Transcript mzlive - epizoda 186 [00:00:04] *unknown*: Zdar, zdar, zdar, jsme tady se 186. [00:00:27] *SPEAKER_04*: Movies on Live a to znamená jediný, je tady strašně nařovaná sestava. [00:00:34] *unknown*: Je tady Mr. Hlad. [00:00:35] *SPEAKER_03*: Hezký večer. [00:00:37] *SPEAKER_04*: Je tady Rimzi. [00:00:38] *SPEAKER_04*: Dobrý den. [00:00:39] *SPEAKER_04*: Je tady Im z Daligyho, Švýcarska. [00:00:42] *SPEAKER_04*: Čau. [00:00:43] *SPEAKER_04*: A jsem tady jácíval v nuzně osvětleném interiéru, protože když si tady rozsvítím jiný světlo, tak to začne takzvaně interferovat, že by vám to blikalo, měli byste epileptický záchvat a to nechcete. [00:00:55] *SPEAKER_04*: Protože to byste byli pak smutný a pravděpodobně byste se stali hrdiny party harder 2, ale nebudu prozrazovat předem. [00:01:05] *SPEAKER_01*: No rozhodně nedosvědcuji, protože já bych musel před celý pořad dát takový ten nadpis, že to nedělá dobře epileptikům a těhotným ženám. [00:01:12] *SPEAKER_01*: Ale než si dostaneme k takovými líbůstkám, tak si projedeme film, který viděl jenom jeden z nás, a to švýcarský Exulans. [00:01:22] *SPEAKER_04*: protože on má lepší Netflix, takže už nám dorazily věci jako Životní trefa neboli Hustle s Adamem Sandlerem. [00:01:32] *SPEAKER_01*: Je to film, který je na všech těch Netflixech už dva týdny a ty lemry líní se prostě rozhodli ignorovat. [00:01:39] *SPEAKER_04*: My jsme věděli, že si připravíš takzvanou solovou stač. [00:01:43] *unknown*: Ano, já mám referát. [00:01:45] *SPEAKER_04*: Připravíš si speciální referátek a povíš lidem natěšeným na tenhle biják, protože, jak víme, Netflix s Adamem Sandlerem, to je prostě neskutečná kombinace. [00:01:56] *SPEAKER_04*: Tam máš jeden drahokam, ale zbytek teda samý sračky, ale když to zkouší seriózně, ještě v produkcí bratrů Savlijových, což se stalo tentokrát, tak to třeba nemusí dopadnout úplně špatně. [00:02:09] *SPEAKER_01*: No Drahogán byl výborný, on už, Adam Sandler teda v minulosti to zkoušel párkrát na tu vážnější notu, ale musím říct, že tohle to je, to je jak to ve zkratce podat, aby tam bylo velký klišé, ale lidi o tom mluví jako o basketbalovým roky a ono to vlastně sedí. [00:02:29] *SPEAKER_01*: Jo, kdyby si přišel za někým s tímhle pičem, že jako hele, udělám pro NBA toho, co udělal roky pro box, tak to zní sice hrozně banálně, zároveň hrozně ambiciozně. [00:02:39] *SPEAKER_01*: Ale ona to vlastně klapne. [00:02:41] *SPEAKER_01*: Adam Sandler tady hraje scouta týmu Philadelphia Sixers, scouta, který prostě lítá všude po světě, zanedbává vlastní rodinu, protože musí hledat ty talenty a ne a ne poslední dobou někoho najít, [00:02:56] *SPEAKER_01*: No a teď se dostane do pozice, kdy už konečně z něj udělají asistenta trenéra. [00:03:02] *SPEAKER_01*: To znamená pozici, na kterou jako si vždycky myslel, vždycky chtěl víc trénovat a bejt doma a zkrátka bejt u té hry, než vyzovávat ty talenty po celém světě a pak je vlastně ani nevidět v akci. [00:03:13] *SPEAKER_01*: Jenže co bys nechtěl, majitel týmu umře a převezme to po něm synáček, který se s tím Sandlerem úplně nemusí, a ten ho pošle zase někoho scoutovat. [00:03:23] *SPEAKER_01*: Takže v tomhle je tak trošku jako rodinný drama, rodinná tenze. [00:03:27] *SPEAKER_01*: Naštěstí, naštěstí Sandler odejde někam do Španělska a tam najde nějakýho čahuna, který teda hraje jako absolutní bůh, přiveze ho zpátky do Ameriky, protlačí ho i přes odpor toho novýho šéfa, [00:03:42] *SPEAKER_01*: a pak se tam teda něco stane, takže je tam mírná komplikace a nastává ta fáze toho Rockyho, kdy on má nějakých 6 týdnů, aby z tohohle kluka, který samozřejmě má talent, ale nemá zkušenosti, tak aby z něj udělal opravdu týpka, kterej si do toho NBA najde cestu. [00:03:59] *SPEAKER_01*: A je to opravdu natočený trošku jako Rocky, je tam spousta koláží se skvělýma písničkama, ten basket, i ty tréninkový pasáže jsou prodaný fakt pěkně, [00:04:09] *unknown*: je tam asi tak miliarda cameo roliček různých basketbalistů, ale je úplně jedno, jestli je znáte nebo ne, jestli víte, jak funguje ten draftovací proces nebo ne, protože ten film má hrozně velký drive a Sandler to v té vážné poloze docela dává, i když teda [00:04:28] *unknown*: i po tom drahokamu, který mě osobně se velmi líbil, tak mám pocit, že jako ty jeho herecký skupnosti jsou tak na úrovni, že on se snaží, jo, občas udělá takový ty psí oči, ale většina těch jeho scén nebo těch výlevů končí tím, že se strašlivě nasere a začne prostě jenom křičet. [00:04:45] *SPEAKER_01*: A když křičí, tak to si vzpomínám na ty jeho komedie, protože tam už se to moc neriší, tam jako v jednu chvíli nevíte, jestli je v té komediální poloze zpátky nebo v té vážný, nebo jestli vůbec ví, kde je. [00:04:57] *unknown*: Ale tu postavu si myslím, že docela utahne. [00:05:01] *SPEAKER_01*: Ten film je takový až skoro feel good, i když to má nějaký emoční zákruty, tak asi tušíte, jak to dopadne, ale na výsledku to nic neubírá. [00:05:11] *SPEAKER_01*: A je to fakt pěkný, myslím si, že nejen pro fanoušky basketu, nejen pro fanoušky sportu, ale prostě pro lidi, kteří chtějí takovýhle nějaký, klikám, feel good, inspirativní film o nějakém zestupu. [00:05:23] *SPEAKER_01*: To je taková věc, kterou si podle mě každej rád někdy střelí do žíly. [00:05:29] *SPEAKER_04*: Dobře. [00:05:30] *SPEAKER_04*: Takže se vypíšeš v recenzi, jo? [00:05:32] *SPEAKER_00*: Já mám pocit, nenapsal to už nikdo? [00:05:34] *SPEAKER_00*: V recenzi už je napsal, napsal i Spooner a chválil to podobně jako ty. [00:05:38] *SPEAKER_01*: Takže si to mám pustit, jo? [00:05:40] *SPEAKER_01*: No ty určitě. [00:05:42] *SPEAKER_01*: A ty mě máš za nějakého basketbalového fandu, jo? [00:05:44] *SPEAKER_04*: Nebo co? [00:05:45] *SPEAKER_01*: Tak ale když jsme řešili ten Last Dance, tak jsi z toho byl poměrně nadšenej. [00:05:49] *SPEAKER_01*: Dívím se, že jsi ještě neviděl to na HBO o těch Lakers. [00:05:54] *SPEAKER_01*: A navíc teď na Disney bude, mám pocit, film Rise, což je o nějakých těch třech bráchách z Afriky, co se dostali do NBA společně. [00:06:05] *SPEAKER_01*: O Giannisovi a jeho bratrech, jo? [00:06:07] *SPEAKER_01*: To bude on. [00:06:08] *SPEAKER_01*: My jsme to řešili nedávno s Matějem ve Filmi v síti a já jsem si musel to jejich příjmení googlovat, abych si vůbec zapamatoval, jak se řekne. [00:06:15] *SPEAKER_01*: Ale prostě těch basketových filmů je teď hodně, ale vypadá to, že každej jeden je dobrý. [00:06:21] *SPEAKER_01*: Ať už teda filmy nebo miniserie, abych to nemíchal. [00:06:24] *SPEAKER_01*: No a ten hustle je fajn. [00:06:26] *SPEAKER_01*: Nejen fajn pro Sandlera, že konečně dělá něco, co ocení širší publikum, ale myslím si, že i pro Netflix, protože se to docela povedlo. [00:06:35] *SPEAKER_01*: Ty savdijové mají evidentně [00:06:37] *SPEAKER_01*: docela čuch na ty projekty. [00:06:39] *SPEAKER_03*: Má to nějaké oscarové ambice, nebo to je prostě jenom dobrý drama? [00:06:43] *SPEAKER_01*: A jako oscarové ambice, to si myslím, že ne. [00:06:47] *SPEAKER_01*: Skoro mě to až rozesmálo. [00:06:49] *SPEAKER_01*: Hele, prostě je to pochop... Brzdi, mladý, brzdi. [00:06:52] *unknown*: Je to pochvala pro Sandlera, ale u toho bych asi tak skončil. [00:06:56] *SPEAKER_01*: Je to taková příjemná sedmička, jak říkám, je to velmi svižně a hezky natočený. [00:07:02] *SPEAKER_01*: Je vidět, že je to film, který je natočený i v exteriérech, nejen před nějakým digitálním plátnem a ve dvou místnostech, k tomu se dostaneme za chvilku, k takovým pandemickým klenotům. [00:07:12] *SPEAKER_01*: Tady ten film opravdu dejchá a žije, nejen skrz ty herce, ale i skrz to, že se tam něco děje. [00:07:18] *SPEAKER_01*: A ano, je to natočený ve stylu toho Rockyho, to znamená hodně podle šablony, ale vlastně to ten člověk, já si nevím, kdo tady žil, ale ten člověk tu šablonu naplnil naprosto neprůstřelně. [00:07:32] *SPEAKER_01*: Takže si myslím, že proti tomhle filmu neozemít ani popel. [00:07:36] *SPEAKER_01*: Takže na poměry Netflixu vlastně film roku. [00:07:40] *SPEAKER_01*: No, mám pocit, že to bylo, že to bylo nejlíp hodnocené jejich original za letošek. [00:07:49] *unknown*: Což vlastně nic neznamená. [00:07:51] *SPEAKER_01*: Ano, je to taková bezvýznamná hodnota. [00:07:54] *SPEAKER_01*: Ale Sandlerovi tohle přeju. [00:07:55] *SPEAKER_01*: Jak říkám, některý momenty, kdy tam začne hulákat a házet věcma, jako že je fakt naštvaný, tak tam naráží trošku na limit těch svojich hereckých schopností, ale jinak si myslím, že tu roli toho trošku životem ztrápenýho skauta, co se snaží vymanit z té svojí škatulky, tak se zvládnou na jedničku. [00:08:16] *SPEAKER_04*: No tak si posvítíme rovnou na tu druhou Netflixánu. [00:08:21] *SPEAKER_04*: Spiderhead, to je prostě vynikající snímek od tvůrců Top Gun Maverick, to mi neříkej, tam prostě je Miles Teller, Josef Kosinski. [00:08:31] *SPEAKER_04*: Co se tam může pokazit? [00:08:34] *unknown*: Podle mě se toho pokazalo dost kvůli tomu, že si řekl sice dvě jména, ale taky si dvě jména neřekl, takže Christopher McQuarrie a Tom Cruise u toho nebyli. [00:08:43] *SPEAKER_03*: Navíc... Takže to není velkobiják od tvůrců Top Gun Maverick. [00:08:49] *SPEAKER_04*: To je Netflixová sračka od tvůrců Top Gun Maverick. [00:08:50] *SPEAKER_04*: Je to