Transcript mzlive - epizoda 125 [00:00:40] *SPEAKER_06*: Čau, čau. [00:00:41] *SPEAKER_06*: Zdar. [00:00:42] *SPEAKER_06*: Máme tady 125. [00:00:44] *SPEAKER_06*: MZ Live. [00:00:44] *SPEAKER_06*: Jsme tady v kompletní, téměř v kompletní sestavě. [00:00:47] *SPEAKER_06*: Cival, Impf, Mr. Hlad. [00:00:49] *SPEAKER_06*: Zdar. [00:00:49] *SPEAKER_06*: Jenom Rimsy chybí. [00:00:51] *SPEAKER_06*: A Karel. [00:00:51] *SPEAKER_05*: A kvůli tomu nedal holka, který už byl na cestě a říkal, že bez Rimsy ho tu nebaví. [00:00:55] *SPEAKER_05*: To jsou odsadcová, sponěně někdo z nich to mohl dát. [00:00:58] *SPEAKER_07*: No a naštěstí se vrátil civil, je pěkně opálenej, stajská. [00:01:02] *SPEAKER_07*: A my si dáme hned na začátek film, na který on se těší nejvíc, protože jeho dcera úplně ulitává na Frozen. [00:01:09] *SPEAKER_07*: A tak samozřejmě Frozen 2, která bude mít premiéru v listopadu, je pro něj nejzásadnější film celého roku. [00:01:15] *SPEAKER_06*: Co se dá dělat, tak to pustíme. [00:03:18] *SPEAKER_02*: To je síla. [00:03:20] *SPEAKER_06*: To je síla. [00:03:22] *unknown*: Já jsem blbý. [00:03:23] *SPEAKER_06*: Ale než si o tom budeme povídat, tak já se musím přiznat, já jsem na vás už šel dneska takovou habadňůru. [00:03:28] *SPEAKER_06*: To jsem já, riusi. [00:03:30] *SPEAKER_06*: Cival tu dnes opravdu není. [00:03:32] *SPEAKER_06*: Tak kdo se toho chopí dál? [00:03:35] *SPEAKER_07*: Váu, to já si musím vyzkoušet. [00:03:36] *SPEAKER_06*: Vyzkoušej, vyzkoušej. [00:03:37] *SPEAKER_07*: Na člověka dolehne ta moc a ta síla osobnosti a dělá to divy. [00:03:44] *SPEAKER_07*: Vystali. [00:03:45] *SPEAKER_07*: No ty s prostým slovami na skvělku dohledají okamžitě. [00:03:47] *SPEAKER_07*: Jde to. [00:03:49] *SPEAKER_05*: Možná na to ještě dojde. [00:03:53] *SPEAKER_05*: Uvidíme. [00:03:54] *SPEAKER_05*: Teď předáme zase Frozen, který uvidíme kdy? [00:03:56] *SPEAKER_05*: Až někdy v listopadu? [00:03:58] *SPEAKER_07*: V listopadu to má premiéru. [00:03:59] *SPEAKER_07*: Hezky před Vánocema, aby se z těch rozjet ten merchandising naplnil. [00:04:04] *SPEAKER_07*: Já vlastně ani nevím, jestli chtěli tu ukázku vypustit. [00:04:07] *SPEAKER_07*: Vypadá taková trošku sestřídaná narychle, nejsou tam žádný písničky, ale vidíme tam docela dost z toho, kterým směrem se asi ten děj bude ubírat a vypadá to temnějc a intenzivnějc. [00:04:19] *SPEAKER_05*: Jo, já mám pocit, že oni budou chtít soustředit se na ty holky, kterým se líbila ta jednička a trošku zestálej. [00:04:23] *SPEAKER_05*: Kterým se tím vyrostli, ano. [00:04:25] *SPEAKER_07*: Přesně tak. [00:04:25] *SPEAKER_07*: Protože to je pro ty emo teenagerky. [00:04:31] *SPEAKER_05*: Na druhou stranu, já si myslím, že zrovna tato série, jestli už o tom můžeme mít takovou sérii, si může dovolit ty trailery řešit přesně takovýmto způsobem, protože na ní stejně všichni přijdou, stejně to bude obrovský hit a s Commendors se to asi porve o nejúspěšnější film roku. [00:04:46] *SPEAKER_05*: Zatím teda vůbec nevím, o čem to bude. [00:04:48] *SPEAKER_05*: Šeptá se, že by to mohlo být o tom, než se zjistí, že to vlastně nejsou ségry. [00:04:52] *SPEAKER_05*: A mám pocit, že se objevila někde informace, že si lid a internet žádají, aby z jedných z nich byla lesbička. [00:04:58] *SPEAKER_05*: Což je podle mě věc, která v Disneymu, u Disneyho se řeší naprosto zcela vážně každej den. [00:05:04] *SPEAKER_05*: Že to zabili nějakým vyjádřením, že o všech nápadech jednají a vymýšlejí to nejlepší, co by pro Frozen bylo ideální. [00:05:13] *SPEAKER_05*: Takže tak. [00:05:14] *SPEAKER_06*: Takže je ve hře i možnost, že se... [00:05:17] *SPEAKER_06*: Působení nějaké magie během děje změní rasa a vzezření těch hlavních hrdinek? [00:05:23] *SPEAKER_05*: Tak je to animáky, já jsem myslel, že by to šlo. [00:05:25] *SPEAKER_06*: Já bych se toho taky nebál. [00:05:27] *SPEAKER_05*: Všechno je možný. [00:05:28] *SPEAKER_05*: Těšíte se na to? [00:05:29] *SPEAKER_05*: Co říkáš na tu mutávku? [00:05:31] *SPEAKER_06*: Mě to hluboce zasáhlo, cítil jsem z toho tu dospívající ženskost. [00:05:35] *unknown*: To řekl hezky. [00:05:38] *SPEAKER_07*: Je pravda, že to vypadá úplně jinak než ten první díl a tím, že nedali nějakou zase písničku do té ukázky, tak to vyznívá dost jinak a spousta lidí to kvituje s povděkem. [00:05:48] *SPEAKER_07*: Na druhou stranu spousta lidí zase říká, že je to takový narychle upletený ta ukázka. [00:05:52] *SPEAKER_07*: Je tam ta akční hudba, která tam je zavání takovým temptrackem, že to [00:05:56] *unknown*: dali dohromady narychlo a někdo dokonce spekuluje, že se to udělalo proto, že Disney pár dní předtím vydal ukázku na Aladdin, která, řekněme, trošku zaostala za očekáváním. [00:06:08] *SPEAKER_07*: Takže když vydali tohle, tak teď všichni samozřejmě mluví o Frozen a na Aladdin se... Teda takhle, Disney by chtěla, aby se na Aladdin zapomnělo, ale ono to dost dobře nejde, protože jakmile jste viděli, co se tam vyklube na konci té ukázky, tak... [00:06:21] *SPEAKER_06*: Takže tohle je ten nejpravděpodobnější důvod, proč to vypadá tak, jak to vypadá, a ne třeba tak, jak by se ti líbilo? [00:06:28] *SPEAKER_07*: Internet miluje konspirační teorie, takže chápu, že tomu všichni nahrávají. [00:06:32] *SPEAKER_07*: Já si myslím, že i bez tohohle pozadí ta ukázka obstojí a je to hezký startovní výstřel do kampaně, která určitě bude všude v následujících měsících. [00:06:43] *SPEAKER_07*: A toho hladina bychom si asi mohli pustit, aby lidi, kteří to ještě neviděli, taky měli noční můry. [00:07:10] *unknown*: Přidělej mi hlavu. [00:07:19] *unknown*: Tvoje život začíná teď. [00:07:19] *SPEAKER_01*: Aladdin. [00:07:42] *unknown*: On i divně zní, že jo? [00:07:54] *SPEAKER_07*: Podle mě vypadá jako takový brácha Thanose z jiného odstínu. [00:07:58] *SPEAKER_05*: Ale tak jako celý den a třeba z něj dělal srandu, ale to si dělal i s Thanose, vyšle první fotka nebo podobný věci, jo? [00:08:05] *SPEAKER_05*: Já mám rád Guy Ritchieho, takže moje tolerance k čemukoliv, i k tomu mizernému CG, co v té ukázce je. [00:08:15] *SPEAKER_07*: Samozřejmě všichni víme, že ještě zbývá spousta měsíců do premiéry, takže tohle všechno se dá vyladit. [00:08:21] *SPEAKER_07*: Já se na to docela těším, já od toho čekám, že by to mohlo být trošku jako byly starý mumie, první a druhá od Somerse. [00:08:28] *SPEAKER_07*: A Will Smith je furt Will Smith, i když vypadá trošku divně a budeme si na to asi muset zvykat, tak pořád, jestli má tu svoji klasickou výřídilku, tak já jsem s tím úplně v pohodě. [00:08:39] *SPEAKER_06*: Bejt Willem Smithem v posledních pár měsících teda není úplně asi štastná životní úloha. [00:08:46] *SPEAKER_07*: Ale tak to víš, no. [00:08:48] *SPEAKER_06*: To je holta, když člověk dává tomu internetu až příliš mnoho záměnek, aby si z něj dělal legraci. [00:08:52] *SPEAKER_05*: Ale třetí mizerově budou za rok, já myslím, že bych se tam mohl napravit. [00:08:56] *SPEAKER_05*: Tak on se rozhodl na starý kolen a nejen se vrátit na tu pozici té velký hvězdy, ale zároveň se rozhodl stát úspěšným youtuberem. [00:09:04] *SPEAKER_07*: A to bohužel s sebou přináší ten úděl, že se do něj bude ta mládež trochu trefovat. [00:09:11] *SPEAKER_07*: Memů, který vznikly na konto tohohle závěrečního záběru, těch už jsou podle mě tisíce. [00:09:17] *SPEAKER_07*: A je otázka, jestli to využije k tomu, aby šel plakat do kouta, nebo aby posílil tu svoji existenci online, protože i špatná reklama je nakonec reklama. [00:09:26] *SPEAKER_06*: Tak ono ale ne každý se s tou youtuberskou slávou dokáže vyrovnat tak elegantně jako my třeba, že... [00:09:32] *SPEAKER_06*: Zostane tím skromným, obyčejnickým člověkem. [00:09:35] *SPEAKER_06*: Zostane nohama na zemi a nenecháme tu slávu, aby nám vstoupa do hlavy. [00:09:39] *SPEAKER_06*: Vůbec. [00:09:40] *SPEAKER_07*: No, ale co se týče CG, to je vždycky... Mě by zajímalo, jak to ten Richie tomu Smithovi prezentoval. [00:09:48] *SPEAKER_07*: Budeš vypadat úplně skvěle. [00:09:50] *SPEAKER_07*: Kluci tady na tom makají už tři týdny ve dne v noci. [00:09:54] *SPEAKER_07*: No a pak se možná Smith poprvý viděl až v té ukážce a to už nešlo vrátit zpátky. [00:09:59] *SPEAKER_06*: Zjevně se mu dá v poslední době odprezentovat téměř cokoliv, aby to znělo dobře. [00:10:04] *SPEAKER_06*: Lidi si na to budou muset zvykat a já si myslím, že v tom celovečerním balení to nakonec může fungovat. [00:10:09] *SPEAKER_07*: Na těch tricích se určitě ještě zapracuje a mám pocit, že oslým můstkem se teď můžeme přenést k asi nejdůležitější premiéře, kterou budeme dneska řešit. [00:10:18] *SPEAKER_07*: Kde ty triky a to jejich přijetí publikem hraje klíčovou roli? [00:10:22] *SPEAKER_05*: Alita Bojový Anděl. [00:10:24] *SPEAKER_05*: My jsme se vlastně vykecali v prvních dojimech hnedka po projekci. [00:10:31] *SPEAKER_05*: trošku překvapený, jak nespokojený. [00:10:34] *SPEAKER_05*: A ve mně to tak nějak jako příjemně ne zraje, ale udržuje si to tu spokojenost, kterou nebyl, když jsem to viděl. [00:10:41] *SPEAKER_05*: Vůbec bych se