Transcript mzlive - epizoda 188 [00:00:04] *unknown*: Zdar, zdar, zdar, vítám vás u 188. [00:00:26] *SPEAKER_03*: Movies on Live. [00:00:30] *SPEAKER_03*: To je zajímavé číslo. [00:00:32] *SPEAKER_03*: Tomáš Ortel by zaplesal. [00:00:34] *SPEAKER_03*: Ale my tady nejsme samozřejmě kvůli nějaké nacistické ikonografii. [00:00:39] *SPEAKER_03*: My tady jsme kvůli skvělým filmům a dneska si je probereme ve řádi napěchovaný sestavě. [00:00:45] *SPEAKER_03*: Je tady inf příležitě z Švýcarska. [00:00:47] *unknown*: Čau, no, to jsem si nemohl nechat ujít. [00:00:49] *SPEAKER_03*: Je tady Mr. Hlad. [00:00:50] *SPEAKER_03*: Zdar. [00:00:51] *SPEAKER_03*: Je tady Spooner. [00:00:52] *SPEAKER_03*: Dobrý večer. [00:00:53] *SPEAKER_03*: Všichni jsme viděli nějaký filmy, já jsem Civo a vítám vás u relace, ze který se posedete. [00:01:00] *SPEAKER_03*: Nikdy neřek, a je to asi dobře. [00:01:02] *SPEAKER_03*: Je to dobře. [00:01:03] *SPEAKER_03*: Nevím, proč jsem to řekl, nevím, kde je. [00:01:04] *SPEAKER_00*: To dělo, jak kdyby jsi uvodil ESO. [00:01:06] *unknown*: Přesně. [00:01:06] *unknown*: Kde je Sakra Karel? [00:01:09] *SPEAKER_00*: No to bys nám měl říct ty, ale on mi to řídil, že jsi mu odmítil říct, kde bydlíš. [00:01:12] *SPEAKER_00*: Tak to přeci musí vycítit, ne? [00:01:15] *SPEAKER_03*: Ten vibe. [00:01:15] *SPEAKER_03*: To jsem si právě taky myslel. [00:01:16] *SPEAKER_00*: Ten vinohradský vibe. [00:01:18] *SPEAKER_00*: Jo, že půjde v okola, ucítí kulturu. [00:01:20] *SPEAKER_03*: Tady vyrůstal jeden z nejslavnějších českých výtvarníků, ale nebudu prozrazhovat, že to je, že by tady byly... [00:01:25] *SPEAKER_03*: by tady byly, až umřu, takový ty obrovský závaly věnců, něco, když umře boj. [00:01:32] *SPEAKER_03*: Takže si to musíte najít v knize Kdo je kdo na Vinohradech, sto nejvýznamnějších lidí. [00:01:40] *SPEAKER_03*: Je tam i Mr. Hlad. [00:01:41] *SPEAKER_03*: No, jdeme k filmům. [00:01:43] *SPEAKER_03*: Začneme z hurta. [00:01:44] *SPEAKER_03*: Samozřejmě nás čekají Patreoní dotazy, čeká nás spousta recenzí, ale začneme rovnou filmem, který vyšel jako poslední na streamovací platformě Netflix a jmenuje se Dení směna. [00:01:55] *SPEAKER_03*: A chlapci, mám se na to podívat nebo ne? [00:01:58] *SPEAKER_00*: Já si myslím, že se ti to bude líbit víc než třeba Greyman. [00:02:01] *SPEAKER_03*: Jo? [00:02:02] *SPEAKER_03*: A o čem to je? [00:02:02] *SPEAKER_03*: Ale nemyslím si, že se ti bude líbit nějak extra moc. [00:02:05] *SPEAKER_03*: A Jamie Foxx je upír a Snoop Dogg ho zabíjí? [00:02:07] *SPEAKER_03*: Ne, vůbec. [00:02:08] *SPEAKER_00*: Jamie Foxx je uklízeč bazénu, který tajně likviduje upíry v Los Angeles, ale je to mnohem komplikovanější, protože celý ten svět je postavený na tom, že tam existuje regulární firma, která to dělá, má mezinárodní zastoupení. [00:02:20] *SPEAKER_00*: Jmenuje se Bright? [00:02:21] *SPEAKER_00*: Jmenuje se, jak se jmenuje? [00:02:23] *SPEAKER_00*: Nemenuje se, ne. [00:02:23] *SPEAKER_02*: Takže Lakuna AS. [00:02:45] *unknown*: No, podle toho, co je to za opíra, jak je starý, kolik má nasáto, takže to funguje hezky, to je příjemný. [00:02:52] *SPEAKER_00*: Zároveň tam jsou odbory a všichni ty lovci opíru dělají takovou tu práci, který si nevšimne, když má všechny zaparkovaný auto na mytí bazénu nebo auto na opravu satelitů a takovýhle. [00:03:01] *SPEAKER_00*: Takže ten svět je opravdu velmi vtipně vymyšlený a teda mě na tom bavilo vlastně možná nejvíc, když si odmyslím akci. [00:03:09] *SPEAKER_03*: No akce je prej super, mě někdo říkal. [00:03:11] *SPEAKER_02*: No ono to začíná, ono to ctí takový ty zásady těch devadesátkových akčňáků, nebo prostě těch dobrých akčňáků. [00:03:18] *SPEAKER_02*: Že teda na začátek máš jako otvírák, opravdu dobrou akční scénu, která tě naladí, tak nějak tě nasaje do toho světa, ale potom to samozřejmě trošku zpomalí, protože Jamie Foxx je rodinný typ, [00:03:31] *SPEAKER_02*: A on to celý dělá proto, aby zabezpečil svoji dcerku, respektive aby se jeho dcerka a jeho manželka, za kterou jsem třeba rozvedený jako správný akční hrdina, tak aby se nevstihlo na druhou stranu Ameriky. [00:03:42] *SPEAKER_02*: Takže musí rychle sehnat nějaký prachy. [00:03:45] *SPEAKER_02*: A protože když chceš rychle sehnat nějaký prachy, tak kašleš na své zásady, tak v tu chvíli se to samozřejmě začne trošku hroutit. [00:03:52] *SPEAKER_00*: Snubek je tady kůl jako vestarský háč. [00:03:57] *SPEAKER_00*: Řekněme, že je tady kůl jako vestarský háč, protože hraje více než kovboje s rotačním pulometrem. [00:04:01] *SPEAKER_00*: a ten film vlastně v té první půlce jsem myslel, že to je trochu velká divočina, že ty tvůrci si ho kouste velký sousto, protože po té úvodní action scéně, která je teda parádně drsná, celkově tam ty způsoby zabíjení jsou velmi nápaditý a kreativní v celém filmu, tak to dlouho buduje ten vesmí, zároveň se to pokouší budovat nějaký vztahy, ať už s tou manželkou nebo s novým partňákem, chvilku je to drama, chvilku to chce být horor, chvilku to chce být taková ajerovka, takový ty špinavý gangstři z těch ulic, [00:04:30] *SPEAKER_00*: A je toho trochu moc. [00:04:33] *SPEAKER_02*: Je tam upířská mafie a nějaká jako složitá hierarchie, kterou ti tam řeknou, tak nějak meziřečí s tím, že by se to někdy mohlo hodit, třeba ve druhým díle nebo v nějaký miniserii. [00:04:42] *SPEAKER_03*: Nebo ve seriálu Continental. [00:04:45] *SPEAKER_02*: Ale něco takového. [00:04:46] *SPEAKER_03*: I přesně na toto to chystá. [00:04:47] *SPEAKER_02*: Je to na tom střešné. [00:04:48] *SPEAKER_02*: Já myslím, že jsou spíš nápady těch producentů, kdežto ten režírující J.J. [00:04:52] *SPEAKER_02*: Perry, což dlouhou dobu byl režisér druhých štábů, kaskadér, milovník bojových umí, tak ten je podle mě celý šťastný, že dostal nějaký prachy a že konečně si může natočit režijní debit, který je takovej B-čkovej blade a kde teda může být ta jedna akční scéna za druhou, ale je teda pravda, že moc vypravěčkých kurzů asi nepobral. [00:05:13] *unknown*: No, tady se opravdu spíš buduje svět, než by se budovalo cokoliv jinýho. [00:05:18] *SPEAKER_00*: Ale na druhou stranu se myslím, že všichni na to budou koukat jen kvůli té akce a ta je opravdu super. [00:05:22] *SPEAKER_00*: Myslím si, že není to třeba tak vymakaný jako věk, kdy na to asi bylo trošku víc času a trošku víc prostoru opravdu vymýšlet šílený věci. [00:05:31] *SPEAKER_00*: Ale je to hodně vysoký hollywoodský nadprůměr. [00:05:35] *SPEAKER_00*: Je to fakt nápaditý. [00:05:36] *SPEAKER_00*: Je tam vlastně scéna, kdy se vybíjí celý upíří doupěvek, který se objeví i Scott Atkins a [00:05:41] *SPEAKER_00*: Je to fakt narvaný těma způsobama, jak tam kosit ty nepřátelé. [00:05:44] *SPEAKER_00*: Navíc měly fakt číkovní kaskadéry, který chodí vlastně... [00:05:49] *SPEAKER_00*: Já nevím, jak to popsat, jak si zlomějí ty záda lidsky, takový nějaký gymnastky, nebo cirkusáky. [00:05:54] *SPEAKER_00*: A fakt si s tím hodně vyhráli a je vidět fakt, že tu akci ten Perry umí a že jí má nastudovanou a skvěle se na to kouká. [00:06:02] *SPEAKER_00*: A mě třeba překvapila příjemně i ta Honíčka, která je taková našlápla a je tam třeba krásně vidět práce s dronem, která v jiném filmu, o kterém si budeme povídat, právě vůbec nefunguje. [00:06:13] *SPEAKER_00*: Krásně vidět práci s dronem mi přijde totálně proti mu. [00:06:17] *unknown*: No právě, že tady vidíš, že to jde. [00:06:19] *SPEAKER_02*: Občas to vyjde, občas to vyjde a vyjde to líp než třeba v ambulanci v Michael Bay. [00:06:23] *SPEAKER_02*: Je to vlastně pitomost, ale je to zábavný. [00:06:25] *SPEAKER_02*: A Jamie Foxx je ten sympatiák, on je prostě ten herec, co i když máš scénář, který je vlastně jako totální B, tak on do toho dá to srdíčko a tu dřinu a je vidět, že se snaží, neříkám, že se snaží ten film pozvednout, ale rozhodně ho táhne dopředu nějakým charizmatem. [00:06:40] *SPEAKER_02*: Já jsem s Jamie Foxxem na Netflixu viděl film, který se jmenoval [00:06:44] *SPEAKER_03*: Já vím, co myslíš. [00:06:45] *SPEAKER_03*: Projekt Experiment. [00:06:46] *SPEAKER_03*: Projekt Power. [00:06:47] *SPEAKER_03*: Projekt Power. [00:06:48] *SPEAKER_03*: Ty vole, to byla taková sračka, která mě definitivně