Transcript mzlive - epizoda 130 [00:00:28] *SPEAKER_05*: JUBILÉJNÍ 130. [00:00:52] *SPEAKER_02*: MOVIES ON LIVE [00:00:53] *unknown*: Užasný číslo. [00:00:54] *SPEAKER_02*: Opal ty petardy. [00:00:56] *SPEAKER_02*: Čau. [00:00:57] *SPEAKER_02*: Jsem odpálil, akorát to není vidět. [00:00:59] *SPEAKER_02*: Jdeme slavit. [00:01:00] *SPEAKER_02*: Jdeme slavit, ale mezi tím vám řekneme spoustu recenzí. [00:01:04] *SPEAKER_02*: Novinky jsme si řekli, že upozorňujeme. [00:01:06] *SPEAKER_02*: Dlouho jsme se neviděli. [00:01:07] *SPEAKER_00*: Viděli jsme spoustu filmů. [00:01:08] *SPEAKER_02*: Já ji viděl minulý týden 18 plus 2 hodinové seriálové díly. [00:01:14] *SPEAKER_02*: Kudy jsi ji viděl ty? [00:01:16] *SPEAKER_02*: Viděl jsem jeden. [00:01:17] *unknown*: A to je poznat, kdo je jako filmový fančmekr a kdo je nula. [00:01:20] *SPEAKER_02*: Karel neviděl nic, takže jsme mu řekli, že nemá chodit. [00:01:22] *SPEAKER_02*: Přesně tak. [00:01:23] *SPEAKER_02*: Karel dneska výjimečně nedorazí, ale i tak jako si myslím, že ta kvalita... Ta sestavička je tu velmi slušná. [00:01:30] *SPEAKER_01*: Lidská kvalita tady je. [00:01:32] *SPEAKER_00*: No ten seznam těch filmů, co dneska budeme probíhat, je tak dlouhej, že já jsem udělal jenom jeden a raději jsem si vzal tričko, abych si pamatoval, který. [00:01:38] *SPEAKER_00*: Dobře, tak asi začneme jiný, ne? [00:01:40] *SPEAKER_00*: Začneme tou největší komercí nechutnou 23. filmem MCU, posledním filmem třetí fáze. [00:01:48] *SPEAKER_00*: A to sice je Spider-Man daleko od domova. [00:01:50] *SPEAKER_00*: A je dobrý. [00:01:51] *SPEAKER_00*: Daleko od domova znamená v Praze. [00:01:53] *SPEAKER_02*: Je dobrý? [00:01:55] *SPEAKER_00*: Po někud se neuroticky kýveš, nechceš se uklidnit? [00:01:58] *SPEAKER_00*: Já jsem to trošku na pětej, jsem to viděl spouždění, až včera vlastně. [00:02:06] *SPEAKER_00*: A potom co to viděl Matěj a Karel, ten Karel se neviděl žádný. [00:02:11] *unknown*: Ty jsi to viděl? [00:02:12] *unknown*: Ne. [00:02:12] *SPEAKER_00*: Tak, oni to docela sepsuli a já jsem si říkal, tak to je ale, mě se tam všechno líbí, jako je tam eurotip takovej, že jo, vlastně na papíře i v tom traileru mi to přišlo docela dobrý a tak mě to fakt docela hlubo celicky zklamalo. [00:02:25] *SPEAKER_02*: Jo, a proč se to zklamalo? [00:02:27] *SPEAKER_00*: No, protože jako, no takhle, blbě se o tom mluví, aniž by jsme spoilerovali, jo, ale přišlo mi, že to jsou dva nesourodý filmy vložený do sebe a ani jeden z nich není moc dobrý a navzájem si tak trošku ubližujou. [00:02:43] *SPEAKER_00*: Jo, je tam taková teenagerská až skoro romantická komedie na bázi toho, že teda jako jezdíme po Evropě. [00:02:49] *SPEAKER_00*: Podle mě samozřejmě funguje. [00:02:50] *SPEAKER_00*: No, ale je to se všema takovýma klišče, který jsme viděli už v báznivý dovolený v Evropě. [00:02:55] *SPEAKER_00*: Jo, že když jseš v Holandsku, tak jsou tam tulipány. [00:02:58] *SPEAKER_00*: Když jseš v Praze, tak je tam Karlův most, tam musíš jít na operu. [00:03:01] *SPEAKER_00*: A když jseš v Benátkách, tak jezdí samozřejmě po vodě na takových těch dlouhých komických lodích. [00:03:07] *SPEAKER_00*: Gondolách. [00:03:08] *SPEAKER_00*: No a proč se to spoustě lidí líbí? [00:03:32] *SPEAKER_00*: Protože to jsou Američani a nikdy nebyli v Evropě. [00:03:34] *SPEAKER_01*: Já si právě myslím, že to, co ty tady kritizuješ, tak pro americký publikum je naprosto buď nepodstatný nebo paradoxně pozitivní. [00:03:39] *SPEAKER_01*: Protože když si představujou Evropu, tak si představujou krásnou Prahu a ne, dejme tomu, Palmovku. [00:03:45] *SPEAKER_01*: A když si představujou vyrádku, tak by hrozně rádi chtěli jezdit na těch komunických hodích. [00:03:53] *SPEAKER_01*: Já to beru, je to samozřejmě stylizace té Evropy a my to cítíme asi trošku jinak, než bychom měli, protože se natáčelo více méně tady. [00:04:01] *unknown*: Ale zrovna s tímhle jsem nějaký zásadní problém neměl. [00:04:04] *SPEAKER_01*: Dneska to nechápu. [00:04:05] *SPEAKER_00*: Ta Praha je tam trošku odbytá, ale já jsem tam poslední člověk, co by si to bral osobně. [00:04:09] *SPEAKER_00*: Mně spíš jde o to, že ten film takhle skáče po schodech, kdy jako kdykoliv se objeví mysterio. [00:04:16] *SPEAKER_00*: Hlavní v úvozovkách, já nevím, jak bych ho nazval. [00:04:18] *SPEAKER_00*: Sidekick? [00:04:20] *SPEAKER_03*: Vocas. [00:04:22] *SPEAKER_00*: Prostě taková, řekněme, protiváha superhradinská, jediná superhradinská protiváha toho Parkera, co tam je, že jo. [00:04:28] *SPEAKER_00*: Tak kdykoliv se objeví, tak ten film se totálně od základů změní žánrovi a jako by se zapomněl v tu chvíli na všechno ostatní, co se odehrálo na té přízemní fázi s těma teenagerama, co jsou na školním výletě, jo. [00:04:40] *SPEAKER_02*: Takže ty jsi ten konzervativní divák, když se to lehce posílají nám, tak se švýklo. [00:04:45] *SPEAKER_02*: Takhle, jako mě se hrozně líbil Homecoming, [00:04:48] *SPEAKER_00*: a do znační míry i proto, že to tam držel ten Keaton, že to někam směřovalo a jasně, tenkrát bylo hrozně ků, že máme konečně mladýho týnejžerskýho Spidermana, tak jak měl být vždycky a Tom Holland to zvládal na jedničku. [00:05:06] *SPEAKER_00*: Tady v té dvojce mi přijde, že místo toho, aby se, řekněme, odrazila od té Infinity Ságy a posunula toho Spider-Mana někam dál, tak se to tak nějak jako divně mele na místě a všecko je tam v podstatě, všechny tyhle ty propriety, hlavní záporák, nějaké poselství, nějaký humor, nějaký akční atrakce, tak všecko je tam najednou jako takový krok zpátky. [00:05:29] *SPEAKER_00*: Ne oproti té Infinity Sáze, ale oproti tomu Homecomingu. [00:05:32] *SPEAKER_00*: Ono se tam vlastně řeší strašně moc věcí, které už byly několikrát nějakým způsobem řešené v těch maverolských filmech. [00:05:38] *SPEAKER_01*: Mě už nebavilo po šestých sledovat, řekněme, Záporáka, jehož motivy jsou úplně stejný jako v předchozích třeba pěti, šesti, sedmi filmech. [00:05:49] *SPEAKER_01*: A vlastně jsem připravil, že ten Spider-Man nemá moc jako celkově tomu světu co nabídnout, že vlastně akorát variuje to, co jsme viděli předtím. [00:05:58] *SPEAKER_01*: A ono se teda samozřejmě mluvilo o tom, že to je konec té třetí fáze. [00:06:02] *SPEAKER_01*: Takže asi se tam ty věci ještě musí doříct, ale já mám prostě pocit, že už byli čtyřikrát zvědčený, že mě fakt nebaví. [00:06:08] *SPEAKER_01*: To je právě ten jako otravnej appendix, to PS-ko, když jsi si v té Infinity War nebo v té Endgame na konci si řekl, no dobře, jako uplynul jste na nějaký čas, nějaký postavy se vrátily a teď jako máš milion takových těch hloupejch nudných otázek, že jo. [00:06:23] *unknown*: No a co, když se teda někomu někdo vrátil po pěti letech uprostřed, ještě do večerní večeře se tam objevili prostě tři synové, který tam jako teď pět let nebyli, tak co se stalo? [00:06:33] *SPEAKER_00*: Takový ty nudný otázky, co nikdo nechce vidět zodpovězený, tak tím je tady zabitejch možná 20-30 minut, jo? [00:06:39] *SPEAKER_00*: A zbytek filmu je... Hele, je tam jedna dobrá akční scéna, která je opravdu jako vizuálně, co se týče choreografie, vymazlená. [00:06:47] *SPEAKER_00*: Ale ne, ne, ne. [00:06:49] *SPEAKER_00*: Je to scéna, která vůbec nebyla v ukázkách. [00:06:51] *unknown*: A je fakt vizuálně vymazlená, je kreativní, ale je v půlce filmu. [00:06:56] *unknown*: A akční finále, který by teda měl být tím vrcholem, tak je, nebudu spoilerovat, ale vzhledem k volbě nepřítele, tak je hrozně nudný a unilý. [00:07:06] *SPEAKER_00*: I když na papíře to třeba vypadá jako zajímavý koncept, tak je to zrežírovaný a odprezentovaný hrozně nudně a vlastně bych řekl, že těch posledních 20 minut ten film trošku ještě potápí. [00:07:18] *SPEAKER_02*: Jaký vývoj na tvůj kritiku má to, že se to odehrává v Liberci, což jak všichni víme, všechno zlo pochází z Liberci. [00:07:26] *unknown*: Jako čudecký motive tam jsou velmi výrazný. [00:07:29] *SPEAKER_01*: Mě mrzilo, že nepoužili ten záběr, kdy ten Spider-Man sedí na tom ještědu. [00:07:33] *SPEAKER_00*: A vedle hláda. [00:07:35] *SPEAKER_00*: Nebo vedle hláda někde na balkóně. [00:07:38] *SPEAKER_00*: Ale popravdě řečeno, jak říkám, oni tu Českou republiku trošku odbyli a ten liberec smíchali s tou Prahou do takového myšmaše. [00:07:45] *SPEAKER_00*: Není to taková urážka jako v Triple X, že máme... [00:07:48] *SPEAKER_00*: Že máme Alpy, který začínají... Já bych to dnes produktivně řekl, že tu Českou republiku tam využívají, řekněme minimálně slušně, v tom, že nápisy různě na zdech a na ulicích dávají smysl. [00:07:59] *SPEAKER_01*: Zazní čeština. [00:08:00] *SPEAKER_01*: Že když někdo mluví česky, tak je to Čech, tudíž to je takový ten sarandovní přízvuk. [00:08:04] *SPEAKER_01*: A tyhle věci mě bavily. [00:08:06] *SPEAKER_01*: Samozřejmě můžeme se smát k tomu, že jedou randit na Cardiff Post, kde v noci nikdo není, což se podle mě nestalo tak posledních 40 let. [00:08:14] *SPEAKER_01*: Ale tohle reálně nemůže nikoho štvát. [00:08:20] *SPEAKER_01*: Fakt jsme si tu Českou republiku prodali dobře. [00:08:22] *SPEAKER_01*: pokud někomu jako vadí, že vylezou z pražský budovy a jsou na libereckém náměstí, tak je to kretén. [00:08:28] *SPEAKER_02*: A je to