nezlobil, kdybych to měl vidět po druhý. [00:10:44] *SPEAKER_05*: Bavilo mě to. [00:10:45] *SPEAKER_05*: Samozřejmě to uchvatně vypadá, ale hlavně je to prostě zabavnej film. [00:10:50] *SPEAKER_07*: Já jsem taky velmi spokojený, dokonce mám pocit, že jsem ještě nemluvil s nikým, kdo by nebyl spokojený. [00:10:56] *SPEAKER_07*: Neviděl jsem lidi, který by byli úplně nekriticky nadšený, jako desítkový a že je to to nejlepší od Avatara. [00:11:02] *SPEAKER_07*: To asi úplně ne. [00:11:04] *SPEAKER_07*: A ano, to, co jste tam zmínili, že ty devadesátkové kořeny jsou na tom zároveň jako rostomilý a hrozně příjemný a zároveň to v některých ohorech trochu táhnou k zemi, respektive do těch vod toho nadprůměrného filmu. [00:11:18] *SPEAKER_07*: tak s tím musím souhlasit, ale hrozně se mi tam líbil ten drive, hrozně se mi líbili sympatický herci. [00:11:27] *SPEAKER_07*: Je teda pravda, že v některých ohledech potom to, kde jako postavy skončej, to mě úplně, jako místama mě to fakt překvapilo, jo, ať už to bylo třeba u toho, jak se jmenuje, ten, ten co, jo. [00:11:47] *unknown*: Přesně, tak ten vývoj té postavy mě trošku zaskočil, ale byl přesně v tom devadesátkovým duchu. [00:11:55] *SPEAKER_07*: To jsem jí mahršala, ale mi tam přišlo trošku navíc, že tam už potom je těch postav tolik, že i vynikající herci můžou potom zabloudit do slepý uličky, ale důležitý je, že ten film před sebou ten děj hrne. [00:12:09] *SPEAKER_07*: a nikdy nezastaví, to je velká Rodríguezová deviza, podle mě. [00:12:14] *SPEAKER_05*: Já myslím, že strašně mu to spolehá na tu hlavní hrdinku, který jsme se smáli podobně jako se vlastně teďka sněm tomu smyslu. [00:12:22] *SPEAKER_05*: Oni teda v těchto letech ty oči nakonec zvenčili, [00:12:25] *SPEAKER_05*: V tom filmu ten nakonec není tak hrozný, ale myslím si, že samotná ta Alita je prostě strašně sympatická člověk, jí rozdělují falce a Roza Salazar to výborně zahrává, ať už jako to CGI, tak i tím hlasem a ty výrazy byly její. [00:12:39] *SPEAKER_05*: A myslím si, že prostě opravdu tam konečně byla překročena taková nějaká ta hranice toho digitálu, [00:12:51] *SPEAKER_05*: jako neřešil, že to celý je CGI, přitom pochopitelně všechny ty postavy byly strašně přetuněný tak, aby vypadaly jako roboticky a tak jo, ale vůbec mě to tady jako nevadilo, nerušilo mě to a ta postava mě strašně pomohla ten film si užít. [00:13:06] *SPEAKER_06*: Tak to je zajímavé, že mně se to z vás rozleželo asi nejhůř, nebo neříkám, že to teďka nějak budu nenávidět, ale vlastně jsem si asi především vzpomněl, že jsem ten film viděl a nenašel jsem nějak a musel jsem teda dlouho pátrat v paměti, abych vůbec vylovil nějakou [00:13:22] *unknown*: ikonickou scénu nebo něco, co mě tam vyloženě uchvátilo a třeba po druhý bych to vidět nechtěl, protože to podle mě funguje na té úrovni, že se dvě hodiny díváš v kyně na nějakou hejbající se zábavu, ale že bych v tom teda našel zpětněně něco víc, což mi vadilo už v těch prvních dojmech, že tam, že jak je ten [00:13:45] *unknown*: Příběh takovej odfláklý, žádný to pozadí toho světa, který by měl nějaký potenciál. [00:13:51] *SPEAKER_06*: Já vím, že vás to asi nezajímá, jak to zajímá mě. [00:13:56] *SPEAKER_06*: Ale samozřejmě sociální drama z prostředí toho odpadkovýho světa. [00:14:01] *SPEAKER_06*: Takže má to nějaký potenciál, kdyby to bylo třeba v nějakém seriálu, na který bych se teda nekoukal, ale kdyby to bylo v nějakém seriálu, takže by to mohlo být rozvětvený do spousty takových... [00:14:12] *unknown*: sociálně zajímavých linek. [00:14:14] *SPEAKER_06*: Tak ono teoreticky může být, ten komiks má otuším čtyři díly nebo pět a to jsem někde četl, tak já jsem je nečetl, jo? [00:14:26] *SPEAKER_05*: způsobu řešení. [00:14:28] *SPEAKER_07*: A mě ta povrchní brakovitost toho, že to opravdu jenom stojí na těch kliše a jakmile by si chtěl do toho hloubat trošku dál, tak zjistíš, že už tam nic není. [00:14:37] *SPEAKER_07*: Tak to mě nějak neurážilo, protože mi přijde, že je to přiznaný. [00:14:41] *SPEAKER_07*: A že se tam hraje na ten efekt a na to, že se tam hraje dopředu, prostě tady je romantická linka a tady je prostě nějaký to tajemný pozadí těch záporáků, u kterých teda zjistíš, že jsou podobně jednorozměrní jako ten základní příběh. [00:14:55] *SPEAKER_07*: Ale vzhledem k tomu, že to má relativně střídmou stopáž a že to furt hraje na to, že ti to zaměstnává ty tvé ostatní smysly, tak jsem byl spokojený. [00:15:05] *SPEAKER_07*: Uznávám, že já jsem si hodně vychutnával tu technickou stránku. [00:15:10] *SPEAKER_07*: Nevadily mi vůbec ty oči, protože bych řekl, že oni dobře akcentovali to, co byl vždycky problém těch prvních motion capture filmů. [00:15:18] *SPEAKER_07*: A to sice, že ty postavy měly takový mrtvý oči. [00:15:21] *SPEAKER_07*: To bylo hrozně vidět třeba u Zemekise. [00:15:23] *SPEAKER_07*: Polární Express, Beowulf, tam na tom ty filmy pohořely, i když v jiných ohledech byly dobrý. [00:15:29] *SPEAKER_07*: A teď jsem slyšel s Cameronem rozhovor a je hrozně zábavný, že důvod, proč vlastně on nejdřív točil Avatara před těma deseti lety a ne Alitu, byl v tom, že Foxovému dali milion dolarů a řekli mu, my potřebujeme, abyste nám ukázali na nějakých pěti minutách důkaz, že dokážete něco takového oživit, že ten motion capturing bude fungovat. [00:15:53] *unknown*: No a on se teda podíval, že má tyhle peníze a že má na to jako relativně málo času a teď přemýšlel mezi tím, co si teda vybere, jestli Avatara nebo Alitu. [00:16:01] *SPEAKER_07*: A Alitu už měl skoro připraveno, byl to jeho tenkrát srdcový projekt, ale zjistil, že Avatara zvládne udělat rychlejc, protože Avatar, ta scéna, kterou zrovna potřeboval zpracovat, tak byla celá digitální, to znamená dva digitální charaktery v celodigitálním prostředí, to byla Neytiri a vlastně ten... Dexulip. [00:16:19] *SPEAKER_07*: Jack Sully na Pandoře, takže to byla sranda, když to Alita byl CGI charakter v reálném světě vlastně a s tím by bylo mnohem víc práce, takže proto udělal toho avatara a ve chvíli, kdy ho začal rozpracovávat, tak zjistil, že ho to vlastně hrozně baví a že se do té látky zamiloval. [00:16:35] *SPEAKER_07*: No a v podstatě odložil Alitu na vedlejší koleji, ze který už nikdy nevystoupila, protože jak všichni víme... [00:16:44] *SPEAKER_05*: diskuze na Movison nebo na Facebook. [00:16:46] *SPEAKER_05*: Tady se ptají, že kdyby film režíroval sám Cameron, jestli by to bylo podle nás na úrovni Terminátora 2 nebo ova teda. [00:16:51] *SPEAKER_05*: Já si myslím, že by to nebylo vlastně vůbec jiný než tohleto, protože on tam fungoval jako producent a já bych byl duchovní otec celého toho projektu a podle mě ta lita vypadá přesně tak, jak on si ji vysnil. [00:17:02] *SPEAKER_05*: Rodríguez tady byl na té podle mě spíš jako řemeslník a jako člověk naladěný na úplně stejnou volnu jako Cameron, takže nečekal bych, že by to bylo tak výrazně odlišnější. [00:17:12] *unknown*: Ale tak mají trošku jiný styly a nevím, jestli to není jenom placebo efekt, ale mám pocit, že v některých scénách jsem viděl ten rukopis Rodrígueze. [00:17:20] *SPEAKER_07*: To asi jo, ale prostě myslím si, že furt ta devadesátková, devadesátkový feeling, že by tam byl takovej to tempo, že by bylo podobný a že tady vůbec jako podle mě nedošlo k nějakému střetu dvou velkých filmářských ek, jakože tam byly dva velký filmaři a prostě Rodríguez si věděl, co si Cameron představuje a snažil se mu víc a nejvíc říct a možná by to bylo [00:17:44] *SPEAKER_05*: odlišný. [00:17:47] *SPEAKER_06*: Já se jenom z toho furt takový pocit, že ono nám z těch našich hodnocení, ať už textovejch nebo videovejch, tak nám vychází, že je to vlastně fajn, ale i z těch dalších reakcí, který jsem slyšel, tak se to všechno odpichuje od toho, že jsme čekali, že to bude hrozně špatný. [00:18:07] *SPEAKER_06*: I třeba od jiných lidí, že myslím si, že je to hrozně [00:18:11] *unknown*: A hrozně to vychází z toho, že poslední rok jsme se tak průběžně báli toho, že ten projekt, který chceme, aby byl super a hrozně bychom mu fandili, tak vypadá, že bude stát úplně za hovno. [00:18:23] *SPEAKER_06*: A teďka jsme rádi, že je to vcelku fajn. [00:18:27] *unknown*: Takže tu jako jinak nějakou třeba takovou jako šestku, na kterou bychom zapomněli, rázem vytahujeme někam k osmičkám, protože... To bych úplně neřekl, protože já třeba, tenhle pořad, o kterém mluvíš, když jsem měl před půl rokem, ale s posledníma úpotavkama už jsem si říkal, že to by fakt mohlo být zajímavé, protože už to vypadalo líp a byly samozřejmě i mnohem líp udělané, čistě co se týče toho taglerového řemesla. [00:18:50] *SPEAKER_05*: Takže já už jsem na to nešel jako s tím, třeba to bude dobrý, [00:18:53] *unknown*: Ale říkal jsem si spíš, že bych byl překvapený, kdyby to bylo vyloženě blbý. [00:18:58] *SPEAKER_05*: Nedostal jsem se do té falze, že bych se vyloženě těšil, že bych čekal desítku, ale jako tu sedmičku jsem si říkal, že by to být mohla. [00:19:05] *SPEAKER_05*: Že to nebylo takový ty vole cash to neposeru. [00:19:08] *SPEAKER_05*: To bylo rok