malobiják natočený asi ve třech místnostech během covidu, který podle mýho názoru řeknul jenom proto, že Chris Hemsworth si chtěl zahrát trošku jiný typ role, než který mu jinde dávají. [00:09:01] *SPEAKER_03*: A úplně nevím, jestli se mu to povedlo. [00:09:03] *SPEAKER_03*: Majsteler je dobrý, je tam takový sympaticky vyhrocený, ale bavil mě v té poloze. [00:09:09] *SPEAKER_03*: ale je dobrý, když to beru jako v porovnání se zbytkem toho filmu, který je naprosto unilej, nevýraznej, nezajímavej vlastně úplně ve všech směrech a myslím, že tak pořítří nebudu si pamatovat, že jsem ho viděl. [00:09:27] *SPEAKER_01*: Já se divím, že jsi to udržel v hlavě doteď. [00:09:29] *SPEAKER_01*: A o čem to je, Hlades? [00:09:31] *SPEAKER_03*: Je to o takovém experimentálním vězení, kde Chris Hemsworth jako šílený vědec, který je zároveň sympatický, aspoň první hodinu, tak těm vězňům dává speciální drogy, které jim upravují emoce, takže najednou mají ze všeho srandu nebo vidějí skládku a připadá jim nádherná, nebo začnou mít deprese, nebo začnou být smutný. [00:09:56] *unknown*: A má tam být nějaký pokus o nějakou moralitu, jestli je to dobře nebo špatně. [00:10:03] *SPEAKER_03*: Pak je tam takový nějaký zvrat, že ten experiment s těma drogama vlastně stojí na něčem trošku jiným, než se všichni ostatní mysleli. [00:10:11] *SPEAKER_03*: Ale je to vlastně dost takový jednoduchý, úplně ve všem. [00:10:16] *SPEAKER_01*: No, já si k tomu můžu říct jenom takový krátký pozadí. [00:10:20] *SPEAKER_01*: Ono je to adaptace povídky z New Yorkerů, což je na tom hrozně vidět, že ta povídka byla asi krátká. [00:10:26] *SPEAKER_01*: A normálně by z toho, v normálním světě by z toho byla krátká epizoda Black Mirror nebo Krajních mezí pro pamětníky. [00:10:34] *SPEAKER_01*: Ale bohužel z nějakého důvodu je to roztažený na skoro dvouhodinovou stopáž a fakt tam není moc o čem. [00:10:40] *SPEAKER_01*: Navíc teda ta povídka, co byla předlohou, tak má poměrně dramatičtější vyústění. [00:10:44] *SPEAKER_01*: Tady mi připadá, že v té poslední třetině tvůrci trošku cukly a ono to vlastně ani moc nemá konec. [00:10:50] *SPEAKER_01*: Já bych to přirovnal, jestli víte, jak jsou ty YouTube videa ve stylu pustili jsme PlayStation 5 z Empire State Building, aby jsme zjistili, jak moc se dole rozmrdá. [00:11:02] *unknown*: Jo, a ty řekneš, fajn, no tak to bude 30-ti vteřinový video, že jo, jak to někdo nahoře pustí a pak to spadne dolů. [00:11:08] *SPEAKER_01*: A tam se to rozmrdá. [00:11:09] *SPEAKER_01*: A tam se to rozmrdá, to chcete vidět, to je ten money shot. [00:11:12] *SPEAKER_01*: A ne, ono je to 10-ti minutový video, kdy na začátku vám řeknou, teď hodíme ten PlayStation a pak dají záběr na týpka, co ten PlayStation drží a je na něj takový jako pomalý nájezd a on řekne, [00:11:24] *unknown*: V pěti letech jsem omylem spolupnul kamarádovu rybičku. [00:11:27] *SPEAKER_01*: A začne jako ze sebe ládovat úplně nějakej dojemnej přídech, aby nahnal tu stopáž a prostě najednou je to 10 minut vaty. [00:11:34] *SPEAKER_04*: Jde nakoupit Playstationu a... Přesně tak, aby se na YouTube samozřejmě... Zahraje si Fifu. [00:11:40] *unknown*: aby se na YouTube nasypaly reklamy, abyste čuměli na něco, co vlastně vůbec nechcete vidět a zabíjeli celý svůj život, tak tohle je Spiderhead, dámy a pánové, jenom s tím rozdílem, že tam žádný money shot není, že čekáte na něco, co se ve skutečnosti nestane, snažíte se jako sami sobě si říkat, že ta ambice se tam někde musí přece naplnit a k tomu samozřejmě nedojde. [00:12:03] *SPEAKER_03*: Já souhlasím s tím, že je vlastně strašně neuspokojující se na ten film koukat, protože to jediné, co by na něm potenciálně mohlo být zajímavé, to znamená Hemsworth v jiné roli a řekněme ten styl Kosinskýho, který tady netočí to jako Top Gun, ale točí to jako ty svoje starší scifárny, [00:12:23] *SPEAKER_03*: a někoho to baví, mě třeba jako úplně ne, ale naprosto respektuju to, že ten styl někomu sedí, tak to se vlastně okouká během prvních pěti minut a pak se zjistí, že tam se jenom blábolí a pak je tam divnej Nathan Jones, který má dva a půl metru a je tam, protože má dva a půl metru a vypadá jako srandovně, když si s někým povídá a já vlastně vůbec nevím, co koho vedlo k tomu, aby na tom pracoval, [00:12:52] *unknown*: co čekal, že z toho vyleze. [00:12:55] *SPEAKER_03*: Ten film je [00:12:57] *SPEAKER_03*: Není to sračka, protože tam jsou nějaký ty základní parametry, jakože kamera stojí tam, kde má a podobně a ty herci nejsou špatný, ale vlastně celou dobu si říkáte, proč na to do prdele čumíte a proč ti lidi třeba, já nevím, si nešli, já nevím, okopávat jahody místa toho, aby tady točili tohle, protože to je úplně k níčemu pro kariéru kohokoliv, kdo na tom pracoval. [00:13:21] *SPEAKER_03*: Ale mi ten trailer přišel velmi příjemnej, ale když jsem viděl plagát a zamyslel jsem se, [00:13:27] *unknown*: Tak jsem si říkal, to jde na Netflix a to bude mít tak 50% noče sofadu, protože prostě je to jejich typický, jestli se nemýlim, taky předraženej, ale vlastně v jádru úplně na hovno produkt, který aniž bych to viděl, vím, že bude prostě dramaturgicky úplně na hovno a jenom tam budou nějaký hvězdy na plakátě a jinak je to úplně bezvýznamný film a to jsem to neviděl. [00:13:53] *SPEAKER_03*: Já myslím, že tady nejsou ty typický Netflixovský problémy jako o 20 minut přestřelená dýlka. [00:13:59] *SPEAKER_03*: Není to zábavný, ale nemá to dvě a půl hodiny. [00:14:02] *SPEAKER_03*: Ale vlastně jako odhadl jste, tak z toho triádu víte všechno. [00:14:08] *SPEAKER_03*: Víte, jak to bude vypadat, víte, kdo tam bude hrát, víte, jak bude hrát, ani jestli se dostanete. [00:14:13] *SPEAKER_01*: No jediný, co z té ukázky nezjistíš, co se tam bude dít, ale vzhledem k tomu, že se tam nic neděje, tak to si vlastně taky uhod. [00:14:20] *SPEAKER_01*: A já bych k tomu ještě mohl říct spoustu věcí, ale Rimsy už čeká, [00:14:24] *unknown*: Jo, někdo nám na YouTube vždycky píše, kdy začne Rimsy mluvit, takže... Ale ne, tak jako Rimsy, co tě vůbec vedlo k tomu se na to kurva podívat? [00:14:31] *SPEAKER_04*: To by mě nějaký zajímalo. [00:14:32] *SPEAKER_06*: No, já hlavně zdravím naše posluchače, kteří už dávno zapomněli, že je tady vůbec sem, a tak jako sám se sebou jsem rozehrál takovou hru, jestli, jestli dýma toho úvodního představení, jestli, jestli vůbec v kolikátý minutě se odstnu u mikrofonu, takže děkuji chlapci, děkuji za tuhle čest. [00:14:52] *unknown*: No, co mi k tomu vedlo, no právě jsem myslel, že se podívám třeba tak na první 20 minut, abych aspoň viděl, jak to vypadá, až se tady o tom budeme bavit a pak to tak nějak plynulo dál a prostě nějak jsem to pak dokoukal až do konce, ale teda... Ty jsi nepsal do naší diskuze úplně hezký věci o tom filmu. [00:15:14] *SPEAKER_03*: Trpěl jsem hrozně. [00:15:14] *SPEAKER_06*: Ne, ne, ne, já jsem trpěl hrozně, já nesouhlasím s tím, že je to OK film, je to jako hrozná... To tady nikdo netvrdí. [00:15:19] *SPEAKER_06*: Ty jsi říkal, že je to celkem OK nebo celkem v pořádku. [00:15:27] *SPEAKER_03*: Tím jsem myslel, že to vypadá jako film. [00:15:31] *unknown*: No vypadá to jako pičovina, kterou to taky je. [00:15:33] *SPEAKER_06*: No pičovina to je, ale vypadá to jako film, který je pičovina. [00:15:38] *SPEAKER_06*: Dlouho jsem si právě říkal, že je to jak roztahaný díl Black Mirror, kdy ty sice říkáš, nebo je samozřejmě pravda, že ta stopáž by na Netflix klidně mohla být ještě o půl hodiny prázdnoty delší a je super, že není, ale i tak to má o hodinu víc, než by dávalo smysl. [00:15:56] *SPEAKER_06*: Protože je to opravdu seriálový díl, který [00:15:59] *SPEAKER_06*: fantastickým způsobem nikam smysluplně nevygraduje. [00:16:04] *SPEAKER_06*: Ale on ani od ničeho nejde, že? [00:16:08] *SPEAKER_06*: Od začátku víš, že ten Hemsworth je tak pěknej a okouzlující, že to bude prostě hroznej padouch a i si říkáš jako, že celkem si dokážeš představit jak a ono překvapivě opravdu jo, a to jeho herectví, opravdu tady, to jeho herectví, který spočívá v tom, že si nasadí [00:16:27] *SPEAKER_06*: pedofilní brejle, to je opravdu jako Clint Eastwood [00:16:33] *SPEAKER_06*: kolboukem nebo bez. [00:16:35] *SPEAKER_06*: A to jsem vůči Clintovi ještě extrémně přísnej. [00:16:39] *SPEAKER_06*: Ale tak Hemsworth je samozřejmě směšnej. [00:16:41] *SPEAKER_06*: Miles Teller se celkem snaží, ale oni tam nemají co mezi těma dvěma místnostma udělat. [00:16:48] *SPEAKER_06*: Fakt je to tak utahaný, nikam to nevede. [00:16:51] *SPEAKER_06*: A ten konec, když už se to někam dostane, je jak kdyby ti tvůrci si sami střelili ampule nějakýho fetu, protože se to stane parodií sebe sama. [00:17:01] *SPEAKER_06*: Všichni tam začnou se podivně kroutit, hopsat a dělat úplný píčoviny. [00:17:06] *SPEAKER_01*: Já myslím, že ten rajský ply nebo ta obdoba té drogy, která ti způsobuje nezvadatelný křič a smíchu, tak to si šlehli na konci úplně všichni, protože tam už je to... Ale mě teda zarazila na konci jedna věc. [00:17:20] *SPEAKER_03*: Proč on si to kurva nesundal? [00:17:24] *SPEAKER_01*: Tak ono je to asi nějak prorostlý, nechci spojenovat. [00:17:27] *SPEAKER_01*: Já bych tam měl na opasku, jak nosil Poulíček tu debilní peněženku v kolotoči. [00:17:31] *SPEAKER_03*: Ledvinka. [00:17:32] *SPEAKER_03*: Taková ledvinka. [00:17:33] *SPEAKER_00*: Takže jo, tak prostě proč to, co se mu tam děje, a se muselo mu dojít, že to není úplně v pořádku, a přitom to bylo jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako, [00:17:49] *SPEAKER_03*: že ti teče. [00:17:52] *SPEAKER_06*: To samozřejmě zbuzuje spoustu otázek, že když už vyvinou něco tak strašně sofistikovanýho, že to neudělají pevný aspoň na úrovni odolných mobilů, že jo, nebo něčeho takovýho jako celkem banálního, ale že je to ta nejkřehčí věc, která v tom vězeňském komplexu existuje. [00:18:11] *SPEAKER_06*: ale to je jedno, ale prostě jako k tomu konci už se to rozpadne jako takovým způsobem a všichni se začnou chovat jako naprosto ujetí šílenci v čele s tím Hemsworthem, který je celou dobu představovaný jako absolutní genius, ale pak se dopouští jedny jako fakt směšný dětinský chyby, [00:18:31] *SPEAKER_06*: za druhou a opravdu ten závěr, na který člověk čeká nějakých 95 minut a potom vidí, co se tam začne dít, je to naprostá urážka diváka, která i to, že to v těch pár místnostech vypadá celkem hezky a je to natočený nějak produkčně důstojně, mi to úplně zkazilo dojem a říkal jsem si, že to jsem fakt litoval, že jsem to po těch 20 minutách jenom po tom získání dojmu nevypnul a [00:19:00] *SPEAKER_06*: Nešel jsem spát, protože to je fakt hamba. [00:19:06] *SPEAKER_03*: Podle mě by stačilo málo, aby to nebylo takhle blbý, protože ten základ je podle mě zajímavý na to, aby z toho vylezla fakt nějaká Cronenbergovská úchylárna, ale o to se tady vůbec nikdo nepokoušel, tady se nepoušel nikdo vůbec o nic. [00:19:19] *unknown*: No právě, já to říkal, že by chybělo málo, ale to by ten někdo musel vůbec něco začít dělat. [00:19:23] *SPEAKER_01*: Já mám pocit, že si tam všichni šli vydělat, protože jestli ten film stál přes sto míčů, tak musel každý dostat vatku. [00:19:30] *SPEAKER_03*: Já myslím, že to bylo levnější, ale tak já nevím, pojedeš na dva měsíce točit do Jižní Austrálie, tak jako je tam hezky. [00:19:36] *unknown*: Tak ono se to točilo v Jižní Australii, protože to bylo u Hemsworthu za barákem. [00:19:41] *SPEAKER_03*: No jasně, tak Hemsworth dělá grillovačky každý pátek. [00:19:43] *SPEAKER_03*: Já mám pocit, že tam natočili obojí, že tam natočili toho Interceptora, který měl premiéru před dvěma týdnama s jeho manželkou, že jo, Elsou Pataky. [00:19:51] *SPEAKER_01*: A to je film mimochodem, který mě uráží vlastně i míň, i když je to stejně blbej film, tak u něj je to na rozdíl od Spider-Hedu vidět na první pohled. [00:20:01] *SPEAKER_01*: A protože spravedlnost existuje, tak sledovanost toho interceptora byla řádově vyšší než v tomhle případě. [00:20:07] *SPEAKER_01*: Ten Spiderhead, teď byly zveřejněné čísla sledovanosti a totálně, totálně to pohořelo a propadlo. [00:20:13] *SPEAKER_01*: Takže tohle si za rámeček nikdo nedá a já mám s toho takovou škodlivou radost. [00:20:17] *SPEAKER_04*: Počkej, ale interceptora jsme ještě neprobírali. [00:20:21] *SPEAKER_04*: Nechcem probírat, nebo chcem. [00:20:24] *SPEAKER_01*: Neprobírali jsme ho minule? [00:20:25] *SPEAKER_01*: Myslím, že ne, ne. [00:20:27] *SPEAKER_01*: Aha, no tak ho dáme do takého dublu, pojď, Matěj. [00:20:29] *SPEAKER_03*: Tak ten stojí taky za hovno. [00:20:32] *SPEAKER_03*: Ale jako úplně jiným způsobem, to je, už s Trailerům jsme viděli, že to bude variace na Smrtenostnou past nebo na Přepadaní v Pacifiku s Elsou Pataky, s paní Torovou, což je taková poměrně sympatická, sice trošku mrňavá herečka na akční roli, ale já si myslím, že ona se v tom docela snaží. [00:20:50] *SPEAKER_03*: Ale je to úplně k ničemu, protože ten film je dost lacenej, takže taky se vlastně odehrává ve dvou místnostech, dá se říct. [00:20:59] *SPEAKER_03*: Když tam jsou triky, tak jsou trošku směšný. [00:21:02] *SPEAKER_03*: Záporák Luke Bracey podle mě vůbec nevěděl, co se po něm chce, takže každou scénu hraje podle mě úplně jinou postavu. [00:21:09] *SPEAKER_03*: A tý akce je málo a je to... [00:21:13] *SPEAKER_03*: Jako není to, já nechci říct, že to je takový to vandamovský Bčko, tohle to je Bčko. [00:21:18] *SPEAKER_03*: Segalovský. [00:21:18] *SPEAKER_03*: Ne, jako Dudikov nebo něco podobného, z takový té pozdní fázy jeho kariéry, kdy dělá, že je na ponurce. [00:21:25] *SPEAKER_03*: Utok na ponurku, ano, což byla vlastně variace na přeplaní v Pacifiku, což je trochu tohle. [00:21:29] *unknown*: Právě no. [00:21:31] *SPEAKER_03*: A je to takový smutný, protože akční film tohohle toho typu může být blbej. [00:21:36] *SPEAKER_03*: A my se na to všichni trošku očekáváme, že blbej bude a že nám to vlastně nevadí. [00:21:41] *SPEAKER_03*: Ale potřebujeme vidět nějaký ty atrakce a ty tady nejsou. [00:21:44] *SPEAKER_03*: Navíc, když ten film se začne pokoušet řešit nějaký problémy mýtů, [00:21:50] *SPEAKER_03*: a tvářit se jako, že v něm jde o něco víc a pak vidíš Elzu potaky vyprsenou v těsném kýlku, jak s jednou rukou přeskakuje po nějaký potápějící se základně a [00:22:03] *SPEAKER_03*: Ne, tam je všechno špatně. [00:22:05] *SPEAKER_01*: A já mám trochu podezření, že možná ty dva filmy fakt točily na stejném ateliéru, kde byly ty dvě místnosti, který potom, když dotočili ten jeden film, tak akorát předělali na tu věznici. [00:22:16] *SPEAKER_01*: Protože tohle je taky uprostřed moře, teda, nebo uprostřed nějaký vody a to byla odpalovací rampa. [00:22:22] *SPEAKER_01*: A tak jako kosenckýho vizuala stojí na tom, že v těch záběrech nic není, takže ono opravdu stačilo vodný snábytek a mohli točit Spider-Heda. [00:22:29] *SPEAKER_01*: No ano, a co se týče toho Interceptoru, my jsme asi doufali s Matějem naivně, že by to mohl být takový World Wars Extraction. [00:22:38] *SPEAKER_01*: Jo, že Elzapa taky viděla vyproštění s Hemsworthem a říkala si, tak když může on být za takovýho machra, tak bym taky mohl dohodit nějakou takovou roli. [00:22:47] *SPEAKER_01*: A Hemsworth si řekl, hele, budeme točit tu dvojku, tak co kdyby ta jí manželka taky mohla dělat nějakou akční figuru. [00:22:53] *unknown*: Jo, tak kdyby to bylo aspoň takhle, kdyby tam byly dobrý action scény, dobrá kaskadéřina, tak pak je vlastně úplně jedno, že to bude totální ptákovi nadějovi. [00:23:01] *SPEAKER_01*: Jenže k tomu bohužel nedojde. [00:23:03] *SPEAKER_01*: Závěrečný souboj je jedna z nejopřesnějších action scén, co jsem viděl za posledních pět let. [00:23:08] *SPEAKER_01*: A je tam teda jedna jediná fatalita, kterou mi Matěj musel označit, protože jsem ji tak nějak asi přehlídl, když jsem na to koukal. [00:23:17] *unknown*: v podroušeném stavu, takže jsem se na to pál ještě jednou a je to fatalita, no, nevím. [00:23:23] *SPEAKER_01*: Nevím, jestli by vůbec, i když máte Netflix, jestli by dávalo smysl vůbec jako spustit Netflix, najít ten film, najít ten časový kód, kde to je a kouknout se na to. [00:23:33] *SPEAKER_01*: To už je víc času, který k tomu filmu investujete, než si opravdu zaslouží. [00:23:39] *SPEAKER_04*: Hele, jak moc to ubližuje Netflixu, že nám servíruje takovýhle věci, reálně si myslíš? [00:23:47] *unknown*: Ale reálně já jsem dneska tweetoval o tom, že jenom za letošek, jenom za letošek mělo na Netflixu premiéru 226 seriálu, ať už šlo o nové sezóny nebo o nové seriály jako takový. [00:24:02] *SPEAKER_01*: A schválně jsem tam dával otázku, jestli by někdo dokázal vyjmenovat aspoň 10 z těch seriálu, který si pamatuje, jo, za letošek. [00:24:10] *SPEAKER_01*: A s těma filmama je to úplně to samý. [00:24:12] *SPEAKER_01*: Oni už to teda připustili, řekli, že za prvý nebudou investovat tak, že přivezou kamion plnej 100 dolarovek z Korsisimu na dvůr a řeknou, natočte nám něco. [00:24:23] *SPEAKER_01*: A za druhý mám pocit, že si uvědomujou, že budou potřebovat trošku toho prostoru mezi těma filmama. [00:24:28] *SPEAKER_01*: Že prostě jako nemůžou tohleto vysypat a čekat, že na to lidi budou koukat. [00:24:33] *SPEAKER_01*: Ten Spiderhead prošuměl, oni asi věděli, že to je sračka. [00:24:36] *SPEAKER_01*: To znamená, že to vůbec nikde nemarketovali. [00:24:38] *SPEAKER_01*: I když mohli, mohli říkat, že to je od režisera Top Gunu, že to je zvězdou Thora, ale nikde o tom nebylo ani slechu, což asi byl jako ten signál, že oni sami vědí, že to je blbý a snaží se to někam zahrabat pod koberec. [00:24:51] *SPEAKER_01*: Což se jim povedlo, fakt na to skoro nikdo nekoukal tenhle týden. [00:24:55] *SPEAKER_01*: ale prostě vyhazuješ peníze hodem spodem, vyhazuješ peníze za hvězdy, no a ve výsledku jako z toho máš tuhle beztvarou hmotu, kdy lidi ani nevědí, co byl minulej týden a co bude příští, protože už se v té změti těch věcí absolutně neorientují. [00:25:11] *SPEAKER_01*: Takže já si myslím, že i teď i u nich si musí někdo klepat na hlavu a říkat, hele, děláme toho příliš, podívejte se na Apple nebo toho Disneyho, [00:25:21] *unknown*: ty jsou zkrátka jako schopný ty eventy zmarketovat a nahnat tam ty lidi. [00:25:26] *SPEAKER_01*: A hlavně nahnat tam nový lidi, který na tom Disneym ještě nejsou, aby tam přišli kvůli tomuhle a tamtomu. [00:25:33] *SPEAKER_01*: Samozřejmě těch faktorů je mnohem víc, takže poslouchejte filmy v síti, pokud to chcete slyšet mě a Matěji odborně rozevídat. [00:25:40] *SPEAKER_01*: Ale ano, myslím si, že i oni teď