přesvědčila se nekoukat nad filmy na Netflixu, protože to je, jak když žereš hovna. [00:06:55] *SPEAKER_00*: Tohle je určitě lepší. [00:06:56] *SPEAKER_00*: A Foxovi tohle mnohem víc sedí. [00:06:58] *SPEAKER_00*: Je v ní takový přirozenější. [00:06:59] *SPEAKER_00*: Je tady takovej džangovský. [00:07:02] *unknown*: Prostě chodí, je tvrdý, sype hlášky, moc se s někým nesere, ale funguje to. [00:07:07] *SPEAKER_02*: Tohle je fakt jako ten film, který jsi si v těch devadesátkách půjčil z té videopůjčovny, protože tě nalákal ten obal. [00:07:12] *SPEAKER_02*: Aniž by si znal jakýhokoliv herce, nebo si cokoliv věděl o ději a dal si to do té, dal si to do toho videorekorderu a náhodou to bylo vlastně docela fajn. [00:07:21] *SPEAKER_02*: Nemá to ty klasický neduhy těch Netflixovských věcí, což měl právě třeba ten Project Power. [00:07:28] *SPEAKER_02*: Jo, že to je takový, že to zakopáváme vlastně. [00:07:30] *SPEAKER_03*: Nevěřím vám, ale mám to zkus [00:07:31] *unknown*: Já si myslím, že se mnou to bude spíš stačit počkat se tady, než se objeví na YouTube ty akční scény, protože to mezi tím nebudeš podle mě chtít sledovat a nebude tě pozorovat. [00:07:42] *SPEAKER_00*: Na druhou stranu si myslím, že ta snaha o budování světa, ta nefunguje nejpřirozenější ze všech těch Netflixovských filmů, ať už to byla třeba to Army of Death a podobně, tak tady... [00:07:52] *unknown*: Fakt vidíš ten moment, že tam přijede ten Scott Adkins s bráchou a vidí, že by se kolem nich dalo vytvořit nějaký levnější pokračování nebo třeba pětidílená miniserie, že by to fakt šlo, že to není takový zprstu vytažený věci, co vám naznačíme, ale neřekneme, protože když to bude úspěšný, tak půjdeme dál. [00:08:10] *SPEAKER_00*: Tady se to fakt dovedu představit, že by to šlo. [00:08:12] *SPEAKER_01*: A ten Atkins tam má teda výraznou roli? [00:08:14] *SPEAKER_01*: Není to vyložený cameo, je to takhle, je v jední straně, ale ta scéna má třeba 5-10 minut a je to založený na tom, že mu to bojový umění jde nejlíp, že všech lidí na place. [00:08:24] *SPEAKER_00*: Takže dá o sobě vidět docela. [00:08:26] *SPEAKER_02*: On do toho vstoupí a pak z toho zase vystoupí. [00:08:28] *SPEAKER_02*: Je to jako když v Expendables si ty lidi z toho Expendables říkají, jo a pak je tady Walker. [00:08:33] *SPEAKER_02*: Jo. [00:08:33] *SPEAKER_02*: ten je teda nejlepší. [00:08:35] *SPEAKER_02*: A pak tam teda přijde ten Walker, že jo, a zase odejde a je to trošku delší než ten Chuck Norris. [00:08:39] *SPEAKER_02*: Ale je to určitě důstojný, není to vylouženě kamaráčov, myslím, že fakt na tom place musel mě chyt zbejt a fakt se to odmlakat. [00:08:46] *SPEAKER_03*: Takže si zhodneme, i když jsme to neviděli, že je to výrazně lepší než The Greyman. [00:08:52] *SPEAKER_03*: Tyto tvoje první dojmy na to Greymana, to mě fakt vlastně hrozně zklamalo. [00:08:56] *SPEAKER_03*: Já jsem si říkal, že nejseš normální, jak můžeš tohle pochválit. [00:09:03] *SPEAKER_03*: Ale pochválil jsi to. [00:09:05] *SPEAKER_03*: Jak byl jsem opatrnej, já jsem to psál hrozně rychle po tom filmu. [00:09:09] *SPEAKER_02*: Že to je žánrovka jak z devadesátek, že je vlastně pohoda. [00:09:12] *SPEAKER_02*: Ne, no to bych mnohem víc řekl na tu týdenní směny, ale no, já hledal tam spousta rozpočítejch věcí. [00:09:21] *SPEAKER_00*: Já jsem to opatrně pochval, ale zpětně to je něco, za co se budu na smrtelný posteli asi trošku omluvit. [00:09:27] *SPEAKER_02*: Trošku se, jako zástupci encyklopédia, možná trošku s odstupem stýdíme. [00:09:33] *unknown*: Jako ty vole, já to fakt nedávám. [00:09:35] *SPEAKER_02*: Napsala nám nějaká... A ty jsi to viděl celý, nebo jsi spolce řekl, že se prostě nechceš zabít? [00:09:39] *SPEAKER_00*: Já jsem to viděl celý, ale... Jakou dobu jsi koukal do mobilu? [00:09:44] *SPEAKER_03*: Koukal jsem, vole, nemím na co. [00:09:46] *SPEAKER_03*: Na to, jak mi roste nehet, vole, bylo to víc trhující. [00:09:51] *SPEAKER_03*: Nějaká snaživá, šikovná PR-istka... [00:09:54] *SPEAKER_03*: nám napsala, že si nechceme napsat novinku o tom, jak si bratři Ruslové oblíbili Prahu a že tady chtějí točit další filmy. [00:10:04] *SPEAKER_03*: Tak jsem jí na to odpověděl, že jako my děkujeme, ale nechceme. [00:10:08] *SPEAKER_03*: A ona jako naléhala, že opravdu by jsme jako měli. [00:10:13] *SPEAKER_03*: A já jsem jí napsal něco, že jako jsme autorský web a že prostě to považujeme za úplnou sračku. [00:10:20] *SPEAKER_03*: A že to pak psá nebudeme a ona mi napsala děkuji za názor. [00:10:25] *SPEAKER_00*: Když se povede dvojka Extraction, tak možná něco natuší. [00:10:29] *SPEAKER_03*: V čelistech to pochválili. [00:10:31] *SPEAKER_03*: Jako fakt, ty vole, lidi, vytáhněte si hlavu z prdele. [00:10:34] *SPEAKER_03*: To je prostě tak podprůměrná generická sračka, která prostě stále 200 milionů dolerů a je to prošustrovaný do mrtě. [00:10:43] *SPEAKER_03*: Ryan Gosling se tváří, vole, že znuděnej tady, vole, obchází, vole, gaybary, vole, Prahy a nenávidí život, ty vole. [00:10:52] *SPEAKER_03*: Celý to vypadá úplně... [00:10:54] *SPEAKER_03*: Jsou ty trošku [00:11:16] *SPEAKER_00*: Na Češko jen projíždí zdůřivý tramvaják, který se rozhodne překonat rychlostní rekordy se šalinou. [00:11:28] *SPEAKER_03*: A nezastaví, radši se někdo rozhodne jí rozstříjet na sračky. [00:11:32] *SPEAKER_03*: Tak jako Ana de Armas úplně nudná, Chris Evans v nějakém parodickém módu a do toho super kontaktní akce, která je napěchovaná kinetikou, takže kdykoliv byl nějaký střih a já jsem se začal dostávat dvě sekundy do té bitky, tak kolem proletěl dron a já jsem zase vůbec nevěděl, co se děje. [00:11:54] *unknown*: natáčený v Praze, takže i když máš nekonečný rozpočet, tak je to všechno hnusná, hnusný digitální imitace. [00:12:02] *SPEAKER_03*: Prostě je to sračka a s tím jdou do prdele. [00:12:06] *SPEAKER_03*: A když mi řeknou, že prostě chtějí točit sequel a prequel, tak je to pro mě známka toho, že Netflix vlastně stojí totálně za hovno a nikdy už a taky si ho dva měsíce už nepředpácejí prostě a jdou fakt do prdele s tímhle. [00:12:21] *unknown*: Já bych chtěl jenom říct, že mám načtený ty knížky a po tom filmu jsem měl rozečtenou šestou a ještě jsem ji nezačal pokračovat, takže možná, že mám si velkou pravdu. [00:12:30] *SPEAKER_00*: Já bych chtěl jenom říct, že už nemám co říct. [00:12:33] *SPEAKER_00*: Já už taky nechci stát úplně v opozici. [00:12:36] *SPEAKER_00*: Ne, už ani moc já. [00:12:36] *SPEAKER_00*: Když jste to pochválili, tak co se vám na tom líbilo? [00:12:38] *SPEAKER_03*: Proč to je hezký film? [00:12:39] *unknown*: Ježišmarja, jak třeba na tom Vítkově tam sedí a Billy Bob Thornton, to prostě vypadá... Billy Bob Thornton vypadá jakože do té soutěže o ty extravagantní mousy. [00:12:49] *SPEAKER_03*: Ale to hlavně vypadá jakože i v český televizi by to natočili působivěji. [00:12:53] *SPEAKER_02*: Hele, teď jako ty dva týdny nebo kolik, tři týdny po premiéře, mi nedělá sebe menší problém vžít se do tvý role a říkat po tom filmu úplně to samé. [00:13:04] *SPEAKER_02*: A možná ještě vymýšlet jako větší odsudky. [00:13:08] *SPEAKER_02*: Ten způsob, jakým jsem udělal to salto na druhou stranu barikády. [00:13:11] *SPEAKER_02*: Já jsem nakonec rád, že jsem tu recenzi nepsal vlastně. [00:13:13] *SPEAKER_02*: Já jsem ti ji trochu vnutil. [00:13:15] *SPEAKER_02*: Já jsem se ptal vším, že... Ale já jsem ti říkal, že mi připadá, že nějak moc chválíš tomu textu, že vznal z Krona 8, když jsi pak říkal, že to je sotva na šest. [00:13:23] *unknown*: Ale já jsem necítil u toho filmu radost tady sekundu. [00:13:26] *SPEAKER_03*: Já jsem cítil totální zmar, když v tom Bangkoku tam začaly vybuchovat ty ohňostroje, abych nic neviděl, ještě to bylo celý hnusný. [00:13:33] *SPEAKER_03*: Tak jsem si říkal, proč jsem se musel dožít těchto momentů ve svým životě? [00:13:40] *SPEAKER_03*: Nevím, jako fakt bych si radši pustil nějakej... Fakt bych si radši pustil Glimmermana, ty vole. [00:13:46] *SPEAKER_03*: Nebo jinou, jiný Bčko. [00:13:48] *SPEAKER_03*: Univerzálního vojáka, vole. [00:13:50] *SPEAKER_03*: To prostě bude... To bude ještě po natáčení řečů. [00:13:52] *SPEAKER_00*: Čistý ryzý filmy. [00:13:53] *SPEAKER_01*: Ty jsi to viděl? [00:13:54] *SPEAKER_01*: Viděl, no. [00:13:55] *SPEAKER_01*: Tak povídej. [00:13:56] *SPEAKER_01*: No jako mě to, mě to nesralo to, jak jako tebe. [00:13:58] *SPEAKER_01*: Vlastně jsem byl taky... Vždyť mě to viděli, nikdo se to nepamatuje. [00:14:00] *SPEAKER_01*: Vlastně jsem byl taky mezi pěti, šesti, ale vlastně když se řeklo, že to tajenskové probíhá, tak jsem... [00:14:05] *SPEAKER_01*: si vzpomínám, že už si to vůbec nepamatuji a vůbec nevím, co se tam dělo, o kom šlo. [00:14:12] *SPEAKER_01*: A vlastně, jestli si to pamatujeme, tu naháněčku s tramvají a to je všechno. [00:14:16] *SPEAKER_00*: Ale já se posledních pět minut pokouším vybavit si nějakou scénu, která tu trošku fungovala na těch šest. [00:14:23] *SPEAKER_00*: A dostal jsem se k tomu Indovistí nemocnice, což byla taková druhořadá variace na bytky z Borna, která ale přesto z toho filmu nějakým způsobem vyniká. [00:14:32] *SPEAKER_00*: A samozřejmě tramvaj, ale to je z jiného důvodu, že jo. [00:14:36] *SPEAKER_00*: Ale vlastně akorát ten Danuš s těma skalpelama byl takovej... [00:14:41] *SPEAKER_00*: OK. [00:14:42] *SPEAKER_00*: To nebylo tam nic. [00:14:43] *SPEAKER_02*: No, ale je hrozně snadný ten film roztrhat na kusy a pak to sebrat ten bordel a ještě ho zapálit. [00:14:49] *SPEAKER_02*: Ale já teda musím říct, že přes veškerý opatrný optimismus, který jsem měl první tři minuty po zjednutí toho filmu, kdy jsem psal ty první dojmy, [00:14:57] *unknown*: A já jsem si říkal, jako hej, to je co, oni tady prostě tomu hrdinovi udělají nějakou hlášku a oni použijí na začátku a pak i na konci a to je vlastně dobrý. [00:15:05] *SPEAKER_02*: Jako jo, nějak jsem se vemluvil do toho, že to vlastně nebylo tak špatný, ale teď, když nad tím přemýšlím... Tak asi jsme chtěli, aby to bylo dobrý pochopitelně. [00:15:13] *SPEAKER_00*: My jsme chtěli, aby to bylo dobrý, ale Matěj Mir rok mi říkal, hej, ta knížka, tam jsou prostě různý týmy z různých konců světa a prostě je to celý jedna velká bournovská akcní scéna na celou stopáž. [00:15:27] *unknown*: A to teda jako není ani náhodou, ale... Tady je ta scéna u toho Dolphina, kde se sjedou ty týmy a fakt tam vidíš, že tam přijedou ty... Jedni Afričani, jedni z nějakých Indonésie... Ale jenom to vidíš, ale to vůbec nefunguje, no. [00:15:39] *SPEAKER_02*: Kdyby měli alespoň hlášku, jako jo, prostě... A africký vrány jsou na místě a... Tam nic není, tam je ten Danůž, který tam musel být, protože je to velká bollywoodská hvězda. [00:15:48] *SPEAKER_02*: Proto z něj taky udělali fúhozovká hodnýho, no. [00:15:50] *SPEAKER_02*: Na konci úplně nejdementnější... Určitě mají taky stanej spinoff, [00:15:55] *unknown*: Ale, no, jak říkám, teď už jsme asi všichni po těch třech týdnech na stejný lodi. [00:16:00] *SPEAKER_03*: No hele, za mě tam nejhorší to je ta prostě definice té esence té generičnosti a dramaturgické vyprázněnosti a autorské vlastně jako nedomrlosti veškeré produkce Netflixu. [00:16:16] *SPEAKER_03*: Nebo to, dobře, tak jako Mank a Irishman byli aspoň filmy, který ty [00:16:21] *SPEAKER_03*: Tvůrci se šli splnit nějaký sny a nikdo na ně producensky nedohlížel. [00:16:25] *SPEAKER_03*: Já myslím, že spíš Roma. [00:16:27] *SPEAKER_02*: Irishman mi taky připadá, že je případ tvůrce, který se utrhl ze řetězu. [00:16:32] *SPEAKER_02*: Při vším ústě k Martimu. [00:16:35] *SPEAKER_03*: Já to právě říkal negativně, ale pak jsou tady ty filmy, na kterých chtějí udělat ten event, tak vezmou obrovský nesmyslný budget, dají ho těm Rusovej, najmou prostě nějaký hvězdy, tři. [00:16:48] *SPEAKER_03*: A je vidět, že jim je to úplně uprdele a že vůbec nemají zápal pro tu látku. [00:16:54] *SPEAKER_03*: Tam vůbec není ta láska k těm postavám. [00:16:56] *SPEAKER_03*: Já to na film nevidím. [00:16:57] *SPEAKER_03*: Lásku k těm postavám, k tomu příběhu. [00:16:59] *SPEAKER_03*: Když to srovnáš s Endgame, tak je to prostě nebe a dudy. [00:17:03] *SPEAKER_03*: A podle mě tohle je úplně rutynně otočená průměrná zakázka, kdy oni si napakujou kapsy, zajdou si do showparku, koupejí si ho na týden a pak jedou domů. [00:17:14] *SPEAKER_02*: No jasně, to je dostali zaplaceno předem a nikdo v tom nemá v úvozovkách svoje prachy ani svoje srdíčko. [00:17:21] *SPEAKER_02*: Hele, ale teďka jako otázka. [00:17:23] *SPEAKER_00*: Greyman nebo Sherry? [00:17:24] *SPEAKER_02*: Já jsem Sherry naštěstí neviděl. [00:17:28] *SPEAKER_01*: Já jsem Sherry naštěstí neviděl. [00:17:37] *SPEAKER_01*: ve vůbec je to strašná nuda a strašná rutina. [00:17:39] *SPEAKER_01*: Jsi řešit rusové nebo rusové? [00:17:41] *SPEAKER_01*: Rusové. [00:17:42] *SPEAKER_01*: Rusové možná tak. [00:17:44] *SPEAKER_01*: Ale že vlastně tady, že opisují Mission Impossible, Borna, že jo, Bonda, tam zase to byl Requiem zase, Marignac a všechny váční filmy. [00:17:51] *SPEAKER_01*: Ale ani v jednom to [00:17:52] *SPEAKER_01*: prostě nefunguje, protože mají jenom opisu, ale nemají vlastní ksik, nemají tam vlastně nic svýho a jsou jenom generický. [00:17:59] *SPEAKER_02*: A jinak mimochodem zásadní průšek ze strany Netflixu. [00:18:02] *SPEAKER_02*: My jsme s Matějem si říkali, když jsme sem jeli, že to odbídáme jednou větkou toho Greymana, abychom se mohli posunout k lepším filmům. [00:18:08] *SPEAKER_02*: A zásadní problém je podle mě v tom, že my říkáme, že oni obsadili hvězdy, ale [00:18:12] *unknown*: Žádná hvězda není. [00:18:13] *SPEAKER_02*: Gosling, Evans, ani Ana de Armas nejsou hvězdy. [00:18:16] *SPEAKER_02*: Ne v tom smyslu jako Reynolds a... Tak kdyby tam měli Pitta a Cruiser, že jo? [00:18:22] *SPEAKER_02*: V Red Notice. [00:18:22] *SPEAKER_02*: Proto Red Notice měl obrovskou sledovanost a Greyman je v průměru. [00:18:27] *SPEAKER_02*: Greymana přeskakuje i Adam Sandler v Hasso. [00:18:30] *SPEAKER_01*: Taky už má teď ty vysoké čísla, ne? [00:18:32] *SPEAKER_02*: No nemám, on jako neklesá, ale že by měl nějaké vysoké čísla, sice to bude all time, já nevím, v půlce toho jich topten ževříčku, někde nad Bird Boxem se Sandrou Bulok, ale neudělalo to ty čísla, které asi oni chtěli. [00:18:45] *SPEAKER_02*: Ty vole, ten Goslingů herecký projev, to je ře, hole. [00:18:49] *unknown*: On je v každý roce takový lehce znuděnej, že jo, ale třeba v Blade Runner době to funguje. [00:18:53] *SPEAKER_00*: Ale tady prostě nebyl řaděnat, tady byl takovej vocas v teplákovce, kterej jako bloudí po Praze a popřes peníze střílí. [00:18:59] *SPEAKER_01*: A hlavně ta postava je taková, že tam máš vlastně pět postav najednou a vlastně jakoby nevěděli ani on, ani scenaristi, co to má být za postava. [00:19:07] *SPEAKER_01*: A mě bavil ve správných chlapech, kde ho Russell Crowe každý 20 minut profackoval. [00:19:11] *SPEAKER_02*: Ale tady bohužel hraje postavu, kterou nemá kdo profacko. [00:19:14] *SPEAKER_02*: Navíc jsem ani neměl erekci Sunny de Armas, [00:19:17] *SPEAKER_04*: Ani když jste na názovách ty dva raketomety a v roce ten kulomet a běží tou hrozně širokou osvícenou s cestou a všichni podí stíly. [00:19:26] *SPEAKER_00*: Ani když odpálila petardu v Bangkoku. [00:19:30] *SPEAKER_03*: Hele, jdem dál. [00:19:31] *SPEAKER_03*: I na streamovacích platformách se objevují dobré filmy a jeden z nich viděl. [00:19:36] *SPEAKER_03*: Jmenuje se 13 životů. [00:19:38] *unknown*: Natočil ho Ron Howard podle skutečných událostí, což když si vlastně zamyslíme předem, tak je vlastně celkem jistý, že když Ron Howard točí podle skutečné události, ve většině případů je to pecka, protože tam nemusí vymyšlet nějaký... [00:19:55] *SPEAKER_03*: velký myšlenkový vyletoče, ale funguje tam hlavně jako takový ten tklivý, napínavý a řemeslně briljantní realizátor, který má třeba, že jo, Oscara za čistou duši nebo velký fanfáry za rivaly. [00:20:09] *SPEAKER_03*: A spolu třináct samozřejmě. [00:20:11] *SPEAKER_00*: A spolu třináct a zase jednou se ukázalo, že to platí a že je to dobrý. [00:20:15] *SPEAKER_03*: Tak jak moc jsi byl napětej, dojatej, strhnutej? [00:20:18] *SPEAKER_00*: Když to srovnají s Greymanem. [00:20:19] *SPEAKER_00*: Mám se na to podívat. [00:20:20] *SPEAKER_03*: Když to srovnají s Greymanem, tak je to film v roku. [00:20:22] *SPEAKER_03*: Srovnej to s lidskou existenci. [00:20:25] *unknown*: No a je to strašně hezky nehalivudský