímavě. [00:25:44] *SPEAKER_01*: Takže tyhle věci, to, co dělá podzim podzimem, to znamená spíš ty filmy s Oscarovými ambicema. [00:25:51] *unknown*: No, mám pocit, že ho si netěším na nic. [00:25:54] *SPEAKER_03*: Ne, na Irishmana jsem docela zvědavej. [00:25:57] *SPEAKER_03*: Od Scorsese, jo. [00:25:59] *SPEAKER_03*: Já se přiznám, že jsem docela zvědavej i na ty filmy, které vás asi nebude moc zajímat, na ty vdovy. [00:26:06] *SPEAKER_03*: Já se na ty těším hodně, Zeda. [00:26:07] *SPEAKER_00*: Ty vypadají výborně, z těch upoutávek. [00:26:11] *SPEAKER_03*: Vzpomínáte v dobrém na časopisě DVD, kam jste psali a kde byl inf nějaký český redaktor? [00:26:18] *SPEAKER_03*: Když jsem tím nedávno listoval, tak většinou recenzí psal stejně hlad. [00:26:24] *SPEAKER_03*: No a to se tohle vlastně změnilo, co? [00:26:26] *SPEAKER_01*: To byla tenkrát taková... Tak to byl takový jako hezký rok, ne úplně zakoňčenej slavnostně, ale myslím si, že jsme si to tenkrát docela užili, napsali jsme tam všichni dohromady v podstatě skoro 100% obsahu a... [00:26:39] *SPEAKER_01*: Bylo to fajn, ale bylo to bohužel už na konci té éry, kdy se daly DVDčka prodávat u časáků. [00:26:46] *SPEAKER_01*: To už vycházely časáky, kde bylo příloha 8 DVDček z toho, 4 polský seriály. [00:26:50] *SPEAKER_00*: To už ten časák byl spíše ten karton, co držel ty DVDčka pohromadě. [00:26:55] *SPEAKER_01*: Jaký film byl pro vás nejdepresivnější? [00:26:59] *SPEAKER_00*: Já myslím, že Requiem zase není takový sikr v tomto směru. [00:27:02] *SPEAKER_03*: Ten zase z svýho času byl hodně depresivní, nebyl to nepříjemný. [00:27:06] *SPEAKER_03*: Jo, musím říct, že na tomhle filmu se shodneme. [00:27:07] *SPEAKER_03*: Šindlerův seznam taky není úplně jako medová záležitost. [00:27:12] *SPEAKER_01*: No to jo, ale u toho Requiemu, když ho dokoukáš, tak si říkáš, co bys měl dělat se života. [00:27:15] *SPEAKER_01*: Jak bych to vysadnil? [00:27:16] *SPEAKER_03*: To bys měl to... Dávám detox. [00:27:21] *unknown*: Tak, vybírejte. [00:27:23] *SPEAKER_03*: Matrix vs. Terminator 2. [00:27:25] *SPEAKER_03*: Tudle tu otázku? [00:27:27] *SPEAKER_03*: To je dvojka. [00:27:28] *SPEAKER_03*: Tam jsou samý Sofiny volby. [00:27:31] *SPEAKER_03*: To je ošklivý příměr. [00:27:33] *SPEAKER_03*: Matrix vs. Terminator 2, ty to je dva. [00:27:36] *SPEAKER_03*: Tak já na Matrix. [00:27:37] *SPEAKER_03*: Hard Boy vs. Die Hard. [00:27:39] *SPEAKER_03*: Za mě Die Hard. [00:27:41] *unknown*: To nedá ples. [00:27:54] *SPEAKER_03*: Hardboiled. [00:27:55] *SPEAKER_03*: Tak ne, hard. [00:27:55] *SPEAKER_03*: Interstellar vs. Sunshine. [00:27:56] *SPEAKER_03*: Za mě asi Interstellar. [00:27:56] *SPEAKER_03*: Nejlítostný souboj vs. Temný říř. [00:27:57] *SPEAKER_03*: Nejlítostný souboj. [00:27:57] *SPEAKER_03*: Hangover vs. Superbad. [00:28:01] *SPEAKER_03*: Superbad je lepší. [00:28:02] *SPEAKER_03*: Hangover je možný, stejně dobrý, ale Superbad má srdíčko. [00:28:09] *SPEAKER_03*: Bick Lebowski vs. Pulp Fiction. [00:28:09] *SPEAKER_03*: Lebowski. [00:28:10] *SPEAKER_03*: Lebowski. [00:28:10] *SPEAKER_03*: Lebowski. [00:28:10] *SPEAKER_03*: Scarface vs Vlk z Wall Street. [00:28:15] *SPEAKER_03*: Vlk? [00:28:16] *SPEAKER_03*: Scarface ty vole, co to je? [00:28:16] *SPEAKER_03*: Asi Vlk. [00:28:16] *SPEAKER_03*: Mlčení jedňátek vs Sedum. [00:28:17] *SPEAKER_03*: Sedum. [00:28:20] *SPEAKER_03*: Jedňátka. [00:28:20] *SPEAKER_03*: Smrtanostná zbraň vs Poslední scout. [00:28:29] *SPEAKER_03*: Zbraň, zbraň. [00:28:29] *SPEAKER_03*: Jako? [00:28:30] *SPEAKER_03*: No, zbraň asi. [00:28:30] *SPEAKER_03*: Jachimého do dostrojí vs Marečku pro native impero. [00:28:34] *SPEAKER_03*: Jachimého. [00:28:34] *unknown*: Mareček. [00:28:36] *unknown*: Teď vidějí lidi, jak se v redakci... Já chyb, já chyb možná, ale je to... Zatím všechno mi přišlo totálně vyrovnaný. [00:28:44] *SPEAKER_03*: Jako někdo to dělal, je jako... Zlej. [00:28:48] *SPEAKER_03*: Avatar vs. Star Trek. [00:28:50] *SPEAKER_03*: Star Trek. [00:28:52] *SPEAKER_03*: Tanec svlky vs. Poslední Mohikam. [00:29:09] *SPEAKER_03*: To je taky prasárno. [00:29:09] *SPEAKER_03*: Nechci vůbec vědět. [00:29:11] *SPEAKER_03*: Mohyka, ale je to fakt ty dobytku. [00:29:15] *SPEAKER_01*: Půjste si tohle příště, až nám budete vždycky říkat, když vy jste tomu na Movizo dali tolik a tolik. [00:29:19] *SPEAKER_01*: Prostě neschodneme se. [00:29:20] *SPEAKER_01*: Každý má ty žebřičky trošku jinde a stačí pět minut podobně děbelskýma. [00:29:25] *SPEAKER_01*: Kdybyste si mohli vybrat, jakým způsobem umřít. [00:29:27] *SPEAKER_03*: U mě umřeli byste... [00:29:29] *SPEAKER_03*: Radši ala Amy Winehouse nebo David Carradine. [00:29:33] *SPEAKER_03*: Asi bych radši umřel staré uhonění. [00:29:37] *SPEAKER_02*: Což se může stát. [00:29:39] *SPEAKER_02*: Což se mi stane možná už dneska v noci. [00:29:42] *SPEAKER_03*: Jestli mi napíše doskazníků, že se setkáme. [00:29:46] *SPEAKER_03*: Tak si tu kravatku tak neukonuj. [00:29:48] *SPEAKER_03*: Překonám nějaký seriál intro od Padlíka. [00:29:53] *SPEAKER_03*: Já