pochopili, že kvantita a neukor kvality u těch filmů, u těch filmů je to problém. [00:25:47] *SPEAKER_01*: U seriálu a reality show, tam si myslím, že se jim to celkem ještě vyplácí. [00:25:51] *SPEAKER_01*: Ale u těch filmů, který stojí desítky milionů dolarů a snaží se upoutat nějakýma velkýma konceptama a velkýma hvězdama, tak tam jim to určitě ubližuje. [00:26:02] *SPEAKER_04*: A objevuje se všech dvou filmech nějakej tanker, nebo ne? [00:26:06] *unknown*: Ale mohl by být, je to na vodě. [00:26:09] *SPEAKER_03*: Ještě tak, Interceptor se odehrává vyročeně na takové plošině, která je uprostřed oceánu, ale tanker tam není, je tam ponorka, tuším, a na začátku ji přiveze vrtulník, že jo? [00:26:20] *SPEAKER_03*: Takže bez konce toho. [00:26:22] *SPEAKER_01*: Je tam něco co zavání Rim Jobem? [00:26:24] *unknown*: Ta plošina, ten vrtulník i ta ponorka jsou tak digitální, že opravdu ti to připomene toho Dudy Koffa z těch 90. let, kdy s tím Photoshopem a malováním ještě úplně neuměli zacházet. [00:26:36] *SPEAKER_01*: Tady se fakt nikdo nesnažil. [00:26:37] *SPEAKER_01*: Všichni schrábili prachy a udělali nezbytný minimum. [00:26:42] *unknown*: Ve Spiderheadu je pár lodí, ne? [00:26:46] *SPEAKER_06*: Tam jsou takový rychločluny a nějaký policejní stíhací čluny. [00:26:52] *SPEAKER_04*: Já bych se fakt nedívil, kdyby to točili jako zaraz. [00:26:55] *SPEAKER_04*: Ale tam jsou záběry na ty tři čluny, co jsou v pozadí a furt se blížej. [00:26:59] *SPEAKER_01*: Blížej se trošku jako v Monty Pythonech, že jsou furt na stejným místě. [00:27:02] *SPEAKER_01*: Pokaždý, když se tam někdo podívá, je to podle mě furt stejný záběr, ale je tam asi desetkrát. [00:27:06] *SPEAKER_01*: A vypadá to trošku jako zadní projekce. [00:27:08] *SPEAKER_01*: Takový taky hodně mizernej trik. [00:27:10] *unknown*: Já mám fakt skoro pocit, že na to měl stejný štáb na obou těch filmech, že se tam Kosnický jenom podepsal a schrábnul ten šek. [00:27:18] *SPEAKER_04*: No a neznamená to, že Kosnický netočil Top Gun 2? [00:27:23] *SPEAKER_01*: Hele, Matěj si to myslí, jako tohle je určitě velká šmouha na jeho štítu v uvozovkách, že ho teď všichni vynášeli do těch nebez. [00:27:31] *SPEAKER_01*: Vodcetelem někde jako pokoušel vyjádřit k tomu, že toho vzal jenom pro prachy a že se vlastně moc nesnažil, ale v tom případě je trochu kretem, ale... [00:27:39] *unknown*: Já si počkám ještě na jeden, dva filmy, abych ho definitivně odsoudil a nebo jsem připravený mu prostě uznat, že je dobrý. [00:27:47] *SPEAKER_03*: Ale když vidíš dvakrát zase během jednoho měsíce dva takhle naprosto kvalitativně odlišné filmy, pod kterými je podepsane jeden tvůrce, tak prostě si musíš pokladat otázky, kde je problém a ten problém, že na Top Gunu reálně všemu šéfuje Cruise a McQuarrie, [00:28:07] *SPEAKER_03*: to je možná řešení. [00:28:08] *SPEAKER_03*: Samozřejmě se k tomu nikdo nepřizná, ale... Jestli podělá ten film o tý Formuli 1, kde právě McQuarrie a Cruise nebudou, tak to je definitivní vysvědčení. [00:28:18] *SPEAKER_01*: Já doufám, že tomu tak není, ale taky už se začínám trošku bát. [00:28:23] *SPEAKER_04*: No hele, já jsem tušil, že k tomu dojde, ale bylo to nevyhnutelný. [00:28:26] *SPEAKER_04*: Takže nejlepším filmem naší relace bude zase jednou český film. [00:28:31] *unknown*: film Řezníka neboli Martyho neboli Martina Pohla, Party Harder, Summer Massacre, film, kde se objeví Rim Job, ale Rim Job se přesto nesmál, až by se za břicho popadal a byl by v extázi. [00:28:44] *SPEAKER_04*: Smát jsem se musel zase já, já to musel všechno odedřít za tu redakci, co se týče Bránice. [00:28:51] *SPEAKER_04*: A to vám řeknu, já jsem se smál, já se snad směju ještě teďka. [00:28:56] *unknown*: No, oproti Party Hard 1 je to rozdílný v tom, že to nemá 70 minut nebo 61 nebo kolik, ale má to 100 minut, takže je to fakt, vlastně je tam toho skoro dvakrát víc. [00:29:10] *SPEAKER_04*: Což je na jednu stranu hezký, že je tam toho mnohem víc, je to vlastně epicnější oproti filmu za 300 tisíc, je tenhle za nějakých 5-6 mega, nebo už si to přesně nepamatuju, ale [00:29:22] *SPEAKER_04*: Je tam toho tyvole mrtě a je tam spousta věcí, které jsem nikdy v životě nechtěl vidět, ale pan Řezník mi je naservíroval a po projekci se na mě ještě tvářil, když jsem měl totálně zvednutej dekol, tak se tvářil, o co mi jde a s čím mám problém, že tam žádný hardkory nejsou, jo. [00:29:39] *unknown*: Ale je tam teda taková tuna sraček, hoven, chcaní, non-stop. [00:29:46] *SPEAKER_04*: Jako já si třeba někdy bavil takzvaně o kundách. [00:29:51] *SPEAKER_04*: Ale ty vole, tam je o kundách se baví každou větu, ty vole. [00:29:56] *SPEAKER_04*: Tam je to tak vyhrocený, že tam není věta, ve které by nebylo slovo kunda. [00:30:01] *SPEAKER_04*: Takže je to velice, je to fakt tvrdý. [00:30:05] *SPEAKER_04*: Je tam teda ten ring job, co tam je, to teda to mě bude strašit do hlavy ještě hodně dlouho. [00:30:11] *SPEAKER_04*: Ale má to i svoje nástrahy, jo. [00:30:13] *SPEAKER_04*: Tam jedna nástraha je, to mi vlastně ani nevím, jestli můžu prozrazovat, já to asi prozrazovat nebudu, ale prostě je tam vidět, že [00:30:22] *SPEAKER_04*: ta stopáž mohla být ještě trošku delší, takže ten děj je tam pak takovej hodně jako zkratkovitej, že skáčeš ze scény na scénu. [00:30:31] *SPEAKER_04*: A přitom všechny ty postavy, který se tam objevujou, furt sem válej v těch hovnech, furt říkaj ty samý prasárny, furt mají ty stejně dementní gegy. [00:30:41] *SPEAKER_04*: Že vlastně [00:30:43] *SPEAKER_04*: Bych třeba, já kdybych byl dramaturg, tak bych ubral nějakých scének nebo nějakých lokací, trošku to zjednodušil ten příběh a víc ho, jakoby ten příběh udělal, aby měl větší vtah. [00:30:57] *SPEAKER_04*: A mi je hezký, že ty postavy, které tentokrát jsou jakoby z té hlavní trojice, odpadl jeden a přidal se k nim ten padouch, Poulíček, podání Adama Ernesta, který je tam teda úplně skvělej a hraje takovou totálně vyšinutou pozici. [00:31:13] *SPEAKER_04*: polohu, tak totálně si to užívá, tak vlastně ty oblouky těch jednotlivých postav jsou oproti jednice vlastně docela propracovaný, že tam je vývoj těch figur jakoby zajímavý, ale samotný ten příběh je fakt jako změřování zase k nějaký prostě hovnopárti. [00:31:31] *SPEAKER_04*: To si myslím, že jediná nevýhoda, že prostě těch 100 minut vlastně bylo z jistý strany hrozně úmorných a já když jsem věděl, že se tam někde zazválím, ty vole, v nějakých fekálích a teď je tam krev a nevím co a nějaký vředy, tak jsem si říkal, ty vole, ještě 30 minut vředu, vole, než dojde na největší vřec a pak konečně, vole, se vzájemně dochčijou. [00:31:56] *SPEAKER_04*: Takže pro mě to byl poměrně vyčerpávající, poměrně nechutný a poměrně výjimečný zážitek. [00:32:06] *SPEAKER_04*: Myslím si, že nic takového v kinech určitě neuvidíte ani letos, ani za rok. [00:32:11] *unknown*: A je to tak zběsilý, jak si pánové přáli. [00:32:17] *SPEAKER_04*: A pokud se vám líbilo Party Hard, tak vám to můžu jenom doporučit, ale je to teda, je to teda fakt jako místy, je to jako lehce nevícký, no. [00:32:28] *SPEAKER_01*: A pro mě byl vyčerpávající a zneklidňující už ten monolog, ale jsem zdravý, jak to Rimsy vrátí zpátky na koleje normálnosti. [00:32:40] *unknown*: Ale no jako za mě to tak předstřelený nebylo. [00:32:45] *SPEAKER_04*: Protože pro tebe je rimjob denním chlebem, vole. [00:32:48] *SPEAKER_04*: On by právě psal, že to je takový slabší, ten rimjob konkrétně, že o tom říká víc. [00:32:53] *SPEAKER_06*: To ne, já vlastně, jednak jsem byl trochu zklamaný tím, že mi to, jak jsi říkal, vlastně, že mi to příběhově přišlo, že to jako schématem hrozně kopíruje tu jedničku, že je tam prostě několik kluzrů, který dostávají sodu od nějakých frajírků a pak to všechno vlastně vygraduje jako hovnarskou [00:33:15] *SPEAKER_06*: což mi prostě přišlo na to, že je to na prostáhlejší stopáži vlastně takový neúplně nápaditý a nepouštějící se výjima teda především jednoho vývoje. [00:33:32] *SPEAKER_06*: bývoje jedné postavy, která opravdu dostala takový podivný pozadí, tak výjima této jedné věci mi to přišlo až moc sázející na jistotu. [00:33:46] *SPEAKER_06*: A vlastně i s těmi jednotlivými fekálními, sprostými, hrubými, násilnými vtipy. [00:33:52] *SPEAKER_06*: mi to přišlo, že se to nepouští úplně do extrémnějších bod, jak ta jednička, že je to prostě další a jako profesionálněji podaná, ten větší rozpočet je tam vidět, prostě ale líp podaný skoro to samý, co bylo i v té jedničce. [00:34:11] *SPEAKER_06*: A musím říct, že asi u žádný český komedie jsem se letos nahlas nezasmál tolikrát, že skutečně ty nejlepší frky jsou fakt tak přes čáru, že jsou... [00:34:24] *SPEAKER_06*: vynikající, ale zároveň třeba oproti tomu Vyšehradu, který je samozřejmě produkčně majestátnější, ale přece jenom tím, jak byl nedávno v kinech, tak se to srovnání trochu nabízí, tak tam mi přišlo, že i ty průměrní vtipy, kterých v obou filmech byla celkem velká spousta, takže byly [00:34:44] *SPEAKER_06*: Prodaný líp a samozřejmě je to i těma hercema a tak, ale prostě tady mi přišlo, že je docela dost těch hluchejch míst nebo těch forů, který jsou jako fajn, ale že by mě nějak odbourali, nebo ať už tím, že jsou fakt dobrý, nebo tím, že jsou hrozně přes čáru, tak z toho jsem tak unešenej