vlastně ten film celý, že on vlastně, dalo se to natočit jako ten americký patos, doják, že jo, o těch britských potapěčech, co tam prostě jenom jdou zachránit ty kluky, občas se pohádají a tak, sličky u toho, ale je to takový hezky dokumentární a syrový v podstatě, že tam [00:20:48] *SPEAKER_01*: Začíná to vlastně, když ty kluci se tam ztratějí, ale i než se tam objeví ty potápěči, tak to je nějaká 20 minut, než se tam objeví ty hlavní hrdinové, protože se tam řeší proceduálně, co se stalo. [00:21:04] *SPEAKER_01*: Přijde tam guvernér, přijde tam nevysíl. [00:21:06] *SPEAKER_01*: Spoileruj. [00:21:07] *SPEAKER_01*: To není spoiler. [00:21:09] *SPEAKER_01*: A prostě postupně tam začnou přicházet ty lidi a vlastně to takhle vzky procedurální je to [00:21:15] *SPEAKER_01*: A vlastně hezky to přirozeně probíhá celou dobu. [00:21:19] *SPEAKER_01*: A takhle je to, co ustopáš. [00:21:22] *SPEAKER_01*: Že vlastně tě to strhne tím, jak je to přirozený, autentický a ty potápický scény jsou hezky klaustrofobický, i když nejich schválně mnoho vidět někdy. [00:21:35] *SPEAKER_01*: A prostě... [00:21:37] *SPEAKER_01*: Jediný problém, co jsem s tím měl, takže jak člověk zná ten příběh trošku, ať už z médií nebo i z toho dokumentu, co byl... Z Wikipédie. [00:21:46] *SPEAKER_01*: Z Wikipédie nebo z toho dokumentu, co byl, myslím, loni nebo předloni National Geographic, tak to vlastně trošku postrádá to napětí, protože člověk ví, co se tam tak postupně bude dít a jak to dopadne. [00:21:59] *SPEAKER_01*: Tak to mi jako tam ten punkt s napětí, to tam jako pro mě nemělo. [00:22:03] *SPEAKER_01*: ale i přesto mě to strhlo právě tím, jak to bylo hezky autentický, na nic si to nehrálo, nebyl tam žádný patos, ale zároveň tam právě Mortensen, Farrell i Egerton, když ten měl trošku mý prostor, tak hrajou právě úplně první ligu a takový vlastně obyčejní lidi, profesionáli a strašně jim to žereš. [00:22:24] *SPEAKER_00*: A to byla produkce Amazonu nebo to byl koupený projekt? [00:22:27] *SPEAKER_01*: To bylo dějíc přímo, že ne? [00:22:29] *SPEAKER_01*: Jo, jo, jo. [00:22:30] *SPEAKER_01*: No tak co, ty jsi to viděl? [00:22:31] *SPEAKER_00*: No tak budu všechno řekl v podstatě. [00:22:34] *SPEAKER_02*: Ano, je tam ta autenticita do té míry, že opravdu tě to natáhne do sebe, že nemáš pocit, že sleduješ ten hollywoodský film, ale že sleduješ ty lidi. [00:22:45] *SPEAKER_02*: On je to daný i tím, že Mortensen, Farel a Edgerton, za prvý jsou tam takový [00:22:52] *unknown*: jako by špinavý, jsou to fakt ty normální, obyčejní lidi, nestrhávají na sebe tým hereckým výkonem pozornost. [00:22:59] *SPEAKER_02*: A opravdu jim jako věříš, že to jsou ty potapěči, který zároveň [00:23:06] *unknown*: Ne, že by to byl pro ně koníček, ale jsou to amatéři, i když mají za sebou spoustu těch záchran z těch jeskyní, ale jeden z nich je bývalý hasič, druhý z nich je ajťák. [00:23:16] *SPEAKER_02*: Prostě jako neživějí se tím, jo. [00:23:18] *SPEAKER_02*: Takže třeba když tam přijedou, tak je tam vidět ta animozita ze strany těch thajských Navy Seals, kteří si říkají, co tady ty strajdové dělají. [00:23:25] *SPEAKER_02*: Oni přece všichni z nich jsou jako v letech, nebo prostě vypadají, že nejsou to ty nabušený týpci. [00:23:33] *SPEAKER_02*: ale prostě mají ty nápady a pak jdou do toho, získají si nejen to místní obyvatelstvo, který tam samozřejmě čeká v těch obrovských dávech, jestli se teda něco stane nebo ne, ale získají si samozřejmě i ty potapiče, takže je tam tato linie a je to takový ten, já nevím, že to zní zprofanovaně, je to ten postivej chlapskej film a my už jsme to říkali s Matějem ve filmech v síti, Amazon na tuhle vlnu teď hrozně hraje, oni teď měli ten terminal list s tím Chrisem Pretem, [00:23:59] *SPEAKER_02*: Mají Reachera samozřejmě, měli Jacka Ryana, takže oni jako útočejí v uvozovkách na tyhle 40+, chlapi, těmhle silnýma příběhama a skvěle to funguje a nemyslím si, že to funguje jenom na tuhletu v uvozovkách za cílenou cílovku, ale protože to jsou dobrý příběhy a jsou to ty dramata. [00:24:22] *SPEAKER_02*: tak na to prostě koukají všichni lidi rádi. [00:24:26] *SPEAKER_02*: Je to vidět teď na tom bazu, který kolem tohohle je. [00:24:29] *SPEAKER_02*: Ano, je to příběh, který už byl převyprávěný ve zprávách a v dokumentech, ale Ron Howard tě dokáže strhnout, zvlášť v tom úprku k té cílový rovince. [00:24:40] *SPEAKER_02*: A je úplně jedno, že víš, jak to dopadne, ale ta cesta je cíl a on tím zpracováním těch posledních minut [00:24:47] *SPEAKER_02*: i s tím, že tam jsou občas nějaký záseky, tak jako stejně přistihneš, že máš ten pot na čele nebo že sedíš na krajitý židle a máš zaťatý ty pěsti. [00:24:55] *SPEAKER_02*: I když víš, že to dopadne, dobře. [00:24:58] *SPEAKER_02*: Takže v tomhle je obrovská kvalita toho filmu. [00:25:01] *SPEAKER_02*: Nedovedu si teď odhadnout, jestli to bude mít nějaký sošky, ale myslím si, že nějaká nominace by tam padnout mohla. [00:25:07] *SPEAKER_02*: Mezi nejfemem a Rokou to asi bude. [00:25:09] *SPEAKER_02*: No, ale ty herické výkony jsou právě tak civilní, že nevím, jestli zrovna na tohle ty akademici uslyší, jo? [00:25:17] *SPEAKER_02*: Mě to vlastně připomínalo třeba Everest v tom smyslu, že to je dobrý film, je to chlapský film, ale není to ten oskarový materiál, že tomu vlastně, mně to nepřipadalo jako něco, že by s tím šlo těm oskarům naproti. [00:25:30] *SPEAKER_00*: No ty jsi to viděl. [00:25:31] *SPEAKER_00*: Ne, viděl jsem trailery právě. [00:25:33] *SPEAKER_00*: Tak jelom jestli jsem mimo nebo ne, že to je prostě, jak říkáš, drsný, chlapský, dobře udělaný všechno i po té herecké stránce, ale vlastně tam chybí ten v uvozovkách umělecký prvek, který by to povýšil. [00:25:43] *SPEAKER_00*: No jasně, ale u Everestu je to daný i tím, že máš ty herce, který jsou tam jako vyzývají na souboj tu horu a jsou tam mnohem víc v uvozovkách vidět, kdežto ty potapěči mají tu pokoru. [00:25:57] *unknown*: Oni tam se snaží zachránit ty kluky, snaží se vymyslet nějakou cestu k nim, i když v podvědomí vědí, že to může být sebevražitná misa a že když se to podělá, tak jim budou taky nadávat. [00:26:09] *SPEAKER_02*: Takže jsou v podstatě trošku v té pasti. [00:26:11] *SPEAKER_02*: Ale hlavně ty herci jsou tam v takovém pozadí, že myslím si, že když někomu řekneš, hele, tohle je ten film, kde hraje Aragorn, tak když na to někdo bude koukat a je to rekreáční divák, tak tam toho Mortenzena nepozná. [00:26:23] *SPEAKER_02*: A který z nich to je? [00:26:27] *SPEAKER_00*: A kolik tam je reálně prostoru tajských herce? [00:26:29] *SPEAKER_00*: A jestli to dávají? [00:26:31] *SPEAKER_00*: To by mě zajímalo. [00:26:32] *SPEAKER_00*: Právě, že tam zabírají 50% stopáže, že 50% jsou ty tajci a 50% je morten. [00:26:38] *SPEAKER_00*: Helecký žádný problém s těmi herci. [00:26:41] *SPEAKER_01*: Jsou taky přirozený. [00:26:42] *SPEAKER_01*: A od vojáků, přes politiky, přes plačky. [00:26:45] *SPEAKER_01*: Až přes nějaký obyvatelé, co tam se snaží tu vodu nějak dát. [00:26:48] *SPEAKER_01*: Že snad tu horu vědí, kudy tam zatejká. [00:26:51] *SPEAKER_02*: Ale to je právě ta autenticita a ten doku feel, že těch tajců je tam tolik, že máš pocit, že opravdu ty britský potapiči jsou jenom to jedno kolečko v tom soukolí. [00:27:01] *SPEAKER_02*: Minimálně ze začátku, pak samozřejmě se to začne přelejevat na tu jejich stranu. [00:27:05] *SPEAKER_02*: Ale je to fantastické. [00:27:07] *SPEAKER_03*: Mám se na to podívat? [00:27:08] *SPEAKER_03*: Určitě. [00:27:09] *SPEAKER_03*: Dobře, tak já se na to podívám. [00:27:11] *SPEAKER_03*: Já se na to určitě podívám. [00:27:13] *SPEAKER_00*: A ty jsi viděl Baletrain. [00:27:14] *SPEAKER_00*: Já jsem viděl Baletrain, já jsem viděl internet. [00:27:15] *SPEAKER_00*: A ten jsem vám taky podíval, ten má jenom o procento míň než tady tohle. [00:27:18] *SPEAKER_00*: Já jsem myslel, že se ti bude líbit. [00:27:20] *SPEAKER_00*: Jo. [00:27:21] *SPEAKER_00*: Je to nějaká výplachovka, ne? [00:27:23] *SPEAKER_03*: Není to výplachovka, ten film je trošku jiný, než jak se tváří straglerů. [00:27:27] *unknown*: Je to fakt putvak ve vlaku. [00:27:31] *SPEAKER_00*: Má to hrozně vychytralý scénář a nebojí se to být takový správně