neurážející. [00:08:32] *SPEAKER_00*: Je to neurážející, podíváš se na to, je to úplně v pohodě, ale jako poslední film nějaký třetí fáze a to, že to fajní, aby dostal lidi do kin samozřejmě, aby to byla další miliarda, tak to, že do kin lákali lidi na nějaký důležitý dobětek a nějaký další posun, tak to tam bohužel není a to já vnímám trošku jako podraz. [00:08:52] *SPEAKER_00*: No a mohlo to vůbec být jiný, když jako nechceš úplně, aby se to právě tím posledním filmem, který má, tak něco ještě... No to jo, aspoň musíš posunout toho Spidermana, že jo, toho hrdinu. [00:09:04] *SPEAKER_02*: Aspoň to musíš točit v Jablonci, jo, ne v posrným Vybereci. [00:09:08] *SPEAKER_02*: No nic, ještě jedna, je Jablonce nejhezčí? [00:09:10] *SPEAKER_02*: Výhled na Vyberec. [00:09:12] *SPEAKER_02*: Ještě mluvíš o těch přátelích? [00:09:19] *SPEAKER_02*: Je to zvláštní. [00:09:25] *SPEAKER_02*: Mnoho děkujících musí špatit. [00:09:42] *SPEAKER_07*: Když jsme se začali spolupracovat, jsme byli jinými lidmi. [00:10:04] *SPEAKER_07*: Grandpa Eddie? [00:10:04] *SPEAKER_07*: Anthony? [00:10:04] *SPEAKER_07*: Tohle jsou Martha a Bethany. [00:10:05] *unknown*: Tohle je Spencer's grandpapa. [00:10:06] *unknown*: Dobrý den. [00:10:06] *unknown*: Dobrý den. [00:10:06] *SPEAKER_03*: Děkujeme, že jsem se na tebe vzal. [00:10:07] *SPEAKER_03*: Ne, nevzal, on se vzal. [00:10:07] *SPEAKER_03*: Milo Walker. [00:10:07] *unknown*: Viděli jste Spencer? [00:10:10] *SPEAKER_06*: Vický přišel zpět. [00:10:34] *SPEAKER_03*: Musíme jít k němu. [00:10:34] *unknown*: Jsou vám na chvíli? [00:10:34] *unknown*: Někdy nesmíme přišli na člověka! [00:10:35] *SPEAKER_03*: Oh, je to jeho člověk. [00:10:36] *SPEAKER_03*: Dobře. [00:10:36] *SPEAKER_03*: Uvidíš něco? [00:10:36] *SPEAKER_03*: Spencer. [00:10:36] *SPEAKER_03*: Co? [00:10:36] *SPEAKER_03*: Co? [00:10:36] *SPEAKER_03*: Kdo jsi? [00:10:36] *SPEAKER_03*: O můj bože. [00:10:37] *SPEAKER_03*: Jsi Spencerový přednášek. [00:10:37] *SPEAKER_06*: Jsme v Floridě? [00:10:38] *SPEAKER_06*: A ty? [00:10:38] *SPEAKER_06*: Můj loupý Walker. [00:10:39] *SPEAKER_06*: Když jsem zemřel a přišel do nějakého malého muskulého bojskáta. [00:10:59] *SPEAKER_06*: Jsme zemřeli? [00:10:59] *SPEAKER_06*: Bethany? [00:11:00] *SPEAKER_06*: Ne, ne, ne! [00:11:00] *SPEAKER_06*: Rich? [00:11:00] *SPEAKER_06*: Jsem ten zlý chlapý člověk. [00:11:00] *SPEAKER_06*: To nemůže být dělání! [00:11:01] *SPEAKER_06*: Můj chlapík už se dělá dobře. [00:11:02] *SPEAKER_07*: Podívej se na moje září. [00:11:02] *unknown*: Podívej se na tvoje září. [00:11:03] *unknown*: Podívej se na moje září. [00:11:03] *SPEAKER_07*: Dobře, máme nějaké problémy tady. [00:11:04] *unknown*: Hra je zemřela! [00:11:04] *unknown*: To byla hra. [00:11:04] *unknown*: Já nejsem to. [00:11:05] *SPEAKER_07*: Já nechci být to. [00:11:06] *SPEAKER_07*: Vítejte na Jumanji! [00:11:30] *SPEAKER_07*: Tento příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští příští pří [00:11:36] *SPEAKER_07*: Co se stále dělá na Sam Hillu? [00:11:58] *SPEAKER_07*: Co tohle je? [00:11:58] *SPEAKER_07*: Jsou to vaše výroby a záležitosti. [00:11:59] *SPEAKER_07*: Smolderující intensitivnost? [00:11:59] *SPEAKER_07*: To je ta špatná cestu, kterou uděláš. [00:12:02] *SPEAKER_07*: Děkujeme Humanchi! [00:12:14] *SPEAKER_02*: Děti střídají geronti. [00:12:16] *SPEAKER_02*: Přesně. [00:12:17] *SPEAKER_02*: Třetí Jumanji se představuje zase v opoluetní digitální formě, protože ta dvojka vydělala velký peníze, tak teď už se to může rozjet digifest na plno. [00:12:26] *SPEAKER_02*: No a ty postavy, tam už se to nějak zamotává. [00:12:30] *SPEAKER_02*: To je hrozně složitý. [00:12:31] *SPEAKER_01*: Minulé vlastně čtyři týdny, když se dostali do hry a kdáli postavy, [00:12:36] *SPEAKER_01*: Jousna, Harta a podobně. [00:12:38] *SPEAKER_01*: Teď tam místo dvou týdenižů jsou Danny Glawra a Danny Devito. [00:12:42] *SPEAKER_01*: A já se ptám, proč? [00:12:43] *SPEAKER_01*: To nevím. [00:12:44] *SPEAKER_00*: Protože z důchodce mají legrace a je to další cíl. [00:12:46] *SPEAKER_00*: Ne, protože rok může dát Devita. [00:12:48] *SPEAKER_04*: No asi proto, že hlavně to, co se děje v té hře, tak vypadá úplně stejně s těma samýma lidma, s těma samýma zvířatama, s těma samýma situacema jako vědičce. [00:12:56] *SPEAKER_04*: Takže místo nerda v těle roka bude v těle roka Danny Devito. [00:13:00] *SPEAKER_04*: Takže místo dvou neznámejch mladejch lidí tam dali dva známý starý lidi. [00:13:04] *SPEAKER_04*: Takže nové takové herecké výzvy. [00:13:07] *SPEAKER_00*: Ale důležitý je, že Kevin Hart si tam jako zase poplká, udělá si tu bromanci s Dwaynem Johnsonem a ostatní tam budou víceméně do počtu. [00:13:14] *SPEAKER_00*: I když teda mě Jack Black hrozně bavil. [00:13:17] *SPEAKER_00*: Mě dvojka přišlo fakt fajn, že tam ty situace byly hrozně hezky napsaný a vlastně každá ta postava v té hře byla na rozdíl od těch týnečerů. [00:13:25] *SPEAKER_02*: co jí hráli, jako fakt zajímavá a jak se tam pracoval s těma herníma klišé, jako nějaký fatality a slabosti a silný stránky a záchrany a tak mi to přišlo fakt zábavný. [00:13:37] *SPEAKER_02*: Ale myslím si, že tohle bude taková ta nastavovaná kaše. [00:13:40] *SPEAKER_02*: Já tam nevidím moc jako nových věcí, kterých bych... Tak jako nápady by mohly být další, ale mě je trošku líto, ty týnejři byly sympatický, takže je mi trošku líto, že s tím zbytečně teď hejbaj, i když to chápu, ten záměr. [00:13:53] *SPEAKER_00*: Týnejři by byli sympatický. [00:13:55] *SPEAKER_00*: Zbytečně spravují něco, co nebylo rozbitý. [00:13:58] *SPEAKER_00*: Tak to by tam nebylo už nic jinýho. [00:14:00] *SPEAKER_00*: No ne, mohli by vymyslet další hru, další level, další koncept. [00:14:04] *SPEAKER_00*: Jak na to prostě to prostředí je, že se tam nějaký zéber na nějakou horu nebo co, ale jinak to vypadá hrozně podobně. [00:14:09] *SPEAKER_01*: Já bych radši jiný prostředí, než právě ten zvrat s těma důchodcema. [00:14:13] *SPEAKER_00*: Vlastně když to první Jumanji přišla za Tura, která to přesunula z džungle do vesmíru, tak to bylo zajímavý. [00:14:18] *SPEAKER_01*: Tady ty změny nejsou nějaký... Já chápu, že ten Washington... Že ten Danny Glover a Danny DeVito... [00:14:28] *SPEAKER_00*: Samozřejmě. [00:14:32] *SPEAKER_01*: Ale tím už se končí. [00:14:34] *SPEAKER_00*: Ale že to bude takový ten odkapl, že jo, prostě takový ty nerudný dětkové, co najednou prostě můžou chodit a nebo leje klouby, už jako vidíš některý ty vtipy, vidíš z dálky. [00:14:43] *SPEAKER_00*: Ale upřímně řečeno, viděli jsme je už v tom předchozím filmu a nakonec nás dokázali překvapit. [00:14:48] *SPEAKER_00*: Já si myslím, že jestli na tom dělá stejný tým, stejný štáb, tak tomu dám šanci. [00:14:53] *SPEAKER_00*: Ale ta ukázka zatím vypadá, že je to opravdu takový pokračování na vydělání prachu. [00:14:59] *SPEAKER_04*: Já doufám, že se rozhodli právě tu první ukázku postavit na tom, že připomenou lidem to, co před těma dvěma rukama, dva ruky to jsou. [00:15:07] *SPEAKER_02*: Dva ruky. [00:15:08] *SPEAKER_04*: To, co fungovalo, protože ty postavy, že jo, tam... [00:15:12] *SPEAKER_04*: stejně umíraj, stejně maj stejný dovednosti a tak, takže jenom doufám, že tam bude i něco novýho a že to teďka tu kampaň na začátku stavěj na připomínání toho, co zjevně fungovalo, ale s něčím se ještě vytasej, protože jestli ne, tak to budem smutný. [00:15:29] *SPEAKER_02*: Dobře. [00:15:30] *SPEAKER_02*: No necháme se překvapit. [00:15:33] *SPEAKER_02*: Jak jsi to říkal, zítřek moudřejšího večera? [00:15:35] *SPEAKER_02*: Asi ne, co? [00:15:37] *SPEAKER_02*: Já jsem člověk jenom měl ostý mustek na včera, [00:15:39] *SPEAKER_00*: No nic, určitě jste poznali několik sofistikových narážek na filmě Strdej, který já jsem ještě neviděl, ale dva lidé ho zde viděli, ne? [00:16:02] *SPEAKER_02*: Poznamenalo je to, vidíte, tohle nejich sichtek. [00:16:03] *SPEAKER_02*: Mě to právě vůbec nepoznamenalo. [00:16:06] *SPEAKER_02*: Mně to přišla velká rutina. [00:16:07] *SPEAKER_01*: Mně to přišla jako absolutní rutina, což je ale paradoxně možná lepší, než to jsem čekal. [00:16:13] *SPEAKER_01*: Já jsem ten film nechtěl vidět vůbec. [00:16:16] *SPEAKER_01*: Proč? [00:16:16] *SPEAKER_01*: Nemáš rád filmy. [00:16:17] *SPEAKER_01*: Za prvý nemám rád filmy. [00:16:19] *SPEAKER_04*: A Beatles a snědé představitele hlavních rolí. [00:16:23] *SPEAKER_01*: Všechny tři věci. [00:16:24] *SPEAKER_04*: A Curtisem. [00:16:25] *SPEAKER_01*: Já jsem se bál, že to celý bude taková ta... Kalapena. [00:16:38] *SPEAKER_01*: Já se na to líbal, že to bude taková ta jeho jakoby podsta něčemu, že to vlastně bude dvouhodinová... Podsta Beatles. [00:16:45] *SPEAKER_01*: Já se ho chtěl říct jako dvouhodinový blowjob McCartneymu, jo. [00:16:48] *SPEAKER_01*: A byl. [00:16:49] *SPEAKER_01*: Nebyl právě, nakonec to je... [00:16:51] *SPEAKER_01*: paradoxně hrozně obyčejný film do týpkovi, který je slabný a neví, jak se s tím vyrovnat, akorát hraje písničky od Beatles, to v nějaký trošku absurdní západ. [00:16:58] *SPEAKER_01*: Ale to v dnešní době stačí. [00:17:00] *SPEAKER_02*: Bohemian Rhapsody hrají písničky od Queen, tady hrají písničky od Beatles. [00:17:03] *SPEAKER_02*: Mně