zpátky. [00:19:09] *SPEAKER_06*: Já jsem to právě více nějaké registroval u lidí, který nesledují všechny ty trailery, že jo, ale viděli na začátku, jak se to zdálo a konec konců my taky až za, kdy bude [00:19:21] *SPEAKER_06*: To je na Ladin. [00:19:22] *SPEAKER_06*: Kdy to bude? [00:19:24] *unknown*: Někdy za pár měsíců, nevím teď, co si dát. [00:19:28] *SPEAKER_06*: Tak ať tu recenzi na Ladina bude psát kdokoliv, tak tam toho Willa Smithe z toho prvního traileru určitě nějakým způsobem zmíní, aby řekne, že je to tak na hovno, jak se zdá v tuhle chvíli, nebo že je to nakonec super, ale že ten... [00:19:41] *SPEAKER_06*: První dojem prostě v nás docela zakořenil negativně v případě té ality. [00:19:47] *SPEAKER_06*: A teďka jsme si všichni tak jako oddechli, že protože Cameronovi ani Rodríguezovi ani natož celému tomu projektu žádnej průser nepřejeme. [00:19:56] *SPEAKER_07*: No a já si myslím, že vzhledem jsme mnohem tolerantnější k tomu uchopení Bčkovýmu, protože asi jako takovýhle filmy máme rádi a i ten retro feeling, jo, ať už třeba jako z tý dramaturgický stránky, že to je opravdu jednoduchý a přímo čarý, že přehlídneme asi třeba s nás než i jiný lidi a to, co říkáš ano, je pravda. [00:20:19] *unknown*: Na druhou stranu si myslím, že tu Alitu, ty jsi to už vlastně zmínil, že zachraňuje velmi ta rozhlasová zar v tom celé večerní provedení. [00:20:26] *SPEAKER_07*: Ano, v některých záběrech jasně vidíš, že to je CGIčko a postava a že je prostě vložená do toho okolního světa a že to ještě není úplně, že si toho vždycky všimneš. [00:20:35] *SPEAKER_07*: Ale ona to tím natšeným hereckým výkonem, bych řekl, kdy ono je 30, ale dokázala se perfektně přehrát tu teenagerku, která objevuje ten svět kolem sebe, tak dokáže toho diváka strhnout do toho děje. [00:20:48] *SPEAKER_06*: To zase musím říct, že s tím jsem neměl nejmenší problém, že i když to bylo občas vidět, ta technická stránka, takže byla zvládnutá takovým způsobem, že vůbec jsem si neříkal, proč tam běhá nějaký animovaná figurka v tom reálním světě, ale... [00:21:03] *unknown*: Že to se povedlo moc. [00:21:05] *SPEAKER_06*: Ale půjdem dál, máme to pár nějakých vztazů. [00:21:08] *SPEAKER_05*: Jestli nás napadá, jak by se dalo zvýšit sledovanost Oscaru, když s ní bojujou vlastně už několik let, odklesá dolů. [00:21:15] *SPEAKER_05*: To nechceme propálit, protože samozřejmě čekáme... Já si myslím, že by se měli brát trochu méně vážně a nedržet [00:21:24] *SPEAKER_05*: Protože to podle mě fakt všechny akorát vysírá, to, že se budou dávat ceny kamarimonům během reklamy a takovýhle věci. [00:21:29] *SPEAKER_05*: No, už to odpochodovali zpátky. [00:21:31] *SPEAKER_05*: Já vím, že jo. [00:21:31] *SPEAKER_05*: Není to jediná věc, kterou museli vrátit. [00:21:33] *SPEAKER_05*: Já vím, že jo, ale tohle tě naprosto jako zle chutí se na to těšit. [00:21:37] *SPEAKER_05*: A podle mě by měli opravdu to udělat takový živější. [00:21:40] *SPEAKER_05*: Zatím to celý vypadá jako taková zábava pro osmdesátiletí lidi. [00:21:44] *SPEAKER_05*: A já nevím, že tam... [00:21:47] *SPEAKER_05*: tak by si to podle mě užili i diváci, protože půlka toho ceremonialu je buď o tanečných číslech nebo o lidech, kteří přijdou v obliku a nikdo je nezná se vší ústou ke jejich práci. [00:21:57] *SPEAKER_05*: Podle mě to je takový, že to žije v nějaký svojí bublině, která je [00:22:02] *SPEAKER_05*: To půdle je v tom, že ta bublina je 70 plus bílý muži, i když se do akademie teď v posledních dvou letech na základě těch tlaků zvenku přijalo víc mladých, minoritních žen, tak samozřejmě to procento to bylo takový na oko. [00:22:19] *SPEAKER_07*: Když se pak ukázaly ty statistiky, kdo byl nakonec opravdu přijatý a prošel všema těma sítama, [00:22:24] *SPEAKER_07*: těch přihlášek, tak se toho zas tak moc nezměnilo. [00:22:27] *SPEAKER_07*: To znamená, v těchto klíčových věcech a všechny tyto přešlapy, o kterých se pak dočteme, tak rozhodují opravdu ty staříci v představenstvu. [00:22:35] *SPEAKER_07*: Ale abych odpověděl na otázku, podle mě by od toho měli dát absolutně ruce pryč a každej ten přenos, každej rok by měl točit nějaký významnější režise, kterým bych to svěřil, aby to udělali jako nějakou svojí poctu filmu a aby ty jednotlivý mezi scény [00:22:54] *SPEAKER_07*: nějakým způsobem oživil a nějakým způsobem divákům něco předal. [00:22:58] *SPEAKER_07*: Ideálně samozřejmě režisér, který ten rok nebude nominovaný, ale stejně si myslím, že by to mohl být zajímavý koncept. [00:23:04] *SPEAKER_07*: Ale je to divočina a pravděpodobně to nikde nikdo neschválí. [00:23:07] *SPEAKER_06*: Jako to by byla hodně odvážná šílenost, no, ale... Co máš teď? [00:23:11] *SPEAKER_06*: Zní to moc hezky. [00:23:16] *SPEAKER_06*: Já jsem právě přemýšlel, že... [00:23:19] *SPEAKER_06*: že vlastně s tímhle mají problémy skoro všechny, jako předávání všech cen, ať už filmových u nás, nebo i prostě hudebních a tak, že prostě vždycky ta sledovanost je čím dál tím menší, jak zaujmout diváky složitější a ještě tam řešit takový ty problémy, jak si naštvat tři hače a kameramany. [00:23:43] *SPEAKER_06*: Vždycky někdo do komentáře napíše, kdyby se tam postavil Marek Eben a za deset minut to celý přečet, bylo by to lepší. [00:23:48] *SPEAKER_06*: A možná bylo. [00:23:50] *SPEAKER_05*: A možná bylo. [00:23:51] *SPEAKER_06*: Jak to říkáš, tak byl bych k tomu otevřený klidně. [00:23:54] *SPEAKER_06*: Hele, máme tady další dotaz, který herec nebo herečka měli podle vás dobře našlapnutou kariéru, ale kvůli špatnému rozhodnutí, že vzali třeba hlubou do lesní pohřby. [00:24:03] *SPEAKER_05*: Já jsem myslel, že Sam Whartington. [00:24:05] *SPEAKER_05*: Sam Whartington, teď jsme to chtěli říct asi unizo. [00:24:08] *SPEAKER_07*: A Taylor Kitsch, ale ten podle mě neměl asi nikdy dobře našlapnutou kariéru. [00:24:14] *SPEAKER_05*: Byl prdelý od začátka. [00:24:16] *SPEAKER_05*: A přitom to je typická ukázka člověka, kterýho si nikdo moc nepamatuje, ale hrál ve filmech, který se mi třeba docela líbily, ale bohužel buď nevydělali, nebo nestáli na něm. [00:24:26] *SPEAKER_05*: Já mám docela rád, jo. [00:24:28] *SPEAKER_05*: Já si furt myslím, že bych měl jít po takových těch filmech, co nestojí těch 150 nebo třeba 60 milionů, kejknout na druhou, třetí roli, protože podle mě není ani tak špatný herec, jak si lidi myslí. [00:24:38] *SPEAKER_05*: A... [00:24:39] *SPEAKER_05*: Třeba by se dostal někam, víš, ale asi nemá potenciál na to být v té úplně úplný topce. [00:24:45] *SPEAKER_05*: Ale nebudu si na to představit jako nějakýho západáka v komiksovce. [00:24:47] *SPEAKER_05*: Má na to hlas, má na to charisma, má... Což je mimochodem výborná věc v Alitě, kde ve vedlejších rolích takových podržtažků najdete spoustu povědomých tváří, kteří si asi kdysi mysleli, že mají dobře rozjetou kariéru. [00:25:00] *SPEAKER_07*: A skončili tady. [00:25:01] *SPEAKER_07*: Nicméně, jedno jméno se úplně nabízí, já ti ho nechám. [00:25:04] *SPEAKER_07*: Nikolaskovič? [00:25:06] *SPEAKER_07*: No, u Nikola se kdyžtě ten poločas rozpadu se počítal asi nedokáže. [00:25:10] *SPEAKER_07*: Největší pás na držku byla Katherine Heigl, která skončila u reklamy na Štourátka do uši. [00:25:15] *SPEAKER_05*: Ano, ale Katherine Heigl je klasický příklad člověka, který nedokáže zavřít pusu ve správný čas, ale myslel jsem samozřejmě Šáju. [00:25:24] *SPEAKER_07*: I když postupem času se vždycky někde objeví ještě, když se nad ním někdo slituje. [00:25:29] *SPEAKER_07*: Toho Worthingtona jsme řekli s Vladem hned, protože jsme řešili toho avatara a jemu se nakonec vyplatí, že si počkal a že James Cameron se po deseti letech teda vrátil. [00:25:38] *SPEAKER_06*: A tak Shia to má docela otevřený, ne? [00:25:40] *SPEAKER_06*: Ještě. [00:25:40] *SPEAKER_06*: Jo, kdyby byla nějakou malou věc s Iarem, já si myslím, že mu ty velký hlavy prostě nevyhavujou, že ty menší věci, kde se může fakt vyblbnout, i třeba fyzicky, [00:25:48] *SPEAKER_05*: ho baví nějakým způsobem víc. [00:25:50] *SPEAKER_05*: Ale nemyslím si, že ten odchod z těch blobastů byl doprovolnej. [00:25:54] *SPEAKER_07*: To je možný, no. [00:25:56] *SPEAKER_07*: A všichni víme, jak to negra bylo. [00:25:57] *SPEAKER_07*: Prostě pomluvil stříčka Spielberga a to se nedělá. [00:26:01] *SPEAKER_05*: No tak jo, tak si pustíme něco dalšího, nebo budeme mluvit o něčem dalším, zatímco se tady podívá na Facebook. [00:26:06] *SPEAKER_05*: Pustíme si něco dalšího, co tam tak máme. [00:26:08] *SPEAKER_05*: Co by nám doporučil pan režisér, který má pod palcem dnešní cestu. [00:26:10] *SPEAKER_06*: Jo, já bych tady chtěl napsat, že někdo psal na Facebooku, že viděl včera poprvé v kyně Apocalypse Redux a je tam viděl i našeho prvního režiséra a že teda čekal víc, ale je to film byl dobrý. [00:26:23] *SPEAKER_05*: Čekal víc. [00:26:24] *SPEAKER_07*: On má vysoký očekávání. [00:26:26] *SPEAKER_07*: Jako uříjíce, tří a půl hodinový apokalipsy a čekat víc? [00:26:30] *SPEAKER_05*: Ne, on čekal víc od našeho pana věří. [00:26:31] *SPEAKER_05*: Já jsem to tak myslel