černohumorný, jak to umí třeba Richie. [00:27:41] *SPEAKER_00*: Tam jsou dobrou scénu, kdy se najednou otevřou dveře do vlaku, někdo vstoupí, postavu, kterou předtím neviděl, najednou o ním až tříminutový flashback, ve kterém se dozví všechno o jejím dětství a jak vyrůstal a co se mu stalo strašně zlýho a proč do toho vlaku vešel, je bytká a on je mrtvej. [00:27:56] *unknown*: Ani řekne asi dvě slova. [00:27:59] *SPEAKER_00*: Nebo tam jsou fakt různě polo-bizarní černohumorný scény nebo vyloženě jako dětínsky humorný scény a zároveň tam máš takovýto až absurdní propojení těch příběhů těch hrdinů, který nakonec začne nějakým způsobem dávat smysl, že to fakt připomene ten podfakt, kde ty postavy se furt míjej, ale zároveň jedna tý druhý ovlivňuje ten její život a ten její malej příběh. [00:28:25] *unknown*: A v tomhle sněmu jsem myslel, že to je fakt velmi dobře napsaný. [00:28:28] *SPEAKER_00*: Navíc ukazuje, což jsem teda vůbec nečekal, že David Leitch zvládá i ty dramatický scény, ty emocionální. [00:28:35] *SPEAKER_00*: A ty komediální, a všichni tam víme, že to zvládá, že to umí. [00:28:39] *SPEAKER_00*: Takže já jsem se to vlastně fakt užil, protože to jde trochu jinam, než jsem čekal. [00:28:45] *SPEAKER_00*: Takže jsi tomu dal o hvězdičku jistě než Greymanov. [00:28:47] *SPEAKER_00*: Dal jsem tomu o hvězdičku, ale právě to je další věc, kterou se teďka budím a mám ze sebe špatný pot, protože jsem tomu měl dát těch osmdesát. [00:28:55] *SPEAKER_03*: Plus je to teda výborně zahrané ze všech směrů. [00:28:58] *SPEAKER_00*: Brad Pitt je tam boží, ale třeba Aaron Taylor Johnson tady podle mě vyloženě hraje britskýho Matthew McConaugheyho, který je mnohem většího vado. [00:29:07] *SPEAKER_00*: Přesně takhle ta role vypadá a přesně takhle se tam chová a trošku tomu teda ke konci spadne řetěz, ale nijak zásadně. [00:29:17] *SPEAKER_00*: Trikově ten závěr by možná mohl být dotaženější, ale vlastně v ten okamžik už člověk je podle mě připravený na to, že ten film je vlastně taková jako pološliná divočina, že ty triky odpustí, že vlastně se tady vyloženě nehraje na nějakou jako realistickou notu, takže to není zase takový problém. [00:29:34] *SPEAKER_00*: To si na to fakt mám zajít. [00:29:35] *unknown*: Myslím si, že jo. [00:29:36] *SPEAKER_00*: Myslím si, že budeš... Dneska je zrovna taková nabitá nabítka. [00:29:40] *SPEAKER_03*: Nevím, jestli budeš spokojený jako nějak zásadně, ale budeš podle mě minimálně překlepnej, jak moc dobře to funguje. [00:29:48] *SPEAKER_00*: Roztrhávám lístky na střídavku a jen jdu kolera. [00:29:51] *SPEAKER_03*: Tak to nevím. [00:29:52] *SPEAKER_02*: Já se na to taky hrozně těším. [00:29:54] *SPEAKER_02*: Málem jsem to včera viděl, ale bohužel to nevyšlo. [00:29:56] *SPEAKER_02*: Je to film, na který musíš do kina. [00:29:58] *SPEAKER_02*: To vyžaduje určitý odhodlání, ale všecko ostatní jsme měli streamy. [00:30:04] *unknown*: Já jsem z toho filmu měl samozřejmě takovou radost z toho, že... Šimrání jsi měl. [00:30:10] *SPEAKER_00*: Šimrání jsem měl takový jako levký, ale normálně, když jsi do kina, tak už více méně víš, jaký to asi bude, tušíš, co od toho čekat a tady jsem si to prostě užil, jak kdybych o tom filmu ne nic nevěděl, ale prostě věděl jenom půlku těch informací. [00:30:26] *SPEAKER_00*: Takže fakt mě to příjemně bavilo a uteklo mi to. [00:30:29] *SPEAKER_00*: No už jsi zašel na toho Elvise, vole? [00:30:32] *SPEAKER_00*: Ještě ne, protože jsem myslel, že bude už na HBO Max, ale bude to asi za pár dní. [00:30:37] *SPEAKER_00*: My to rozhořili. [00:30:38] *SPEAKER_00*: Tak já budu na Elvise. [00:30:40] *SPEAKER_03*: Zajdi si do kina, to je jako, jestli něco kinozážitek, když vzpomínu Belletrey, tak je to Elvis, prostě první hodina, to je tak epická podívaná. [00:30:48] *SPEAKER_00*: Na mě se prostě chce blézt z toho hlavního herce. [00:30:52] *SPEAKER_03*: Aby jsi se neposral. [00:30:53] *SPEAKER_03*: Je to vůbec nezajímá, že ho skrytě miluješ a přihonuješ. [00:30:57] *SPEAKER_03*: Ten člověk vypadá jak [00:30:58] *SPEAKER_02*: Je furt spocenej, vypadá furt, že je v polospánku. [00:31:00] *SPEAKER_02*: Takže usnul v solárku, vypadá to. [00:31:02] *SPEAKER_00*: Ale já ti věřím. [00:31:06] *SPEAKER_03*: Ale když na konci je reálnej záběr Elvis, jestli jsem to správně pochopil, tak jsem ho nedokázal rozlišit od něj. [00:31:13] *SPEAKER_03*: Já na to budu. [00:31:13] *SPEAKER_03*: Tak jestli je to v té pozdní fázi života. [00:31:16] *SPEAKER_03*: Baz Luhrmann je jeden z nejtalentovalnějších tvůrců samozřejmě své generace a vlastně... [00:31:21] *SPEAKER_03*: Možná všechno. [00:31:22] *SPEAKER_00*: Ne, já slibuju za to původ, protože na Mullen Rooster nebyl tehdy a sralo mě to 20 let. [00:31:27] *SPEAKER_00*: Nemluvil jsem o tom, že já nemluvím o Life. [00:31:29] *SPEAKER_03*: A prostě ty vole, jako ta střihová kompozice, to jak to on do sebe montuje, jak tam mixuje vlastně Elvisovou hudbu s nějakýma [00:31:40] *SPEAKER_03*: s černožskou hudbou, prostě s nějakým novým rapem a teď se tam prolínají jako několik různých scén dohromady. [00:31:49] *SPEAKER_03*: To je prostě tak mistrovsky udělaný, že to by ses prostě posral. [00:31:54] *SPEAKER_03*: To je univerzita střihu, vyprávění, prostě fantastická výprava, kostýmy, [00:32:02] *SPEAKER_03*: Prostě ty vole, to je úplně... Možná dřív? [00:32:07] *SPEAKER_00*: Tak nemůžu říct, tak v pátek o něm budu psát novinku a já slivu, že to do té doby uvidím, pokud to bude kde vidět. [00:32:14] *SPEAKER_03*: To je prostě první hodina, je úplně jiný level, je to fakt taková ta autorská vize, kde by si řekl, ty pičo, tak tenhle režisér je úplně někde jinde. [00:32:24] *SPEAKER_03*: Takže pak samozřejmě, přesně, oni se snaží vyprávit, to je vždycky, jak se snaží v těch životopisech vyprávit ten rozklad a jde to jako dolů, že teďka tam musí být půl hodiny někde zavřený, celý, jako to má 160 minut, já si fakt myslím, že filmy na 100 minut, že by se měly prostě zakazovat. [00:32:41] *unknown*: Ale protože já jsem si říkal, toto hezky šlape, už si to užívám, tak pojďme do finále, když jsem zjistil, že je 50. minuta, ty vole. [00:32:50] *SPEAKER_03*: Tak říkal jsem si, do prdele, co tady budu ještě 110 minut dělat. [00:32:54] *SPEAKER_03*: Ale taky to pak jde dolů, ale prostě je to týpek, který fakt 20 let po Moulin Rouge zase udělá něco, co je úplně... [00:33:03] *unknown*: Fakt fenomenální. [00:33:04] *SPEAKER_03*: Šimrání? [00:33:05] *SPEAKER_03*: Šimrání bylo těžký, pak to jako šlo dolu, pak se to jako, vlastně ten Elvis je úplně uprdele, což je samozřejmě výhoda, ale a 30 minut fakt bych dal pryč, ale je to, že kdo prostě má filmy rádo, má rád velký hollywoodský vyprávění, tak by to měl vidět, protože tohle je opravdu takový ten velkej kus filmařiny, jen co když máš rád akční blockbustery, tak bys měl pustit to k nám. [00:33:32] *SPEAKER_03*: Nebo ballet. [00:33:33] *SPEAKER_03*: Takže bys řekl, že po moji ruce je to jeho nejlepší film? [00:33:37] *SPEAKER_03*: No to bych řekl. [00:33:38] *SPEAKER_03*: Nebo, já si nevím, je to úplně jiný level, než Gatsby a Austrálie by byly právě už takový umělý. [00:33:50] *SPEAKER_03*: A nebyla tam tady ta přidaná hodnota, fakt jako něčeho, co nikde jinde neuvidíš. [00:33:55] *SPEAKER_03*: jak to pracuje s hudbou, s tím mixováním té dobovosti se současností a právě nějakých archivních závěrů. [00:34:05] *SPEAKER_03*: Ty tam máš často rozdělený plátno na pět paralelních nějakých obrazů, tak super. [00:34:12] *SPEAKER_03*: A říkám ti, že bude nominovaný Butler na Oscara. [00:34:17] *SPEAKER_03*: Já budu jenom rád, když tě přesvědčí, že je dobrý herec, protože bude nominovaný Hanks na Oscara. [00:34:24] *unknown*: A vyhraje to Oscar za prostě kostýmy a výpravová střih, takže říkám. [00:34:31] *SPEAKER_03*: Bude to mít 8 Oscarových nominací. [00:34:33] *SPEAKER_03*: Jsi to viděl? [00:34:34] *SPEAKER_03*: Ne. [00:34:35] *SPEAKER_03*: Tak já si taky zajdu ještě. [00:34:36] *SPEAKER_03*: Že si na to zajdete, jako bylo hlavně, když to uvíš na HBO Max, tak si to prostě odzýváš pak. [00:34:40] *SPEAKER_00*: Já tomu věřím. [00:34:42] *SPEAKER_00*: Dobře, já to uvidím. [00:34:43] *SPEAKER_00*: Do pátku na to půjdu. [00:34:45] *unknown*: A když už