přišlo, že někdo měl jako nápad, který mohl vytěžit takovým způsobem, který by mě sral, ale neudělal to a udělal z toho průměr, který mě sral míň, ale jinak. [00:17:12] *SPEAKER_00*: A když už jsme u těch rasistických pozránek, já bych se chtěl [00:17:21] *SPEAKER_01*: Počkej, myslíš toho z milionářeska, takže to byl ten samý herec, ne? [00:17:25] *SPEAKER_00*: Tak oboji. [00:17:28] *SPEAKER_01*: Počkej, a je to ten na bratera? [00:17:29] *SPEAKER_01*: Nevím. [00:17:30] *SPEAKER_01*: Vy jste si říkali, že hýmeš? [00:17:32] *SPEAKER_02*: Lidi, hýmeš. [00:17:33] *SPEAKER_02*: Ale se bojám, že Patel je takový indický novák. [00:17:37] *SPEAKER_00*: Přesně, je tak 500 milionů lidí na světě s tímhle mérem. [00:17:40] *SPEAKER_02*: No tak se pochop, proč ty a Karel jste byli dojatí a chtěli jste se nechat laskat Johnem Lennonem [00:17:48] *SPEAKER_02*: Po vlasti stamin. [00:17:51] *SPEAKER_04*: Zásadní Beatlesádskej film. [00:17:53] *SPEAKER_04*: Zásadní Beatlesádskej film. [00:17:55] *SPEAKER_04*: Nebo třeba Žlutá ponorka. [00:17:56] *SPEAKER_01*: Ne, prostě, že ti Beatles tam jsou nějak jako zásadně důležitý. [00:18:00] *unknown*: No Beatles s tím, že mám k nim velmi pozitivní vztah, tak je samozřejmě hrozně hezký, takový čistě fandovsky na velkým plátně vidět a slyšet spoustu jejich písniček i v nějaký teda tady úpravě v naplstí většině, která ale tomu podle mě nijak neuškodila a Himeš Patel se té role chopil jako velmi, velmi sympaticky. [00:18:26] *SPEAKER_04*: A odkud ten Himeš je? [00:18:28] *unknown*: Prostolkuj ho trošku. [00:18:30] *SPEAKER_04*: No. [00:18:30] *SPEAKER_04*: Ale mně právě ty ingredience přišly výborný, že výborný v tom, že Curtisův scénář je zase takovej vlastně pohádkovej a takovej kýčovitej a morálně pochybnej jako obvykle. [00:18:44] *SPEAKER_04*: Jako obvykle, ale na rozdíl od těch filmů, když to režíruje on sám, tak Danny Boyle je zjevně jako režisér mnohem schopnější a ví, kdy to má zrychlit, kdy to má nakopnout trochu, takže ten film má celou dobu podle mě [00:18:57] *SPEAKER_04*: Podle mě naprosto příjemný tempo, jsou tam sympatický herci a ten příběh je takovej sice předvídatelný a s takovýma typickýma Curtisovejma pochybeníma, ale prostě uteklo to a velmi dobře jsem se bavil právě. [00:19:14] *SPEAKER_04*: Příběh je na hovno, ale uteklo to a hrali tam hezký písničky, chápu to správně. [00:19:17] *SPEAKER_04*: No tak příběh jako není na hovno, no příběh je jenom takovej, že se děje v těch intencích, jaký člověk čeká, [00:19:23] *unknown*: A jaký jsou už od toho, kdy víš, o čem to je? [00:19:27] *SPEAKER_04*: A je tam moment deprese? [00:19:29] *SPEAKER_01*: Je to moment deprese. [00:19:30] *SPEAKER_01*: On se tam chvilkuje, samozřejmě morálně, s tím, jestli to má někdo, ale ono tam opravdu potrsklo se takovýmu tomu, buď můžeš být slavnej, nebo se může mnou být rádi a ty si vyber. [00:19:41] *SPEAKER_01*: A mně tam prostě přišlo takový... Vyber si Rufam Slavu a krádeš. [00:19:47] *unknown*: Jako druhý patel. [00:19:48] *SPEAKER_00*: Bacha, bacha, jo, zvrat. [00:19:50] *SPEAKER_00*: Je to solo patel, nemá nic společného s jedným patelem. [00:19:53] *SPEAKER_00*: Ale postava deva patela v milionářická trče má příjmení malik. [00:19:58] *SPEAKER_00*: A postava Himeša Patela v Yesterday má taky příjmení Malik. [00:20:01] *SPEAKER_00*: Takže ve skutečnosti to nejsou bratři, ale mohly by být. [00:20:04] *SPEAKER_00*: Takže je Himeš Patel, Šímlas McFly a Himeš od Williama Wallise. [00:20:11] *SPEAKER_02*: A všichni mají H a Š a M v jednom příjmení. [00:20:15] *SPEAKER_00*: Je to hodnická konspirace. [00:20:16] *SPEAKER_02*: To je taková limistická říčka a všichni se jmenuje Malík. [00:20:19] *SPEAKER_02*: Já v tom vidím nějaké iluminátské spiknutí. [00:20:21] *SPEAKER_02*: Ale Malík je v podstatě, když to přihraží, tak to je Klíma. [00:20:24] *unknown*: No, a je to Rami Malek. [00:20:26] *SPEAKER_02*: Ano. [00:20:26] *SPEAKER_02*: Všichni jsme mali. [00:20:27] *SPEAKER_01*: Jsem jistý, že jsme na to přišli. [00:20:29] *SPEAKER_02*: Hele, mám to vidět, nebo ne? [00:20:31] *SPEAKER_02*: Když uváží, že mám jako nejvytříbenější vkus, zároveň nemám rád úplně udojený romantický britský sračky, tak to mám vidět, nebo ne? [00:20:43] *SPEAKER_02*: No ke Curtisovi máš jaký vztah obecně? [00:20:45] *SPEAKER_02*: No myslím si, že Láska nebeská je super, scénáře Notting Hill a Čtyř svaté, pak Vína jsou taky super, ale Piráti na vlnách, teda to už je takový, je fakt sterilní, taková nuda a Lásky čas je jako fajn, ale nic extra. [00:21:01] *SPEAKER_02*: No tak ale myslím, že by to mohl být dostatečný základ k tomu, aby se ti to určitě spíš líbilo. [00:21:06] *SPEAKER_04*: Já mám pocit, že ty krizy romantickýho žánru je to celkem povinnost, pokud... [00:21:12] *unknown*: Ty říkáš povinnost, ale mně to prostě přišlo, že tam toho je málo. [00:21:17] *SPEAKER_01*: Když si osekám tu Beatles závodskou záplatku, která tam není zas až tak podstatná nebo zajímavá, jak jsem asi čekal. [00:21:25] *SPEAKER_01*: Já jsem teda myslel, že bude na ní víc tlačeno a nechtěl jsem to vidět, ale ono na ní je tlačeno prakticky podstatně méně. [00:21:31] *SPEAKER_01*: Ale ten základ, nebo to okolo, vlastně je strašně v obyčejném. [00:21:36] *SPEAKER_01*: Lili James je super, jo. [00:21:38] *SPEAKER_01*: Hamish Patel je, já nevím, ten člověk mě prostě nebavil, ale jako měl jsem, neměl jsem po to, že bych koukal, ale mě to celý čímkoliv výjimečí. [00:21:45] *SPEAKER_01*: Hele třeba za mě tam byla spousta takových drobných [00:21:48] *unknown*: povedených vtípků, třeba jakože, což vůbec není paterní z těch ukázek, že v tom světě, ve kterým zmizí Beatles, takže taky zmizí spousta různých dalších věcí. [00:22:00] *SPEAKER_04*: A je to tam vždycky tak jako nastřelení, že tam toho chybí víc a ty nápady nebyly dál rozvíjený, protože se to točilo jenom kolem těch Beatles. [00:22:09] *SPEAKER_04*: Ale vždycky, když tam něco takového problesklo, tak myslím, že to velmi dobře fungovalo. [00:22:15] *SPEAKER_04*: A že je to takový typický zástupce toho, kolik takových vymakaných drobností tam je, který vlastně pak ten divácký zážitek ještě umocňujou a mně to k té spokojenosti stačilo. [00:22:29] *SPEAKER_01*: Mně právě asi padalo, že tam chybějí, nebo jsou tam strašně malinko takový ty věci, který by... [00:22:34] *SPEAKER_01*: Jako byly o tom, jak ty Beatles byly důležitý, jaké lidi měli rádi a jak on vlastně si musí vybrat, jestli je nahradí jako ten kulturní fenomén nebo něco takového a on v podstatě v půlce z toho přestane řešit. [00:22:47] *SPEAKER_04*: Pořád je to spíš romantická komedie, která těží z nějaký bizarní západky, jako ten Lásky čas asi nejvíc, co je podle mě nejblíž tomuhle. [00:22:55] *SPEAKER_01*: Jako kdyby, kdyby to nebylo o tom, že ho srazí autobus na 15 vteřin zhasne celý svět a on se objeví světle bez Beatles a našel by na půdě po pradětkovi takovou hromadu textů a začal zpívat a byli úspěšní, tak to bude úplně stejný. [00:23:11] *SPEAKER_01*: Řešili bys tam úplně stejné věci. [00:23:14] *SPEAKER_01*: Prostě seš slavnej, co s tím uděláš a takovýhle věci. [00:23:17] *SPEAKER_01*: Neměl bys tam ty všeobecně známý, oblíbený písničky. [00:23:20] *SPEAKER_04*: To je právě jediný důvod, podle mě, proč to stojí na tom, že tam je kusou Beatles. [00:23:25] *SPEAKER_01*: A nevím, jestli to stačí. [00:23:27] *SPEAKER_01*: Je to super, ty písničky jsou dobrý. [00:23:29] *SPEAKER_01*: No mně to stačí. [00:23:30] *SPEAKER_01*: Je to dobrý film? [00:23:32] *SPEAKER_01*: Je to velmi průměrný film. [00:23:33] *SPEAKER_01*: Je to dobrý film? [00:23:35] *SPEAKER_01*: Je to velmi průměrný film. [00:23:37] *SPEAKER_02*: Palec nahoru nebo dolů? [00:23:38] *SPEAKER_01*: Ples do prdele, nevím. [00:23:41] *SPEAKER_00*: Takže je tahle deska už se točí. [00:23:43] *SPEAKER_01*: Asi jako nahoru, ale asi bych se třeba radši zabil, než odšel po druhý. [00:23:49] *SPEAKER_01*: Tak to je nahoru, jak vyjde. [00:23:52] *SPEAKER_02*: A tím, co tady Rimsy s Karlem nadšení, tak jako, nevím, každému co jeho jest. [00:23:58] *SPEAKER_02*: My jsme viděli třeba Forman vs. Forman. [00:24:00] *SPEAKER_02*: Vy jste byli ve Varech. [00:24:02] *SPEAKER_02*: Viděl jsi někoho Jiřího Suchého? [00:24:03] *SPEAKER_02*: Jiřího Suchého jsem neviděl. [00:24:05] *SPEAKER_02*: My jsme byli ve Varech, tam jsme viděli Forman vs. Forman a to mě třeba taky úplně nenadchlo. [00:24:09] *SPEAKER_02*: To je třeba jakoby slušný film, ale já jsem nakoukal hrozně moc těch formanovských dokumentů. [00:24:16] *SPEAKER_02*: Nebojím se říct, že fakt jako třeba 80% těch nejdůležitějších. [00:24:21] *SPEAKER_02*: A Helena Třeštíková normálně přišla. [00:24:23] *SPEAKER_02*: Z každého toho dokumentu vyzobla tu nejlepší část. [00:24:26] *SPEAKER_02*: Jako třeba z té Věry Chytilový nebo z toho Schminmayera. [00:24:29] *SPEAKER_02*: Takhle to se stavilo dohromady. [00:24:31] *SPEAKER_02*: Chronologicky tam odvyprávěla, jaký udělal filmy, kromě tří posledních. [00:24:35] *SPEAKER_02*: Takové ty bezvýznamné, jako Muž na měsíci atd. [00:24:40] *SPEAKER_02*: A do toho napojila, že to byl kamarád Havela. [00:24:43] *SPEAKER_02*: Aby všichni mezinárodně věděli, že Forman rovná se Havel Best