právě. [00:26:33] *SPEAKER_07*: Takhle. [00:26:35] *SPEAKER_07*: Sklamal. [00:26:35] *SPEAKER_07*: Takže pan věří, že tady byl druhým vrcholem večera. [00:26:38] *SPEAKER_06*: Tak ne, jako Francisco de Coppola dokáže oslovit lidi víc než ty. [00:26:43] *SPEAKER_07*: To je ta pověz ze seznamky. [00:26:46] *SPEAKER_06*: Slova zranil. [00:26:46] *unknown*: Slova zranil. [00:26:47] *SPEAKER_07*: Do měsíce předtím jsi byl úplný zážitek. [00:26:52] *SPEAKER_06*: A pak jsi se nějakým způsobem stál největším starkem na světě. [00:27:10] *SPEAKER_03*: Jako k magii. [00:27:10] *SPEAKER_03*: Tak co se stalo? [00:27:25] *SPEAKER_08*: Když jsi to říkal? [00:27:49] *unknown*: Neměl jsem to říct. [00:27:50] *SPEAKER_08*: Paul McCartney to říkal. [00:27:50] *SPEAKER_08*: Beatles. [00:27:50] *SPEAKER_08*: Kdo? [00:27:50] *SPEAKER_08*: John, Paul, George a Ringo. [00:27:51] *unknown*: Beatles. [00:27:58] *unknown*: Dneska. [00:28:19] *SPEAKER_07*: Je to jedna z největších závodů, které jsem vždy vytvořil. [00:28:20] *unknown*: No, to není Coldplay, to není Fix You. [00:28:21] *SPEAKER_03*: Jsem jenom slyšel Jackovou novou závodu. [00:28:21] *SPEAKER_03*: Co se to nazývá? [00:28:22] *SPEAKER_03*: Let it be. [00:28:22] *SPEAKER_03*: No, rock on, Jack! [00:28:22] *SPEAKER_03*: Říká se o novém pop fenomenu. [00:28:25] *SPEAKER_03*: Tvoje hudba je úžasná. [00:28:45] *SPEAKER_03*: Potřebujeme, aby jste přišli do L.A. [00:28:46] *SPEAKER_03*: Připravuji vám peníze a samotnost. [00:28:47] *SPEAKER_03*: Dobrý den, paní Sheeran. [00:28:47] *SPEAKER_03*: Děkuji, že jste přišli, man. [00:28:48] *SPEAKER_03*: Speciálně s rapem. [00:28:48] *SPEAKER_03*: Ano, opravdu? [00:28:49] *SPEAKER_03*: Ne, jenom překvapit. [00:28:49] *SPEAKER_03*: Ne, dejte to pro bratře, to by bylo moje odpovědění. [00:28:50] *SPEAKER_03*: Jdete, takže si můžu zeptat všechno. [00:28:51] *SPEAKER_03*: Jak jsem se vytvořila do friend columnu, zároveň kterou rád líbím? [00:28:53] *SPEAKER_02*: Chtěli jsme být perfektní společnost. [00:29:19] *unknown*: Ale teď jsi svůj největší zvětší zvětší zvětší zvětší zvětší zvětší zvětší zvětší zvětší zvětší zvětší zvětší zvětší [00:29:23] *SPEAKER_08*: Hej dude, jak se ti to líbilo? [00:29:46] *SPEAKER_07*: Hej dude. [00:29:46] *SPEAKER_07*: Nejsi to neviděl? [00:29:48] *SPEAKER_06*: Je to tak, je to tak. [00:29:49] *SPEAKER_06*: Jsi to tady vlastně jenom slyšel. [00:29:51] *SPEAKER_06*: Ale i tak jsem spokojen. [00:29:55] *SPEAKER_06*: Jsem zaujat a čekám, co se bude dít dál. [00:29:59] *SPEAKER_07*: Víš, že tohle je film, který Danny Bell měl a odmítnul po němu Bonda. [00:30:06] *SPEAKER_06*: Tak já bych taky Bonda odmítnul z rady různých důvodů, takže proč ne třeba z tohohle? [00:30:10] *SPEAKER_06*: Já myslím, že tohle je taková zápletka, která těm dvěma pánům v pozadí... [00:30:15] *SPEAKER_07*: To znamená scenáristovi Lásky nebeský nebo snímku Lásky čas, kde podle mě probíhají podobné nadpřírozené věci, tam se zbrat nestuje časem. [00:30:24] *SPEAKER_06*: To je podle mě prvý ten brouser. [00:30:26] *SPEAKER_06*: Považuješ jeho kariéru za v pozadí? [00:30:29] *SPEAKER_07*: Ne, no já právě si myslím, že Curtis a Boyle dohromady, že to, že z toho vznikne takhle originální a neotřená zápletka, to se dalo asi očekávat, ale všichni jsou po té ukázce totálně odvařený, teda aspoň jsem pochopil. [00:30:43] *SPEAKER_07*: Já minimálně o jednom člověku, který jako z teatrofónu vůbec netěší, vím. [00:30:46] *SPEAKER_07*: Tak pověz to všem, pověz to světu. [00:30:48] *SPEAKER_07*: Ale já tak nevím, ty otávky jsou jako fajn, ta zápletka mi ale přijde málo a hlavně, přesně jak řekl, připomíná to lásky čas. [00:30:58] *SPEAKER_05*: protože mně připadalo, že Curtis tady strašně moc všechno podřizuje ty jedné myšlence. [00:31:06] *SPEAKER_05*: A jako nedochází mu, že vlastně kolik chyb a blbostí kolem toho v tom příběhu vzniká. [00:31:13] *SPEAKER_05*: Mě to strašně obtěžovalo se na to koukat, protože tenhle návní hrdina byl prostě debil. [00:31:17] *SPEAKER_05*: A přesně takhle bohužel působí na mě tohleto, že to se nazývá tu první dobrout, [00:31:30] *SPEAKER_05*: dva filmaři by chtěli, tak by se to naprosto rozsypa a já budu znechucený jejich, jakoby, ne neschopnosti, to samozřejmě o těch můžu říct, ale jejich, jakoby, neochotou se snažit víc, než na tu první dobru, jo. [00:31:44] *SPEAKER_05*: Mě ty trailery připomínají [00:31:49] *unknown*: A tak od toho by tam mohl být ten bojl, ne? [00:31:52] *SPEAKER_06*: Aby tuhle... To je právě jako... Curtisovou sladkost... A byl tě měl náš schaterček? [00:31:57] *SPEAKER_05*: Ten mě právě bavil, jo. [00:31:59] *SPEAKER_05*: Ale já... Jako mě ta jejich spolupráce připadala taková absurdní, jak kdyby, já nevím, kdyby Nora Ephron točila film s Van Damme, jo. [00:32:07] *SPEAKER_05*: Zastě nedovedu si představit, že to bude fungovat, ale může to být zajímavý. [00:32:13] *SPEAKER_05*: Jenomže zatím jsem spíš opatrnej, že mi připadá, že ti dva si to točí pro sebe a že jim je celkem uprd, ale všechno ostatní. [00:32:22] *SPEAKER_05*: Já se ovládám. [00:32:23] *SPEAKER_05*: Nevím, jestli se chci naladit na tuto lunu. [00:32:25] *unknown*: Já se obávám, že to bude fungovat, ať už ten film bude jakýkoliv, protože je tam ten katalog písniček od Beatles. [00:32:32] *SPEAKER_07*: Ačkoliv tenhle film byl odmávnutý dávno před premiérou Bohemian Rhapsody, tak mám pocit, že teď všichni producenti si musí takhle jako mnout ruce, že ty miliony musí přijít, protože na tohle bude přesně stejný publikum a podle mě to vydělá stejný bambilion peněz, bez ohledu na to, že ten Ind v té hlavní roli tam dělá velmi, velmi nemonální věc. [00:32:54] *SPEAKER_07*: A doufám, že se v tom filmu objeví Ringo a Paul McCartney s baseballkama a přerážejí mu hnáty. [00:33:00] *SPEAKER_07*: Nebo tu kytaru. [00:33:03] *SPEAKER_05*: Ale nevím, opravdu mi to zatím vůbec nesedí. [00:33:06] *SPEAKER_05*: Ale nedokážu to nějakým způsobem pojmenovat a ohodnotit, ale vůbec mě to nezajíma. [00:33:13] *SPEAKER_05*: Vůbec. [00:33:14] *SPEAKER_05*: A máš rád Beatles? [00:33:15] *SPEAKER_05*: Mám rád Beatles. [00:33:16] *SPEAKER_05*: Jak moc? [00:33:17] *SPEAKER_05*: sedm z deseti. [00:33:19] *SPEAKER_07*: Typická sedmička. [00:33:21] *unknown*: Taková ta poctivá sedmička. [00:33:24] *SPEAKER_06*: Beatles bych šel na film o Beatles, ale nějaký normální. [00:33:27] *SPEAKER_05*: Tohle mi prostě připadá jak nějaká, že Boyle z karty sedmičky seděl a takhle si prostě jestli je lepší Mikarta nebo... Nevím, fakt jako nechci u tohohle filmu bejt. [00:33:36] *SPEAKER_05*: Kdo tohle neudělal, tak podle mě nerozumí hudbě. [00:33:41] *SPEAKER_07*: Ale něco na tom musí bejt, protože dostali ty písničky. [00:33:45] *SPEAKER_07*: Jo. [00:33:46] *unknown*: Jo, takže... Jako já tomu taky vyřížu, tam něco musí být, prostě dva tvůrce, kterých mám rád, kapela, na kterou bych prostě šel, to řemeslo tam jako je, ale bojím se, že to bude takovej ten tip toho projektu, když si fakt mohli dělat, co chtěli, tak si dělali, co chtěli a všem z toho byl zblbej film. [00:34:04] *SPEAKER_05*: Hm. [00:34:04] *SPEAKER_05*: Ale strašně rád bych seplet. [00:34:06] *SPEAKER_06*: No když napravdu toho srovnání Bohemian Rhapsody, tak tam si tak moc nemohli dělat, co chtěli, až to minimálně mě pak ve finále dost sralo. [00:34:16] *SPEAKER_06*: Takže tady, když se veme nějakej zábavnej historický hudební základ a nějak se úplně vohne přes kulany a udělá se z něj nějakej bizárek, tak já jsem na to velmi zvědavej. [00:34:31] *SPEAKER_07*: To on, jako asi do bizárku to zase, tak oni to hezky obešli, že tam nemajte... Nekaž mi to, já furt chci ty bizárky všude, takže... Já vím, ty jsi jenom slyšel a fantazie ti doplnila ten obraz. [00:34:40] *SPEAKER_07*: Fantazie mi tam rozdělá takový věci, že lepší nevědět. [00:34:44] *SPEAKER_06*: Možná je to tak lepší, ano. [00:34:46] *SPEAKER_06*: Ano. [00:34:47] *SPEAKER_07*: Tak se posuneme na další recenzi? [00:34:50] *SPEAKER_07*: Posuneme se na další recenzi. [00:34:51] *SPEAKER_07*: Možná, když už jsme u těch bizárků, tak aby jsi ty taky dostal svůj prostor, tak ty jsi viděl, co spíš. [00:34:57] *SPEAKER_07*: No, my jsme tady před pár livekama řekli, že my dvej nikdy v životě neuvidíme a že to můžeme slavnostně slíbit. [00:35:03] *SPEAKER_05*: Diváři mě prosili, plakali. [00:35:04] *SPEAKER_07*: Takže jim to bylo úplně k ničemu. [00:35:08] *SPEAKER_07*: Ale ty jsi se objednal. [00:35:09] *SPEAKER_07*: Takže jsem jí takovým svým dobrovolným sebemrskarstvím viděl já. [00:35:13] *SPEAKER_06*: Trpěl? [00:35:14] *SPEAKER_06*: No, teď... [00:35:16] *SPEAKER_06*: Trpěl. [00:35:17] *SPEAKER_06*: Přiznám se, že jsem trpěl. [00:35:18] *SPEAKER_06*: Ale takovým zmateným způsobem. [00:35:22] *SPEAKER_07*: Pro ty nerdy tam musíš říct, jestli jsi viděl originál. [00:35:24] *SPEAKER_06*: Viděl jsem originál. [00:35:26] *SPEAKER_06*: Dokonce jsem se na něj znova podíval asi předevčírem a pak jsem se včera podíval na ten remake, abych byl zcela nachystán a zcela zahodil svůj život do koše. [00:35:38] *SPEAKER_06*: Ale... [00:35:40] *SPEAKER_06*: Ale jsem přesvědčený o tom, že kdyby všechny remakey starých filmů, kterými tady většinou háníme, že je to zbytečná zoufalost, tak kdyby probíhaly tímhle způsobem, tak jsme vlastně nadšení. [00:35:55] *SPEAKER_06*: Protože ono to opravdu bere ten originál, ale přetáčí ho to někam úplně jinam. [00:36:01] *SPEAKER_06*: Že zatímco... [00:36:04] *SPEAKER_06*: Ten původní horor ze 70. let je taková pro mě teda, jakožto neúplně zharitýho fanouška. [00:36:14] *SPEAKER_06*: Taková tak klasická, italská, low-budgetová, přepálená, barevně, vizuálně úžasná, ale jinak v zásadě taková prázdná [00:36:26] *SPEAKER_06*: mřezničina, tak tohle je naopak mnohovrstevnatá výpověď o Německu ze sedmdesátejch let. [00:36:34] *SPEAKER_06*: O různých teroristických skupinách, nebo o především jedné teroristické skupině, která tam tenkrát redila. [00:36:45] *SPEAKER_05*: Nepustil jsi si jebá, teda mají na tohle. [00:36:47] *SPEAKER_05*: No, ale je to přesně tak. [00:36:48] *SPEAKER_05*: Tak se prosím, tě sedni rovně. [00:36:50] *SPEAKER_05*: A dokončí myšlenku. [00:36:51] *SPEAKER_06*: Vypadá hrozně dobře, že tímhle třeba se něco chystá. [00:36:54] *SPEAKER_06*: Ta hlava furt tak jako... [00:36:55] *SPEAKER_06*: Možná jsou vlastně kýla. [00:36:56] *SPEAKER_06*: Já do toho ve celce, ano. [00:36:59] *SPEAKER_06*: No ano, Baader-Meinhof-komplex. [00:37:01] *SPEAKER_06*: Řeší se to tam, řeší se tam Berlínská zeď, studená válka, holokaust, trauma druhý světový. [00:37:11] *SPEAKER_06*: Do toho je to vizuálně hrozně promakaný a mnohem barevně uměřenější než ten originál. [00:37:19] *SPEAKER_06*: Je to prostě úplně, navzory tomu, že tam je podobná výchozí zápletka a stejný postavy, tak je to vlastně úplně jiný film. [00:37:26] *SPEAKER_06*: Což jako velmi oceňuju, že se nedíváme na něco, co je po 40 letech vizuálně dokonalejší, ale jinak naprosto zbytečný. [00:37:34] *SPEAKER_05*: A můžou to teda jako bavit ty fanby toho? [00:37:36] *SPEAKER_05*: originálu, obstojí to jako ten horor. [00:37:39] *SPEAKER_06*: Já si myslím, že právě, že fandy originálu to bavit bude, protože uvidějí to, co velmi dobře znaj a mají rádi z úplně novýho úhlu pohledu. [00:37:49] *SPEAKER_06*: Takže ty si myslím, že to bavit bude, dokonce se to dá... [00:37:53] *unknown*: Troufám si, že se to dá v pohodě vidět i bez znalosti toho originálu, akorát samozřejmě, když člověk viděl tu mnohem jednodušší, nechci říct jedničku, ale prostě ten původní film, tak bude víc v obraze, o co jde. [00:38:07] *SPEAKER_06*: Ale tohle je teda naprostá šílenost, se kterou mám vlastně zpětně velký problém, protože když jsem se na to díval, tak přežít ty dvě a půl hodiny bylo docela utrpení. [00:38:20] *SPEAKER_06*: Je to ne ani tak, že by se tam toho dělo až tak málo, ale že tam člověk opravdu leckdy nechápe, co se děje a je to velmi málo vysvětlovaný a dává mu to hrozně málo odměn během toho dívání se. [00:38:37] *SPEAKER_06*: Ale pak teďka zpětně mě hrozně baví o tom přemýšlet a nacházet tam, co se tam vlastně stalo a kdo s kým a proč a jak to spolu souvisí a tak. [00:38:47] *SPEAKER_06*: Takže je to takový na vážkách, že to sledování bych nikomu nedoporučil, ale jsem hrozně rád, že jsem to viděl. [00:38:56] *unknown*: Teď si z toho odneste, co potřebujete. [00:39:00] *SPEAKER_07*: Klasický pray for rimsy film. [00:39:01] *SPEAKER_06*: Ale teda rozhodně na to, že jsme od toho režiséra, je už jméno, vždycky přesně zapomenu, od Luky Guadagnina. [00:39:09] *SPEAKER_06*: Guadagnino. [00:39:11] *SPEAKER_06*: Guadagnino. [00:39:12] *SPEAKER_06*: Takže jsme od něj loni viděli, dej mi svoje jméno, tak je to Ukro, která velmi vedle a... [00:39:20] *SPEAKER_06*: A je vidět, že si s tím vizuálem dokáže pohrát vždycky a i v naprosto protichůdných žánrech a protichůdných stylech. [00:39:30] *SPEAKER_06*: Takže já půjdu ještě dál, když se začalo to suspiry, tady máme dotaz nahoru, protože je celkem nabitý, na co se těšíte? [00:39:38] *SPEAKER_05*: Já se těším na my, protože ty upoutávky jsou velmi zajímavý. [00:39:43] *SPEAKER_05*: Hrozně doufám, že to furt pojede na té vodě toho hororu jako takovýho, který mu lehký děsit, anebo třeba i zhnusit diváka. [00:39:51] *SPEAKER_05*: A že Jordan Peele nebude mu zbytečně moc utíkat k nějakému politickému komentáře a tak. [00:39:56] *SPEAKER_05*: Asi to tam bude, pravděpodobně to o něj všichni čekají. [00:39:59] *SPEAKER_05*: Já v tom doufám. [00:40:00] *SPEAKER_05*: Já doufám, že to jako nějakým způsobem poladí tak, aby to furt pomohl jako horor, což se podle mě u teč tolik nepovedlo. [00:40:06] *SPEAKER_07*: Já se těším na to dvě. [00:40:09] *SPEAKER_05*: Na toto to? [00:40:10] *SPEAKER_07*: Na toto. [00:40:11] *SPEAKER_07*: Tak uvíj toto ono. [00:40:12] *SPEAKER_05*: A řekneš tam proč? [00:40:14] *SPEAKER_07*: Protože se mi hrozně líbila jednička a přesně tyhle ty sequely, který vlastně ani nestihnou nadechnout, než skočejí do toho pokračování, že se jde okamžitě počít znova s původním štábem, případně se na to nabalejí zajímaví herci, kterým se hrozně líbil ten první díl, že jo. [00:40:31] *SPEAKER_07*: Ale není tam nějaká zbytečná prodleva. [00:40:34] *SPEAKER_07*: Tak tyhle ty pokračování většinou v minulosti dopadly dobře. [00:40:38] *SPEAKER_07*: A tady není důvod, proč váhat nad tím, že by to dopobězení toho [00:40:43] *SPEAKER_07*: kultovního, ikonickýho příběhu měl dopadnout nějak jinak. [00:40:47] *SPEAKER_07*: A navíc to vychází, říkám, ta jednička mi hrozně evokovala Stranger Things, což je podle mě jeden z nejsympatičtějších počinů za poslední léta. [00:40:58] *SPEAKER_07*: Takže pro mě všechny dobrý důvody, proč se na to hrozně moc těším. [00:41:02] *unknown*: Co ty? [00:41:02] *SPEAKER_06*: Vy mi to hrozně komplikujete, protože přesně tyhle dva filmy jsem chtěl říct a teďka marně... Anabel 3. [00:41:07] *SPEAKER_07*: Marně pátra. [00:41:09] *SPEAKER_07*: Nebo Dětská hra. [00:41:10] *SPEAKER_06*: Nebo příští týden všechno nejhorší dvě. [00:41:15] *SPEAKER_05*: A na dětskou hru se těším docela. [00:41:16] *SPEAKER_07*: Všechno nejhorší teda, teď jsem viděl nějakou na Empire u domu další 4 hvězdičky a prej je to docela dobrý, že si z toho dělaj srandu. [00:41:26] *SPEAKER_07*: Ty premisy dětičky. [00:41:27] *SPEAKER_05*: Já jsem teda dětičku recenzoval a myslím, že jsem ji úplně jako nevychválil. [00:41:33] *SPEAKER_05*: Ale nevyhejtoval. [00:41:34] *SPEAKER_05*: No já jsem asi víc spíš měl do vidět. [00:41:34] *unknown*: Teď si buduješ tu pozici, kdyby dvojka byla dobrá, co? [00:41:40] *SPEAKER_06*: Takže to změnuješ trošku. [00:41:41] *SPEAKER_06*: Těch dětí se se hodně zdržujou tím, než to všechno v úhozovkách vysvětlej a připravěj. [00:41:45] *SPEAKER_07*: A vypadá to podle prvních ohlasů, že v té dvojce už se tím nezatěžujou a rovnou skočej po hlavě do toho a mají s tím docela zábavu. [00:41:52] *SPEAKER_06*: A to jsme viděli spolu, ne? [00:41:54] *SPEAKER_06*: Já nevím. [00:41:54] *SPEAKER_06*: Je to, jak ta holka má ten na ty svoje narozeniny, kdy ten hned se v tom opakuje a hned se hned více... [00:42:00] *SPEAKER_06*: Jo, jo, no tak to by bylo docela pitomost. [00:42:04] *SPEAKER_05*: Já jsem si na co vzpomněl. [00:42:05] *SPEAKER_05*: Tady bude ještě jeden takový film, bude boss level, kterej má být ale akční a bude tam hrát Frank Grillo a Mel Gibson a Frank Grillo se každý den probudí, na konci ho zabije a pak se probudí znova a já to chci vidět, protože tam hraje Frank Grillo a Mel Gibson. [00:42:17] *SPEAKER_05*: A dělá to Joe Carnahan. [00:42:18] *SPEAKER_07*: To mě zajíma. [00:42:20] *SPEAKER_07*: Další film a jsem se nadělal, že existuje a teď se na ně těším. [00:42:24] *SPEAKER_07*: Dobrý, takže ještě byla jedna otázka, na Rimsyho ne, [00:42:34] *SPEAKER_07*: V době, když se koná, tak se těm končinám dost vyhýbám. [00:42:38] *SPEAKER_07*: Ne, to samozřejmě jako je pohoza, ale odpověď je ne. [00:42:41] *SPEAKER_07*: Já jsem tu taky nikdy nebyl, já jsem měl vždycky kvíž už tak kvary a dneska už mi dává monity. [00:42:46] *SPEAKER_05*: Na to mám jo. [00:42:48] *SPEAKER_05*: Tak jo, tak ještě to máme jednu, jednu recenzi. [00:42:51] *SPEAKER_05*: Máme dvě? [00:42:52] *SPEAKER_05*: Máme dvě. [00:42:52] *SPEAKER_07*: Milo, my jsme, my jsme hrozně pofalí dneska. [00:42:54] *SPEAKER_07*: A jo, máme dvě. [00:42:54] *SPEAKER_07*: Ale každopádně teď jsme byli u Suspirie, která bez urážky a takové... Zůstane to tady na téhle straně stolu a... Old schoolová pro nás a trošku nás odpuzuje a teď půjdeme do spíš moderny a pustíme si Pátrání, což je film, který českým kinům se vyhnul, ale teď konečně vychází na videu. [00:43:12] *SPEAKER_07*: No dneska by se asi už neměl říkat na videu, ale prostě můžeme si ho pořídit. [00:43:16] *unknown*: A to je film, který má velmi, velmi hezkou formu a velmi, velmi kůl zápletku. [00:43:25] *SPEAKER_07*: Není to teda zas tak originální. [00:43:27] *SPEAKER_07*: Je to vlastně klasická detektivka o zmizelý dceři, kterou hledá táta. [00:43:31] *SPEAKER_07*: No, ale ten přístup, kterým je to, nebo ten styl, kterým je to