jsem teda tady se tak rozmluvil, tak vám řeknu, že Predator Kořist je fakt fajn. [00:34:50] *SPEAKER_02*: Já jsem měl oslý mustek, teď jsem chtěl říct, že tam prej máme ještě jeden film, ale je dobře. [00:34:55] *SPEAKER_02*: Máme tam prejt a jak on, je to fakt jako, vlastně já nejsem nějaký velký hardcore fanoušek Predatora. [00:35:04] *SPEAKER_03*: Po co tě se někdo ptal, proč se dá velkou čtyři z pětí věděček jiných? [00:35:07] *SPEAKER_03*: Měl jsem poprvé pocit, že poprvé v životě někdo naplnou využil ten charakter. [00:35:12] *SPEAKER_03*: A že jak jsou na tojí nějaký vypálený ploše, jak z první světové války. [00:35:17] *SPEAKER_03*: Takže si to teda ten Trachtenberg, inženýr Trachta, si to opravdu užil jako ten správnej fanoušek a říkal si, tak jaké vychytávky necháme Predatora udělat tváří v tvář 20 nějakým čuramedánům, který se chystáme změnit v Prejt. [00:35:36] *SPEAKER_03*: A mi je nejlepší, že ty francouzský lovci kožištin se tam objevili jenom proto, aby najednou jsme měli 20-30 duší, co je potřeba rychle objevit. [00:35:45] *SPEAKER_02*: Takže jsem si říkal, že super, pak tam najednou přišla John Wickovská akce v táboře a pak to teda nějak jako vlastně sympaticky skončilo, takže za mě jsem byl úplně spokojeněj a jakož je to jediný film, který jsem zatím viděl na Disney+, tak za mě Disney+, zvej si. [00:36:02] *SPEAKER_03*: To má vítí služba, která se s nějakým vymrdaným Netflixem vůbec nedá srovnat. [00:36:10] *SPEAKER_03*: Já předajím kontakt na moji osobu. [00:36:12] *SPEAKER_02*: Ještě si půjdu s typickou Disneyovkupem a to vy. [00:36:16] *SPEAKER_03*: Takže teď byste to měli hlady a si to uchop, řekni o čem to je a jaký to je a co to je. [00:36:21] *SPEAKER_03*: Tak je to Predator, který vlastně se odehrává na začátku 18. století. [00:36:26] *SPEAKER_00*: Má to být o prvním [00:36:28] *unknown*: predátorskému lovu na zemi, ale zároveň i jistá návaznost na ty další díly tam je. [00:36:35] *SPEAKER_00*: A myslím si, že už v začátku jsme byli trošku nervózní, jak odvážně s tím jenom to šlo, protože se to odehrává mezi komančema, nehraje tam vůbec nikdo známej, jenom paní, která jela slájemem líznem v kamionu a jela tam hrozně nesympaticky. [00:36:50] *SPEAKER_00*: Ale je to vlastně... [00:36:53] *unknown*: Je to vlastně strašně zajímavý tím zasazením do toho neokoukaného prostředí. [00:36:57] *SPEAKER_00*: Je to trošku jako poslední Mohykan s Predátorem. [00:37:00] *SPEAKER_03*: Konfrontace rukodělnosti versus moderní zbraně. [00:37:02] *SPEAKER_00*: Asi tak. [00:37:03] *SPEAKER_00*: Je tam hodně tlačený dopředu ten lov, ať už z pozice toho Predátora, nebo z pozice těch indiánů. [00:37:09] *SPEAKER_00*: A mě osobně velmi potěšilo to, že těm tvůrcům konečně po nějakých šesti filmech došlo, že všichni ty diváci vědějí, co je Predátor zač a co asi umí. [00:37:18] *SPEAKER_00*: A že fakt je jako blbost se hodinou tvářit jako, hele, co je asi schovaný v těch [00:37:23] *SPEAKER_00*: z těch stromek tam. [00:37:24] *SPEAKER_00*: A jestli tam náhodou nebude bubák. [00:37:28] *SPEAKER_00*: Tady si bubák obeví hnedka. [00:37:30] *SPEAKER_00*: Vidíme, co umí. [00:37:31] *SPEAKER_00*: Vidíme, že umí docela ošklivý věci. [00:37:34] *SPEAKER_00*: Ať už je to vykuchať nějakýho chřestí ševlka nebo fakt velkýho digitálního medvěda. [00:37:39] *SPEAKER_00*: Ale zároveň, že ty Indoši, který teda vůbec nevypadají jako komando od Arnolda, taky nejsou úplně jako vyměknější. [00:37:46] *SPEAKER_00*: Jsou to docela drsnější. [00:37:46] *SPEAKER_00*: Oni nejsou úplně blbí. [00:37:48] *SPEAKER_02*: No, nejsou blbí. [00:37:49] *SPEAKER_00*: A ty bitky s těmi Indianama, třeba ta na tom koni, tam je přečta fakt jako super. [00:37:55] *unknown*: A zároveň jsem měl velkou radost z toho, že to je ten Dan Trachtenbergu, který jsem trošku doufal, že udělá to, co udělal v ulici Cloverfield 10, což vlastně nakonec udělal, že ty po té hodině naprosto změní měřítko a kompletně styl toho filmu. [00:38:09] *SPEAKER_00*: A je to vlastně strašně sebevědomý v tom, že to jde podle mě proti tomu, co kdyby jsme, nebo když jsme dva roky zpátky četli z nějakých silnou před, tak jsme se říkali, co to kurva je za blbej nápad. [00:38:19] *SPEAKER_00*: A je to fakt dobrý. [00:38:20] *unknown*: No a já nevím, jestli máme adresovat vůbec věci, co probíhají už týden v našich diskuzních fórech, kdy tam lidi řešejí všechno od digitálních zvířat. [00:38:31] *SPEAKER_02*: A až po fyziku házení s indiánkou. [00:38:32] *SPEAKER_02*: Ano, přesně tak. [00:38:34] *SPEAKER_02*: No já nevím, jestli se k tomu vůbec vyjadřuje. [00:38:38] *SPEAKER_02*: Já si tím nehodlám kazit, já jsem se vypsal v recenzi. [00:38:40] *SPEAKER_02*: Já si tím nehodlám každý dobrý dojem, který s váma sdílim. [00:38:47] *SPEAKER_00*: Ale přesně to, co jsi říkal ty, tak on mi předal do vzkazníku, proč mi nikdo neřekl, že se to v půlce změní v 1917. [00:38:53] *SPEAKER_00*: A taky to přirovnal k první světový válce. [00:38:57] *SPEAKER_00*: to, co se tam děje. [00:38:58] *SPEAKER_00*: Ale je to super. [00:39:00] *SPEAKER_00*: Ten Predator samotná, ta postava je zase trošku jiná. [00:39:02] *SPEAKER_00*: Je tam vlastně podobný odlišný přístup, jako byl v jednice a ve dvojice. [00:39:08] *SPEAKER_00*: Tady vloženě tvůrci říkají, že tohle je federal Predator mestrem. [00:39:11] *SPEAKER_00*: Takže je to fakt takovej nasraný divoch, který nehraje na nějaký elegantní lov, ale prostě to tam osakluje, protože už ho sarou. [00:39:19] *SPEAKER_00*: A zase to je zábavný. [00:39:22] *SPEAKER_00*: Zase to je něco trošku jinýho. [00:39:24] *unknown*: A i ta finální konflikta cestu Indianku, která jasně má 40 kilo, ale není blbá. [00:39:29] *SPEAKER_00*: Vidíme o ní, že má nějaký skills, že má vlastně toho protivníka přečtenýho. [00:39:34] *SPEAKER_02*: A je to tam hlavně budovaný, je to hrozně simple, přesně podle toho pravidla keep it simple, stupid. [00:39:40] *SPEAKER_02*: Jako kdyby někdo po letech v Hollywoodu, 20 nebo 30, otevřel tu scenaristickou příručku a tam bylo, o, charakter musíte budovat takhle, musíte nejdřív divákovi něco ukázat, pak mu to připomenout a pak to na konci zužitkovat. [00:39:53] *SPEAKER_02*: Úplně jednoduše. [00:39:54] *SPEAKER_02*: Tady je to udělané jako do posledního toho. [00:39:56] *SPEAKER_02*: Každý říká jako, oh, propaganda. [00:39:59] *SPEAKER_02*: Ne, naopak je to prostě totálně retro v tom, jak to pracuje úsporně s těma charakterama. [00:40:05] *SPEAKER_02*: A ty si pak řekneš, jak to, že to v ostatní filmy jako nedělají, jak to je ty scénáristi, selhávají v těhle naprosto základních věcech. [00:40:12] *SPEAKER_02*: Ale to je prostě proto, že... [00:40:15] *unknown*: Ty lidi neříkám, že nevystudovali něco nebo to, ale oni prostě přijdou a řeknou, já chci napsat film, který bude jako ten jiný film, co jsem viděl. [00:40:25] *SPEAKER_02*: A nevycházejí vůbec od toho začátku toho budování příběhu, nevycházejí z těch jednoduchých pravidel, ale prostě imitujou něco, co už viděli někde jinde a samozřejmě v tom musí se lhat. [00:40:35] *SPEAKER_02*: A pak přijde tenhle ten film, který vezme ty základní pravidla. [00:40:39] *SPEAKER_02*: A dokáže je dokonale zužitkovat. [00:40:42] *SPEAKER_02*: A ty si najednou říkáš, že je úplně jednoduchý, ale perfektně provedený. [00:40:47] *SPEAKER_02*: No a pak vidíš těch komentářů, kteří teď absolutně uchopí za odsaz. [00:40:52] *SPEAKER_03*: Oni tam dají hezky vystavený příběh, práce s postavou a zároveň je tam vlastně ten fanservice, ale ne ve smyslu servisu. [00:41:01] *SPEAKER_03*: A že prostě to, co jsi chtěl vidět, tak ti to tam dá a v plné palbě a v řebnosti než pičku jim podáváš. [00:41:07] *SPEAKER_03*: Mě mrzelo, že tam některý hlášky z prvního Predatora se tam objevějí a jsou takový jako nenápadný a pasujou tam, že jo? [00:41:14] *SPEAKER_02*: Když to krvácí, můžeme to zabít. [00:41:17] *SPEAKER_02*: Trošku mě mrzelo, že tam není Get to the Chopper, protože příští fanoušci videoher vědí, že Comanche je taky helikoptéra. [00:41:24] *SPEAKER_02*: Ale je to tam. [00:41:26] *SPEAKER_00*: Někdo říkal, že ten pes by se měl jmenovat Čopa. [00:41:31] *SPEAKER_01*: Já už budu opakovat jenom to, co tady řekli ostatní. [00:41:33] *SPEAKER_01*: Jakorát