Bros. [00:24:50] *SPEAKER_02*: No a výsledkem je nějakej 80 minutový film, kterej málem vyhrál cenu diváků v Karlové gvare, kde prostě ty diváci opravdu nemaj vkus a všechno, co je český, tak tomu daje jedničku. [00:25:00] *SPEAKER_02*: Třeba Jirikovi Mádlovi a jeho Nastřeše. [00:25:03] *SPEAKER_02*: Ale prostě nechápu, no. [00:25:05] *SPEAKER_02*: Trošku. [00:25:06] *unknown*: Já tu jedničku chápu, protože ten sam, nebo to hodnocení diváků, protože samozřejmě ten materiál je velmi silný. [00:25:15] *SPEAKER_04*: Jak říkáš, když vybereš z x hodin jiných dokumentů, vybereš to nejlepší o Formanovi, což byl geniální filmář a natočil spoustu geniálních filmů. [00:25:27] *SPEAKER_04*: A mě to byl geniální vypravěč a velký sympatiák. [00:25:29] *SPEAKER_04*: No tak pak tam jako na těch 80 minutách máš prostě obrovskou spoustu fantastických věcí a jde o to, jestli to hodnotíš tak jako my, že si říkáme, no ale tohle už jsme viděli a není to obohacení a proč by měl takový film vůbec vzniknout a nebo to hodnotíš jako lidi, kteří si 80 minut bavějí. [00:25:46] *unknown*: a jsou spokojený a kor pokud neviděli ty předchozí dokumenty jako my, tak nemůžou nebejt spokojeni. [00:25:53] *SPEAKER_04*: Já když si mě zvadu, tak jsem si jenom říkal, že vezmu Třeštíkovi manželský etudy a udělám best of manželské etudy, že z každých manželských etud vyndám pět nejlepších minut, seřadím to dohromady, pak tam dám Václava Havla, Tomáše Řepku a Karla Gota, jejich manželské příběhy a udělám ty vole biják, který dostane jedničku. [00:26:15] *SPEAKER_02*: Dobrý, ne? [00:26:17] *unknown*: V kontextu tady těch hluboce lidských dokumentů, kdy mi přišel ten Jiří Suchý, který aspoň tam má ten původní materiál trošku jako důstojnější. [00:26:29] *SPEAKER_02*: Ale taky vlastně je to jená palec nahoru, že jo, tam prostě, jako to je taky problém těch jako řemeslně dobrých filmů, což třeba to jestrady asi řemeslně dobrý je, ne? [00:26:38] *SPEAKER_02*: A tak to je jiný typ zážitku. [00:26:44] *SPEAKER_00*: Dobrý, a co jste si z VARu odnesli, co budou moc vidět i ostatní lidi v normální distribuci? [00:26:48] *SPEAKER_00*: Parazita jsme viděli. [00:26:50] *SPEAKER_02*: Parazit byl super. [00:26:52] *unknown*: Jakoby je pravda, že když se mi řekne slovo parazit, tak jsem si vždycky představil Rimsyho a byl někde za mýma zádama, tak jsem si řekl, že to parazit jsem žil všude, jo. [00:27:01] *SPEAKER_02*: A Slintale a... Zároveň ten korejský parazit, který vyhrál v Cannes, je mnohem prostě... Sympatičnější než Rimsy. [00:27:09] *SPEAKER_02*: Přesně, sympatičnější, překvapivější, originálnější, napínavější, jedravější. [00:27:15] *SPEAKER_02*: Vypadá skvěle. [00:27:17] *SPEAKER_02*: Vypadá skvěle, kdyby se dlouho nevidělo krásného parazita. [00:27:20] *SPEAKER_02*: Je to... [00:27:21] *SPEAKER_02*: To je film vlastně, který se odehrává z velký části jenom v takovým hnusným bytě. [00:27:26] *SPEAKER_02*: Tady jehož dominatou je hajzl. [00:27:29] *SPEAKER_02*: A v luxusní vile je jehož dominatou je sklep. [00:27:35] *SPEAKER_02*: A přesto je to vlastně vizuálně velice opulentní záležitost. [00:27:40] *unknown*: Jako je to fakt, tak ten zájem o tu korejskou kinematografii šel trochu do haje, ale myslím si, že tohle opravdu každý doufí. [00:27:47] *SPEAKER_02*: Já neukážu si představit člověka, který řekne, to fakt byla blbost, protože to je tak vyvážený a tak to prostě skvěle pracuje s napětím komedii, i někdy třeba trošku hororem, i s satirickým nějakým potextem, že... [00:28:02] *unknown*: Je to film, ke kterému nejde zůstat hosty. [00:28:06] *SPEAKER_02*: Ne, ale je to film, který patří prostě do letošních deset, to je úplně jasný. [00:28:10] *SPEAKER_02*: Já jsem na to zvědavý, je to Parazit s Rodokmenem, přece jenom pan režisér má za sebou, abychom mohli vyjmenovat některý fláky, aby to těm lidem steklo. [00:28:19] *SPEAKER_02*: Pečeť vraha nebo vzpomínky na vraždu, nevím, jak se to jmenovalo. [00:28:23] *SPEAKER_02*: Snowpiercer, The Host, je mutant, ne? [00:28:29] *SPEAKER_05*: Ogja. [00:28:29] *SPEAKER_02*: Ogja, jo. [00:28:29] *unknown*: Viděl jsi něco z toho? [00:28:31] *SPEAKER_02*: Viděl jsem Snowpiercer. [00:28:32] *SPEAKER_02*: A co? [00:28:32] *SPEAKER_00*: Který je ale takovej točenej na barandově a to je takovej jako nejzápadnější asi. [00:28:37] *SPEAKER_00*: Padá jak ulic. [00:28:39] *SPEAKER_00*: Ne, tam je Chris Evans. [00:28:40] *SPEAKER_02*: Ne, to je výborný film. [00:28:41] *SPEAKER_02*: Ne, tam je Martin Thome. [00:28:43] *SPEAKER_04*: Přesně, protože je jen barandově. [00:28:44] *SPEAKER_04*: Ale myslím, že na tom Parazitovi je hlavně fascinující, kolik toho dokázal skloubit tak funkčním způsobem, že vlastně snad nikdo, bez hledu na to, jestli vyznává nějaký festivalový hardcore umělecký filmy, nebo prostě tady náš spidermanovský mainstream, tak... [00:29:02] *SPEAKER_04*: Nikdo o tom nemůže říct, že je to špatný nebo nezábavný film. [00:29:07] *SPEAKER_04*: Každej, možná i ty, Matěj, si tam dokážeš najít to svoje, toho svého parazita, který se do tebe ponoří. [00:29:17] *SPEAKER_04*: a bude v tobě jako červíček hlodat a budeš tam hledat ty hledat ty motyvy a budeš zaujatej jako lákavé divářské září ale je pravda, že filmografie je plná filmů, který složitý témata dokážou odprezentovat široký skupině diváků i když to na první pohled nevypadá a ještě složitěji, jak se to téma pláří [00:29:38] *unknown*: No, já jsem, přiznám se, že teda dlouho jsem moc nechtěl, aby tohle bylo to nejlepší, co uvidím ve varech, protože jsem furt měl takový pocit, že... Je to málo. [00:29:48] *SPEAKER_04*: Ne, že je to málo, ale že nechci, aby to nejlepší ve varech byl vítěznej film Khan, že jsem chtěl, aby ty vary měly nějaký punc něčeho speciálního, nějakého překvapení, nějaký Wind River nebo něco takového, že jo. [00:30:01] *SPEAKER_04*: Ale bohužel nakonec jsem musel pokorně uznat, že... Pak jsi zdal punc. [00:30:08] *SPEAKER_04*: Viděli jste ty devadesátky? [00:30:19] *SPEAKER_01*: Nevěděli, nevěděli. [00:30:19] *SPEAKER_01*: Ty jsi je viděl? [00:30:19] *SPEAKER_01*: Proč jste o nich nemluvili? [00:30:20] *SPEAKER_01*: Jaké jsou devadesátky? [00:30:21] *SPEAKER_01*: Jsou super. [00:30:23] *SPEAKER_01*: Jak moc super? [00:30:23] *SPEAKER_01*: Jako hodně super. [00:30:25] *SPEAKER_01*: A proč? [00:30:26] *SPEAKER_01*: Protože to je takový ten echt indie film. [00:30:29] *SPEAKER_01*: s nehezkým obrazem a s takovou tou upřímností. [00:30:33] *SPEAKER_01*: John Hill vlastně částečně vycházel z vlastní minulosti, z vlastního dětství. [00:30:39] *SPEAKER_04*: Z vlastní nehezkosti. [00:30:39] *SPEAKER_04*: Takže jarmaniční bouda. [00:30:41] *SPEAKER_01*: No něco takového. [00:30:42] *SPEAKER_01*: A je to přesně takové zachycení té doby, kdy ten klík vyrůstá. [00:30:47] *SPEAKER_01*: Nemá to nějaký zásadní příběh, jenom se člověk kouká na to, jak jeří na tom skejtu, jak kecají o životě, jak je všechno seré, jak to mají doma všichni těžký. [00:30:56] *SPEAKER_01*: A většina z nich jsou neherci, takže jsou strašně přirozený a je to prostě dobrý nezávislý film. [00:31:02] *SPEAKER_01*: Takový ty, který vznikaly třeba před 10-15 lety, běželi vždycky na nezávislém letě na ČT2. [00:31:08] *SPEAKER_01*: A super se na to kouká. [00:31:09] *SPEAKER_01*: Má to dobrou muziku a je to prostě strašně poctivý. [00:31:11] *SPEAKER_01*: A má to strašně pohodovou atmosféru a vlastně i když ty konflikty tam jsou... Ty květy jsou docela ostrý. [00:31:18] *SPEAKER_04*: Ostrý? [00:31:18] *SPEAKER_04*: No řekl bych právě ty vztahy právě v těch bratrů. [00:31:22] *SPEAKER_04*: Jo, ale nepřišlo mi to, že by to bylo až tak osudový ty konflikty. [00:31:26] *SPEAKER_04*: Že je to takový, že všichni známe z vlastního vyrůstání nějaký prusej. [00:31:30] *SPEAKER_04*: Není to osudový, ale je tam prostě naprosto běžný scénar. [00:31:32] *SPEAKER_01*: Někdy je o hlavu větší brácha vezme malýho a hodí s něm voze [00:31:36] *SPEAKER_01*: Takový, že to není nějak jako přikrášlený, ale zároveň se to nehrotí jako nějaký bizár, jako třeba Solomzovo štěstí, kdy na konci zjistíte pedofilové a podobné věci. [00:31:47] *SPEAKER_01*: Je to prostě takový opravdu [00:31:50] *SPEAKER_01*: A zároveň to netlačí nějak uměle na emoce nebo na nějaký patos a ta nostalgie je tam právě až druhořada v tom, že to prostě používá ty propriety, který tenkrát byly, až právě hudební nebo vizuální, ale není to, že by to na tom... [00:32:07] *SPEAKER_04*: No jako skate, rap, oblečení, různý mlíka a juicy ve velkých plastových lahvích, tak jak to prostě známe z těch filmů z 90. let. [00:32:19] *SPEAKER_04*: Ale že není to rozhodně, že by to jenom hnalo na tu nostalgickou vlnu a podívejte se, natočili jsme film, jak to bylo tenkrát hezký, ale že to pravdu funguje a je to takovej skoro dokument o vyrostání. [00:32:30] *SPEAKER_01*: Zachycení tý doby a toho věku, no to nemá nějakou zásadní pojintu, nikam zásadně to nedojde, tam [00:32:36] *SPEAKER_01*: ty boudraky, jak se tam říkají, jsou takový univerzální a takový opravdový a nejsou ani napsaný tak, že by ty scény nějakým způsobem jako gradovaly nebo tě měly nějak dosáhnout, jenom ti řeknou to, co vlastně víš a to, co vlastně od takovýhle filmu chceš slyšet a udělají to