myslím, že z něj bylo nám zpětně lepší. [00:29:55] *unknown*: No já nevím, Hedpardík má jako tu hudbu a hlavně tam je ten voice over, kterej i v tom dubingu zachová tu naléhavost. [00:30:04] *SPEAKER_01*: Sanec, který loví psance. [00:30:07] *SPEAKER_01*: To jsou humorný otázky, že už jsem, to chce Ublinko. [00:30:13] *SPEAKER_03*: Já bych ti říkal, že vůbec do té diskuze na movies ho nemáš pojít. [00:30:15] *SPEAKER_03*: Ježišmarja. [00:30:16] *SPEAKER_03*: No, bohajo, to jsou dotazy, civa bude skákat nadšením. [00:30:19] *SPEAKER_03*: Myslím, že to je nejpřesnější glosa, která tady dneska padla. [00:30:23] *SPEAKER_03*: Který film vás rozesmál až k sezámu? [00:30:26] *SPEAKER_03*: To je Oslý můstek, že opravdu si pamatuji, jak jsme byli vykašený na JLTK Bob, to už jsem vyprávěl hodněkrát, když jsme přišli na premiéru v brněnském Multikyně Olympia, kde jsme byli obklopení dvanáctiletými dětmi, které se těšili na ten humorný film s Opicí. [00:30:42] *SPEAKER_03*: A začalo se tam fuckovat. [00:30:45] *SPEAKER_03*: A my tam úplně vymrali a jako fakt prvních 12 minut jsem se jenom smál a takhle mi tekly slzy. [00:30:53] *SPEAKER_03*: A vůbec jsem nemohl žít, tak to jsem se fakt hrozně smál k slzám. [00:30:57] *SPEAKER_01*: Já taky doufám, že... Což mi připomíná, že to 2. října v rámci MovieZone narození promítáme a i když to není třeba váš úplně šalé kamě, přijďte, uvidíte MovieZone live hodinový. [00:31:09] *SPEAKER_01*: Já vám garantuju, že [00:31:11] *SPEAKER_01*: Jakmile se to bude promítat před velkým publikem, který ani nemusí být zelený, ale všichni budou podělaný smychy, protože ten film má spoustu odkazů. [00:31:19] *SPEAKER_01*: Lukáši, přijdeš se podívat. [00:31:21] *SPEAKER_01*: Přijď si znamenat pivo, nebuď taková asociální kurva. [00:31:26] *SPEAKER_01*: Ale ten film má spoustu odkazů a spoustu forů, který nezestárli právě naopak v některých ohledech. [00:31:30] *SPEAKER_01*: No trošku to zestárlo, ale... [00:31:32] *SPEAKER_03*: Já myslím, že to bude super a zmožkané. [00:31:34] *SPEAKER_03*: Přijďte do VALTY! [00:31:36] *SPEAKER_01*: Hlavně je hrozně politicky nekorektní, což zrovna bych řekl, že potřebuje. [00:31:39] *SPEAKER_01*: Já vás při úplně kontroluji, jestli se nesmíte nekorektním chybkům. [00:31:42] *SPEAKER_02*: Právě, právě. [00:31:42] *SPEAKER_02*: Za každým se udělám čárku. [00:31:43] *SPEAKER_02*: My je budeme říkat. [00:31:44] *SPEAKER_02*: A nahalásím to hlídce... Vy myslíš pro vás nový hashtag? [00:31:47] *SPEAKER_00*: Přesně. [00:31:48] *SPEAKER_02*: Ne, já to nahalásím to hlídce té organizace Klyt. [00:31:50] *SPEAKER_03*: Stará, dobrá, homofobní legace každý pět minut. [00:31:54] *SPEAKER_03*: S opicí. [00:31:55] *SPEAKER_02*: Protože chci mít klid na práci. [00:31:57] *SPEAKER_02*: Hlavním hrdinou je vyhrožováno, že budou se znásilnit opici nebo si vzájemně vykouřit, což homofobii dává na urovit zoofíly. [00:32:05] *SPEAKER_03*: Myslím, že tam je i nějaká soulož ovcí a podobné věci. [00:32:09] *SPEAKER_03*: Já teď musím vstoupit do toho breaking news, právě to přišlo do našeho společního... [00:32:13] *SPEAKER_02*: Ukaž to na kameru. [00:32:18] *SPEAKER_02*: Ukažu to na kameru, pokusím se s tebe. [00:32:18] *SPEAKER_02*: My o homosexuálech a rimsy na mobilu. [00:32:22] *SPEAKER_03*: Ano, žije zdravý nás. [00:32:25] *SPEAKER_03*: Doufám, že už se těší na projekci Suspíry. [00:32:27] *SPEAKER_03*: Doufám, že přijde na Moviesu narozeniny a všichni uvidí, jaký je to, dej ho pryč. [00:32:36] *SPEAKER_03*: Takže 2. října doražte, fakt jako bude to úplně bezvadňácký. [00:32:42] *SPEAKER_03*: Když je to v týdnu, tak prostě si dáme do nosu a ráno se budeme tvářit, že nejsme opiví. [00:32:48] *SPEAKER_00*: Ještě u ničeho jste brčeli smíchy. [00:32:50] *SPEAKER_00*: Já musím říct, pro ně to chci říct, a Starix o Obelix jsme se kleopatra. [00:32:54] *SPEAKER_00*: To mě v kyně naprosto zničilo. [00:32:56] *SPEAKER_03*: A já jsem mučil, jsem brčel. [00:32:58] *SPEAKER_03*: Já se přiznám, že jsem hodně byl jako fakt vysmátej u té pařby v Vegas. [00:33:02] *SPEAKER_03*: Já taky. [00:33:03] *SPEAKER_03*: To jsem si fakt řekl. [00:33:05] *SPEAKER_01*: Jako, nechci být samozřejmý, už jsme tady promovali ty narozeniny, ale naposled, co jsem řval smíchy, tak bylo, když jsme probítali, že by vystřeli dvě. [00:33:12] *SPEAKER_01*: A nečekal jsem, že po letech to na mě bude mít ten efekt. [00:33:15] *SPEAKER_00*: Ono v tom originále zjistíš, že tam je strašně moc typů, který do český verze nedostane. [00:33:18] *SPEAKER_01*: No a hlavně ta hromadná atmosféra, kdy se zlečne smát 100-200 lidí, tak to tě nedostane, no. [00:33:24] *SPEAKER_03*: Dobrý, tak pust nám nějakej trailer, ať to ty naše tady keci s čem zředíme. [00:33:33] *SPEAKER_05*: Vy budete dělat výsledek, který znamená, kdyby jsem byl první ministr. [00:33:49] *unknown*: Viljar, můžeš začít? [00:33:49] *SPEAKER_06*: Ano, určitě. [00:33:50] *SPEAKER_06*: Ok, odkud jsem? [00:33:50] *SPEAKER_06*: Všichni jsou více přijímáni, nezáležící na nationalitě. [00:33:51] *SPEAKER_06*: A kdyby jsem byl