mě teda jediný, čím ne úplně problém, ale že mi úplně nepřijel z tak srdci ta hrníka. [00:41:39] *SPEAKER_01*: Že si úplně, jako neříkám, že byla špatná ta, nevím, jak se jmenuje ta herečka už, ale... Amber Midthunder, což je cool jméno. [00:41:47] *unknown*: Ale pořád mi nepřijde, že utáhne film. [00:41:49] *SPEAKER_01*: To jo, kdyby jsi viděl mrazivou pásu. [00:41:52] *SPEAKER_01*: Ano, viděl jsem. [00:41:54] *SPEAKER_01*: Ten lebel tam stoupnul. [00:41:56] *SPEAKER_01*: Upgrade tam je, je to něco jako mezi Herkulem v New Yorku a Barbarem Conanem. [00:42:00] *SPEAKER_02*: No to byl větší upgrade podle mě. [00:42:02] *unknown*: Mně teda připadá fascinující stadova tukomenovských fanoušků, kteří jsou vždycky nasraný. [00:42:07] *SPEAKER_00*: Že tam není Arnold. [00:42:08] *SPEAKER_00*: Já si nedovedu představit, že by to někdo zkusil natočit stejně a obsadil tam, já nevím, Sinu, Batistu nebo Dwayna Johnsona. [00:42:14] *SPEAKER_00*: Stejně by to nebylo volno. [00:42:16] *SPEAKER_00*: Stejně to prostě není Arnold. [00:42:17] *SPEAKER_00*: To se pokusili Predátoři mít podobný styl. [00:42:19] *SPEAKER_01*: Jo, ale tam zase měli Adrián Brody, který měl čerství Oscara a mohli se pobit, jak se namakal. [00:42:24] *SPEAKER_00*: Ale nikdo větší než Arnold nikdy nebude. [00:42:28] *SPEAKER_00*: Tak proč to zkoušet? [00:42:29] *SPEAKER_00*: A proč být přechvapenej, že to tam není? [00:42:32] *SPEAKER_00*: Podle mě je to dobrý film, sebevědomý, vyspělej, řemeslně bezproblémový a právě není díky tomu zase zní do té indiánské doby nebo prostě lokality nebo [00:42:47] *SPEAKER_03*: kontextu, tak není ani přetížený těma ambicema. [00:42:51] *SPEAKER_03*: To znamená, je to vlastně vyprávěnka z nějakýho Predatorího univerza, která je vlastně docela řízná, funguje, takže ty vole, když to srovnáš se Predators nebo Predator Evoluce, tu jsem se minulý týden dal pro jistotu znova a je to fakt AVP, tak je to vlastně pecká. [00:43:08] *SPEAKER_01*: Je to hlavně poctivý jako survival film v podstatě, je to fakt jako, není tam nic navíc, je tam všechno tak, jak má fungovat, nesnaží se právě o žádný zbytečnosti [00:43:17] *SPEAKER_01*: rozčiřování univerza, ale funguje to v té jednoduchosti také. [00:43:20] *SPEAKER_03*: A i třeba scéna, kdy ona tam vyjebe ten tábor, tak jsem si říkal, to je fakt to dělejší. [00:43:29] *SPEAKER_03*: No tak má to ruskou sekirku, která se vrací. [00:43:33] *SPEAKER_02*: Což je boží. [00:43:34] *SPEAKER_00*: Ale což je nerealistický podle spousty lidí. [00:43:36] *SPEAKER_00*: Je to velký problém pro ten film. [00:43:39] *SPEAKER_00*: Je to woke, vole. [00:43:39] *SPEAKER_00*: Nesmíte číst každýho dementa v diskuzi. [00:43:42] *SPEAKER_03*: Já to třeba mám dobrý, že nevím, kdo jsem urazil. [00:43:47] *SPEAKER_03*: To je jedno, nikdo ho postaví. [00:43:49] *SPEAKER_02*: Já nevím, jestli ty lidi viděli nějaký akční film z osmdesátek nebo devadesátek. [00:43:53] *SPEAKER_02*: Je nerealistické, že by se někdo holil během půze. [00:43:59] *SPEAKER_00*: Nože. [00:43:59] *SPEAKER_00*: Pokud z osmdesátek viděli nějaký akční film, tak to byl podle mě Predator. [00:44:03] *SPEAKER_03*: Dobře, takže my jsme spokojení. [00:44:07] *SPEAKER_03*: Jen tak dál Disney+. [00:44:10] *SPEAKER_03*: Lvivý král, dvojtečka, evoluce čeká. [00:44:14] *SPEAKER_03*: Ty vole, Lvivý král a Predátor, já bych se to dal. [00:44:17] *SPEAKER_02*: My jsme teď zašli crossovery, který by mohl Disney udělat, protože samozřejmě jako v kontextu s tím Foxem mají na výběr hodně postav. [00:44:25] *SPEAKER_02*: A jako já bych si dokázal představit, jako oni mají ten animovaný seriál What If v MCU, že by udělali What If jako Predátor vs. a teď by tam jako začali sypat ty svoje ostatní hvězdy seriálovi i filmovými. [00:44:37] *SPEAKER_02*: Nevím, kdo to psal, že tím, jak je to pod Disneym, tudíž Marvel, že by v nějaký scéně v nějakém balu ve straští galaxii H3 klidně mohl sedět Predator. [00:44:47] *SPEAKER_00*: A nejhorší je, že nejsmutnější je, že kdyby to šlo do kin, tak by to vlastně propadlo finančně. [00:44:54] *SPEAKER_03*: A že takhle paradoxně vlastně ten Trachtenberg [00:44:58] *SPEAKER_03*: Z něj teda bude velká hvězda. [00:45:00] *SPEAKER_03*: Myslím si, že ho čeká kariéra jako Matt Reeves, takže... A zatím neudělal v podstatě nic špatného, dokonce i režiroval, mám pocit, některé epizody Black Mirror a to bylo dobré. [00:45:11] *SPEAKER_02*: Je šikovné. [00:45:12] *SPEAKER_02*: No a měl dělat Uncharted, ze kterého vycouval, což bylo taky dobré rozhodnutí. [00:45:15] *unknown*: Takže šikovnej a jen tak dál. [00:45:18] *SPEAKER_03*: Tak jdeme na dotazy, dneska jsme hrozně rychlí a úsporný. [00:45:21] *SPEAKER_03*: No jo, fakt. [00:45:22] *SPEAKER_03*: Já si chci jít spát. [00:45:23] *SPEAKER_03*: Jak tady mění ten Karel takovou cipu? [00:45:25] *SPEAKER_00*: No, Karel je takový rozkacaný vždycky. [00:45:26] *SPEAKER_00*: Takže nám to skoro nedává, že je to pod hodinu, ale co máme dělat? [00:45:30] *SPEAKER_02*: www.patreon.com lomeno mzlive, vy nám posíláte dotazy a my krátíme naše reace. [00:45:35] *SPEAKER_03*: Ty vole, mám špatnou zprávu. [00:45:36] *SPEAKER_02*: Ty jsi nečetl? [00:45:39] *SPEAKER_03*: Ne. [00:45:39] *SPEAKER_03*: Ty jsi nečetl? [00:45:39] *SPEAKER_03*: Patreon, který celkově s ním bojuje. [00:45:42] *SPEAKER_03*: tak mi napsali z té platformy, která nám bere ty peníze, že mám dodat nějaký lejstro, ty vole. [00:45:49] *SPEAKER_03*: No já jsem se na to samozřejmě zapomněl. [00:45:51] *SPEAKER_02*: Aha, proto ti už nemůžete jeden poslat peníze. [00:45:54] *SPEAKER_03*: Takže je to v nějakým vákuu někde. [00:45:56] *SPEAKER_03*: Já jsem mě teď hrozně zjebal, že proč mě do odpovědi na to, že nemůžu panu Třívkovi poslat peníze. [00:46:02] *SPEAKER_03*: Takže je to u tebe ten problém. [00:46:04] *SPEAKER_02*: Teďka jsou v černých fondech a... [00:46:07] *unknown*: Podzoruješ nějaký Wagnerovi brigády? [00:46:10] *SPEAKER_00*: Mám dodat nějaký lejstro, který samozřejmě vůbec nevím, že existuje. [00:46:14] *SPEAKER_00*: Posílíte nám peníze, my za dva roky je vydolujeme. [00:46:18] *SPEAKER_00*: Já bych je spíš doporučil, abyste chodili na naše projekce a dávali nám ty peníze do ruky. [00:46:22] *SPEAKER_00*: Házejte nám to na pódium. [00:46:24] *SPEAKER_02*: Jako dolarovým běvkám. [00:46:26] *unknown*: Ne, všechno zařídím. [00:46:28] *SPEAKER_03*: Dám si upomínku a podívám se, proč to poměrně. [00:46:30] *SPEAKER_03*: Ale tím, jak to trvá už vlastně fakt dlouho, to na to řešení, tak ten milionář z nás jednou bude. [00:46:35] *unknown*: Tam ty prachy budou prostě být. [00:46:37] *SPEAKER_02*: No ne, my ty prachy posíláme jednou za půl roku si mezi sebou vždycky a vždycky je z toho nějaký problém. [00:46:43] *SPEAKER_03*: Z čeho si myslíš, že jsme žili v Goldfingers? [00:46:44] *unknown*: Já myslel, že ty holky do mě byly zamilovaný. [00:46:46] *SPEAKER_03*: Právě. [00:46:47] *SPEAKER_03*: Tak to bylo všechno podplacený, ale teďka potřebujeme nový holky, takže... Tak dobrý, ale aby to teklo proudem pořád, tak musíme zapovedět pár dotazů. [00:46:57] *SPEAKER_02*: Jakkoliv jsou nechutný. [00:46:58] *SPEAKER_02*: Takže, prdel mám. [00:47:00] *SPEAKER_02*: Zdravím milovníky Rimjobu. [00:47:02] *SPEAKER_02*: Mám jako vždy seriózní dotaz. [00:47:04] *SPEAKER_02*: Kdyby vaší redakci unesl šílený vědec a vy si mohli vybrat, na jaké pozici v lidské stonožce byste chtěli být? [00:47:10] *SPEAKER_02*: Komu byste chtěli srát do huby a naopak? [00:47:12] *SPEAKER_02*: To je pro lidi, co to nevěděli. [00:47:13] *unknown*: Tak jako byste si vybrali pozici? [00:47:15] *SPEAKER_02*: Já bych chtěl být určitě první, protože by mě nikdo neslal do držky, já kvůli bych neslal do držky, já bych celkem jednou. [00:47:21] *SPEAKER_00*: No jasně. [00:47:21] *SPEAKER_00*: Kdo by byl za mnou? [00:47:22] *SPEAKER_00*: Já bych taky chtěl být první. [00:47:23] *SPEAKER_01*: Já bych chtěl být poslední. [00:47:26] *SPEAKER_03*: Ježíš, to je nechutný dotaz, poděl. [00:47:29] *SPEAKER_03*: Ježíš, to je nechutný dotaz, poděl. [00:47:31] *SPEAKER_03*: To je fakt šílený. [00:47:32] *SPEAKER_03*: Lukáš Ziba. [00:47:33] *SPEAKER_03*: Ahoj, má dnes podle vás Brad Pitt dostatečnou starpoweru a charisma