dobře. [00:32:50] *SPEAKER_04*: A je to vlastně hrozně sympatický režijní debit, že jo, kdy člověk natočí něco, co vlastně zná, čím si sám prošel, v čem si je jistý a bez nějakých větších komplikací se mu podaří vystřihnout [00:33:02] *SPEAKER_04*: velmi dobrý funkční film a je to takový potenciál pro to, aby si příště vzal Hill nějakou složitější látku a třeba něco dramatickějšího. [00:33:11] *SPEAKER_00*: Máte právě pocit, že na to Hill bude mít, když nebude vycházet z těch svých nápadů? [00:33:16] *SPEAKER_00*: Já právě jsem o toho filmu přemýšlel, protože mně přišlo, že opravdu natočil to, co chtěl a přesně tak, jak chtěl. [00:33:22] *SPEAKER_01*: ale paradoxně tam vlastně neukázal nějaký jakoby větší potenciál nebo větší ambice udělat něco jinýho, jo. [00:33:29] *SPEAKER_01*: On ten film si, vidíte, jako i piplal, on mu neoficiálně třeba se scénářem pomáhal, Halikojeni a skoro si si a podobně, že tam fakt byla hodně osobní záležitost a on tomu podřídil i tu formu. [00:33:40] *SPEAKER_01*: Takže on tam nikde nemá vlastně nic, u čeho by si řekl, hele, jako ten s tou Kavanou vymyšlí zajímavý věci a takovýhle, jo. [00:33:46] *SPEAKER_01*: Jako celý to funguje skvěle, ale že bych si z toho vyzobal nějaký věci, kdybych si říkal, že bych chtěl [00:33:51] *SPEAKER_01*: Já nevím, třeba akční film, nebo že dokáže nějaký... Že prostě není to jak Gone Baby Gone, třeba kdy jsi měl tu střílovou pasáž. [00:33:57] *SPEAKER_02*: Ne, ne, ne, to určitě ne, ale takový to ani prostě bejt nechce. [00:33:59] *SPEAKER_01*: Jo, je to takovej ten, podle mě, film, kterej každej herec se vzříknul později, že to není nějaký fakt, že má pocit, že musí něco natočit, že prostě musí něco vyprávět a chce, aby to bylo jeho a to je podle mě ono. [00:34:10] *SPEAKER_01*: A je to velmi nastrojený. [00:34:10] *SPEAKER_01*: Většinou by to bylo strašný. [00:34:11] *SPEAKER_01*: Viděl jsi třeba ten trailer na toho Grega Kinneara [00:34:15] *SPEAKER_04*: No ale to je ten potenciál, o kterém já mluvím, že když už má to půzení něco udělat a obvykle to končí špatně, takže tady to špatně rozhodně dnes končilo, čili je to, není to jenom nějakej herec, kterej získal postupem času dostatek kontaktů a peněz na to, aby si natočil nějakou zhovadilost, ale že dokázal natočit něco, co vyloženě funguje, takže musím zvědavit dál. [00:34:38] *SPEAKER_04*: Ale takový těch prvků, jak ty se říkal, Gone Baby Gone, to tam prostě není, ale to tam ani být neměl. [00:34:42] *SPEAKER_01*: Ale jestli Hill bude chtít v té režii pokračovat, tak já určitě budu zvědavej, protože minimálně jako vypravit s kým mě to bavilo. [00:34:51] *SPEAKER_02*: Dotazy? [00:34:51] *SPEAKER_02*: Je lepší u tebe Seth Rogen nebo Johna Hill? [00:34:56] *SPEAKER_02*: Koho nenávidíš víc? [00:34:58] *SPEAKER_00*: Hele, to je dobrá otázka. [00:35:02] *SPEAKER_04*: To se zamyslej nad tím no, to nesmíš teďka uspechat tu odpověď. [00:35:07] *SPEAKER_00*: Momentálně mám trošku sympatii k Setu Rougrovi a dokonce se těším na tu srážku s láskou, na kterou si příští týden zajdu, protože tam mě oslovuje to téma, viděl jsem i recenze, ale jasně, jsem v redakci už od superbet, proslunej tím a ozvoušnutý. [00:35:29] *SPEAKER_00*: Že tyhle dva a ten jejich styl humoru a ty jejich filmy úplně nemusím. [00:35:35] *SPEAKER_00*: Ale to neznamená, že ve filmografii jednoho nebo druhýho nenacházím nějaký světlý chvilky. [00:35:40] *SPEAKER_00*: Třeba ty devadesátky mě nějak jako oslovujou. [00:35:43] *SPEAKER_00*: No, protože je tam skateboarding, devadesátky a to, jak to teď kluci popisovali, tak jako klidně bych na to vyrazil. [00:35:49] *SPEAKER_00*: Stejně jako na tu srážku s láskou. [00:35:51] *SPEAKER_00*: Takže není to tak, že když někde hrajou nebo něco tvoří, že to pro mě je automaticky stopka. [00:35:56] *SPEAKER_00*: Ale taky to není, že bych je vlastně vyhledával. [00:35:59] *unknown*: Krásný názor. [00:36:01] *SPEAKER_02*: Dotazy. [00:36:02] *SPEAKER_02*: Co říkáte na Černobyl? [00:36:03] *SPEAKER_02*: Zaslouží si tak velké ovace? [00:36:05] *SPEAKER_02*: Jo. [00:36:06] *SPEAKER_02*: Já nevím. [00:36:06] *SPEAKER_02*: Já myslím, že jo. [00:36:08] *SPEAKER_02*: Já bych do dva díly, do osm pěti koal, takže za mě jo. [00:36:10] *SPEAKER_00*: Je to výborný, všichni herci tam září. [00:36:13] *SPEAKER_02*: Jaký máte názor na ráno, kdy filmuje Experta Stick a viděli jste ty jeho videa? [00:36:18] *SPEAKER_02*: Jo. [00:36:19] *SPEAKER_02*: On má takový to, že 100 faktů, takový ten youtuber. [00:36:22] *SPEAKER_02*: To vypadá jako Stejk, má takovou kšiltovku a vždycky jako dělá, ale dneska jsem vám natočil 5 faktů o Černobylu a prostě je tu trivi, ale má prostě třeba 100-200 tisíc hlídnutí, takže trošku žádný. [00:36:36] *SPEAKER_00*: Má 100-200 tisíc hlídnutí, ale jenom přeje přes ty trivi a prostě se sefordový model nebo film Tora a 10 let hrděčí řeknou, [00:36:45] *SPEAKER_02*: Je, Stejku, ty jsi takový expert. [00:36:48] *SPEAKER_00*: Natoč něco o 10 faktů o Hermioně a o tom, jak v tom potrovi jsou všichni kouzelní. [00:36:54] *SPEAKER_02*: Prostě to je obráz toho, jak ty youtuberi stojí za hovno, že přečtou jenom něco úplně banálního. [00:36:59] *SPEAKER_02*: Proč se takovým jídlem ale k nám zabýváte? [00:37:00] *SPEAKER_02*: Protože mají tolik výuz, kvůli kterým nemáš ani procentovat. [00:37:04] *SPEAKER_01*: Když seš proti Stejkovi. [00:37:05] *SPEAKER_01*: Já třeba si můžu sám sebe vášit. [00:37:08] *SPEAKER_01*: Já mám rád stejk, ale prostě já koukám na naše video encyklopedy akcního filmu a vidím, že to má jako... A říkáš si, my jsme tak výborní. [00:37:15] *SPEAKER_00*: 600 zlídnutí a si říkám, ty až 600 lidí, jo, to by se prostě nevešlo možná ani do jednoho Alberta. [00:37:20] *SPEAKER_00*: A pak ti vedle vyskočí prostě, mohlo by se vám líbit, pět faktů o Černobilu, stejk, 250 tisíc zlídnutí. [00:37:26] *SPEAKER_00*: A říkáš si, co jsem životem dělal. [00:37:28] *SPEAKER_00*: Já budu tady a tyhle věci, o kterých mluvíte, budou tady. [00:37:30] *SPEAKER_02*: Ty lidi nemaj [00:37:32] *SPEAKER_02*: Nemaj náročnost. [00:37:33] *SPEAKER_02*: To je v pohodě, jenom že ho znám, protože to na mě vyslyšilo. [00:37:37] *SPEAKER_00*: Čtyřky nechají koordinace v ružové zahradě. [00:37:38] *SPEAKER_02*: Tak je sračka. [00:37:40] *SPEAKER_02*: On tu triví, prostě jenom odříká, ale není to úplně špatně, lidi mají o tenhle typ obsahu evidentně zájem, on má nějakou dikci, úplně v pohodě. [00:37:51] *SPEAKER_02*: On má právo sedět. [00:37:52] *SPEAKER_02*: Na tom... [00:37:53] *unknown*: Na tom filmovém YouTube je toho hodně, prostě ještě se tam pohybuje ten Toren, jo, ten je zase takový mladej, energický, takže jako jsou tady lidi, který dělají filmový obsah kromě nás a někomu to je líp, někomu míň, někdo dělá čísla, který jsou mimo moje chápání. [00:38:09] *SPEAKER_00*: Tak. [00:38:12] *SPEAKER_02*: Co říkáte na dvě podtitulkové scény ve Far From Home Spider-Man? [00:38:19] *SPEAKER_02*: Nebudem moc spojlovat. [00:38:20] *SPEAKER_01*: No my nesmíme ani naznačovat. [00:38:22] *SPEAKER_01*: Řekni mi to z New Yorku, mě přišla, mě potěšila tím, co se tam děje a kdo se tam děje a naznačuje to, že by ta Spider-Manovská série mohla nějakým způsobem se rozšířit směrem, který jsme asi úplně nečekali. [00:38:36] *SPEAKER_01*: Hmm. [00:38:36] *SPEAKER_01*: Pokud to nebyl prostě jenom for, anebo se to dál nebude řešit. [00:38:39] *SPEAKER_00*: Pro mě je to jako zároveň, samozřejmě to potěšilo a je to hrozně příjemný pomrknutí. [00:38:46] *SPEAKER_00*: Na druhou stranu to, co dělá Sony dlouhodobě s těma Spider-menníma vesmírama a třeba i s Venomem a to, že jako chvilku jsme kamarádi a chvilku se budeme tvářit, že jeden bez druhýho může fungovat samostatně. [00:38:59] *SPEAKER_00*: Jako trošku mě to mrzí, myslím si, že to je neprůhledný oproti tomu MCU, kde je všechno pečlivě naplánovanýho, že jo. [00:39:06] *SPEAKER_00*: Teď se ještě objevili zvěstit, což pravděpodobně je fake, ale že pokud Spider-Man Far From Home nevydělá dost peněz, že Sony dá Marvelu zase košem a bude si to dělat po svým, což si myslím, že není úplně dobrý nápad, jo, ale zatím to vypadá, že to je fake. [00:39:21] *SPEAKER_01*: Tak oni díky tomu vědomově si můžou mít pocit, že si to můžou dovolit. [00:39:25] *SPEAKER_00*: No ale zase se spekuje o tom, že je to fake, protože Marvel se Spidermana udělal docela důležitou část MCU. [00:39:33] *SPEAKER_00*: A kdyby se teď měli zase rozejít takhle rychle každej posvin, tak by to mohlo oběma těm značkám ublížit. [00:39:40] *SPEAKER_00*: Nicméně je na tom vidět, na tom Spidermanovi, že tam to plánování a to spojování těch jemných nuancí toho vesmíru není úplně dokonalý. [00:39:50] *unknown*: Ale jo, ta první podtitulková scéna je totální fanservice a je hrozně příjemná. [00:39:55] *SPEAKER_00*: Ta druhá, to je asi názrak toho... Na jednu stranu by si člověk mohl myslet, aha, tak to je to rozkopnutí dveří do fáze číslo čtyři. [00:40:04] *SPEAKER_00*: A na druhou stranu, když se nad tím trošku víc zamyslí, tak je to spíš taková, abych řekl, zahozená humorná situace. [00:40:11] *SPEAKER_01*: Já právě vůbec nevím, co po té druhé se mám myslet, jestli... [00:40:15] *SPEAKER_01*: To má mít nějaký vliv, nebo to prostě někdo písal