první ministr, tak to byl byt. [00:34:07] *SPEAKER_09*: Explosion has gone off in the center of the city. [00:34:30] *unknown*: We will suspend the activities until we get some more information, okay? [00:34:31] *unknown*: I'm from Oslo PD. [00:34:32] *SPEAKER_02*: You heard about the bomb in the city? [00:34:33] *unknown*: Yes. [00:34:33] *unknown*: I've been sent to secure the island. [00:34:33] *SPEAKER_05*: Actually, can I see your ID? [00:34:34] *SPEAKER_05*: Yeah, sure. [00:34:34] *SPEAKER_05*: What was that? [00:34:34] *SPEAKER_05*: Run, run, Torea, run, run! [00:34:39] *unknown*: Toto nyní vypadá jako koordinátní vzpomínka a vzpomínka na bomby. [00:35:05] *SPEAKER_05*: Uvnitřný způsob schopnosti a otevření. [00:35:05] *unknown*: Kde jsme? [00:35:05] *unknown*: Něco bylo špatně špatné. [00:35:06] *SPEAKER_05*: A musíme zjistit, co. [00:35:06] *SPEAKER_05*: To je jediný způsob, jak to přišlo. [00:35:07] *unknown*: Chtěl jsem ho udělat vidět, co je uděláno. [00:35:08] *SPEAKER_09*: Chtěl jsem jen vzpomínat. [00:35:09] *SPEAKER_09*: A možná je to tvoje způsob. [00:35:10] *unknown*: Člověk, který mě zavolal, ptal na mě. [00:35:34] *SPEAKER_06*: Proč? [00:35:34] *SPEAKER_06*: Jsou tam závodníci, kteří musí překvapit. [00:35:35] *unknown*: Norvega není na závodě. [00:35:35] *unknown*: Ty jsi. [00:35:35] *unknown*: Jsi si jistý o tom? [00:35:36] *SPEAKER_06*: Já jen nechci být svobodný. [00:35:36] *SPEAKER_06*: Ne před ním. [00:35:36] *unknown*: Můžeš být svobodný a ještě silný. [00:35:37] *SPEAKER_06*: Víš to, ne? [00:35:37] *SPEAKER_06*: Já ještě mám... doufání. [00:35:39] *SPEAKER_06*: 22. července se zabíjelo. [00:36:07] *SPEAKER_03*: Viděli jste to ve filmu Utoja, jak se to vyslovuje, víš to, jako lingvista? [00:36:13] *SPEAKER_03*: To nevím. [00:36:13] *SPEAKER_03*: Utoja, kde to bylo pojato, jestli se nepletu, formou jednoho záběru, kdy pan Breivik jde a kosí ty malé juniory a je to jakoby taková ta chladná, nepříjemná, syrová... [00:36:29] *SPEAKER_03*: pod kůží zalezající záležitost, ale teda jsem mimochodem dočkala velmi dobrých referencí, nemyslím, že se to nějak projevilo na nějaký masivní návštěvnosti a nějakým velkým hype kolem toho. [00:36:42] *SPEAKER_03*: Nicméně je jasný, že Paul Greengrass, který režíroval film 22. červenec, má velkou konkurenci. [00:36:51] *SPEAKER_03*: A já se přiznám, že ačkoliv bych se vlastně na uchopení téhle náladky z jeho pera [00:36:57] *unknown*: teď myslím vlastně toho imaginárního autorského opera těšil, tak protože Sunday Bloody Sunday je opravdu úžasný film, lečí 193, jedno z nejlepších vůbec dramat, co kdy bylo stvořeno, opravdu taková ta, takový ten emocionální rollercoaster, který vás prostě vyfusne nakonec. [00:37:17] *SPEAKER_03*: A i ten Captain Phillips byl super. [00:37:21] *SPEAKER_03*: Tak se přiznám, že tady mě to v podstatě v tom traileru nezasáhlo a [00:37:27] *SPEAKER_03*: Trošku mě zarazilo, že ta dramatizace, už vlastně když vidím toho Bravica, který je vlastně takový, jak to jí správně Lukáš vrží podotko, takový fešácký, když vidím ty promluvy jednoho z těch hlavních hrdinů, který tam říká, že velikost jeho srdce ho zachránila před tím zlem, tak mi to všechno přijde takové hollywoodsky, sladkobolné a melancholické a... [00:37:53] *SPEAKER_03*: Protože mi to prostě moc taky kalkulu vůbec nevosluhuje, ta syrovost a realističnost, frenetičnost, neurotičnost, tam samozřejmě chybí, což neříkám, že tam musí být vždycky, ale nič mi to nezaujalo. [00:38:06] *SPEAKER_01*: Já bych řekl, že to dává smysl, protože ta úto je typický festivalák, takže toto je samozřejmě z produkce Netflixu. [00:38:14] *SPEAKER_01*: Věřím, že Greengrass na to dostal dostatek peněz i nějakého tvůrčího rozletu, ale zároveň mám pocit, že producenti z Netflixu se netajili tím, že chtěli, aby to bylo přístupné, aby to pokud možno z těch diváků vytáhalo ty emoce a ty lajky. [00:38:31] *unknown*: Takže možná, že to bude míň Greengrassovský, než bychom třeba chtěli po těch zkušenostech s tou krvavou nedělí, která samozřejmě už má nějaký ten přízek. [00:38:42] *SPEAKER_03*: I s tím Philipsem, ne? [00:38:44] *SPEAKER_03*: Philips už byl bych řekl trošku víc mainstreamovej, ale jako jasně, United 93 byl styrovej a to tady moc není. [00:38:50] *SPEAKER_01*: Strhující to bylo. [00:38:51] *SPEAKER_01*: Je to takový uhlazenější. [00:38:54] *SPEAKER_00*: No já jsem na to zvědavej. [00:38:55] *SPEAKER_00*: Nebude to jenom trailerem, myslíte? [00:38:56] *SPEAKER_00*: Já myslím, že to je právě jenom trailerem. [00:38:58] *SPEAKER_00*: Jo. [00:38:59] *SPEAKER_00*: Ale jsem hlavně zvědavej na to, že ono to má být koncipovaný trošku jinak než u Toya. [00:39:03] *SPEAKER_00*: Má to být vlastně ve třech kapitolách. [00:39:05] *SPEAKER_00*: První o těch jeho přípravách na ten čin, druhá část bude přímo o tom střídlení a třetí bude soud a snaha dostat ho do vězení nějak oficiálně a vyrovnat se s tím. [00:39:17] *SPEAKER_00*: Takže nejdřív procedurální, pak ty jatka a pak nějaký ty... [00:39:19] *SPEAKER_03*: Asi tak, takže prostě může to fungovat na