natočený, to znamená, že vlastně koukáte na to dění, [00:43:38] *SPEAKER_07*: prostřednictvím různých webových i jiných kamer a v drtích většině případů asi tak 85% stopá, že koukáte zblízka na obliče Johna Cho? [00:43:47] *SPEAKER_05*: Koukáte přímo na obrazovku, jeho počteček, kde on si googlí, co se mohlo stát, snaží se probůrat do Facebooku svý dcery, zároveň má zapnutou kameru, protože se s nějakým baví, prodílí si obrázky a je to vlastně docela hodně rychlý, já si myslím, že takový [00:44:02] *SPEAKER_05*: Postarší diváci už budou mít malinko problém se vůbec orientovat v tom způsobu, jakým jsou jim předávaný ty informace. [00:44:09] *SPEAKER_05*: Ale kdo s internetem nějakým způsobem pracuje a dokáže si zapnout dvě okna, tak s tím takový problém mít nebude. [00:44:16] *SPEAKER_05*: A já si myslím, že i když to zní na první, jako by podle někdo docela blbej nápad, tak to ve výživku strašně dobře funguje. [00:44:22] *unknown*: No, je to jednoduchá zápletka. [00:44:24] *SPEAKER_07*: Není zase tak originální, dokonce jsem koukal v různých komentářích, že existují i filmy, ve kterých je skoro stejná zápletka, ale byly to nějaký Bčka za pár set tisíc dolarů, který totálně prošuměly. [00:44:38] *SPEAKER_07*: Tak tohle stalo milion, že? [00:44:39] *SPEAKER_05*: To taky univerálně se natočilo 16 dní a dva roky se dělala postprodukce. [00:44:43] *SPEAKER_07*: No ale dobře vychytali premiéru Sundance, měli toho Johna Cho, což je přece jenom pobydomá tvář, samozřejmě hrál v Heroadovi a Kumarovi, hrál ve Star Treku i v některých televizních seriálech, takže na toho lidi přijdou. [00:44:57] *SPEAKER_05*: Dovedlo se navíc tvůrcům [00:45:01] *SPEAKER_05*: má hlavní roli Aziat, což moc často taky není, pokud to není nějaký Kung Fu nebo něco podobného. [00:45:06] *SPEAKER_05*: A nakonec se o tom filmu začalo celá mluvit, vydělal slušný peníze. [00:45:10] *SPEAKER_05*: Trošku se asi čekalo víc, ale furt ten poměr, myslím, že 1 k 76, což je asi docela slušný. [00:45:16] *SPEAKER_05*: A hlavně je to dobrý film. [00:45:17] *SPEAKER_07*: A líbila se mi trailerová kampaň, podle který čekáš jiný zvrat, než nakonec přijde. [00:45:23] *SPEAKER_06*: Mě na tom zaujalo, že jsem zjistil, že je to další kousek z té produkční, už se dá říct asi továrny Timura Bekmambetova, který poslední roky po tom, co mu propadli Ben Hur a podobný zoufalý pokusy o seriózní filmy, tak se pokouší právě tam sypat spoustu těchto [00:45:46] *SPEAKER_06*: počítačových desktopových filmů. [00:45:49] *SPEAKER_06*: On dělal i to jako stáza Odebrat s přátel. [00:45:52] *SPEAKER_06*: Odebrat s přátel, což je vlastně hodně podobně dělaný horor, ale méně ambiciozně a méně kvalitní. [00:45:58] *SPEAKER_06*: Minulej rok jsme taky s Civalem viděli Perofil ve Vbarech, kterej mě teda nijak zvlášť nenadchnul, ale pro Civala to byl, pokud si dobře pamatuju, jeden z nejlepších filmů minulejch varů. [00:46:14] *SPEAKER_06*: A to Beckmanetov i sám režíroval, ty ostatní jenom produkoval. [00:46:18] *SPEAKER_06*: Taky jsem se díval, že třeba v loni prej vydal [00:46:22] *unknown*: Liked, což je to samý, ale komedie, kde zase nějaký teenagery se prostě styděj a tak si vytvořej nějakou falešnou identitu, aby zpědli nějakou holku. [00:46:34] *SPEAKER_06*: Až vlastně furt se děje jako to samý principiálně, akorát napříč těma žánrama, to tam Backman Beto vsype, ale furt to nějak, jako nebo zatím z těch několika pokusů, to většinou vychází. [00:46:45] *SPEAKER_05*: A proto, že fungovaly ty různé žánry, u nás jsme vlastně viděli semestre, pokud ne, [00:46:53] *SPEAKER_05*: Přesně tohleto. [00:46:56] *SPEAKER_07*: Semestr je v trochu jiném žánru od výbornýho Adama Sedláka, který pak natočil Domestik. [00:47:01] *SPEAKER_07*: Tam už na semestru bylo vidět to mladé uvažování, že to dělá někdo, komu ty sociální sítě nejsou cizí. [00:47:08] *SPEAKER_07*: A kdo dokáže využít ten potenciál a veškerý to křížení v tom ději. [00:47:13] *SPEAKER_07*: Takže to bylo super. [00:47:14] *SPEAKER_07*: U tohodle se mi zase líbila ta komorní atmosféra. [00:47:18] *SPEAKER_07*: Trochu mi to místama evokovalo tísňový volání, který v redakci samozřejmě zbudilo zasloužený úspěch a nakonec [00:47:24] *SPEAKER_07*: tajemnou silou matematiky vyhrával nejlepší film roku v redakci. [00:47:28] *SPEAKER_07*: Takže asi není úplně překvapení, že se nám líbilo i to pátrání, ale myslím si, že velkou zásluhu na tom mají ty herci, bez kterých by se to složilo. [00:47:37] *SPEAKER_07*: Po 20 minutách by tě to začalo hodně. [00:47:39] *SPEAKER_07*: Mě to hrozně bavilo to, že i když ten film, jak říkáme, je většinou snímaný právě jako ten desktop, tak stejně si turci vymysleli spoustu způsobů, jak to udělat, aby tam prodali ty klasické filmové scény, [00:47:54] *SPEAKER_05*: svýho bratra z nějakýho důvodu a najednou vyhle se něco úplně jinýho, nezdáli se od té svý vize, od toho svýho přístupu a dokážou se to postavit tak, aby fungovala jako v normálním filmu. [00:48:05] *SPEAKER_05*: Je na tom filmu podle mě strašně moc vidět, jak někdo uvožoval o tom, jak [00:48:10] *unknown*: tu formu vytěžit na maximum a nedělat kompromisy vůči tomu, aby to fungovalo jako thriller. [00:48:15] *SPEAKER_05*: To mě hrozně bavilo. [00:48:16] *SPEAKER_05*: Trudno je vidět na tom, že se strašně snažili. [00:48:18] *SPEAKER_07*: Je fakt, když potřebuje být v jiný scéně, jako nikdy jinde, tak je tam buď záběr z dopravní kamery, nebo zrovna kouká třeba na CNN a tam je zase jiný záběrování. [00:48:29] *SPEAKER_07*: Ale má to daleko od tý standardní filmový formy, takže na to se lidi musí připravit, že to spíš je blíž tomu found footage, i když... Mně to třeba trošku připomínalo kroniku, co se týče takového téma, [00:48:44] *SPEAKER_06*: A právě tím, že už jsem teda několik těchto filmů viděl, tak jsem si říkal, že se budu divit, jestli mě to něčím překvapí. [00:48:52] *SPEAKER_06*: Ale opravdu to celou tu hodinu a půl nebo těch sto minut šlapalo, furt se tam dělají nějaký zbraty a říkal jsem si, že si normálně... [00:49:01] *SPEAKER_06*: jede, to jsem vůbec nečekal, že to bude mít takovýhle spát, až teda možná za tu cenu, že jak tam vršili jeden zvrat za druhým a snažili se to furt toho diváka udržet na pjatýho, tak ten závěr je takovej trošku jako překombinovaný možná až moc, ale zase jako chtělo to určitě nějakou odvahu a je to vlastně taková šílenost, která mě vůbec nevadí, že tam je, no ale [00:49:29] *SPEAKER_05*: Určitě to doporučujeme, možnost je to u nás bez problémů na VB, DVD a stojí to za to. [00:49:36] *SPEAKER_05*: Nevím, jestli je škve, jestli je to venovou kinu, já se musím nebudu představit, že bych na to koukal na velkém pláně, jestli bych to vůbec stíhal, ale opravdu asi jeden z nejlepších filmů loňskýho roku. [00:49:46] *SPEAKER_05*: když si ho pustíš na počítáči, tak se může nechat v jednom okně a ve druhém ještě si něco surfovat, takže ono to... Ano, ano. [00:49:53] *SPEAKER_07*: Ale ten film má velkou sílu v některých okamžicích bez ohledu na tu, řekněme, spartánskou formu. [00:50:01] *SPEAKER_07*: My tady mluvíme o tom závěru, ale mě docela převálcoval ten úvod. [00:50:05] *SPEAKER_07*: Ta první pětiminutovka, ta je kolotač emocí a já jsem si na to úplně jsem si u toho vzpomněl na Up od Pixaru. [00:50:15] *SPEAKER_07*: Že tě to převálcuje ještě než vlastně ten děj začne, tak už máš pocit, že si opravdu si prošel mnoha různýma emocema. [00:50:23] *SPEAKER_07*: A je vidět, že ten režisér [00:50:25] *unknown*: Asi o něm ještě uslyšíme. [00:50:27] *SPEAKER_07*: A je dobrý, že si připomněl toho Beckman Bettova, protože tohle je záslužná věc. [00:50:32] *SPEAKER_07*: Spousta lidí se mu vysmívala tenkrát za ty noční denní hlídky, ale on nakonec zjistil, že tohleto vyzobávání těch sympatických novejch tvůrců a to plnění role toho andělského investora, takže by se v tom mohl najít. [00:50:46] *SPEAKER_07*: No a vypadá to... [00:50:47] *SPEAKER_07*: že tady trefil Zlatou žílu. [00:50:50] *SPEAKER_07*: Tak jo. [00:50:50] *SPEAKER_07*: Dáme ještě tu poslední recenzi, abysme to popohnali a pak vypotazujeme. [00:50:54] *SPEAKER_07*: Dáme ji rychle. [00:50:55] *SPEAKER_05*: Viděli jsme Cold Pursuit, Mrazivou pomstu, Nový film s Lémem Níznem, který je trošku jíryjšího akčňárny. [00:51:02] *SPEAKER_05*: A je to předělávka tady tak tři, čtyři roky starýho filmu, který má výborný český název. [00:51:07] *SPEAKER_05*: Tak, Boj sněžného pluhu s mafí. [00:51:11] *SPEAKER_05*: Což vystihuje děj přesně. [00:51:13] *SPEAKER_05*: A režiroval to dokonce ten samý režisér, Hans-Peter Moland. [00:51:16] *SPEAKER_05*: A je to strašně severský. [00:51:18] *SPEAKER_05*: Jako je to samozřejmě Hollywood, jsou tam slavní herci, kromě Riesna tam je třeba Emmy Rossum, je tam Laura Dern, ale jinak to prostě smrdí těm dánským úplně strašně moc. [00:51:26] *SPEAKER_05*: Odehrává se to teda v Colredu, ve skalistých horách, kousek za Denverem, ale ano. [00:51:32] *unknown*: Ta atmosféra je velmi severská, mám pocit, že i to chování a hraní některých těch postav je takový, takový, nejako nábytek z