opravdu jako vtip? [00:40:18] *SPEAKER_00*: Já mám teorii, ale to bysme museli spojderovat, ale... Tak výborně, jak tedy nezaznělo jediný jako podstatní jméno. [00:40:25] *SPEAKER_00*: Pak jdeme na všechny významotvorný slovy. [00:40:26] *SPEAKER_04*: Vyhovuje vám viac, keď... Rozhodně, takhle, jenom to dokončím tím, rozhodně byste měli v tom kyně zůstat na obě ty scény, protože jsou významní. [00:40:33] *SPEAKER_02*: Vyhovuje vám viac, keďž seriál vychází zaraz jako Stranger Things, alebo postupně jako Game of Thrones. [00:40:41] *SPEAKER_00*: Já líbím Binge Watching. [00:40:43] *SPEAKER_02*: Že jo? [00:40:44] *SPEAKER_02*: Zaraz. [00:40:44] *SPEAKER_02*: Zaraz je to lepší, ne? [00:40:45] *SPEAKER_02*: V čem by měl mít výhodu, že to vychází postupně? [00:40:48] *SPEAKER_02*: Jsi strašně napjatý a týden chodíš a říkáš si, jak to dopadne s tím nočním městcem, vole, a s tím železným trůnem a tady jsi s doufalcem a... Je vidět, že příběh o nočním městci tě zjevně velmi zasáhl. [00:41:02] *unknown*: Noční jazda jede tmou. [00:41:03] *SPEAKER_04*: Jede noční Evropou. [00:41:05] *SPEAKER_04*: No, ale to jsme... To jsme zabrousili na jiný kanál. [00:41:09] *SPEAKER_04*: Nočníkový u Králevy. [00:41:11] *SPEAKER_02*: U Kamura. [00:41:12] *unknown*: A... [00:41:13] *SPEAKER_02*: Třeba, který film Johna Carpeta je podle tebe nejméně doceněný? [00:41:17] *SPEAKER_02*: Ježišmarja, ty to je fakt... Duchovec Marius. [00:41:26] *SPEAKER_02*: Co říkáš na Top Gear v nové sestavě? [00:41:29] *SPEAKER_00*: Ještě jsem se k tomu neodhodl, pokud jde teda o ten úplně nejnovější Top Gear. [00:41:33] *SPEAKER_00*: Mám hrozně rád Chrisa Harrisa, sleduju ho už od dob, kdy prostě si na YouTube patlal videa z Drivers Republic, ale to, že znovu vyměnili ten casting a jsou tam teď dva nějaký komici, který auto viděli jenom z vlaku, to mi nepřijde úplně šťastný řešení. [00:41:48] *SPEAKER_02*: Která klasika z 70. let by měla šanci uspět i v dnešní době? [00:41:53] *SPEAKER_02*: Nahrom nic o den více. [00:41:54] *SPEAKER_02*: Nahrom do 90. let. [00:41:57] *SPEAKER_02*: Navrát do budoucnosti? [00:41:59] *SPEAKER_02*: Možná, možná. [00:42:03] *SPEAKER_02*: Jo, takový ty přesně hravý přelomový koncepty, tak ty budou fungovat vždycky. [00:42:08] *SPEAKER_00*: Humor je určitě, bych řekl, trvanlivější než ta akce samotná. [00:42:12] *SPEAKER_02*: Co říkáte na film Diego Maradona, no? [00:42:15] *SPEAKER_02*: To je asi v kapádia. [00:42:16] *SPEAKER_02*: Já jsem neviděl poslední 20 minut toho filmu, přestože se mi moc líbilo a musel jsem běžet za určitými povinnostmi. [00:42:23] *SPEAKER_02*: A musel jít na ně psát recenze, děkuju, že jo. [00:42:28] *SPEAKER_02*: To vímečně ne. [00:42:29] *SPEAKER_02*: A litoval jsem, že jsem musel odejít, ale myslel jsem, že se to najednou vyhrotí, že to bude osudové a Rimzi mě pak utvrdil v tom, že to osudové nebylo, že to bylo furt takový, jakoby... [00:42:40] *SPEAKER_02*: Ne úplně dočuknutý, co se týče nějakého významu a kritiky té titulní osobnosti. [00:42:47] *SPEAKER_02*: Což jako mě překvapilo, protože do té doby to bylo prostě hodinu padesát Olden a Diego Maradona, což mě samozřejmě bavilo, protože mám rád fotbal, takže jsem si tam užil všechny ty highlighty jeho a celou tu story o tom, [00:43:00] *SPEAKER_02*: Buranským chlapečkovi, který se promění v buranského milionáře. [00:43:06] *SPEAKER_02*: A střihově, zvukově, myslím, to je precizní práce, která se vůbec nedá srovnávat s těma dokumentama, který vznikají u nás, to je úplně prostě jinej level. [00:43:15] *SPEAKER_02*: Asi v Kapadia, že jo, ten jeho řemeselný schopnosti, on dělal Senu, dělal Amy Winehouse, tak prostě to je tam hrozně cítit a vidět, ale překvapilo mě, že právě těch posledních 20 minut, který jsem neviděl, se nepřitvrdili a říkal jsem si, že to tam asi trošku tomu filmu chybí. [00:43:30] *SPEAKER_04*: Tak ona tam od začátku, ta kontroverze vlastně není, protože ten příběh začíná tím, že jenom tak prolítne to neúspěšný Maradonovo-Barcelonský tažení, kde kopal do soupeřů, fanoušků, rozhodčích a všech a je to tam tak řečený, že se hledal a že to nevyšlo a už možná z téhle rétoriky mohlo být, nebo při zpětným pohledu je mi jasný, že to směřovalo k tomu, že se bude [00:43:59] *SPEAKER_04*: božský Diego jenom opěvovat a že tam té kritiky bude dost málo, což se pak ukázalo asi nejvíc, když se ten příběh dostane do roku 86 a do té božský ruky nejkontroverznějšího asi fotbalovýho gólu všech dob, kdy je to tam taky [00:44:18] *SPEAKER_04*: taky tak komentováno, že to tak muselo být a že je to vlastně v pořádku a že by to tam vyloženě nějak říkali, že je to prostě nefér debilita. [00:44:28] *SPEAKER_02*: Tam měl být právě jak smažil ve velkým, chodil na odvykačný stříhl s duchovkou a to se tam nějak nehrotilo, ne? [00:44:34] *SPEAKER_04*: To se tam vůbec nehrotilo, řeší se tam jenom, že byl prostě rozpolcený, že od 15. měl, byl na něj obrovský tlak médií. [00:44:42] *SPEAKER_02*: Ty vole, ta mafie je tam docela probídaná dost právě. [00:44:44] *SPEAKER_02*: No ale, no, mafie je tam probídaná dost, ale že... [00:44:48] *unknown*: mafie je tam zmiňovaná. [00:44:51] *SPEAKER_02*: On to myslí, že tam to všechno krze jako nějaký spoločenský tlak a vnější okolnosti. [00:44:56] *SPEAKER_02*: Že se prostě zapletl, protože se musel zaplíst, protože takhle vysoko postavený člověk, obletovaný médiem a vlastně se nemůže nezaplíst. [00:45:04] *SPEAKER_04*: Všechno to špatné tam braní, že ne, že by Maradona byl debil, ale že se to na něj tak navalilo a je to prostě tak. [00:45:12] *SPEAKER_04*: A on jako geniální fotbalista s citlivou duší byl pod tím tlakem a jinak to nešlo. [00:45:17] *SPEAKER_04*: Co [00:45:17] *SPEAKER_04*: Vyklapilo mě, že tam není ani ta trenerská pasáž. [00:45:20] *SPEAKER_02*: On byl vždycky směšný trenér a že to tam nějak netematizovali. [00:45:23] *SPEAKER_02*: No asi přesně z těchto důvodů, že tam už ani ten nějakej ospravedlňující rozměr najít možná nešlo, takže je to vlastně spíš než nějakej asi objektivní životopisnej dokument, který mapuje kariéru a život jednoho člověka, tak je to vlastně takovej [00:45:41] *unknown*: Příběh. [00:45:42] *SPEAKER_04*: Sporo bych se na to díval jako na ranej film. [00:45:46] *SPEAKER_04*: Příběh z jedné etapy, který vypráví o nějakém fotbalistovi, kterýmu se dějou věci a který je nějak zajímavý. [00:45:55] *SPEAKER_04*: Ale vypráví jinak úžasně, ne? [00:45:56] *SPEAKER_04*: A vypráví úžasně. [00:45:58] *SPEAKER_04*: Tohle znělo tak jako zle, ale vlastně se mi ten film dost líbil, protože jak ty scény ze... [00:46:05] *unknown*: Zápasů jsou nazvučený a prostě vyloženě vidět ty osmnesátkový fotbalový záběry, prostě bylo super na velkým plátně. [00:46:15] *SPEAKER_04*: Ale celkově ten příběh je samozřejmě podávaný velmi svižně, zábavně a funguje to filmasky. [00:46:20] *SPEAKER_04*: Teče ti to dvě hodiny a ani nemrkneš. [00:46:22] *SPEAKER_01*: Já jsem teda neviděl ani Amy, ani Senu. [00:46:25] *SPEAKER_01*: Sena by se ti moc líbil. [00:46:26] *SPEAKER_02*: Vůbec nevím, jak on vlastně natáčí, takže ty filmy Sena a Amy byly pojatý takhle, že to bylo nekontroverzní a že to ukazovalo i teckovou stránku těch osobností, nebo to byly taky glorifikace? [00:46:37] *SPEAKER_01*: No, taky to byly glorifikace, ale ten Sena byl takový, tak on ten Sena opravdu byl, jako si zasloužil glorifikaci, že on prostě nesmažil někde. [00:46:48] *unknown*: Ten kapad je hrozně dobrý v tom vysoustružení těch důležitých okamžiků a pak tom intenzivní přeběhání z jednoho do druhého mistr oslých můstků, proto to tak dobře odsýpá. [00:47:00] *SPEAKER_00*: Já si to dovedu představit, i když jsem viděl jenom ty první dva dokumenty. [00:47:03] *SPEAKER_01*: Měli bych častěji o to, jestli jeho styl je takový, jak tady teďka popisuje do toho Maradonu, což bude asi film, který by mě bavil, ale asi by to nebyl dokument, který bych byl schopný prát jako objektivní dokument. [00:47:15] *SPEAKER_01*: Ale jestli on takhle prostě točí, nebo tady z nějakého dovolení... Jako nejde do nějaký kontroverze, ale jakoby určitě se dá říct, že jako ta forma přebíjí v obsah, že ty prostě, jak on tam má sestříhany ty rozhodující závody, třeba seny, tak prostě nedecháš. [00:47:28] *SPEAKER_02*: To jsou krásné koláže. [00:47:31] *SPEAKER_02*: Ron Howard by to nenatočil líp, když to je hraný. [00:47:35] *SPEAKER_02*: A on si sice vybere závěry, se kterým nemůže zas tak pracovat, ale dokáže je poskládat tak strhujícně. [00:47:44] *SPEAKER_01*: A to vlastně je i u Maradony. [00:47:47] *SPEAKER_00*: Mě to připomíná sobecky, že Maradona mě až tak úplně neoslovuje, ale fakt by se mi hrozně líbilo, kdyby teďka Padilla natočil Nicky Hollaudu. [00:47:56] *SPEAKER_00*: To je příběh. [00:47:58] *SPEAKER_04*: Ono se teď s ním bude dít asi něco jiného, protože co jsem tak četl v nějakém rozhovoru právě v souvislosti s Maradonou, tak říkal, že to chtělo od začátku, což blablabla, ale říkal, že to chtělo od začátku pojmout jako trilogii právě o nějakých hrozně talentovaných lidech, který se ocitli v nějakém zájmu médií a nedokázali se s tím úplně dobře vydobrat. [00:48:22] *SPEAKER_04*: Takže příští film bude o Řepkovi. [00:48:24] *SPEAKER_04*: Takže tím jsem právě chtěl