trošku jiných těch nějakých emocionálních úrovních pro toho diváka, než třeba jenom ta utoja. [00:39:30] *SPEAKER_00*: A Greengrassovi prostě věřím, myslím si, že to urežíruje. [00:39:36] *SPEAKER_00*: Nevám jakoby pocit, že by mě nějak brutalita v tom traileru chyběla. [00:39:41] *SPEAKER_00*: Já si myslím jako krev, jsem nějaký intenzivnější. [00:39:45] *SPEAKER_03*: Je to takové hlubocelické a to mě prostě jakoby nepřijde příliš lákavý se na to koukat. [00:39:52] *SPEAKER_01*: Ale od Netflixu teda geniální tah, nejenže začínají [00:39:55] *SPEAKER_01*: valit teď ty velký jména, že jo, už jsi zmiňoval to, Irishmen a ze Scorsese. [00:39:59] *SPEAKER_01*: Teďka už to vypadá slibně, některý ty věci, nejenom record. [00:40:01] *SPEAKER_01*: Bude tam ten outlocking, který teď v Toronto byl obrovská pecka, ale hlavně jim se extrémně osvědčily tyhle procedurálky podle skutečných událostí, ať už v seriálový, nebo teď teda i ve filmový podobě, ty lidi to hltají. [00:40:17] *SPEAKER_01*: A je to jako globální tento, není to jenom na Netflixu, že jo, vys... [00:40:21] *SPEAKER_01*: Vy jste na O.J. [00:40:23] *SPEAKER_01*: a spousta dalších věcí. [00:40:25] *SPEAKER_01*: A tak film o Bravicovi tě bude zajímat, protože to znají všichni. [00:40:28] *SPEAKER_01*: Ale jinak si myslím, že tohle je správný směr a myslím, že nejen Netflix to vycítil. [00:40:35] *SPEAKER_01*: Tak hlavně je to správný směr v kontextu toho, než přijít za Paramountem říct, jaký máte srčky na skladě, co nevíte jak prodat a my je koupíme. [00:40:42] *SPEAKER_03*: Určitě, určitě. [00:40:43] *SPEAKER_03*: Vy jste prostě Cloverfield paradox. [00:40:46] *unknown*: No, ale někdo by mohl spekulovat, že je to příliš brzo na natáčení filmu na tyhle motivy, ale já bych řekl, že lidi jsou právě po těchto procedurálkách na motivy skutečných událostí hladový a že tohle bude čím dál tím častější trend. [00:41:03] *SPEAKER_03*: Pustíte si to? [00:41:04] *SPEAKER_03*: Určitě. [00:41:05] *SPEAKER_03*: Jo? [00:41:05] *SPEAKER_03*: Bude vás mrzit, že to nebudíte v kyně? [00:41:07] *unknown*: Já mám projektor, takže mě to tak netrápí, ale myslím si, že dneska, právě dřív se říkalo, hele, musíte to vidět v kyně na velkým plátně, dneska, když 4K televize a uhl příčce metra a půl stojí 15 tisíc, tím neříkám, že na ní má každej, ale přece jenom to vybavení těch obýváků, zvlášť u filmových fandů, je dneska míle nad tím, co bylo dřív a ten pojem domácí kino už dneska rozhodně není něco handlivýho. [00:41:34] *SPEAKER_01*: Souhlasím, já si to, až to bude na ulož, to taky pustím na mobilu. [00:41:39] *SPEAKER_03*: Já ti dám moje heslo na Netflix, aby si nemusel trpět. [00:41:42] *SPEAKER_03*: Tak, chtěl jsem poprosit do režie, umíme tam ještě pustit jeden ten trailer, co nám chybí? [00:41:47] *SPEAKER_03*: Nebo si tady budeš chatovat? [00:42:34] *unknown*: Hraje hudba [00:43:07] *unknown*: Moc krásná působivá poutávka na nový film Alfonso Cuarona. [00:43:19] *SPEAKER_03*: Takže bude dobrý. [00:43:20] *SPEAKER_03*: Když už někdy něco točí, tak to natočí dobře. [00:43:23] *SPEAKER_03*: A vypadá to dobře. [00:43:25] *SPEAKER_01*: Vlastně mně stačí takhle atmosférický teaser bezeslov a nějakého dalšího vysvětlování a rovnou jdu do kina. [00:43:32] *SPEAKER_01*: Ono to není už do kina. [00:43:33] *SPEAKER_03*: Je to zajímavé, že to zase tak neonanuje nad tou černobýlostí, nad tím vyzváním, podáním a přesto je to krásné na podívání a poslouchání. [00:43:42] *SPEAKER_03*: No ale jak jsi zmínil, tak zase nepůjdeme do kina. [00:43:45] *SPEAKER_01*: Je to trend už teď. [00:43:47] *SPEAKER_03*: Je to, že Alfonso Cuaron si fakt jakoby [00:43:50] *SPEAKER_03*: To je taková svobodná autorská duše, ne? [00:43:53] *SPEAKER_03*: On si vždycky mi přijde něco ujistnit a tak si to tak udělá. [00:43:56] *SPEAKER_03*: On si to zařídí, aby to mohl natočit. [00:43:58] *SPEAKER_03*: Naposledy byla gravitace u něj? [00:44:00] *SPEAKER_03*: Naposledy byla gravitace. [00:44:01] *SPEAKER_03*: To znamená, že zase má pět let pauzu nebo kolik? [00:44:04] *SPEAKER_03*: Možná jo, čtyři, pět. [00:44:06] *SPEAKER_03*: Před gravitací měl asi sedm, ne? [00:44:09] *unknown*: 2010 bylo, ne? [00:44:12] *SPEAKER_03*: Ne, ne. [00:44:12] *SPEAKER_03*: No prostě režisér, potom kují, mexický jízdy. [00:44:16] *SPEAKER_03*: Vlastně ty velké naděje, ty nadějné vyhlídky. [00:44:19] *SPEAKER_03*: Ty jsou taky velmi dobrý. [00:44:20] *SPEAKER_03*: Ty byly v podstatě vodně takový možná nejrutinnější. [00:44:24] *SPEAKER_03*: Když nepočítám Azcabana, ale furt dobrý. [00:44:26] *SPEAKER_03*: Takže my jsme velice zvědaví, proč jsme si pustili ten trailer, že on [00:44:32] *SPEAKER_03*: Nevýpadá úplně pompézně, ale kromě toho, že je působivý, tak vlastně avizuje film, který má z té festivalové sezony zatím možná úplně nejnadšenější reakce, že tam se opravdu všichni shodnou, že je to mistrovské dílo. [00:44:47] *SPEAKER_00*: Má se to odehrávat v 70. letech, má to být hodně osobní, hodně vycházet z jeho vzpomínek na rodinu. [00:44:54] *SPEAKER_00*: Takový mexický