nebyl. [00:35:06] *SPEAKER_06*: Takže jako dobrý, ale za mě vlastně tím, že už tam nefunguje ten prvek toho překvapení jako u jedničky, tak vlastně podobně bych to hodnotil, tak tu jedničku nemám s tím žádný problém, ale klidně bych ještě přitvrdil nebo udělal to prostě odvážnější filmařsky, násilně, příběhově, jakkoliv. [00:35:30] *SPEAKER_06*: A nebál bych se toho, takže chtěl jsem to asi trošku postřejší ještě. [00:35:36] *unknown*: Jsi prostě tvrdák. [00:35:39] *SPEAKER_04*: Já fakt třeba tu scénu, kdy dojde na ten rimjob, to byla tak vlastně zorchestrovaná, že mě to vlastně baví ve vzpomínkách furt. [00:35:52] *SPEAKER_04*: Ale zrovna tam mi právě přišla, že je ti tam řečeno, co se stane. [00:35:57] *SPEAKER_06*: A ono se to přesně tak stane bez nějaký přidání hodnoty. [00:36:01] *SPEAKER_06*: Rozumíš? [00:36:01] *SPEAKER_06*: Bez toho, aby tě to, když se stane... Ale komu se to stane? [00:36:04] *SPEAKER_04*: Jako viděl jsi někdy něco takovýho? [00:36:06] *SPEAKER_06*: No tak neviděl, ale tak ono to taky jako není podle mě podaný až tak hardcore, ale... Já neříkám, že je to hardcore, ale ta prostě... [00:36:15] *unknown*: Jakoby přímo čarost, kdy fakt vidíš člověka, se kterým v životě nechceš vidět sexuální praktiku, a fakt ji tam vidíš, je prostě okouzující. [00:36:27] *SPEAKER_02*: Je to magický a je to poetický. [00:36:29] *SPEAKER_04*: A to se mi na tom líbí. [00:36:30] *SPEAKER_04*: Mně se vlastně na tom líbí ta sveřepost. [00:36:35] *SPEAKER_04*: Prostě ty se vždycky otočíš na tu postavu a teď si říkáš, tak teď by zareagovala normálně takhle. [00:36:42] *SPEAKER_04*: A ona stejně vždycky řekne nějakou totální prasárnu nebo nějakou úplnou pičovinu udělá. [00:36:48] *SPEAKER_04*: A toho si na tom vážím, že to prostě furt jede takový ten mod blbý a blbější. [00:36:55] *SPEAKER_06*: No ale tak já jsem říkám, u většiny forů, u většiny situací přišlo mi, že letos tam i nevím jestli zůstalo vystřížený nebo [00:37:09] *SPEAKER_06*: jestli zůstalo vytřížený nebo co se stalo, ale přišlo mi, že spousta situací je taky rozehraná ve stylu, že tam je napůl představená v rychlosti nějaká postava, která už tam potom není vůbec. [00:37:22] *SPEAKER_06*: Přišlo mi, že je tam spousta takovejch slepejch uliček, který nikam nevedou a těch spousta dobrých forů, který trochu cítíš, že přijdou a těšíš se, jak budou zahraný, tak jsou trochu odbitý nebo prostě jsou. [00:37:37] *SPEAKER_06*: stanou se a utíká se dál k nějaký další prasárně. [00:37:41] *SPEAKER_06*: Tak mě by možná bavilo, kdyby si s tím vyhráli. [00:37:47] *SPEAKER_06*: Ale chápu, že na ty podmínky, ve kterých to vznikalo, bych chtěl asi moc. [00:37:53] *SPEAKER_06*: Ale určitě pro fanoušky jedničky povinnost, to je jasný. [00:38:00] *SPEAKER_06*: A velmi zajímavý film, kterýmu fandím, jenom jsem od něj chtěl trošku víc. [00:38:08] *SPEAKER_04*: Já si myslím, že fanoušci jedničky budou spokojený, zbytek je to... Jako určitě je to zatím nejžhavější, s Vyšehradem nejžhavější adept na Českého lova za nejlepší film roku. [00:38:24] *SPEAKER_06*: Věřím, že Akademie se na to bude dívat stejně jako ty. [00:38:28] *SPEAKER_04*: A vyslání na Oscary. [00:38:31] *SPEAKER_04*: Myslím si, že fakt když to předobujou a pošlou to někam do Toronta, tak by to mohlo zanechat nějakou stopu a celkově zvýšit reputaci České republiky. [00:38:41] *SPEAKER_04*: Takže Hlade, ty si na to zajdeš a potom mě budeš zklamanej zase. [00:38:44] *SPEAKER_03*: Já to uvidím o čtvrtek. [00:38:47] *SPEAKER_04*: Rymzi má určitě pravdu, právě to, co jsem naznačoval z tý příběhovýho hlediska, že tam je to prostě ta zkratkovitost, kdy se skáče z postavy na postavu a z nějaký scény do scény, tak je to tam cejtit, ale oproti jurskému světu nad vládě, který jsem taky neviděl, to je prostě lahůdka. [00:39:11] *SPEAKER_04*: Tak tomu zase věřím docela snadno. [00:39:14] *SPEAKER_04*: Tak Grimzy, jsi viděl Jurský svět? [00:39:19] *SPEAKER_05*: No viděl, no. [00:39:20] *SPEAKER_04*: Jak se ti líbil? [00:39:22] *SPEAKER_04*: Počkej, ještě mi řekni Party Harder, je to lepší než Logan? [00:39:27] *SPEAKER_04*: Není, není. [00:39:28] *SPEAKER_06*: Dobře, a Jurský svět? [00:39:30] *SPEAKER_06*: Taky ne. [00:39:33] *SPEAKER_06*: Ten je ještě horší než Party Harder, rozhodně. [00:39:36] *SPEAKER_04*: No, tak povídej. [00:39:38] *SPEAKER_06*: No tak jako já jsem tím vlastně nebyl tak znechucenej jako zbytek redakce, nebo respektive je to za mě taková popcornovka, ze který ta zbytečnost a nenápaditost a snaha dělat ty věci tak, jak se mají, ale nic moc zajímavýho u toho nevymyšlet, číší ještě víc než u Marvelovek posledních, což už z toho číší tím pádem docela hodně. [00:40:06] *SPEAKER_06*: Ale jako nesralo mě to, nebyl jsem z toho nějak jako umořenej navzdory tý dvou a půl hodinový stopáži. [00:40:15] *SPEAKER_06*: Ale přišlo mi to takový především hlavně prostě zbytečný, jakože to láká na to, že se tam znova sejdou ty starý i nový postavy, který se tam ale sejdou v tom duchu, že jenom prostě jsou vedle sebe. [00:40:28] *SPEAKER_06*: utíkají před Didynovesaurama vedle sebe a občas řeknou ty samý věci, aby to bylo vtipné, ale je to celkem nahovno. [00:40:37] *SPEAKER_06*: Ale zároveň pořád to tak nějak jede a pak to uteče a skončí. [00:40:43] *SPEAKER_06*: Takže zase na ten žánr chci během dvou a půl hodin v kině zabít čas, tak to podle mě poslouží docela dobře. [00:40:57] *unknown*: Ale jako vyvrcholení epický očekávaný trilogie, která navazuje na revoluční snímek z devadesátých let, tak to samozřejmě moc důstojný není. [00:41:07] *SPEAKER_04*: Hlade, ty bys radši Rimžovo v odizevce, přiznej se. [00:41:10] *SPEAKER_03*: Hele, já jsem na to šel za peníze. [00:41:13] *SPEAKER_03*: A kdybych neslíbil recenzi, za kterou jsem měl taky dostat peníze, tak jdu v půlce pryč, protože... Jdeš v pokladně a řekneš, že ti vrátí prachy. [00:41:21] *SPEAKER_03*: Ne, tak se jim vyseru na to pokladnu. [00:41:24] *SPEAKER_03*: Ale... [00:41:26] *SPEAKER_03*: Mně to přišlo jako film, který je nedodělaný, jakože tam je strašně moc scén, který tam jsou jenom pro to, aby se v každý objevil jiný dinosaurus. [00:41:35] *SPEAKER_03*: Myslím si teda, že jsem to mohl tužit už z toho, že před filmem byla reklama na dinosauruří hračky, na nějaký virtuální, který ještě navíc ovládáš přes mobil nebo tak něco, nevím, co to bylo za pičovinu. [00:41:46] *SPEAKER_03*: Ale fakt mi připadalo, že se tam dohromady neděje vůbec nic zajímavýho, jak se tam řeší o nějaký posraný kobylky. [00:41:54] *SPEAKER_03*: že opravdu akorát tvůrci vymysleli co nejvíc situací, do kterých můžou narvat dinosaura, po každý jinýho. [00:42:02] *SPEAKER_03*: A když to tam je třeba už jako po 12. [00:42:05] *SPEAKER_03*: A je tam jednou podzimní dinosaurus, jednou tam je dinosaurus na ledě, jednou tam je lítající dinosaurus, jednou tam je velkej, pak je tam malej, pak je tam je toho z Nandžurskýho parku, tak je to prostě úplně nahovno, tak je to otravné, protože všechno je furt stejné. [00:42:21] *SPEAKER_03*: Protože stejně víte, že Chris Pratt i Samuel to přežijou a všichni okolo nich taky, že umře akorát ten divnej Steve Jobs. [00:42:30] *SPEAKER_03*: A má to dvě a půl hodiny a vlastně tam fakt jako není nic novýho nebo nic, co bych chtěl vidět. [00:42:38] *SPEAKER_03*: Není tam nic epickýho. [00:42:40] *SPEAKER_03*: Když si vzpomenu na první jurský svět, který je podle mě fajn, dobrodružný film pro celou rodinu a takový asi bych i měl. [00:42:49] *SPEAKER_03*: a jsou tam ty scény, kdy se nám vlastně ty dinozamoři urvou ze řetězu a začnou zabíjet a nahánět ty lidi po tom zábavním parku, tak je to fakt velký a zábavný. [00:42:57] *SPEAKER_03*: Tady jsou buď starý hrdinové nebo nový hrdinové a jsou buď v lese, nebo jsou v dolech, nebo jsou v prdeli, nebo jsou v bažině a je tam nějaká hrozba, která je vždycky stejná, oni nějakým způsobem utečou a pak se střeží na tu druhou partu a po dvou hodinách se potkají [00:43:17] *unknown*: Vůbec to nefunguje jako nějaká nostalgie. [00:43:21] *SPEAKER_03*: Udělají přesně to, co říkala Remzi, dvakrát řeknou tu samou větu, abychom pochopili, že to je jako legrační. [00:43:27] *SPEAKER_03*: No a pak to celé skončí a jako není tam nic. [00:43:32] *SPEAKER_03*: Je to prostě film za 200 milionů, kterého podle mě se vůbec nikdo nesnažil, protože se myslel, že má dinosauru a že mu to prostě stačí. [00:43:39] *SPEAKER_06*: Je vlastně zajímavý, že ty scény s dinosaurama jsou do znační míry často okopírovány z těch předchozích dílů. [00:43:48] *SPEAKER_06*: A ty scény, které nejsou z dinosa... Jako kdyby už jako nebyl nápad, což je asi klidně možný, co s těma dinosaurama udělat novýho, nebo jako jakýho ještě většího, ještě zubatějšího dinosaura přidat, aby ta... [00:44:02] *SPEAKER_06*: jako hrozba v jeho podobě byla něčím unikátní, nebo aby ten útěk před tímhle dinosaurem byl jiný, než jaký jsme viděli už milionkrát. [00:44:11] *SPEAKER_06*: Tak jako kdyby se vyčerpaly nápady s dinosaurama, tak tam jsou přidané kobylky, které jsou na hovno, [00:44:18] *SPEAKER_06*: A co tam naopak jako se tvářilo, že bude přidaný, ale není tam přidaný, tak jsou tam dinosauři mezi lidma v civilizaci ve městech, na což lákal i konec Vojky i vlastně úvod toho filmu, že se zdá, že tam něco takovýho bude, ale