říct, že je dost možný, že příště natočí něco úplně jinýho. [00:48:32] *SPEAKER_04*: A konec konců, i bych rád viděl něco jinýho, protože tohle vlastně zvládá, umí, ale vidět počtvrtý dokument o sportovci, lomeno umělci, který je dobrý, ale posede to, tak spíš jsem zvědavý, jestli si dokáže se překonat. [00:48:50] *SPEAKER_01*: On točil pár dílů toho seriálu Mindhunter od Davida Fincha, takže pravděpodobně nemá problém přeběhout k nějaký hraný vládce. [00:48:58] *SPEAKER_01*: Bylo by to zajímavý? [00:48:59] *SPEAKER_01*: Máme skvělou novicu! [00:49:09] *SPEAKER_02*: Závodník vzal na vás úžasný závod. [00:49:28] *SPEAKER_07*: Je rozhodnutí. [00:49:53] *unknown*: Pojď a sedni. [00:49:54] *unknown*: To je to, co je nejlepší pro nášu rodinu. [00:49:54] *unknown*: Ano. [00:49:55] *unknown*: Přeji všechno hodně hodně hodně hodně hodně hodně hodně hodně hodně hodně [00:50:00] *SPEAKER_06*: Discipline. [00:50:22] *SPEAKER_06*: These are the qualities we see in a good wife. [00:50:23] *SPEAKER_06*: These are the qualities we see in Mulan. [00:50:30] *SPEAKER_06*: Nová Disneyovka. [00:50:45] *SPEAKER_00*: Nová Mulan. [00:50:48] *SPEAKER_00*: Další anima, který se dočká hraný verze za velký peníze. [00:50:52] *SPEAKER_00*: Mám pocit, že ten trailer vypustili tak trošku jako... Těsně před druhým králem, že? [00:50:58] *SPEAKER_02*: To docela dává smysl. [00:51:00] *unknown*: No to ne, ale oni zveřejnili, že teda další animák, který se dočká hraný verze, a to bude Malá mořská výla, takže jako bude... Černoška. [00:51:09] *SPEAKER_00*: Ano, bude Černoška. [00:51:10] *SPEAKER_00*: A on se z toho neposral. [00:51:11] *SPEAKER_00*: No internet se z toho posral, tak podle mě zveřejnili... Že už to nikdo netrápí. [00:51:15] *SPEAKER_00*: Zveřejnili ukázku na Mulan, aby to trošku rozvířili. [00:51:18] *SPEAKER_00*: Já si myslím, že věděli, že mají velkou hranou Disneyovku, tak se rozhodli přední dátý zrna příští hranou Disneyovku. [00:51:26] *SPEAKER_02*: Nedává ti to smysl? [00:51:27] *SPEAKER_00*: No ale ta hra na Disneyovské je kompletně digitální, v podstatě animák, že jo? [00:51:30] *SPEAKER_00*: Ale jako jasně no. [00:51:31] *SPEAKER_00*: Je toho teď hodně, já nevím, jaký máte názor na to, že Disney takhle tvrdě jede ty pohádky a animáky. [00:51:38] *SPEAKER_00*: Je to asi úplně jedno. [00:51:39] *SPEAKER_00*: Je to taky jedno. [00:51:40] *SPEAKER_02*: Ale já ho celkem rozumím a zjevně, přestože mu pohořeli Louskáček a Mary Poppins, tak Dumbo taky nic moc. [00:51:47] *SPEAKER_02*: A Dumbo taky nic moc, tak u Aladina se trafil Výkrál, je prej super. [00:51:51] *unknown*: Mulan je sáska na jistotu, protože během prvních 23 hodin to viděli stovky milionů lidí a v Číně to viděli prostě obrovský počty. [00:52:00] *SPEAKER_00*: A to si ještě mimochodem schovávají ten casting docela do zásoby. [00:52:04] *SPEAKER_00*: Tam je Donnie and Jet Li. [00:52:06] *SPEAKER_00*: Donnie and Jet Li, myšel, jo, ale nikoho z nich jsme v podstatě neviděli v té ukázce, takže tam myslím, že ty bomby teprve pojedou. [00:52:12] *SPEAKER_02*: Tak tam jsou jako hezký výjevy, takový atmosferický, ale pak teda ty, ta akční pasáž, jako já nevím, jestli Nicky Caro si tam jako najme UNU Pinga, nebo o co tam bude? [00:52:22] *SPEAKER_02*: Myslím, že to někdo, nějakej choreograf tam je, ale ta hlavní hrdinka zatím jako je pohodlná a asi se na to hodí, ale má takový jako zaraženej výraz. [00:52:31] *unknown*: Tak on to ve výsledku bude pravděpodobně v podstatě velký válečný film, že jo? [00:52:35] *SPEAKER_01*: A tady jsme nic neviděli. [00:52:36] *SPEAKER_01*: Oni do premiéry mají docela dost času, má být někdy na jaře, takže v první upoutavce spíš tyhle ty věci neukážou. [00:52:43] *SPEAKER_01*: Ale bude to velký. [00:52:44] *SPEAKER_00*: Ale mě to připravilo se hrát do té konfrontace s Changimou. [00:52:48] *SPEAKER_00*: Co? [00:52:49] *SPEAKER_00*: Já si myslím, že to bude relativně bezpohlavnění, co se týče toho poselství, respektive, že bude takový jako velmi umírněný, protože oni chtějí to v té Číně napálit. [00:52:58] *SPEAKER_00*: A dávat poselství do filmů, který mají úspěch v Číně, je dost těžký. [00:53:02] *SPEAKER_00*: No, ale tak ono je to pohádka, že jo, tak předpokládám, že to bude o tom, že dneska už týčeně to taky není tak horký, už tam není ta politika jednoho dítěte. [00:53:11] *SPEAKER_00*: Takže tam bude dnes treny, tak ono. [00:53:14] *SPEAKER_00*: No to jo, ale myslím si, že to je film, kde ta miliarda bude úplně jasná ve slovenu na výsledek, už proto, že to Brnka... No a jste na to zvědaví, těšíte se na to? [00:53:24] *SPEAKER_01*: Já nevím, Miki Karo je docela asi zajímavá rejzerka, ale u tohohle žádnou jsem myslel, že si mohli zvolit někoho... Zajímavější. [00:53:31] *SPEAKER_01*: Asi tak. [00:53:32] *SPEAKER_01*: Já myslím, že mě teďka baví to, že největší kontroverze kvůli tomu je, že tam nebude ten malej drak, který ho mluví Eddie Murphy. [00:53:39] *SPEAKER_01*: A lidi jsou nasraný. [00:53:41] *SPEAKER_01*: A mě ale tak ten casting, ale vláká mě asi to měřítko, který by mohl být. [00:53:46] *SPEAKER_00*: Já jsem právě zvědavej, jestli budou chtít jít po té Disneyovské vlně, to znamená, že tam budou písničku, nebo z toho fakt zkusí udělat PG-13, to je velký film válečný ze Staré Číny. [00:53:54] *unknown*: Hele já neviděl Mary Poppins, neviděl jsem Dumba, neviděl jsem Loupskáčka, Náladina se chystám, ale ještě jsem ho taky neviděl. [00:54:02] *SPEAKER_02*: Takže já myslím, že mám vlastně vůči těmhle produkcím dost rezervovaný vztah. [00:54:07] *SPEAKER_02*: A kniha džunglí tě docela štvala. [00:54:09] *SPEAKER_02*: To mě sadalo hodně, akcionář nejsem, takže jako když budu muset, tak se na to podívám, ale myslím si, že to zajímavé, to zlato se kuje jinde. [00:54:20] *SPEAKER_02*: Lady a Trump. [00:54:20] *SPEAKER_02*: Přesně tak. [00:54:21] *SPEAKER_02*: Hele ty jsi viděl teďka vlastně jedno zlato, Kořist. [00:54:24] *SPEAKER_01*: Za to bych úplně neřekl. [00:54:26] *SPEAKER_01*: Ale korist jsem viděl. [00:54:27] *SPEAKER_01*: Malej horor, kterej produkoval sam Raimi a člověk jehož příjmení jsme se ani po deseti letech nenaučili číst. [00:54:33] *SPEAKER_01*: Aleksandr Aja. [00:54:39] *SPEAKER_01*: Prostě francouz, kterej natočil Nový hory mají oči, Noc s nabrouženou řetvou. [00:54:43] *SPEAKER_01*: To je to, prde, režidoval. [00:54:44] *SPEAKER_01*: Je to režidoval, my ho máme docela rádi, se myslím. [00:54:46] *SPEAKER_01*: I když už dlouho nic opravdu dobrýho neudělal. [00:54:49] *SPEAKER_01*: A tady se s tím zavřeme ve sklepě Spartou krokodilu. [00:54:53] *SPEAKER_00*: Já jsem z ukázky toho filmu viděl jenom nějaký gif na Facebooku, který měl asi tři vteřiny, ale myslím si, že tam je přesně všechno. [00:54:59] *SPEAKER_00*: Je tam ženská, co jde po schodech do sklepa a nějak se zableskne a za ní je obří krokodil a ten ji někam stáhne. [00:55:05] *SPEAKER_01*: To tam v tom podle mě vůbec není. [00:55:08] *SPEAKER_01*: Ale je to tak... [00:55:12] *SPEAKER_01*: Je to o tom, jak Kajerskodola Rajo jede během torneáda zachránícího tátu, který, Bůh ví, proč se neozývá, a už jsou zatopený ulice, zatopná půlka baráku a bohužel během torneáda se dostane i aligátoři. [00:55:25] *SPEAKER_01*: Jako přiletěli tam jak šarknádo, nebo je to na folidě? [00:55:28] *SPEAKER_01*: Mám pocit, že tam je nějaký záběr na aligátoří farmu a jak se zvedá voda, tak oni prostě zmizeli. [00:55:34] *SPEAKER_01*: A je to v Bažinách, takže se to hrává v Bažinách. [00:55:36] *SPEAKER_01*: Takže dává to více hodně štěstí. [00:55:38] *SPEAKER_01*: Aby to měli ještě jednodušší dělat. [00:55:40] *unknown*: No. [00:55:40] *unknown*: A ten film má 87 minut, což jsem kvitoval velmi s povděkem. [00:55:45] *SPEAKER_01*: A první hodina je opravdu dobrá, to jsme jenom v tom baráku, je to hodně komorní, je to hodně napínavý. [00:55:51] *SPEAKER_01*: A fungují tam postavy, fungují tam lékačky, je tam vlastně super, že ty aligátoři se s těmi tvůrci zacházejí fakt jako s tupejmi zvířatami, to jsou třimetrový, čtyrimetrový ještěři, kteří mají akorát instinkt, takže ty... [00:56:03] *SPEAKER_01*: Lidský hrdinové je v podstatě strašný, jednoduše můžou přechytračit a karat musí doufat, že fakt nebudou třeba tam, kam se pokoušejí proplazit. [00:56:10] *SPEAKER_01*: Ale funguje to, je to fakt dobrý. [00:56:13] *SPEAKER_01*: A není to takový brutální peklo, jako jsme o tohle se zvyklí, ale pár scén teda, myslím, že lidi budou chtít trošku vrhnout. [00:56:21] *SPEAKER_01*: Bohužel posledních 20 minut je velmi špatný. [00:56:25] *SPEAKER_01*: protože se dostáváme z toho uzavřeného prostoru, kde opravdu se s tím napětím dá pracovat někam ven a začne se to měnit takovou štílenou absurditu, trošku se zhoršejí triky a je to takové, jako kdyby v půlce toho natáčení přišel producent a řekl ty vole, to kurva musí nějak vypadat, no tak to tam napálíme a vůbec mu nedošlo na tím skurvý celou tu hodinu, kde se budovalo to napětí. [00:56:49] *SPEAKER_00*: Možná trochu jako Anaconda, která taky se zvrhla na závěru. [00:56:52] *SPEAKER_00*: Takový [00:56:52] *SPEAKER_01*: Peklo to jako asi reně, ale opravdu mi ten film vyhovoval, když se dva lidi plazili ve sklepě a pokoušeli se věnout dvěma aligátorům, než