Omercourt. [00:44:57] *SPEAKER_00*: Přesně tak. [00:44:58] *SPEAKER_00*: Ale asi to bude i trošku drsný, protože se tam bude řešit nějaké občanské nepokoje, takové věci, jak společenská situace zasáhla tu rodinu. [00:45:07] *SPEAKER_00*: Ale jinak z toho traileru vlastně nic konkrétního nevíme, ale mě to vlastně moc nevadí. [00:45:12] *SPEAKER_00*: Já mám z toho pocit, že uvidím dobrý film. [00:45:15] *SPEAKER_00*: Myslím, že tam hodně dělá ta hudba, která to postupně graduje do takových epických šíří. [00:45:21] *SPEAKER_00*: A... [00:45:22] *SPEAKER_00*: co jsme slyšeli, je to teda opravdu dobrý. [00:45:24] *SPEAKER_03*: Hele, já ku Aaronu obdivuju, že on prostě si vždycky zvolí ten koncept a fakt si ho jako své řepy naplní, když mu to třeba místy trvá. [00:45:32] *SPEAKER_03*: Tady já si předpokládám, že když přišel do nějakého univerzalu nebo s ním měl gravitaci a [00:45:37] *SPEAKER_03*: předchozí filmy a řekl jim, teďka chci točit černobílej film. [00:45:42] *SPEAKER_03*: Ve španělštině. [00:45:42] *SPEAKER_03*: V 70. let ve španělštině s nehercema, že se asi poblili. [00:45:46] *SPEAKER_03*: A všude s ním jako vyrazili dveře, načeš teda zakotil v tom Netflixu, což je to tak, ne? [00:45:53] *SPEAKER_03*: Což je pro Netflix přesně jakoby jedna z těch spásných cest. [00:45:58] *SPEAKER_03*: Ale já ho obdivuju, že on si opravdu zatím jde a je to lepší, než [00:46:05] *SPEAKER_03*: ale je to takový pomyslný návrat ke kořenům já si panu tu na New Yorkském filmovém festivalu jsem s ním viděl nějaký jako rozhovor [00:46:15] *SPEAKER_01*: A tam on právě vzpomínal na ty začátky a říkal, že kdyby se někdy v budoucnu naskytla možnost se klidně vrátit do rodné země a natočit si tam zase něco takovýhleho. [00:46:25] *SPEAKER_01*: A třeba tím právě inspirovat tu novou generaci těch jeho krajanů, začínajících filmařů, že by potom okamžitě skočil. [00:46:32] *SPEAKER_01*: Takže podle mě je tam i tahle motivace a je super, že se mu to povedlo dotáhnout do finále. [00:46:40] *SPEAKER_03*: Co ta mexická jízda, viděli jste ji? [00:46:42] *SPEAKER_03*: Já jsem ji neviděl. [00:46:44] *SPEAKER_03*: Jak na ní vzpomínáš? [00:46:46] *SPEAKER_01*: Neviděl jsem to už docela dlouho, ale myslím si, že to je právě ten případ takového toho syrovýho filmu plného emocí, který může inspirovat nový a nový diváky. [00:46:56] *SPEAKER_01*: Se na to podívej, je to samozřejmě trošku takový lastivní. [00:47:01] *SPEAKER_03*: A je to prostě smyslný a je to úplně úžasný. [00:47:06] *SPEAKER_01*: Je to doslova mexická jízda. [00:47:07] *SPEAKER_01*: Je to opravdu hrozně film autentický a strašně působivý a myslím si, že za ty léta fakt skoro nezastále. [00:47:16] *SPEAKER_03*: Je to prostě úžasný. [00:47:18] *SPEAKER_03*: Protože to je jednoduchý a ty témata a moty jsou tam načasový. [00:47:21] *SPEAKER_03*: On dokáže fakt jako i z velice mála vydojit hrozně moc a [00:47:25] *SPEAKER_03*: Proto ho obdivujeme. [00:47:27] *SPEAKER_01*: A máme tady teď Oslý mustek, když máme tu mexickou jízdu, tak bysme se mohli vrátit k té český jízdě, respektive k novému filmu Všechno bude. [00:47:36] *SPEAKER_03*: Jo, to bysme mohli. [00:47:37] *SPEAKER_03*: To je taková česká jízda nová. [00:47:40] *SPEAKER_03*: Já už jsem se o tom vyklacal někde v první době, nemluvili jsme i tady o tom. [00:47:44] *SPEAKER_00*: Tak bysme o tom podle mě nemluvili, ale netočili jste video ve Varech přímo? [00:47:50] *unknown*: Netočili. [00:47:51] *SPEAKER_03*: Nový film Olma o Merzu, který je brán takový ten, taková ta nejzáhřivější tvář, kterou famu ze sebe vytlačila za posledních deset let, což je mimo jiné způsobené tím, že je to jedna z mála tváří famu, která netočí úplný sračky. [00:48:10] *SPEAKER_03*: Vlastně točí docela dobré filmy. [00:48:12] *SPEAKER_03*: Rodinný film byl velmi dobrý film. [00:48:14] *SPEAKER_03*: Podle mě byl docela dobrý. [00:48:17] *SPEAKER_03*: A já vlastně docela, dobré bych neřekl, ale řekl bych OK, jej všechno bude, na druhou stranu si přiznám, že v kontextu všech rodnů, jistě co jsem viděl ze svých 35 let života, mi to prostě přijde poměrně rutynní kousek a... [00:48:32] *SPEAKER_03*: Přiznám se, že jsem o to čekal víc a když vidím šláky o tom, že je to film roku a že je to super a že to stojí za podívání, tak mi prostě přijde, že jsme spokojeni s málem a že samozřejmě uznávám, že je to možná v top 3 nejlepších českých filmů letošního roku, ale na druhou stranu to vypovídá o kvalitě české kinematografie, která je prachbídná. [00:48:58] *SPEAKER_03*: Jezrik všechno podstatný. [00:49:01] *SPEAKER_00*: Já s toho vlastně souhlasím, když jsem na to koukal, líbilo se mi to, připadalo mi to takový [00:49:09] *SPEAKER_00*: Jako zajímavý film od mladého režiséra, který... Já bych si řekl, že je trošku lehce nedočuknutý debit. [00:49:14] *SPEAKER_03*: Tak, tak, já jsem to právě říct nechtěl, protože vím, že jsi to řekl ty někde. [00:49:19] *SPEAKER_00*: Ale vlastně mi tam vadila celá taková ta idea toho, že se toho moc neprozradí, že se o těch postavách skoro nic nerozvíme. [00:49:27] *SPEAKER_00*: Takže nejspíš