potom reálně to tam [00:44:39] *SPEAKER_06*: až na jednu zase honičku, která se odehrává ve městě, ale mohla by se odehrávat v lese a bylo by to úplně stejný. [00:44:47] *SPEAKER_06*: A je taky jako scenaristicky vymyšlena úplně debilně, protože tam jsou dinosaury, který se ovládají na dálkové ovládání a takové věci. [00:44:54] *SPEAKER_06*: No, tak prostě jako, že jako to, ten motiv těch dinosaurů mezi lidma je naprosto nejenom nevyužitej, ale zcela opomenutej, schozený ze stolu a právě se tam řešejí [00:45:08] *SPEAKER_06*: kobylky a technologičtí vizionáři v podobě, kterou už jsme taky viděli a prostě halda postav, větší halda postav než v těch předchozích filmech, utíká před v zásadě těma samýma dinosaurama tím samým způsobem. [00:45:22] *SPEAKER_06*: Postanových postav úplně k ničemu. [00:45:25] *unknown*: Je tam zajímavé, jak tam nedochází k žádnému tomu mezigeneračnímu předávání poselství, že by se ta mladá generace postav učila od těch starších, nějak jako posouvala, reagovala na to, že už se třeba nemůžou chovat nebo řešit ty problémy tak jako v devadesátých letech. [00:45:43] *SPEAKER_06*: Ne, oni vlastně všichni dělají furt to samý a dělají to společně, takže je to viditelnější než v těch předchozích filmech. [00:45:50] *SPEAKER_06*: A je to celý jako... Je to odfláknutý celý. [00:45:54] *unknown*: Takže je to úplně generická píčovina vlastně. [00:45:56] *SPEAKER_06*: Je to generická píčovina určitě, ale jenom musím říct, že ten můj emoční dojem během toho sledování nebyl nijak nasranej nebo znechucenej, jenom to tak jako plynulo, věděl jsem, že je to píčovina, ale neuráželo mě to, protože to byla píčovina tak zjevná podle mě, že jsem s tím byl v pohodě. [00:46:17] *unknown*: Já jsem si o tom vzpomněl na Star Wars vlastně na osmej, devátej díl. [00:46:22] *SPEAKER_03*: Pozor, pozor, to jsou úplně jiný ligy. [00:46:24] *SPEAKER_06*: Osmej díl je zcela v pořádku a devátej díl podle mě tomuhle... Ne, já si myslím, že předchozí ruskej svět [00:46:32] *unknown*: který se spoustu lidem nelíbilo, mně se taky nelíbilo, tak minimálně to zkoušel prostě vymyslet něco jiného, jestli to vyšlo nebo ne, o tom se tady bavit nebudeme, ale zkusil něco jiného, lidem se to nelíbilo, tudíž v tom třetím díle, v tom závěru se mělo dojít k nějakému pokusu o návrat ke Kořinům, nebo tak se to asi plánovalo a vlastně se to vůbec nepovedlo, protože ten film opravdu vypadá, jako kdyby ho netočil režisér, ale jako kdyby ho točili manažeři, že měli ten seznam těch věcí, [00:47:02] *unknown*: co tam musí dát, tak je tam dali, ale bylo jim jedno káma, jak se s nimi bude pracovat. [00:47:07] *SPEAKER_03*: A ty z toho odcházíš a máš poté dvě a půl hodiny něco, co asi stálo hodně peněz, ale že bys to třeba radši neviděl, protože tě to vlastně vůbec nezajímá. [00:47:19] *SPEAKER_06*: No ale je to vlastně o to bolestivější, že na rozdíl od těch hvězdných válek se ty předchozí dva díly jurského světa netvářily, že jsou takovej průser. [00:47:28] *SPEAKER_06*: Že u těch hvězdných válkách jsme vlastně od 7. jep... [00:47:34] *SPEAKER_06*: Epizody ne, ale tak od nějakých informací v 8. epizodě jsme věděli, že je to celkem v hajzlu všechno a doufali jsme, že to nějak slepěj a oni to v zásadě nijak neslepili, ale tady se vlastně zdálo, že by to mohlo být pod kontrolou, ale až tady se ukázalo, že nějakým překvapivým způsobem hrozně není. [00:47:57] *SPEAKER_04*: Infer, prode jsi na to nešel do kina? [00:48:00] *SPEAKER_04*: Já jsem na to přišel do kina, protože popravdě řečeno já mám dar jasnozřivosti. [00:48:07] *SPEAKER_01*: Nemám sice třetí oko, ale přesně to, co říkají kluci tady poslední 10 minut, to je mimochodem asi nejdovejší úsek o jakýmkoli MZ Life, kterýho jsem byl hostem, když jsem nemluvil takhle dlouho. [00:48:19] *SPEAKER_01*: Vítej do klubu, jaké to je, povíš mi něco o tom. [00:48:22] *SPEAKER_06*: Je to zajímavé, naštěstí mám kolem sebe spoustu knih, takže jsem si je mohl přečíst. [00:48:26] *unknown*: Nicméně už ty ukázky, ta druhá plnohodnotná ukázka a ta finální ukázka vypadaly přesně jako, že to natočili nějaký manažři. [00:48:35] *SPEAKER_01*: Ty ukázky byly tak totální myšmaš, že to byly prostě takový vždycky ty generický záběry z těch generických akčních scén, do kterých byly vloženy generický hlášky a vypadalo to, že v tom filmu se toho stane asi tolik, co v předchozích čtyrech filmech dohromady. [00:48:51] *SPEAKER_01*: Tak jsem tak nějak pojel podezření, že to fakt bude rychlé a zběselé dvojitečka dinozauři. [00:48:55] *SPEAKER_01*: a říkal jsem si, že teda na tohle čas nemám. [00:48:59] *SPEAKER_01*: Jo, kdyby to bylo na streamu, tak by to samozřejmě nemělo ten efekt, že to jsou velký dinosauři na velkým plátně, ale asi bych si to pustil spíš, než obětovat tři hodiny svýho času, včetně nějaký cesty do kina a tak. [00:49:13] *SPEAKER_01*: Prostě já nevím, tak nějak mi to přišlo průhledně zbytečný, že jsem se na to vykašlal. [00:49:19] *SPEAKER_01*: A popravdě řečeno, jak jsem teď poslouchal kluky, tak nevím, jestli někdy seberu tu odvahu, možná, že mě k tomu dotlačí spíš manželka než já sám, že se na to někdy podívám. [00:49:29] *SPEAKER_04*: Mě Jurský svět 2 milé překvapil a potom hejtu mi to přišla fajnová 65, takže já si pustím i Jurský svět 3 a bude mi to připadat fajnová 60. [00:49:40] *SPEAKER_03*: Ty, o tom pak něco povíme, já si myslím, že ne. [00:49:45] *SPEAKER_04*: Hele, uvidíme, uvidíme. [00:49:46] *SPEAKER_04*: No tak to je, co se týče premiér, dneska všechno, ne? [00:49:49] *unknown*: Ale vzali jsme to poctivě docela. [00:49:51] *SPEAKER_04*: Vzali jsme to poctivě, dali jsme si různý pauzy, abychom nabrali energii, ale naštěstí máme Patreon. [00:50:00] *SPEAKER_04*: To je takový pevný bod v tom naše světě. [00:50:03] *SPEAKER_04*: Patreon to je báječný server, který když mu dáte peníze, tak z nich udělá třetinu a pošle ho mi do Česka. [00:50:11] *SPEAKER_04*: A vy nám tam posíláte nemalej obnost a my jsme na to strašně vděční, nás to drží nad vodou. [00:50:17] *SPEAKER_04*: A díky tomu nám můžete jednou za pár let poslat nějaký dotazy a my je zodpovídáme s opravdu brilancí sobě vlastního. [00:50:26] *unknown*: A tak se může stát, že přijde třeba Kuba z Brna a řekne, zdarec chalani, až za 20 až 30 let budete v klině promítat popkulturní mělníky, jaký filmy z posledních 3,10 let tam určitě budou? [00:50:39] *SPEAKER_04*: Zdar a sílu. [00:50:41] *SPEAKER_04*: A já mu na to můžu říct, no určitě tam bude Šílnej Max, určitě tam bude Temnej rytíř, určitě tam bude Interstelar. [00:50:50] *SPEAKER_04*: Já se bojím, že tam bude Duna. [00:50:52] *SPEAKER_04*: Určitě tam bude Duna. [00:50:55] *SPEAKER_04*: Určitě tam bude... [00:50:59] *unknown*: No, to ti došla hlas po... Ale bude to přesně takhle, Kubo. [00:51:03] *SPEAKER_01*: Trojka, čtyřka a Avengers, myslím, že to bude. [00:51:05] *SPEAKER_03*: Nekrát v Hollywoodu. [00:51:06] *SPEAKER_01*: My budeme říkat některý odvážný volby a civila nás vždycky pošle do prdele. [00:51:09] *SPEAKER_01*: To znamená, že bude tam určitý filtr, to se lidi nemusí bát, ale rozhodně je z čeho vyvídat. [00:51:17] *SPEAKER_01*: Nejen u těch velkých blockbusterů a eventů, ale i u těch malejch filmů, co přišly v odniku a překvapily nás. [00:51:25] *SPEAKER_01*: Jasně, každý rok se vždycky říká, že ta kinematografie jde do háje a že je to čím dál tím horší, ale ono se vždycky něco najde a to je, myslím si, i důvod nejen pro to, proč promítat ty popkulturní milníky, jestli teda ještě budou kina a budeme to mít kde promítat, ale i důvod, proč o těch filmech psát, přemýšlet, mít je rád. [00:51:46] *SPEAKER_04*: To jsi řekl hezky, to jsi řekl s takzvaným přesahem. [00:51:49] *SPEAKER_06*: To byla diplomatická odpověď, abys nemusel říct žádný název filmu, co? [00:51:54] *SPEAKER_06*: Vlastně si řekl úplný houbno, ale hlavně, že jsi to řekl. [00:51:58] *SPEAKER_00*: Já umím, o tom jsou ty naše patrovní dotazy. [00:52:01] *SPEAKER_00*: www.patron.cz mimochodem. [00:52:03] *SPEAKER_06*: Já mám pár filmů nachystaných, který jsem se díval, jsem se připravoval. [00:52:08] *SPEAKER_01*: Latimos a jeho filmografie. [00:52:09] *SPEAKER_06*: No hele, ne, ne, ne, právě, že vybral jsem filmy, kterým z posledních deseti let, kterým jsem dal [00:52:16] *unknown*: pět hvězdiček a který mají vyšší než úplně žádný komerční potenciál. [00:52:26] *SPEAKER_06*: Takže samozřejmě tím se mi to zkrouhlo tak o 80 %, ale schválně, jo, schválně, co mi na to řeknete. [00:52:37] *SPEAKER_06*: Windriver. [00:52:40] *SPEAKER_06*: Já bych přušel. [00:52:43] *SPEAKER_04*: Kingsman, jednička. [00:52:44] *SPEAKER_04*: Jsme taky promítali. [00:52:47] *SPEAKER_06*: No tak ale jakoby za pár let v rámci těch miliníků, že jo. [00:52:51] *SPEAKER_06*: Pojď, pojď ještě, pojď ještě. [00:52:53] *SPEAKER_04*: Já člověk musíme promítat Logena, vole, a dáme tam tvůj Bistu, vole. [00:52:59] *SPEAKER_04*: Ty vole. [00:52:59] *SPEAKER_04*: Už tě Jezevec dávno, vole, utlučuje, vole. [00:53:02] *SPEAKER_04*: Dunkirk. [00:53:04] *SPEAKER_04*: Ty vole, Dunkirk asi promítat nebude. [00:53:08] *SPEAKER_06*: A vyrazíte se mnou do Lalalandu? [00:53:14] *unknown*: Jo, to dáme dvojak s hřišným tancem, to je jasný věc. [00:53:18] *SPEAKER_05*: Aspoň něco, aspoň něco. [00:53:19] *SPEAKER_05*: Tak už budeš držet ruku, zase. [00:53:21] *SPEAKER_05*: Jo, už zase nic neřeknu. [00:53:23] *SPEAKER_05*: Dobrý a krásný den, pánové. [00:53:25] *SPEAKER_04*: Viděl pan Hlad už vyše hrát. [00:53:27] *unknown*: Ještě bohužel ne, nebyl čas. [00:53:29] *SPEAKER_04*: A viděl jim v poslední závod? [00:53:30] *SPEAKER_01*: Ne, neviděl. [00:53:31] *SPEAKER_01*: Až to bude na nějakém streamu, tak možná nažhavím VPNku a půjdu do toho, protože mě to zajímá. [00:53:38] *SPEAKER_01*: A tak Filipe, díky a doufáme, že budou další podnětní dotazy. [00:53:44] *SPEAKER_01*: Děkujeme, děkujeme. [00:53:45] *SPEAKER_04*: Petr Svoboda z Darborcí. [00:53:47] *SPEAKER_04*: Kdybyste si mohli vybrat a zadarmo dostat jednu filmovou figurku, která postavila by vám zkrášila bydlení? [00:53:54] *SPEAKER_03*: Bohubil Stejskal. [00:53:58] *unknown*: Hele, já mám doma Chakanodise, figurku teda, neživýho. [00:54:02] *SPEAKER_01*: Sice to není filmová postaho, ale zase je to lepší než nějaký Aleru. [00:54:06] *SPEAKER_04*: Chakanodis mám taky, takže hojzlu. [00:54:10] *SPEAKER_04*: Já bych chtěl Sharon Stone při výslechu Základním instinktů. [00:54:18] *SPEAKER_06*: Psa Bohouše. [00:54:20] *SPEAKER_04*: Což je? [00:54:22] *SPEAKER_06*: Bohouše. [00:54:23] *SPEAKER_06*: Toho Bernardina. [00:54:25] *SPEAKER_01*: Ježíšmarja. [00:54:27] *SPEAKER_01*: Krásná odpověď, já si myslím, že taková jako hezky čvachtavá. [00:54:31] *SPEAKER_01*: Počkej, já jdu na toho Pavla Přibyla, no. [00:54:34] *SPEAKER_01*: Já jsem myslel, jestli ho předběh schválí. [00:54:36] *SPEAKER_01*: Určitě, určitě, já jsem hrozně nepozorný, vole. [00:54:38] *SPEAKER_01*: Dobrý, ahoj. [00:54:39] *SPEAKER_01*: K čemu myslíte, že povede mega úspěch Top Gunu? [00:54:42] *SPEAKER_01*: Budou ostatní studiatek taky oprašovat svoje 30 let starý značky? [00:54:46] *SPEAKER_01*: Vyjdou desítky B-škových filmů se stíhačkama na VOD? [00:54:49] *SPEAKER_01*: Řeknou si tvůrci, že používat reální triky místo CGI festu by mohl být dobrý nápad. [00:54:54] *SPEAKER_01*: Díky. [00:54:55] *unknown*: Takhle, úplně bezkratce, myslím si, že studia už ty 30 let starý značky oprašujou poměrně dlouho. [00:55:02] *SPEAKER_01*: Když už ne v kinech, tak určitě na VOD, kde vznikají rebooty, remakey a serializace, snad úplně všeho, včetně věcí, o kterých mluvil před chvilkou Rimsy, které nikoho nezajímají, ale prostě ty studia škrábou to dno toho hornce a skříta to teda zatraceně hodně. [00:55:18] *SPEAKER_01*: Takže to už se dávno děje a ano, bude se to dít ještě víc, nostalgie po osmdesátkách a devadesátkách, [00:55:25] *SPEAKER_01*: jsou jako tou hlavní hybnou silou vedle samozřejmě komiksů a tak podobně. [00:55:31] *SPEAKER_01*: Co se týče desítek Bčkových filmů se stíhačkama, to si myslím, že neproběhne. [00:55:35] *SPEAKER_01*: Mám pocit, že Asylum něco vyrobilo. [00:55:38] *unknown*: Takže to asi vypadá hrozně. [00:55:40] *SPEAKER_01*: Ono totiž jako dostat ty opravdový stíhačky a ne ty digitální a udělat s nimi nějakou choreografii, to není žádná sranda. [00:55:48] *SPEAKER_01*: To znamená, je to asi důvod i toho, proč mezi prvním Top Gunem a druhým Top Gunem vzniklo jenom velmi málo filmů, ve kterých by byly souboje se stíhačkami, které by za něco stály. [00:55:59] *SPEAKER_01*: No a to poslední reální triky místo CGI festu, to myslím, že k tomu už se nikdy nevrátíme, že to vždycky budou jenom takový osamělí střelci, jeden, dva za sezónu, kteří si na tom postaví celý marketing. [00:56:13] *SPEAKER_01*: Ano, je výjimka, že se něco takového stane u filmu, který stojí 200 milionů. [00:56:17] *SPEAKER_01*: Většinou máme tyto návraty k analogu spíš u filmu, který stojí hodně málo peněz a vědí, že můžou právě na tuto notu sázet. [00:56:27] *SPEAKER_04*: A teď s tebou nesouhlasím. [00:56:29] *SPEAKER_04*: První a druhý bod souhlasím, ale myslím si, že třetí bod je úplně milnej a že právě naopak si studia řeknou, ty vole, když to tak funguje, u toho Top Gunu dvě a u Mission Impossible sedm a osm a šest, [00:56:44] *SPEAKER_04*: A u Johna Wicka, kde se vlastně do velký míry sází na trénink, tak se teďka mnohem víc pustějí do toho, aby právě udělali úkrok z toho CGI, který právě třeba přesně na Netflixu vidíš, jak je úplně o hovnu a budou se snažit dělat i ty eventy, kdy si to ty lidi strašně odpracují a odmakají a bude tam ta jakoby realističnost. [00:57:05] *unknown*: Já nevím, ale jako John Wick je zrovna ten případ toho malýho filmu, který samozřejmě při čtvrtým díle už nějak nabobtná do té fáze toho blockbusteru, ale první film byl Za 40 míčů s Keanu Reevesem, který tenkrát nikoho nezajímal, jo. [00:57:19] *SPEAKER_04*: Ale to, já se nebavím o velikosti rozpočtu, já se bavím o tom, že oni budou chtít právě fascinovat tím, co jde ve skutečnosti udělat, protože tady to ukazuje, že je to cesta a je to obrovský úspěšná cesta. [00:57:32] *SPEAKER_01*: Já myslím, že to je optimistický, já bych tomu hrozně rád věřil, ale ta v úvozovkách digitální produkce dneska nabízí pro ty studia tolik výhod, včetně absolutní kontroly nad snímkem během natáčení a dlouho po natáčení, že si myslím, [00:57:50] *SPEAKER_01*: Myslím si, že jako ten návrh k tomu se jim nevyplatí. [00:57:53] *SPEAKER_01*: To by opravdu muselo dojít k znatelnému posunu v tom vox populi, že by ty lidi na ty digi sračky přestali chodit ve velkým. [00:58:02] *SPEAKER_01*: A to zatím nepozorujeme. [00:58:03] *SPEAKER_01*: No jistě vás zajímá, co si myslím já. [00:58:07] *SPEAKER_06*: A já souhlasím s INFem. [00:58:09] *unknown*: No, nezajímá. [00:58:11] *SPEAKER_06*: Protože si myslím, že to je tak jeden film z tisíce, který to vlastně dokáže tak zpromovat všechny tyhle reální triky a tyhle vychytávky a dokáže kolem toho udělat tolik videí a článků a vlastně rozjet ten bas kolem toho filmu, jak se daří k Průjzovi, že... [00:58:33] *SPEAKER_06*: To se prostě moc jiným filmům a tvůrcům nepovede, takže prostě vsadit na ty triky, kdy většina diváků stejně ten rozdíl zas tak zásadně nepozná. [00:58:44] *SPEAKER_06*: My si tady pohoníme nad tím, že něco je takové jako zemitější, reálnější, ale většina lidí si myslím, že ten rozdíl zas tak nepozná a spíše to o té kampani vokolo. [00:59:01] *SPEAKER_06*: Což prostě těch filmů, který tohle dokážou jet tak efektivně jako Cruise, je prostě celkem málo. [00:59:08] *SPEAKER_06*: Děkuju. [00:59:10] *SPEAKER_04*: Dobrý. [00:59:11] *SPEAKER_04*: Jimfe, hele, odpověz tu otázku Honzi pospíšila mě nějak, nejsem na ní naladěnej. [00:59:16] *unknown*: Já taky ne, taková záludná. [00:59:18] *SPEAKER_01*: Když už mluvím o tom hype, který se dokáže vygenerovat, tak jak o tom teď mluvil Rymzi, tak tady Honza Pospíšil se nás ptá. [00:59:25] *SPEAKER_01*: Hele, stále nemohu pochopit ten mega hype kolem značky Avatar. [00:59:29] *SPEAKER_01*: Jednička přivedla především do IMAXu neskutečnou 3D show postavenou na banálním příběhu, ale v televizi bych se na ni už nepodíval. [00:59:37] *SPEAKER_01*: Co je za tímto kultem a mohou být další filmy stejně úspěšné? [00:59:41] *SPEAKER_01*: No ale Honza to trošku trefuje na hlavičku. [00:59:44] *SPEAKER_01*: Mně se samozřejmě líbí ta ukázka na tu dvojku a všecko, ale prostě měli jsme tady celou jednu generaci diváků od premiéry prvního filmu. [00:59:54] *SPEAKER_01*: Dělali jsme si srandu z toho, že ty pokračování nikdy nevzniknou a jako teď už ta dvojka tady je a je to jako reálný, ale povede se jako znova nastartovat ten hype těch původních rozměrů? [01:00:06] *SPEAKER_01*: V odpovědě samozřejmě ne, ale... Ale to určitě teda není otázka Jana Pospíšila. [01:00:12] *SPEAKER_01*: No není no. [01:00:14] *SPEAKER_01*: Honza pospíšil, píšil, že nechápe ten hype. [01:00:18] *SPEAKER_01*: Ale to je prostě ty vole 13 let stará otázka, kdy prostě je to Pocahontas, jsou tam jenom barvičky, prostě byl to audiovizuální zážitek, který prostě neměl v období. [01:00:28] *SPEAKER_03*: Byl to příběh, který dokázal strhnout každýho, protože byl dost dobře romantický, dost dobře velkolepej, dost akční, dost dojemnej, dost novátorskej, nejenom díky tomu vizuálu, ale prostě člověk si chtěl, byl zvíravej, co přijde dál. [01:00:44] *SPEAKER_03*: A Cameron určitě věděl, že to očí Pocahontas, blablabla, ale je to prostě archetypální, velkolepej, epickej, dobrodružnej příběh, kterým je všechno, co v něm má být. [01:00:55] *SPEAKER_01*: Ano, to je první půlka té otázky, kdy jsem myslel, že to ani nezasloužil odpověď, protože všichni si pamatujeme dobový recenze. [01:01:04] *SPEAKER_04*: Víš co, já bych toho ještě chápal, tohle plakání, kdyby to bylo jenom postavené na velký kampani a naběhly tam lidi s lízkama za dvě miliardy první víkend a pak už nikdo. [01:01:17] *SPEAKER_04*: Tak to dokážu. [01:01:18] *unknown*: pochopit, ale prostě ten film startoval pomalu a strašně dlouho byl velkou událostí a lidi to prostě chtěli vidět zase znova. [01:01:27] *SPEAKER_04*: Tak jako čemu se kurva nad tom divit, já to fakt nechápu. [01:01:30] *SPEAKER_00*: Ano, ale druhá část té otázky je... Ne, nic proti tobě, Jendo, ale prostě je to... Víš co, to je jako divit se, že jde na odbyt Coca-Cola, tak nevím, jestli je to hype. [01:01:42] *SPEAKER_04*: Je to samozřejmě jenom obvodčení hnědý pití, je hodně cukru, ale jenom to chutná, tak co? [01:01:50] *SPEAKER_04*: Upsi