když utíkají ulice, mám vědět, aligátorů je 50 a obrovský vly srážejí půlku baráku a ty aligátoře v těch volnách se dostávají. [00:57:10] *SPEAKER_01*: Je to moc. [00:57:11] *SPEAKER_01*: Celkově je to určitě fajn. [00:57:15] *SPEAKER_01*: Já vlastně nemám vůbec rád takové duchářské horony, které jsou dneska populární, takže jsem si užil to takové poctivé jako eco-horon s velkýma zubatýma potvorama, sympatickou herečkou, dobrýma postavama, v rámci možnosti chytrýma dialogama. [00:57:28] *SPEAKER_01*: Bohužel takhle jsme to trošku... Takže to není popkulturní mělník. [00:57:32] *SPEAKER_02*: To určitě není popkulturní mělník. [00:57:33] *SPEAKER_01*: A ta Kája je dobrá nebo je i hezká? [00:57:37] *SPEAKER_01*: Je spíš dobrá než hezká. [00:57:39] *SPEAKER_00*: Je totiž jako my jsme se tam bavili před natáčením. [00:57:42] *SPEAKER_01*: Jde o to, že tam vlastně není ani vůbec žádný důvod z ní dělat to, aby byla hezká. [00:57:46] *SPEAKER_01*: Že by tam byla nějaká vedlejší postavla, nějakýho ex-boyfrienda, se kterým se po dvou letech potká, během unikánu, se tam neřeší. [00:57:53] *SPEAKER_01*: Tam se fakt jenom bojuje o život, takže ona nemusí vypadat nějak extra hezkě. [00:57:57] *SPEAKER_01*: Ale hezká je. [00:57:58] *unknown*: Před natáčením jsem říkal, že je to podobné těm mělčinám, které jsou taky krátké, ale ty v podstatě celé stojí a padají na tom, že hračka... Blake Lively. [00:58:08] *SPEAKER_00*: Že Blake Lively má hrozně dlouhé nohy a je tam celou dobu v bikinách a ti vlastně úplně stačí. [00:58:13] *SPEAKER_00*: To, že je pod ní nějaký žron, co je velice. [00:58:14] *SPEAKER_01*: Tohle ne, protože oni jsou fakt jako ve sklepě, který podmáčený, všichni supermáčně zasviněný bahnem a ze schlou krví. [00:58:23] *SPEAKER_01*: pohonit, tak si pustím. [00:58:24] *SPEAKER_01*: My máme poslední pět minut, chápu to správně. [00:58:27] *SPEAKER_02*: Tak preview nejvíc sexy filmů letošního roku Charlieho a dělku si necháme asi na příště. [00:58:35] *SPEAKER_02*: Na to jsme moc zrušený. [00:58:40] *unknown*: Ještě dáme dva dotazy, ne, poslední. [00:58:43] *SPEAKER_02*: A nebyl nějakej film ještě na pořadu? [00:58:46] *SPEAKER_00*: Chceš se z něčeho vypovídat? [00:58:50] *SPEAKER_04*: Jaký film? [00:58:50] *SPEAKER_04*: Jako, no že jako... Pět minut, máme pět minut, jakože pět minut, za pět minut nám bude defenestrace. [00:58:57] *SPEAKER_02*: Pravě jsme to vynechali, protože za pět minut musíme jít, víš. [00:59:00] *SPEAKER_02*: Tak teď máme čtyři minuty. [00:59:03] *SPEAKER_00*: Ale ještě čas, pane učitelé. [00:59:03] *SPEAKER_00*: Mám tu doplňující dotazu. [00:59:07] *SPEAKER_00*: Co je u vás lepší? [00:59:14] *SPEAKER_02*: Aktuální Spider-Man, alebo ten rajmýho Spider-Man? [00:59:18] *SPEAKER_02*: Rajmýho tady. [00:59:18] *SPEAKER_02*: Rajmýho, klidně i trojka. [00:59:20] *SPEAKER_02*: Tak daleko bych jako nešel, ale... Já už rajmýho trilogiu neznesím. [00:59:26] *SPEAKER_03*: Ušlenkuji otravný Mary Jane, kterou musí v každém filmu zachránit. [00:59:30] *SPEAKER_03*: Je otravná a zahrává si s Petrovými cítmi. [00:59:34] *SPEAKER_03*: Nenávidím Mary Jane. [00:59:37] *unknown*: Fantastický. [00:59:41] *SPEAKER_04*: Že je to česky, ale čteš co s tím slovenským? [00:59:44] *SPEAKER_04*: To je výborný. [00:59:46] *SPEAKER_04*: Nenávidím Mary Jane Odrajevyho. [00:59:47] *SPEAKER_03*: Vůbec nemaly mezi sebou i chemiu. [00:59:50] *SPEAKER_03*: Ta aktuálna s Holandou je normálnějša a celé je to mezi ní a Petro přirodzenějšie. [00:59:58] *SPEAKER_03*: U mě osobně Spider-Man Far From Home pecka. [01:00:00] *SPEAKER_03*: Nej Spider-Man film. [01:00:01] *SPEAKER_03*: Bravo. [01:00:02] *SPEAKER_04*: To je opravdu osudový komentář. [01:00:05] *SPEAKER_03*: Já jsem tomu nerozuměl. [01:00:06] *SPEAKER_03*: Gratulujeme. [01:00:07] *SPEAKER_00*: Ale dobře, že jsi znova. [01:00:08] *SPEAKER_00*: To byl nějaký cizí jazyk. [01:00:09] *SPEAKER_00*: Ne, to bylo v podstatě jenom sdělení světu. [01:00:12] *SPEAKER_02*: Má kdokoliv z redakce nějaké humorné historky nebo zajímavé momenty s návštěví festivalu v Karlových barech? [01:00:16] *SPEAKER_02*: Já si pamatuju, jak nás dva jednou velmi agresivně předběhl Igor Bareš na frontě na jízdenky. [01:00:22] *SPEAKER_02*: Vypadal jak beznovovec a otočil se na mě a řekl, co je normálka, ne? [01:00:26] *SPEAKER_02*: Přesně, jo. [01:00:27] *SPEAKER_00*: Já si pamatuju, že jsi několikrát v řadě vyhrál v kempu na stadionu. [01:00:32] *SPEAKER_00*: Součíš o nejtrapnější jméno. [01:00:36] *SPEAKER_02*: Dokonce jsem jednou porazil člověku, který se jmenoval Míč. [01:00:41] *SPEAKER_00*: Ale kdyby tam byl párek, tak ten by určitě vyhrál. [01:00:44] *SPEAKER_02*: On za párek by mě si porazil. [01:00:48] *SPEAKER_03*: Viděl jim v přední sérii Stranger Things? [01:00:53] *SPEAKER_03*: Já jsem to viděl. [01:00:54] *SPEAKER_00*: Já jsem to taky viděl. [01:00:55] *SPEAKER_03*: Je to nejslabší podle mě z těch tří sérií, ale pořád je to dobrý. [01:01:07] *SPEAKER_00*: Je to určitě lepší než dvojka. [01:01:09] *SPEAKER_01*: Mě dvojka bavila. [01:01:10] *unknown*: Je to určitě lepší než dvojka, akorát mě tam trošku vadilo, je to vlastně, bylo koncentrované to vyprávění, že všechny ty postavy do začátku rozdělili, každá si pátrá po svý ose a sejdou se všechny v posledním díle. [01:01:21] *SPEAKER_00*: Kdyby se někdo zavolal, já chápu, že nebude tak na mobily, ale kdyby se někdo zavolal, tak by se dal vyřešit za poloviční čas. [01:01:27] *SPEAKER_01*: Ale bavily mě docela ty postavy. [01:01:29] *SPEAKER_00*: Jsou tam hezký odkazy na osmdesátkový klasiky. [01:01:31] *SPEAKER_00*: Podle mě možná až moc tomuhle jdou naproti, ale nebavilo mi to. [01:01:35] *SPEAKER_01*: Ale to je stej [01:01:38] *SPEAKER_02*: Jakoby odvážný třeba v tom vývoji, nebo takový, že nejsou úplně, že prostě když jsi měl příběhy Svátí Karázka, nebo jo, Svátí Kuřátko, tak jsi prostě celou dobu byl v té kuchyni. [01:01:49] *SPEAKER_02*: Já jsem teďka viděl, jsem slyšel příběh služebnice, že tak jsem si říkal, že to je nějakej příběh nějaký služky. [01:01:55] *SPEAKER_02*: Teď na mě vyjede, ty vole, teaser na třetí řadu, tomu ty vole, to je jak equilibrium. [01:02:00] *SPEAKER_00*: Tak producent bebek a neví, co je příběh služebnice. [01:02:04] *SPEAKER_00*: Já na seriále nějak koukám, kromě Černobylu a zase se dlouho na nic nepodívám, protože to je prostě nekonečný na ta... Stranger Things, bez slova jenom na to, jaký má člověk oblíbený pořadí těch sezon, tak na trojka rozhodně není nějaký průšvih a já jsem si to užil, i když spíš jako pro to pozlátko té nostalgie a pro to, jak je to hezky natočený a protože ty charaktery, člověk s nima trošku vyrostl. [01:02:25] *SPEAKER_00*: Takže fajn. [01:02:26] *SPEAKER_00*: Já bych tam u toho trošku pocit, že milý Bobby Brown velmi naráží na limity svého radství. [01:02:30] *SPEAKER_01*: Všichni ho vznikla, ale já si myslím, že na to nemám. [01:02:33] *SPEAKER_01*: Je jí 15, já myslím, že teď to bude mít hodně těžký s tím přesunem do ty do zpěvácký ligy. [01:02:38] *SPEAKER_02*: Mil v kategorii. [01:02:41] *unknown*: Tak projď už jenom minuta, už se to odpustí. [01:02:44] *SPEAKER_00*: Ne, už musíme končit. [01:02:46] *SPEAKER_00*: Děkujeme za pozornost. [01:02:47] *SPEAKER_04*: Pan režisér už významně si nasazuje sluneční brýle, aby odešel do zapadajícího slunce. [01:02:52] *SPEAKER_04*: Tak druhou minutu zpět, že mám tady rymzy. [01:02:57] *SPEAKER_02*: A děkujeme za pozornost zde, děkujeme GameSense, Azil a Lukášovi za vynikající reži, která byla takovým hezkým hlavním. [01:03:03] *unknown*: Děkujeme infovi, že už si nadal brejle. [01:03:07] *SPEAKER_02*: Karel bohužel nedorazil, ale víte, proč nedorazil? [01:03:09] *SPEAKER_02*: My jsme mu řekli a dneska prostě nechodí. [01:03:12] *SPEAKER_02*: Já to opakuju a prostě bude se muset hodně snažit, aby jsme ho příště pozvali. [01:03:17] *SPEAKER_01*: Tohle je 130, já jsem si tu oslavu chtěl užít a on teda... [01:03:20] *SPEAKER_01*: Víme, jak to takovýhle... Přesně. [01:03:22] *SPEAKER_01*: A já nechci mít vždycky ty nervy, jestli jako dorazí, nedorazí. [01:03:26] *SPEAKER_02*: Jestli tu zem lej nebo ne. [01:03:27] *SPEAKER_02*: Přesně tak. [01:03:28] *SPEAKER_02*: Stačilo to předminulé, co tady předvedl. [01:03:30] *SPEAKER_02*: Ta znamenka, že nic neviděl, byla lichá. [01:03:32] *SPEAKER_00*: On viděl skoro všechno. [01:03:32] *SPEAKER_00*: No a... My jsme ho prostě nechtěli. [01:03:35] *SPEAKER_02*: Tak se pak uvidíme zase příští týden, ne? [01:03:37] *SPEAKER_02*: Jakoby za 14 dní, možná za 3 týdny, anebo za měsíc. [01:03:41] *unknown*: V pondělí máme v klině Aero Conner, tak přijďte, bude to super. [01:03:44] *SPEAKER_02*: Přesně, v pondělí máme Conner a máme tam i kvíz na téma nejlepší účasy. [01:03:51] *SPEAKER_02*: Nejpomalejší člověk. [01:03:53] *SPEAKER_00*: A možná přijde i Karel. [01:03:54] *SPEAKER_02*: Možná přijde i blázen ze Sky Academy, když se vlastně čepí celé. [01:04:00] *SPEAKER_00*: No je, ale vypadá to dobře, protože to jsou dva účasy v jednom. [01:04:03] *SPEAKER_00*: Přesně tak. [01:04:05] *SPEAKER_02*: Takže uvidíme se v pondělí a uslyšíme se brzy. [01:04:08] *SPEAKER_02*: Díky za pozornost. [01:04:09] *SPEAKER_02*: Čau.