chápu, co bylo jejím účelem, ale myslím si, že to vlastně vůbec nefungovalo. [00:49:34] *SPEAKER_00*: Že to bylo trošku kontraproduktivní a že ten film... [00:49:37] *SPEAKER_00*: je do značné míry úplně oprdu, on takovej chce bejt, ale myslím si, že to je trochu na okor, aby byl zábavnej. [00:49:45] *SPEAKER_03*: Místo je takovej spirituálně... Místo je až vlastně spirituální, ale... [00:49:51] *SPEAKER_03*: Samozřejmě on je hrozně zrádný to dávat do nějakých paralel přímo s jinýma filmy, které jsou jiný, ale opravdu, když si vezmeš, že to vzniklo 25 let po jízdě, tak to je prostě málo. [00:50:06] *SPEAKER_00*: Ale ty motivy nějakého toho dospívání a toho kamarádství, nějaké ty sexu, ale ty tam jsou prostě všechny takový nedomrlý. [00:50:12] *SPEAKER_03*: Pětadacet let po jízdě, patnáct let v Mexický jízdě. [00:50:17] *SPEAKER_03*: Proto mě to nestačí. [00:50:19] *SPEAKER_03*: Neříkám, že je to špatný film, neříkám, že ty lidé nejsou talentovaní, že se fakt jako nesnaží a nepřemýšlí o tom. [00:50:24] *SPEAKER_03*: Ale dostaneme se k tomu takovému tomu ošklivému na český film dobrý. [00:50:27] *SPEAKER_00*: No, je to takový. [00:50:29] *SPEAKER_03*: Je to málo. [00:50:29] *SPEAKER_03*: Je to málo. [00:50:30] *SPEAKER_03*: Je to málo a... Ale na český film dobrý. [00:50:33] *SPEAKER_03*: Na český film dobrý. [00:50:34] *SPEAKER_03*: Takže jestli vás zajímá český film a chcete vidět film, který bude nominován ve všech kategoriích na české lvi, protože co jiného by kurva bylo? [00:50:42] *SPEAKER_01*: Třeba Souložící dům Karla Janáka? [00:50:44] *SPEAKER_03*: Jo, přesně. [00:50:45] *SPEAKER_03*: Důvěrný nepřítel film, ve kterém dům oprca nějakou slovenskou krasavici, která je namluvená šíleně česky, tak to určitě bude méně kvalitní film. [00:50:56] *SPEAKER_03*: Ale prostě chceme víc. [00:51:00] *unknown*: Jsme víc, ale my se asi víc nedočkáme. [00:51:02] *SPEAKER_00*: A tak to jsem slyšel od tebe, že ten domestik je vůbec víc. [00:51:07] *SPEAKER_03*: Domestik je lepší, ale není to úplně groundbreaking věc, hlavně je to minoritní věc. [00:51:14] *SPEAKER_03*: Na to půjde fakt pár úchybů, které by se zajímají. [00:51:17] *SPEAKER_03*: Nějaký menší film, nízkorozpočtový, tělesnější a tak. [00:51:22] *SPEAKER_03*: Nebude to... Nebudou to pilíčky. [00:51:26] *SPEAKER_03*: Ale pilíčky dávají v letním kyně, tak si na ně ještě můžete mít vlezeť. [00:51:30] *unknown*: No, my už máme oficiální program za sebou. [00:51:34] *SPEAKER_03*: Pan režisér už nám nic nepřipravil, takže půjdeme na vaše polodementní... Půjdeme na dotazy, tak bych to chtěl říct. [00:51:46] *SPEAKER_03*: Mohl by ještě někdo úspěšně smluvit tři mužky, který je alespoň srovnatelně s klasikou s Michaelem Yorkem, nebo je to už mrtvé téma? [00:51:52] *SPEAKER_03*: Mohl! [00:51:53] *SPEAKER_03*: Dobrodružná jízda nikdy nestárne. [00:51:56] *SPEAKER_00*: A kolát to nesmí skončit jako poslední, když tam byly vzducholodě s plamenometem. [00:51:59] *SPEAKER_00*: A já vím důkaz. [00:52:01] *SPEAKER_03*: Protože když najednou přišel Zoro, byl super. [00:52:04] *SPEAKER_03*: Tajemná tvář. [00:52:04] *SPEAKER_03*: Když najednou přišli Pirádi z Karabíku, byli super. [00:52:07] *SPEAKER_03*: Jenže ono to chodí jednou za dekádu. [00:52:09] *SPEAKER_01*: No a já myslím, že ten odstup je tam důležitý. [00:52:11] *SPEAKER_01*: Takže se potřebujeme odpočinout od nějakých... [00:52:13] *SPEAKER_01*: odvážných pokusů a musí odrůst ta nová generace, kterou to překvapí a potěší. [00:52:18] *SPEAKER_01*: Ale ta oldschoolová romantika v novém audiovizuálním hávu si myslím, že prostě funguje, jako ta dobrodružná. [00:52:24] *SPEAKER_01*: No, je to nadčasový, stačí dobrý casting. [00:52:27] *SPEAKER_01*: Vtipný. [00:52:29] *SPEAKER_01*: Já bych to nějak moc neaktualizoval, tak jako byl ten mušketýr tenkrát, kam jako zakomponovali kung fu, i když ty action scény byly docela fajn, tak jako celek to bylo dost podivný. [00:52:41] *SPEAKER_03*: Co čekáte od Blomkampova Robocopa? [00:52:43] *SPEAKER_03*: Těšíte se? [00:52:45] *SPEAKER_03*: A jestli dopadne, teda. [00:52:48] *SPEAKER_00*: Já doufám, že dopadne a vlastně se ji docela těším, protože si myslím, že to bude konečně ten projekt, který byl podobnej District 9, že mu bude stát zaprdlý někdo, kdo ho bude krotit v těch jeho nápadech a v těch jeho snaze spát do každého filmu nějakou tu sociální kritiku, se kterou podle mě neumí moc pracovat a je tam většinou trošku navíc a trošku otravná. [00:53:08] *SPEAKER_00*: Já mu nevěřím, potom je to zase někdo, kdo strašně rychle se stříhá a bude to hrozně taký velice, hrozně sterilní, odčapý a nevíš jo. [00:53:15] *SPEAKER_01*: On se ze studiem moc nikdy nerozuměl. [00:53:18] *SPEAKER_03*: No. [00:53:19] *SPEAKER_03*: Viděli jste novou one man show? [00:53:21] *SPEAKER_03*: Kazmu, jak se vám líbí? [00:53:23] *SPEAKER_03*: No, ještě ne. [00:53:24] *SPEAKER_03*: Já to viděl, šlo mi to... [00:53:27] *SPEAKER_03*: Snužka banalit pro třináctileté děti, kteří se nechají dojímat charitatovním podtextem a který je nakonec mimochodem vyfejkovaný a