frujko. [01:01:52] *SPEAKER_01*: No dobře, tak jenom bezkratce jednou větou, jestli byste mohl, než přetečeme do hokeje, myslíte si, že ty další díly můžou být stejně úspěšné? [01:02:01] *SPEAKER_01*: To je to, na co jsem se snažil. [01:02:02] *SPEAKER_01*: Já si myslím, že tolik ne, ale už jsem za svůj krátký život asi sedmkrát podceňoval Kamerona a vždycky překonal moje představy, takže já už... [01:02:18] *SPEAKER_04*: Já už se takhle do něj... Souhlas, souhlas, dobře, děkujeme, děkujeme. [01:02:22] *SPEAKER_01*: Už nám nabíjá znělka. [01:02:24] *SPEAKER_01*: Hele, jdeme k Tomáši Hrábkovi, jo, což je pán, která nám posílá 10 € měsíčně, je ze Slovenska, my ho zdravíme. [01:02:32] *SPEAKER_01*: A to já si tak všechno pozitivní, slavně můžu říct, protože následující otázka má pro mě trošku osobní rozměr, ale Tomáš si o to řekl. [01:02:39] *unknown*: Ahojky, který film jste v době vydání nahodnotili nadměru pozitivně, ale s odstupem času byste jednu až dvě hvězdičky ubrali, okrem Transformers, please. [01:02:48] *SPEAKER_01*: Pýtám se, lebo jsem dal na info a pozřel si The Rock a přišlo mi to jako zle zostárnutá Béčková srajda. [01:02:55] *SPEAKER_01*: Kurva, to má šidit do krda. [01:02:57] *SPEAKER_01*: Jako Skála je geniální a myslím si, že i ten Ramsay, který se tady jako posmívá všemu a tu komerci má tvrdě na háku, tak nemůžu říct nic jinýho. [01:03:08] *SPEAKER_03*: jako říct voská, ale že není dobrá, to je jako říct třeba v Rolling Stones, že byly docela OK kapela, ale vlastně nevýznamná. [01:03:17] *SPEAKER_04*: Já nevím, jestli nezrušíme rubriku dotazy, já taky nechci vysvětlovat, proč prostě Avatar je významný film a do rok není sračka. [01:03:24] *SPEAKER_04*: Víte, jako kde to jsme ty vole? [01:03:26] *SPEAKER_04*: Probujte se, lidi. [01:03:28] *SPEAKER_01*: Ne, v pohodě. [01:03:28] *SPEAKER_01*: Tomáši, použijeme jenom první půlku tvojí otázky, okrem Transformers, of course. [01:03:36] *SPEAKER_01*: Takže je nějaký film, který jste v době vydání hodnotili pozitivně a pak jste si vlastně uvědomili, že jste trochu přestřelili? [01:03:43] *SPEAKER_04*: Já jich pár umím vyjmenovat v svým případě. [01:03:46] *unknown*: Zdrojový kód za 10 z 10, úplně mimo. [01:03:50] *SPEAKER_04*: Spider-Man 3 za 7 z 10, au. [01:03:54] *SPEAKER_04*: Ne, tam zůstávám. [01:03:55] *SPEAKER_01*: Jako zdrojový kód, ano, tam bych ubral z těch 10 na 8, ale nedávno jsem ho viděl a myslím si, že je to furt poměrně hezky vystavěný příběh. [01:04:04] *SPEAKER_01*: A je to přesně ten příklad toho high concept blockbusteru, který dneska už skoro nevidíme. [01:04:10] *unknown*: Nicméně, OK. [01:04:12] *SPEAKER_04*: Pak máme samozřejmě třeba kapitolu Dude a jeho recenze, kdy jako vlastně jsme hodně často o pět hvězdíček nad reálným hodnocením. [01:04:21] *SPEAKER_04*: To je taková třešínka, taková třešínka na důr. [01:04:23] *SPEAKER_04*: Minimálně v případě filmu jako Sherry vydal devět a podle mě to má [01:04:28] *SPEAKER_04*: tak čtyři vole, Eternals dal osm, podle mě tak za tři a mohl bych dlouho pokračovat, ale naštěstí filmy, kterým dá, méně než deset hvězdiček nesleduju, takže... A jako jsi psychicky připravený, že všechny filmy, ve kterých hraje Anna de Armas a Anatole Ruggiero vůdně dostanou minimálně devět? [01:04:47] *SPEAKER_04*: No taky jsem ho ovšem zakázal psát, vole. [01:04:51] *unknown*: Ano, míli ti se, Lické, a jsme jenom lidi. [01:04:54] *SPEAKER_01*: Tomáši, pamatuj si to, Boska, ale už prosím tě nikde nemluv. [01:04:59] *SPEAKER_01*: My jsme hodní, ale kdybys tohle řekl prostě v hospodě, tak dostaneš pravděpodobně představu. [01:05:04] *SPEAKER_03*: Ne, jako kdybys nebyl náš největší tady skoro Patreonista, tak bysme rovnou spustili přívole urážek. [01:05:12] *unknown*: Dívám se, že na ČSFD mi u skály furt cvičejí tři hvězdičky, který tam už jsou hodně dávno a ten film už jsem spoustu let neviděl. [01:05:27] *unknown*: Taky vlastně asi můžu třeba souhlasit s Tomášem, ať se mi necítí tak sám. [01:05:32] *SPEAKER_04*: Můžu s Tomášem souhlasit, ale na rozdíl od něj tě můžu nazvat prasopsem. [01:05:38] *SPEAKER_01*: Jak říká Tom Cruise v jedné klíčové scéně Top Gun Maverick, nebudeme si to kazit. [01:05:44] *SPEAKER_01*: Fikifulda, čuch legendy, jelikož jde do kin party harder, summer massacre, tak jsem se chtěl zeptat, jestli ve vašem životě proběhla party, na kterou nikdy nezapomenete. [01:05:53] *SPEAKER_01*: Předem díky dopověď Burčani. [01:05:56] *SPEAKER_03*: Já o tom nechci mluvit. [01:05:58] *SPEAKER_06*: Hele, to je zajímavý. [01:05:59] *SPEAKER_06*: Já jsem právě o tom přemýšlel a zjistil jsem, že ty párty, které jsou nejvíc zajímavé a nejvíc nezapomenutelné, tak opravdu není dobré to nějak veřejně rozmazávat. [01:06:11] *SPEAKER_06*: Skutečně obsahují nějaké kompromitující momenty, které fakt je lepší, aby zůstaly jenom v paměti a bez jakýchkoliv dalších důkazů. [01:06:23] *unknown*: Já jsem slušný kluk, ale doufám, že takový ty záběry z veřejných kamer na IP Pavlova se čas od času mažou. [01:06:31] *unknown*: Protože doufám, že už je to provlčené. [01:06:33] *SPEAKER_01*: To je všechno, co k tomu řekl. [01:06:34] *SPEAKER_04*: Já zas tak slušný nejsem, ale rozhodně to nebudu říkat na MovieZoom Live, teda. [01:06:38] *SPEAKER_04*: Jsme lidi, ne, vole. [01:06:40] *SPEAKER_04*: Držíme dekoru, vole, nějakou, jako, jak se tomu říká. [01:06:45] *SPEAKER_03*: Pojď trošku úcty, abychom vůbec mohli dejchat, že jo. [01:06:48] *SPEAKER_04*: Distingovaně, pánové, distinguovaně. [01:06:51] *SPEAKER_06*: Jako myslím, že dneska těm patronům opravdu dáváme za jejich peníze briljantní odpovědi, jak jsi říkal na začátku, Civala. [01:07:00] *SPEAKER_01*: Tak jo, tak jdem dál, no tohle bude taky zábavný. [01:07:02] *SPEAKER_01*: Prdelman, Asman, darborci, jelikož jste ty celebrity, tak bych se rád zeptal, jaký největší bizár jste zažili s fanoušky? [01:07:10] *SPEAKER_01*: Chtěl po vás někdo použitý spotky, nebo naopak jste byli někde velmi milé překvapení, když vám nabídli projekty jejich BMW nebo přítelkyni? [01:07:20] *unknown*: Tak takhle věrný fanoušky asi ještě nemáme. [01:07:24] *SPEAKER_04*: Já už vlastně nevím, co dneska říct. [01:07:28] *SPEAKER_06*: Já jsem ty spotky několikrát nabízel aktivně, ale nebylo to nějak přijatý. [01:07:34] *SPEAKER_06*: Tak já nevím, asi je ještě brzo. [01:07:36] *SPEAKER_06*: Asi nás to čeká ještě. [01:07:39] *SPEAKER_03*: A ne, nějaké pozvání na panáky a na piva asi málo kdy odmítneme. [01:07:44] *SPEAKER_04*: Asi pár historik je, ale to podle mě tak v šedesáti. [01:07:48] *SPEAKER_04*: Džentlmen pomlčí, já si myslím. [01:07:52] *unknown*: Tak, výborně. [01:07:53] *SPEAKER_01*: No a poslední otázka. [01:07:55] *SPEAKER_01*: Pan Bambuča, zásah na solar procivala. [01:07:59] *SPEAKER_01*: Odhodlá se někdy podívat na film Skleněný? [01:08:02] *SPEAKER_04*: No ty vole, co si kurva píš Bambuča, vole. [01:08:06] *SPEAKER_04*: Co si kurva píš a... To je pět let starý nebo kolika ty tady teď makruješ? [01:08:11] *SPEAKER_04*: No jako určitě já ho neplánuju nevidět na rozdíl od 90% filmů, na který čumíš, vole. [01:08:17] *SPEAKER_04*: Já si bych znovu koukal na toho vesnickýho butlera, než na skleněnýho. [01:08:22] *SPEAKER_03*: Já se na skleněnýho podívám a zvážím, jestli neudělám tzv. [01:08:27] *SPEAKER_04*: livestream, kde se lidi budou dívat na moje zhrzené reakce a to, jak budu třeba ve 30. minutě radši vařit špagety a ve 40. se vysrát. [01:08:37] *SPEAKER_03*: No tak takhle budu na filmy taky koukat, když to jsou zračky. [01:08:40] *SPEAKER_01*: Ještě to zvážím. [01:08:41] *SPEAKER_01*: A tady vidíte sílu patronu, sílu vás, příspěvovatelů, že CIVA zvažuje tenhle obsah, který nebude exkluzivní, uvidí ho úplně všichni, ale je to díky vám, díky tomu, že posíláte tyhle podněty. [01:08:54] *SPEAKER_01*: Třeba leze do prdele po té, co nám tady skazili celý večer, ale celou relaci. [01:08:58] *SPEAKER_01*: No, protože bude konec epizody a jako všichni v Hollywoodu ti řeknou, že ta koncovka je nejdůležitější. [01:09:05] *SPEAKER_04*: Hele, hrozně jsme si to užili. [01:09:08] *SPEAKER_04*: Posílejte dotazy a posílejte peníze na Patreon, my si toho moc vážíme. [01:09:14] *SPEAKER_04*: A jsme pro každou špatnost a pro každej báječnej dotaz, protože to je prostě bezvadný. [01:09:20] *SPEAKER_04*: A já si skleněního pustím a pustím si ho do svých 40. narozenin, což je vlastně rok a měsíc, jestli budu žít ještě teda samozřejmě. [01:09:32] *unknown*: Tak, pozitivní koncovka. [01:09:34] *SPEAKER_01*: Já myslím, že máme návrh na jednu z nejlepších epizod vůbec. [01:09:38] *SPEAKER_06*: Nabitý optimismem až do finiše. [01:09:40] *SPEAKER_06*: Výborný. [01:09:41] *SPEAKER_01*: Ano, tak se s váma uvidíme asi po Karlových varech, což bude taky jedna velká jízda. [01:09:47] *SPEAKER_01*: Já už se těším na kluky, jak přijedou a budou řešit filmy, které mě vůbec nezajímají a já si tady asi přečtu spoustu knížek v pozadí. [01:09:55] *SPEAKER_01*: Stane se, stane se. [01:09:57] *SPEAKER_01*: Tak jo, do té doby na zdar, mějte se. [01:10:00] *SPEAKER_01*: a posílejte všechno, co říkal Civil. [01:10:02] *SPEAKER_01*: Pokud musíme. [01:10:04] *SPEAKER_05*: Tak zdar. [01:10:04] *SPEAKER_05*: Zdar. [01:10:04] *SPEAKER_01*: Pa, pa. [01:10:05] *SPEAKER_01*: Čau.