Iky. [00:51:41] *SPEAKER_07*: Jednoduchý, velmi účelný. [00:51:43] *SPEAKER_05*: Tam jsou všichni takový medvědovitý, my tam jako stojí a čumě a pak někomu straše rozbijou držku. [00:51:48] *SPEAKER_05*: Jinak je to samozřejmě na první pohled, jak jsem říkal, bacha, že to není klecká nýznovka, tak to tak vypadá, protože [00:51:53] *SPEAKER_05*: On hraje obyčejnýho chlapa, který ježdí s velkým pluhem a odklíří silnice od sněhu a zavraždějí mu syna a on chce zjistit, kdo, proč a vrátit jim to. [00:52:02] *SPEAKER_05*: Ale je to trošku jinak, než jsme zvyklí. [00:52:04] *SPEAKER_07*: V tu chvíli, kdy mu zavraždějí toho syna, tak on se promění v tu postavu z 96 hodin, ale takovým stylem, že on se vždycky tak jako plouží po té scéně a hraje tam taková ploužákovitá hudba. [00:52:15] *SPEAKER_05*: Vždycky na sobě má takovou tu poprálskou undu. [00:52:17] *SPEAKER_07*: A pak se pro něj z toho medvěda někoho zabije a shodí jeho mrtvou z obrovského vodopádu a je to stříhaný takovým stylem. [00:52:25] *SPEAKER_07*: Hele, atmosférou to připomíná Fargo, ale střihem a tím, jak se ten děj odebírá dopředu, tak to hrozně chce být jako podfuck. [00:52:34] *SPEAKER_07*: Je tam hodně prostoru, tam mají vedlejší postavy, ať už to jsou gangstři, [00:52:39] *SPEAKER_05*: kterých je tam docela dost a všichni mají nějaký cool jméno, takže si z toho dělají všichni srandu. [00:52:43] *SPEAKER_05*: A Neeson tady občas třeba 15 minut podle mě na scéně vůbec není a dějou se tam úplně jiný věci, který ale podle mě nefungují až tak, jak bych já chtěl. [00:52:52] *SPEAKER_05*: Podle mě tam hrozně chce být jako cool a zajímavý a takovej černohmorně kojanovský a moc není. [00:52:58] *unknown*: Mně to přišlo docela hravý. [00:52:59] *SPEAKER_05*: Já jsem neviděl ten originál, takže to pro mě bylo originální. [00:53:02] *SPEAKER_07*: Takhle, já musím říct, že jsem ho viděl a ani ten mě nějak neuchvátil. [00:53:05] *SPEAKER_05*: Takže jsem se chtěl zeptat, jaký to má teda vztah k tomu. [00:53:08] *SPEAKER_06*: Je to jakoby čistokrevnej, poameričtělej remake, nebo je to... Je to velmi podobný, co si pamatuju. [00:53:13] *SPEAKER_05*: Je to jako El Maria či Desperado? [00:53:16] *SPEAKER_05*: Jako takhle ten dánský film, jestli byl dánský nebo švédský, teďka nevím, tak evidentně stal dost peněz na evropskou produkci, takže rozhodně tady nějaký velký upgrade v tom, že by to líp vypadalo, není. [00:53:27] *SPEAKER_05*: A jak říkám, já jsem se to tehdy úplně neužil, já jsem z toho byl docela dost zklamanej, [00:53:31] *SPEAKER_05*: Taky jsem to malinko vytěsnil z hlavy, ale nemám pocit, že by ten remake byl nějak výrazně jinej, ať už myslel v něčem jako lepší, v něčem výraznější, nebo se odlišoval. [00:53:41] *SPEAKER_05*: Myslím si, že fakt jako udělali to jedna k jedný. [00:53:43] *SPEAKER_05*: A jaký to teda má smysl po čtyřech letech? [00:53:46] *SPEAKER_06*: Jako jasně, vydělá to, ale... Nemusíš na to koukat s titulkama. [00:53:48] *SPEAKER_05*: No asi takovej. [00:53:50] *SPEAKER_05*: Asi podobnej jako Nedotknutelný, když to přeženu, jo. [00:53:53] *unknown*: Ale asi bych chtěl říct, že pokud se vám líbil originál, pravděpodobně vás bude bavit i to nový. [00:53:58] *SPEAKER_05*: Mně se nelíbil, takže se mi to taky nelíbilo, ale vlastně z úplně stejných důvodů. [00:54:01] *SPEAKER_05*: Já si asi myslím, že pokud jste neviděli originál jako já a chcete Neesnovku, ve které Liam Neeson hraje typickýho Laima Neesna, ale která se místama, tak skoro bych řekl, až hravě nebere vážně, tak je to docela fajn. [00:54:16] *SPEAKER_07*: Není to žádný zázrak, naprosto chápu všechny jeho výhrady. [00:54:20] *unknown*: Ale přišlo mi to takový rozverný, nenáročný, nijak důležitý je to ten film, na který potom zapomeneš velmi rychle. [00:54:28] *SPEAKER_07*: Ale já jsem s tím právě měl problém v tom, že mně to připadalo takový lehce, ne odfláklý, že sami tvůrci moc nevěděj, co o toho chtěj. [00:54:36] *SPEAKER_05*: Což je jako podívný, když už to vlastně ten člověk nalečil po druhý. [00:54:39] *SPEAKER_06*: Protože to je možná právě ono, on už to jednou udělal. [00:54:42] *SPEAKER_05*: Co mám dělat o tom po druhý? [00:54:43] *SPEAKER_05*: Ty action scény jsou takový mdlý, takový, že tam jsou, protože to musí nějak vrcholit. [00:54:48] *SPEAKER_05*: Ten humor mi nikde nepřišel vyloženě jako vtipný, maximálně tak jako lehce úzký. [00:54:52] *SPEAKER_05*: Měli jsou tam třeba dva momenty, kdy [00:54:54] *SPEAKER_05*: To vyloženě je jako černohmorně komediální, ale je to taková vyčplělá kohenovka. [00:55:00] *SPEAKER_05*: Fakt jsem viděl, co z toho asi mělo být, ale připadalo mi to málo. [00:55:04] *SPEAKER_07*: Je to náhražka, no, ale taková snaživa. [00:55:07] *SPEAKER_07*: Mě to pobavilo. [00:55:09] *SPEAKER_07*: Nic extra mi to nedalo, ale pobavilo mě to a jsem rád v tomhle případě, že studio asi vědělo, jak to chce zacílit. [00:55:17] *SPEAKER_07*: Že i ta trailerová kampaní byla taková rozverná a hravá zábavná. [00:55:22] *SPEAKER_07*: Protože jinak, já si myslím, že klidně bys to mohl sestřídat ten trailer tak, že by si někdo myslel, že jde na něco jako je Wind River. [00:55:27] *SPEAKER_07*: Nic nemůžeme jít dál od pravdy, protože tady ty smrti a ty killy jsou udělaný věložně jako a to je sranda, co? [00:55:35] *unknown*: Takže když jsem chválil Suspirii jakožto originální remake, když to takhle řeknu, tak tohle je zcela ten typ remakeu, který jsem hanil. [00:55:46] *SPEAKER_06*: Ale myslím si, neviděl jsem ten originál, ale podle toho, jak jsme se s Matějem bavili, tak je to... Že to není horší. [00:55:55] *SPEAKER_07*: Že to není ta kopie, při které se všechno jde k čertu. [00:56:00] *SPEAKER_07*: Já bych originál dal 60, tomuhle by dal 50 z principu, protože už jsem to prostě jednou viděl. [00:56:04] *SPEAKER_05*: Ale jak říkám, že mě tam nic neoslovilo a nechytlo, tak jsem třeba zjistil, že jsem se na hodinky podíval až po 75 minutách. [00:56:10] *SPEAKER_05*: Takže ačkoliv mě to se nelíbilo, tak mi to udíkalo. [00:56:15] *SPEAKER_07*: No, když ten film odsejpá, tak tomu prominu spoustu věcí. [00:56:21] *SPEAKER_07*: Já si myslím, že je to dobrá nýšnovka. [00:56:23] *SPEAKER_07*: I v kontextu těch jeho posledních filmových řek, že to patří... Určitě je to zajímavější, než třeba to jeho loňské blblutí v tom vlaku, kdy už fakt bylo vidět, že mu dochází dech v těchto Benčkových filmech. [00:56:32] *SPEAKER_07*: No, patří do té lepší půlky. [00:56:34] *SPEAKER_07*: Je teda škoda, že vzhledem k tomu pozadí kontroverznímu se na to minimálně v Americe za stolik lidí nepodívá. [00:56:42] *SPEAKER_07*: Ale to už je hod osud. [00:56:44] *SPEAKER_07*: Tak dáme ještě nějaký otázky. [00:56:45] *SPEAKER_05*: Mám tady [00:56:47] *SPEAKER_05*: Protože začneme samozřejmě tím nejlepším. [00:56:51] *SPEAKER_05*: No jasně, začni se. [00:56:51] *SPEAKER_05*: Myslím si, že by některé filmy od Johna Carpentera, což by byla věc nebo Halloween, dokázaly oslavit i dnešní mladší generaci. [00:56:56] *SPEAKER_05*: Já si myslím, že bez problémů ukázal to vlastně jeloňský Halloween, který je strašně Carpenterovský, vydělal šílený prachy, a ne jenom podle mě kvůli nohstalgii. [00:57:05] *SPEAKER_05*: A myslím si, že zrovna ta věc by taky mohla fungovat. [00:57:09] *SPEAKER_05*: Remake věci je podle mě velmi fajn. [00:57:12] *SPEAKER_07*: Velmi blízko původnímu záměru. [00:57:14] *SPEAKER_07*: Takže vidět, že ani nevěděli, [00:57:20] *SPEAKER_05*: Jako u spousty věcí by to asi nešlo. [00:57:24] *SPEAKER_05*: Já si myslím, že jestli někdy vznikne útěk z New Yorku, tak bude muset být jako zcela odlišnej od toho, co točil Carpenter. [00:57:29] *SPEAKER_07*: A mluví se o něm teď? [00:57:30] *SPEAKER_07*: Mluví se o něm teďka zase, že by ho měl dělat Lievano, což je podle mě docela zajímavý jméno, režisér Upgradeu a scénarista Saw. [00:57:36] *SPEAKER_05*: Tak uvidíme, ale myslím si, že Carpenter prostě může oslovovat i tu další garaci bez problémů. [00:57:53] *unknown*: No jako nemůžu to srovnat jako adaptace, jak jsou dobrý, protože jsem nečetl ty originály, ale nejradši mám zelenou mýli. [00:58:05] *SPEAKER_05*: Co by říkali ty okoruční děti? [00:58:06] *SPEAKER_05*: No dobře. [00:58:07] *SPEAKER_05*: Hele a najem faktory z těchto aut bys nejradši řídil? [00:58:09] *SPEAKER_05*: Delorean z návratu do budoucnosti, Kitta z Nitrera, anebo, tady to je asi blbě napsaný, zabijácké auto z filmu Auto z roku 77. [00:58:18] *SPEAKER_05*: Nevím úplně, co to je, takže možná člověk. [00:58:20] *SPEAKER_05*: Ne, určitě, určitě Kitta. [00:58:23] *SPEAKER_07*: No, určitě Kitta. [00:58:25] *SPEAKER_07*: DeLorean je super, asi by se v něm dal cestovat do budoucnosti nebo do minulosti, ale je to pomalý auto a Kitt si se mnou bude povídat a má turborežim, zlý dvojče a vůbec. [00:58:38] *SPEAKER_07*: Asi by mi teda řekl Michael a ne Ilfe nebo Vašku, ale já bych se s tím srovnal. [00:58:44] *SPEAKER_05*: No, to je hezký. [00:58:45] *unknown*: Tak jo. [00:58:46] *SPEAKER_06*: Vy co říkáte na druhou sérii Panešra? [00:58:50] *SPEAKER_06*: Vy myslíš vlastní