vycucený z prstu. [00:53:38] *SPEAKER_03*: A jestli si někdo myslí, že tohle je úžasný, tak já tomu úplně nerozumím a je to moc hezky sestříhaný. [00:53:46] *SPEAKER_00*: Já to neviděl a vůbec mě to nezajímá. [00:53:47] *SPEAKER_00*: Mimochodem ten song, který je na konci, je taková strašná sračka, že ať s tím jdou do prdele. [00:53:54] *SPEAKER_03*: Jako jestli se na tohle budou lidi dívat, nebo lidi se [00:53:58] *SPEAKER_03*: Ne, ale ty hudbu co poslouchej uci Vondráčková, tak to je prostě úplně srovnatelný. [00:54:05] *SPEAKER_03*: Ten song je úplně srovnatelný, jako to jestli tohle někomu přijde cool song, tak je fakt úplně v prdeli. [00:54:11] *SPEAKER_03*: Tak a to je konec našeho hudebního okénka. [00:54:15] *SPEAKER_03*: To tam máš dál. [00:54:15] *SPEAKER_03*: Doufám, že Kazmouš nebude produkovat nikdy žádnou hudbu, protože to je fakt děsivý. [00:54:20] *SPEAKER_03*: Člověka s Davidem Bowie na triku to uráží. [00:54:23] *SPEAKER_03*: No to jo. [00:54:23] *SPEAKER_03*: Máš něco na Facebooku ještě? [00:54:24] *SPEAKER_03*: Co říkáte na dění? [00:54:25] *SPEAKER_03*: Jo, mimochodem... [00:54:27] *SPEAKER_03*: Eflek a Kevil řekli, že už neudělá Supermana a Batmana, začíná se spekovat, že Michael B. Jordan by mohl být obsazený jako Superman, což samozřejmě všichni je zděšený, že by Superman mohl být černoch. [00:54:44] *SPEAKER_03*: Trápí to vlastně reálně někoho ještě dneska. [00:54:46] *SPEAKER_01*: Že by Superman mohl být černoch. [00:54:48] *SPEAKER_03*: A z příjemství mě uprdala, ne? [00:54:49] *SPEAKER_03*: Úplně. [00:54:50] *SPEAKER_03*: Jak když je doktor vůženská, ne? [00:54:52] *SPEAKER_01*: Ale DCčko má tak jako roztočený kompas, že tam... Ty byli schopni tam obsodit lachtana, ty. [00:54:58] *SPEAKER_03*: Na druhou stranu tyhle debaty, kdy se pět let mluví o tom, že i drespa bude nový Bond, přitom je jasný, že je mu asi 86 v době první klapky nového Bonda, to znamená, že to nikdy nebude, to je úplně absurdní. [00:55:08] *unknown*: No ale vodneři, otázka je, jestli ten Kevilův a Eflikův ústup souvisí s tím, že vodneři teď zase tvrděj, že se hodlaj soustředit na girl power a že teda ku Wonder Woman nám tam nasázejí tolik superženských, že nás bude zrak přecházet. [00:55:22] *SPEAKER_01*: Vodneři jsou nejsměšnější [00:55:25] *SPEAKER_00*: věc, která v Hollywoodu existuje. [00:55:26] *SPEAKER_00*: Mimochodem, rád bych tuto tezi zhodnutil znovu buď po vydání prvního traileru na Wonder Moment 2, nebo po otvíráku na Wonder Moment 2, když si myslím, že to bude jako rychle dolů, když se ukáže, že v celých plánech je úplně na hovno. [00:55:41] *SPEAKER_03*: Ale možná sepletu. [00:55:43] *SPEAKER_02*: V tom slyšeli jste, proč ten, jak se jmenuje, Boil netočí, Wanda? [00:55:48] *SPEAKER_03*: Jo, že ho, to je jenom nějaký politický korektnosti, ne? [00:55:50] *SPEAKER_02*: Ne, že ho chtěl zabít v tom scénáře právě, jak jste to předvídali vy. [00:55:55] *SPEAKER_02*: You heard it here. [00:55:56] *SPEAKER_02*: Takže vy jste vlastně zkazili Boilovi film. [00:55:59] *SPEAKER_02*: Že chtěl zabít Wanda, já jsem slyšel něco, že oni mu říkali, že nesmí být sexista a něco takový. [00:56:04] *SPEAKER_02*: Že brokoliovci koukají na speciály. [00:56:05] *SPEAKER_02*: Já si myslím, že to je poměrně dobrýho zdroje, který ale zároveň nemám. [00:56:09] *SPEAKER_02*: Já myslím, že to mohla b [00:56:10] *SPEAKER_01*: Hodlám Wonda zabít. [00:56:12] *SPEAKER_01*: Ale Boilu je škoda, ale já nevím, jestli tam s tím trápí, to zase tam, vlastně na tom bude čekat 6 let a pak tam bude krej chodit znuděný. [00:56:24] *SPEAKER_01*: Těm mezi tím kruis natočí další předmiestřený prostředí. [00:56:25] *SPEAKER_03*: Takže, mimochodem je teď dotaz docitný infu škonečně Mission Impossible 3? [00:56:28] *unknown*: Slybíte se na to podívat i znovu, že jo? [00:56:30] *SPEAKER_03*: No, pak jsem měl na dovolenou a... Že on na tom trvá, že on bude tady stvěřet pět let, že je to starečka, přijde mi to na dupaný, jak se... Ne, je to jeden z mých tří ranných džouků, to bude vyžadovat další odhodlání, abych se ho zbavil. [00:56:42] *SPEAKER_01*: Ale mám to ve frontě, konečně jsem se teď vrátil z dovolený, pustím si to a slibu, že k tomu něco někam napíšu. [00:56:49] *SPEAKER_01*: Ať to bude nekolik. [00:56:50] *SPEAKER_03*: Vyhodíte vás jindy z kina? [00:56:53] *unknown*: Ne. [00:56:54] *SPEAKER_00*: Jednou málem bych se, kámoš, pokoušel zapálit si cigáru v sále. [00:56:59] *SPEAKER_00*: Ale nějak jsme to ukraceli. [00:57:01] *SPEAKER_03*: Nejatraktivnější hrečka současnosti. [00:57:05] *SPEAKER_00*: Já mám slabost pro tu Jessica Justin. [00:57:13] *SPEAKER_01*: Zajímavý. [00:57:13] *SPEAKER_01*: To má hodně odstínů, že jo? [00:57:16] *SPEAKER_01*: To označení. [00:57:19] *SPEAKER_03*: Já nevím, tak jako Margot Robbie bych z tý postu zase nevykoušel. [00:57:22] *SPEAKER_01*: Margot Robbie je taková dobrá, jako za tej, za tej řefonitější. [00:57:26] *SPEAKER_01*: U ní hrát je velmi sexy a je i hezká, což je takovej jako trojitej průnik. [00:57:33] *SPEAKER_01*: To třeba právě já mám na Instagramu