dotaz? [00:58:52] *SPEAKER_06*: Ne, ne, ne. [00:58:53] *SPEAKER_05*: Já jsem to už tady dokoukal. [00:58:54] *SPEAKER_05*: Jo, já už jsem to dokoukal. [00:58:55] *SPEAKER_07*: Mě to jako velmi bavilo. [00:58:57] *SPEAKER_07*: První díl je naprosto úžasný, nabušený, má skvělou akční scénu. [00:59:03] *SPEAKER_05*: Vůbec první tři díly. [00:59:09] *SPEAKER_05*: No a s chodou koností jsme se o tom dneska bavili, takže já jsem z toho byl možná trošku víc nadšenej, i když uznávám, že je to taková sezóna, ve který se nic zásadního nestane a Frank je prostě Frank. [00:59:23] *SPEAKER_07*: Na druhou stranu mě v některých ohledech hrozně připomínal Jacka Bowera z posledních dobrých sezon čtyřadvacítky, když už byl úplně v háji a všichni jeho blízkí kolem umírali a většinou to byla jeho chyba. [00:59:36] *SPEAKER_07*: Ať už přímo nebo nepřímo. [00:59:38] *SPEAKER_07*: A tak jsem měl pocit, že tady jsem dostal něco takovýho, co mám hodně rád, takže proto jsem k tomu možná střícnější. [00:59:45] *SPEAKER_05*: Mně se to taky líbilo, ale ne tolik. [00:59:47] *SPEAKER_05*: problém s tím, že už vlastně dvě a půl sezóny, když do toho počítáme toho Daredeva, dostáváme ten origin, furt tvoříme toho Punishera, na kterýho se těším a Daredevil končil tím, že prek vlastně odcházel a měl vůbec ne rotační kulometr a takovýhle a k tomu jsme se vlastně nikdy dostali. [01:00:05] *SPEAKER_05*: Vždycky, když už to vypadá, máme nový právěnový, tvořili jsme toho hrdinu, tak zase nová řada a zase začínáme od začátku. [01:00:11] *SPEAKER_05*: Ještě to jako nebavilo, [01:00:16] *SPEAKER_05*: akce a vezme si jenom tu pistoli a já už prostě chci evoluci v tomhle směru, jo? [01:00:20] *SPEAKER_05*: Aby z něj byl ten motherfucker, který tam krají ten New York. [01:00:23] *SPEAKER_05*: A... Trochu tomu uškodilo, že to má dva záporáky a furt mezi nima přeskakuje. [01:00:28] *SPEAKER_05*: A jako je tam dost [01:00:34] *SPEAKER_05*: Mě vůbec nezajímalo, jenom jsem doufal, že někdo zabije co nejdřív, ať se stane cokoliv. [01:00:41] *SPEAKER_05*: A přišlo mi to opravdu jako nějaká výplň před tím, až se stane něco zásadního, ale já už na to zásadního opravdu čekám třetí sezónu. [01:00:50] *SPEAKER_05*: Ale předtím víme, že se to nestane, nebo většinou... Teď to zrušili, že jo? [01:00:53] *SPEAKER_07*: Většinou to Netflix oficiálně zrušil a je otázka, jestli se ty Netflixy, Marvelácky věci vrátí třeba na hulu, nebo jestli... [01:01:01] *SPEAKER_07*: je Disney skřísí nějaký nad tímhle původním štátem. [01:01:04] *SPEAKER_07*: Každopádně jsem rád, že John Bell tam byl boží a doufám, že mu to pořádně nakoplo kariéru, protože mě baví už dlouho. [01:01:12] *SPEAKER_05*: Mě bavil už vlastně v takovýmto noir seriálu ze 40. let, který natočil asi 6-7 let zpátky s Frankem Darabontem. [01:01:20] *SPEAKER_05*: Já si myslím, že má docela talent a teďka se o něm hodně mluví, [01:01:28] *SPEAKER_07*: Tak máte ještě někdo nějakej otaz? [01:01:30] *SPEAKER_06*: Poslední Predátor nebo Alien Covenant? [01:01:34] *SPEAKER_07*: Aaa to je ovšem... To je Sofie jiná volba na těžší straně správně. [01:01:40] *SPEAKER_05*: Já bych se dál radši od toho Predátora. [01:01:46] *SPEAKER_05*: hrozně vidět, jak tam zkostlantivé přelce nechce a jak s tím nechce ujít nic společného. [01:01:50] *SPEAKER_07*: Je pravda, že u Predatora jsem se možná dvakrát uchychtnul na místech, který měly být štipný. [01:01:55] *SPEAKER_05*: Já si myslím, že Predator je prostě nepovedenej film, ale jen posledně zlej film vůči celý té sérii. [01:02:02] *SPEAKER_07*: Jasně, že Scott chtěl bourat, když toho Blackovi to prostě nevyšlo. [01:02:06] *SPEAKER_05*: No, Black něco zkusil a nefungovalo to. [01:02:08] *SPEAKER_05*: Budiš, stává se. [01:02:09] *SPEAKER_06*: No, ale on to taky chtěl dost rozbourat, že jo? [01:02:11] *SPEAKER_06*: No, protože taky prostě chtěl tu mytologii dost jako otočit někam jinam. [01:02:15] *SPEAKER_06*: Ale furt jako mi připadalo, že to je nějaká evoluční... [01:02:26] *SPEAKER_05*: že přišli ze Scotty s tím, že mu dovolí pokračování pro média, ale musí tam být ve vřelci. [01:02:31] *SPEAKER_05*: A jemu bylo úplně jedno, co tam s nima bude, že vlastně chcá na svůj vlastní odkaz. [01:02:38] *SPEAKER_06*: Ještě tady mám otázku od našeho věrného fanouška Ted George. [01:02:44] *SPEAKER_06*: Neznám. [01:02:44] *SPEAKER_06*: Taky, taky nevím. [01:02:46] *SPEAKER_06*: Máte rádi, byli tu v případ? [01:02:49] *SPEAKER_06*: A jaká je vaši neoblíbenější automobilová honička vůbec? [01:02:53] *SPEAKER_05*: Já ten film mám docela rád, ale vím, že když jsem ho poprvé viděl, to bylo ještě v té době, kdy se filmy fakt scháděly dlouho a těžce, tak mě trošku zklamal, protože jsem řekl, že to bude víc akční a mít detektivka. [01:03:03] *SPEAKER_05*: Ale jinak je to dobrý. [01:03:04] *SPEAKER_05*: A nejlepší honička, já nevím, jako Skála nebo Francouzská spojka. [01:03:09] *SPEAKER_06*: Taky jsem pamatoval na tu francouzskou spojku a už jsem ji teda odmala neviděl, ale vím, že to byla jedna z prvních scén, na kterých jsem jako malej jenom čuměl a zíral a vůbec jsem nevěřil, co se tam může dít. [01:03:21] *SPEAKER_07*: No, já se prosím, z hledem Bulletův případ je famózní, samozřejmě ho předchází ta pověst, ty ikonický honičky, já toho Steva McQueena, takže když to pak člověk vidí a zná tohle pozadí, tak může být trošku zklamaný, protože ten film je extrémně pomalej a nic moc se v něm nestane a pak je tam desetiděnotá honička, která je teda ikonická, samozřejmě Mustang vs. Charger, ale taky není moje nejoblíbenější. [01:03:46] *SPEAKER_07*: i když je fantastická a zmínil bych francouzskou spojku, zmínil bych Ronina třeba. [01:03:53] *SPEAKER_07*: Francouzská spojka je úžasná v tom, jak je natočena, ale všichni víme, že je to nerovnej souboj, že je to honička auta s vlakem metra, takže úplně to honička v tom pravým slova smyslu není, kdežto ten Ronin je fantastický v tom, že je to ta kombinace, že je to ta fůze té americké a francouzské kuchyně, což všichni víme, jako chutná nejlíp. [01:04:17] *SPEAKER_07*: A nejlepší hruška jsou Blues Brothers, nezřejmě, jsem chtěl jenom opravit. [01:04:21] *SPEAKER_06*: Ano, Blues Brothers 2000, honička s největším počtem automobilů ve svý době. [01:04:24] *SPEAKER_07*: A Blues Brothers Paris samozřejmě, to je ta nejlepší. [01:04:26] *SPEAKER_05*: Já chtěl ještě doplnit, který nikdo z vás pravděpodobně nevěděl, když jsem vám tu doporučoval to 7ups. [01:04:31] *SPEAKER_05*: No jasně, to je od stejných... To je od producenta francouzský spojky, který je podle mě ještě našlapanější v těchto věcech. [01:04:37] *SPEAKER_05*: Ale je tam taky Roy Scheider, který byl prostě strašně cool. [01:04:39] *SPEAKER_07*: Je to tak a dělali to stejný kaskadéři a choreografové tu akční honičku jako v té francouzské spojce, takže to DNA je tam jasný. [01:04:49] *SPEAKER_07*: Ale na tohle téma bychom mohli udělat vlastní speciál a třeba na něj jednou dojde Teddy Georgie. [01:04:55] *SPEAKER_06*: nebo na nejlepšího nížka budou asi v rychle a zby sile jedenáct, kdy se budou Porsche s Ferrari předhánit ve vesmíru na orbitě. [01:05:04] *SPEAKER_06*: Já chtěl říct, pod horkou, protože mi to vyšlo absurdně a pak mi vyrošilo, že už to tam bylo. [01:05:07] *SPEAKER_05*: To bude v tom vesmíru a nakonec budou mít tu Tesla Roadster, která tam takhle plave už těch pár let. [01:05:13] *SPEAKER_07*: Přeskočí do ní a budou driftovat. [01:05:17] *SPEAKER_07*: Kosmický drift. [01:05:19] *SPEAKER_06*: Chtěli jsme se ještě o něčem bavit? [01:05:23] *SPEAKER_07*: Když jsi na kousty nedotknutelný, tak o těch jsme se nechtěli bavit. [01:05:30] *SPEAKER_07*: Ne. [01:05:31] *SPEAKER_07*: Čím jiným bys to chtěl skončit, než kosmickým driftem? [01:05:35] *SPEAKER_07*: Tím se dá skončit letos, to je pravda. [01:05:37] *SPEAKER_05*: Tak já tu zakončím informací, která zajímavá všechny. [01:05:40] *SPEAKER_05*: V Warcraft 2 zatím se nic nechystá, uvidíš se, jestli do toho činí někdo. [01:05:47] *SPEAKER_06*: Takže tím jsme na konci dnešní relace. [01:05:49] *SPEAKER_06*: Jsme na konci, zvládli jsme to i bez Karla. [01:05:53] *SPEAKER_06*: Zvládli jsme to i bez Karla, jinak v kompletním... Jestli doufáte, že Cival už příště konečně přijde, tak se nechte překvapit. [01:06:01] *SPEAKER_06*: Cival je tady stále s námi. [01:06:03] *SPEAKER_06*: Aspoň duševně. [01:06:04] *SPEAKER_06*: Aspoň jeho tady vlasový duch a... [01:06:08] *SPEAKER_06*: A my se budeme těšit zase příště. [01:06:11] *SPEAKER_07*: Ptázka je, jestli je to z vás. [01:06:15] *SPEAKER_06*: Hele, zdá, já už to nechci. [01:06:16] *SPEAKER_06*: Je to takový nějaký kudrnatý. [01:06:16] *SPEAKER_06*: Cival mi dal nůžky a volnou ruku, abych z jeho těla sestavil tuto paruku. [01:06:22] *SPEAKER_06*: Takže... Původ je pochybný, ale... No, my se s váma loučíme. [01:06:27] *SPEAKER_05*: Jenom, jak to budeme vzpomínat. [01:06:28] *SPEAKER_06*: Děkujeme Games.cz za asil. [01:06:35] *SPEAKER_06*: A nezapomeňte... Ohodnojte nás a mějte se krásně. [01:06:38] *unknown*: Panem Bohem. [01:06:39] *SPEAKER_04*: Čau.