rád jako Emily Ratajkovsky, já to když vidím v nějakým filmu hrát, tak to zapravy vůbec nepoznám, že je to ona, protože měří asi metr sedmdesát a vypadá jak šokolečka. [00:57:42] *SPEAKER_03*: Ano, když není slečená, tak ji nepoznáš. [00:57:43] *SPEAKER_02*: No. [00:57:43] *SPEAKER_02*: Počkej, ale zase to je, s kým jsi mít trojitej průnik? [00:57:46] *unknown*: Přesně tak. [00:57:48] *SPEAKER_03*: A tak je taková, jakoby vypadá jak 170 cm nějaká školačka a navíc když promluví, tak je vidět, že to charisma, které má na těch svých nahých fotkách, to úplně není. [00:57:59] *SPEAKER_03*: Takže Margot je dobrá. [00:58:03] *SPEAKER_03*: Tak, ještě jeden dotaz. [00:58:09] *SPEAKER_03*: A teď abych vybral nějaký důstojněji, co? [00:58:12] *unknown*: Ještě slovensky, ještě nebyl dneska slovensky. [00:58:14] *SPEAKER_00*: Já jsem řekl jeden slovensky. [00:58:15] *SPEAKER_03*: Já ještě půjdu na Facebook, ať se ti lidi necítí jakoby zneuznaný. [00:58:23] *SPEAKER_03*: To jsem ti říkal. [00:58:23] *SPEAKER_03*: Že se nám jako tady někam cpou a my... To je nějakej zajímavý, o kterém víš, ne? [00:58:27] *SPEAKER_01*: Ne, ne, ne. [00:58:27] *SPEAKER_01*: Ale zároveň musíš říct, kdo ho pokládá, aby ti lidi měli pocit. [00:58:34] *SPEAKER_01*: Jsou tam sami za sebe, chápeš? [00:58:34] *SPEAKER_00*: Na Facebooku. [00:58:34] *SPEAKER_00*: A nemáme nějakej hezký dotaz u diskuzi úplná režisera? [00:58:38] *SPEAKER_00*: Asi něco. [00:58:40] *SPEAKER_00*: Já už jsem se celý ten chat naučil, že je ignorujete. [00:58:44] *SPEAKER_03*: Která nezodpovězená filmová záhada otázka vám nejvíc nedá spát? [00:58:50] *SPEAKER_03*: Filmová? [00:58:52] *unknown*: Člověk, já nevím, jestli to je nějaký záhadný věc. [00:59:05] *SPEAKER_03*: Takový ty věci, jako co je v kufříku, v pavčekši. [00:59:06] *SPEAKER_03*: Co šeptal ten Bill Murray. [00:59:06] *SPEAKER_03*: A chci tě strašně naložit. [00:59:07] *SPEAKER_03*: Dík, konečně jsem prostě. [00:59:07] *SPEAKER_03*: Chci cítit své tenké střevo na svém... [00:59:11] *SPEAKER_03*: Já jsem Svišťovi, myslíš? [00:59:15] *SPEAKER_01*: Jak vidíte, některé otázky si zaslouží být tady nezodpovězeny. [00:59:19] *SPEAKER_01*: Třeba má odpověď na všechny. [00:59:20] *SPEAKER_00*: Mě třeba dlouho zajímalo, odkud přichází letřelec, ale bylo to zajímavý, do týdne by nešlo tu otázku, tak člověk by se mohl odpovídat. [00:59:28] *SPEAKER_03*: Ale je tady strašnost, protože vy na chvíli toho seště těšíte. [00:59:31] *unknown*: To je stejně originální otázka jako vaše TOP 3 za letosní rok. [00:59:36] *SPEAKER_03*: To se opakuje mimochodem každej týden, to je fakt úplně neuvěřitelný. [00:59:40] *SPEAKER_03*: Na jaký film se to stěším? [00:59:42] *SPEAKER_03*: Už jsme to říkali, ne? [00:59:44] *SPEAKER_03*: Já vím, ale myslel jsem, že už bych si to nějak vymyslel. [00:59:46] *SPEAKER_03*: Co je tam v prosinci? [00:59:46] *SPEAKER_03*: Tam něco musí být. [00:59:47] *SPEAKER_03*: Já se nečeším na nic. [00:59:50] *SPEAKER_03*: Taky dobrý. [00:59:53] *SPEAKER_03*: Jaký herec je dobrý režisér? [00:59:56] *SPEAKER_03*: Jaký režisér, který byl původně herec v nás nejvíce inspiruje a zajímá? [01:00:03] *SPEAKER_03*: Já se přiznám, že jsem dlouho nenáviděl filmy od režírujících herců. [01:00:09] *SPEAKER_03*: Ale samozřejmě je to úplně prvoplánová volba. [01:00:12] *SPEAKER_03*: Ten Ben Affleck mě zaujal a dal mi naději. [01:00:18] *SPEAKER_03*: A svým způsobem je to i ten Jordan Peele. [01:00:21] *unknown*: Technicky vzal to. [01:00:25] *SPEAKER_01*: Samozřejmě tam furt máme Redforda, Eastwooda. [01:00:30] *SPEAKER_00*: Teďka jsem docela zajímavý rýsér klube z Joely Edgertna, který dělal ten dár a teďka má nějaký to drama s Sarasnou králem Nicole Kidman, zjistějí, že mají teplýho syna a ta faráž to nesedá docela blbě. [01:00:45] *SPEAKER_03*: A já jak často koukám na KMOTRA, na celou trilogii, tak jsem rád, že Sofia Coppola se vykašlala na to herectví. [01:00:53] *SPEAKER_03*: Tak, děkujeme GMCZ za azyl, děkujeme za vaše dotazy, děkujeme za vaši pozornost. [01:00:59] *SPEAKER_03*: Zlobíme se na Karla, že kůž znechucený z Predator nepřišel. [01:01:02] *SPEAKER_03*: Já se o něj trochu bojím. [01:01:04] *SPEAKER_03*: Příště to třeba bude lepší. [01:01:05] *SPEAKER_03*: Zdravíme Rymzyho dodálně, děkujeme Lukášovi do režie a... [01:01:11] *SPEAKER_03*: Pokud se vám tuto relaci líbila, nezapomeňte jí ohnočit na Českou FD. [01:01:15] *SPEAKER_03*: A já doufám, že se uslyšíme dřív než toho 2. října v klině Iron a J.O. [01:01:20] *SPEAKER_03*: Tichý Bob a kdyby to náhodou tak nebylo, tak koukejte tam dovalit, dáme si pivo, panáka, prohovoříme o filmech, zodpovíme dotazy, budeme se smát. [01:01:30] *SPEAKER_03*: A kdo bude místití, nech si odnese o pici. [01:01:31] *SPEAKER_03*: Přesně, začínáme ve 20.00. [01:01:33] *SPEAKER_03*: Pojedeme by the book. [01:01:35] *SPEAKER_03*: Přesně tak. [01:01:36] *SPEAKER_03*: Začneme se do filmové Bible a rozloučíme se s Carrie Fisher tím nejlepším způsobem, jaký si ona zaslouží. [01:01:45] *SPEAKER_03*: Tak, díky a čau. [01:01:46] *SPEAKER_03*: Čau.