na to, aby komerčně utáhl filmy, ve kterých má hlavní roli, aby se na něj chodil podobně jako na Cruize nebo DiCaprio, abych mu zase nějaký větší komerční zářez přál? [00:47:46] *SPEAKER_03*: No já myslím, že jako charisma na to, aby utáhl filmy i poměrně komerčně, jako má, ale samozřejmě ne takový jako Cruize a DiCaprio. [00:47:54] *SPEAKER_03*: No v podstatě vyjmenoval jediný dvě v fósovkách hvězdy, co zbyly. [00:47:57] *unknown*: Já myslím, že takhle, tam je důležitý říct, že ono tohle vůbec nestojí, já jsem o něm teď něco psal, nebo čet, nebo nevím, a on víceméně po troji si řekl, že ten film je úspěšnej, ale že je hrozně sé tyhle věci točit a už to prostě dělat nechce, tak když si točí filmy pro radost. [00:48:13] *unknown*: A zároveň na rozdílce a odkud už se nemá žádnou francízu, na kterou by se mohl nějak navázat, když nepočítáme Dennyho partiáky třeba. [00:48:21] *SPEAKER_00*: Přesně, chytře to říká, jako kniha mluví. [00:48:23] *SPEAKER_00*: A podle mě, kdyby chtěl a kejvnul na to, že bude zápor jako v Marmelovce, tak je úplně v pohodě, ale jeho to prostě nezajímá. [00:48:30] *SPEAKER_00*: A je mu je to šumák, on se sem tam vydělá, on má velmi úspěšnou produční společnost. [00:48:35] *SPEAKER_02*: Má z toho Oscary, že jo, když on dělal 12 let v řetizech a podobný věc. [00:48:38] *SPEAKER_02*: Přesně, plembí [00:48:40] *unknown*: Což je taky chytrý, jakože si ten hedeř řekl, že bude mít záložní plán a vychází mu to úplně skvěle. [00:48:45] *SPEAKER_02*: Většinou jsem mimochodem právě pit s DiCapriem v záku, kdy si jako producenti rvou o nějaký licence právě, ať už třeba ze Sundance nebo z různých takových festiáků, případně o nějaký knižní předlohy, takže jako o něj bych se vůbec nebál. [00:49:00] *unknown*: Je přesně tam, kde chce bejt. [00:49:01] *SPEAKER_02*: Tak, John Slough, zdar borcí. [00:49:04] *SPEAKER_02*: Chtěl bych znát film, který je univerzálně přijímán jako sračka, ale vy se na ně vždycky rádi podíváte. [00:49:09] *SPEAKER_02*: Za mě jde například o Ligu výjimečných. [00:49:11] *SPEAKER_02*: S tím naprosto souhlasím, já ten film mám prostě rád a taky jednou za rok, za dva si ho dám. [00:49:16] *unknown*: To jsi napsal ty. [00:49:17] *SPEAKER_00*: To jsem napsal já, ale ten člověk má pravdu a má dobrý vkus. [00:49:21] *SPEAKER_02*: Já nemám nic, protože Guilty Pleasure nepovažuju za to, že to jsou velmi špatný filmy. [00:49:29] *SPEAKER_00*: On asi nemyslí úplnějši. [00:49:31] *SPEAKER_00*: Liga výjimečných je považována za nedobrý film, ale ne fantastická štyřka s Milesem Tellerem. [00:49:37] *SPEAKER_02*: V svý době možná byla na té úrovni. [00:49:41] *unknown*: Máte něco takového? [00:49:42] *SPEAKER_01*: Ale myslím, že to je využitě sračka právě. [00:49:45] *SPEAKER_01*: Třeba teďkové víkendu jsem viděl s ohlými, uvidíme dvě, ale pořád se mi to líbí. [00:49:48] *SPEAKER_01*: Dvě? [00:49:50] *SPEAKER_01*: Já viděl i jedničku. [00:49:52] *SPEAKER_01*: To je to Guantánamo. [00:49:52] *SPEAKER_01*: To je to Guantánamo a právě to s tím letadlem. [00:49:56] *SPEAKER_01*: No ano, to je boží. [00:49:56] *SPEAKER_01*: To je strašně super. [00:49:59] *SPEAKER_00*: A ještě jak tam jedou tím černovským. [00:50:02] *SPEAKER_00*: Jo, jo, tím getem. [00:50:02] *SPEAKER_00*: Tím hubem. [00:50:03] *unknown*: Tak je pravda, že... Ty máš svýho kokosovýho píta. [00:50:09] *SPEAKER_03*: Ne, je pravda, že když jsem v televize zaznamenal Batman a Robin nebo Batman navždy, tak jsem měl problém to přepnout. [00:50:16] *SPEAKER_02*: A ty máš vždycky problém přepnout cokoliv, co víš na AXN. [00:50:19] *unknown*: No, ale teďka taky nemám televizi. [00:50:21] *SPEAKER_03*: Ale to prostě ti to tam najede a teďka víš, že za chvíli bude třeba ta scéna hokeje, nebo vračícího Arnolda, nebo pak tam přijde sexy Uma v tom ovoblečku. [00:50:33] *SPEAKER_03*: Sexy Uma, to je u tebe vyhráváno. [00:50:35] *SPEAKER_02*: To máš jako strašně těžký to připravit. [00:50:38] *SPEAKER_02*: No, to já nic nemám. [00:50:39] *SPEAKER_02*: Mám asi lepší vkus než vy, nebo krátkou paměť. [00:50:43] *unknown*: Takže ty nemáš nic. [00:50:46] *SPEAKER_03*: Tak já přečtu Petr Hrošík Svoboda. [00:50:48] *SPEAKER_03*: Zdar borcí, dneska budu mít off-topic dotaz. [00:50:50] *SPEAKER_03*: Určitě nejsem sám, koby zajímá, kam jezdíte na dovolení. [00:50:54] *SPEAKER_03*: Ať už v letě nebo v zimě. [00:50:55] *SPEAKER_03*: Podle mě jsi sám. [00:50:58] *SPEAKER_03*: Koho to kurva se jí zvá? [00:50:59] *SPEAKER_03*: My jsme to minulě nějak řešili. [00:51:01] *SPEAKER_03*: Vlád nejezdí nikam, nenávidí lidi a vedrou. [00:51:04] *SPEAKER_00*: Ne, já nejezdím v letě ani v zimě, ale na to spojím někam na konci října, ale vůbec nevím kam. [00:51:08] *SPEAKER_00*: Já pojedu na jachtu s kámošema na Sardiny a když si pustíte, nevím co. [00:51:15] *SPEAKER_03*: Když se podíváte na Instagram Dana Belzeriana, tak zhruba tušíte, jak to tam bude vypadat. [00:51:22] *SPEAKER_03*: Pojď. [00:51:22] *SPEAKER_03*: Raduš je trošku zazvenitelný. [00:51:24] *SPEAKER_03*: No, já bych mohl... Když to zná v sobě třema, aby se s tom přibližil. [00:51:29] *unknown*: Já bych mohl mít pěti minutový travel okénku, ale pak by mě tam ty lidi potravovali, že jo. [00:51:33] *SPEAKER_02*: A nebo by tam jezdili a bylo by tam plno, takže... Jako rád jezdím, rád jezdím do Alp nebo na ostrovy, typicky jsi jmenoval Sardýny, Sardýny je krásná. [00:51:43] *SPEAKER_02*: A obecně mám rád tyhle ostrovy, Sardýny, Jakorzika, Malorka, kde můžete bejt prostě za deset minut, půl hodiny zhor u moře a tak podobně, že je tam zkrátka jako všude co dělat a je to tam pestrý ten přírodní genotyp. [00:51:59] *SPEAKER_02*: No vidíte, a teď se odhlá... Kdybychom teď měli MZ Live Live, tak by podle mě přestalo koukat půlka lidí, co na to koukala. [00:52:08] *SPEAKER_00*: A ty jsi z pretočka velmi užíval chalupu, kde jsi jako nedělal vůbec nic. [00:52:11] *SPEAKER_00*: A Karol z toho byl hrozně nervózní. [00:52:13] *SPEAKER_00*: On říkal, proč třeba ani nekouká na filmy, on jenom leží. [00:52:16] *SPEAKER_01*: On to právě špatně pochopil. [00:52:18] *SPEAKER_01*: Já jsem říkal, že čtu a koukám na filmy. [00:52:20] *SPEAKER_01*: A on si to přebral, že ležím. [00:52:22] *SPEAKER_01*: Takže to je jenom Karlova chyba tohoto. [00:52:26] *SPEAKER_01*: Já rád právě trávím čas na chatě, kde nejsou lidi a je tam jenom [00:52:29] *SPEAKER_01*: PlayStation a Netflix, takže já jsem spokojený. [00:52:32] *SPEAKER_02*: Krásný. [00:52:32] *SPEAKER_02*: Filip Brouk, to je na nás. [00:52:35] *SPEAKER_02*: Dobrý a krásný den, pánové. [00:52:36] *SPEAKER_02*: Už viděl byste hlad Vyšehrad a jen v poslední závod, když už je na VOD. [00:52:40] *SPEAKER_02*: Mějte se krásně. [00:52:41] *SPEAKER_00*: Já jsem byl na Vyšehradu v Kyně tak dva měsíce zpátky a podle mě jsem o tom s Filipem už tak třikrát mluvil. [00:52:47] *SPEAKER_00*: Mám pocit, že mi dokonce volal, když zjistil, že jsem to ohodnotil na České fode za tři hvězdičky. [00:52:52] *SPEAKER_00*: Jo, ale líbilo se mi to, byl jsem spokojený. [00:52:53] *SPEAKER_00*: Bylo to takový... [00:52:55] *unknown*: Ty řidkumový kořeny tam byly furt hodně vidět, ale většinou času to byl fakt vtipný štáfek, tam byl fakt za krále a líbilo se mi to, bavilo mě to. [00:53:03] *SPEAKER_00*: Je to poslední závod Aniho v noc? [00:53:05] *SPEAKER_02*: Poslední závod jsem ještě neviděl, za prvý je na výhoví tady v Česku, kde já jsem teď jako po omezený čas, ale hlavně je léto, já se tady nebudu pustit v létě, je tam spousta sněhu, to by nedávalo smyslu. [00:53:14] *SPEAKER_03*: A podle mě se na to musíš podívat, jinak nám budete tu otázku dávat ještě třeba jako do ledna. [00:53:21] *SPEAKER_02*: Ne, budeme muset počkat do zimy, protože já si to pustím tady v Praze v zimě, protože tady žádnej sníh nebude a protože to je něco, čím já se trápím. [00:53:29] *SPEAKER_02*: Nic osobního, Filip, ten film bude určitě skvělej. [00:53:31] *SPEAKER_02*: A já si rád pouštím špatný český film, když jsem tady v Praze. [00:53:34] *SPEAKER_02*: Česko, protože jinak nemám jak. [00:53:36] *SPEAKER_02*: Abych kvůli tomu startoval VPN, co se mě vyplatí. [00:53:40] *SPEAKER_02*: Tři tygry ne. [00:53:41] *SPEAKER_02*: Tři tygři jsou momentálně nejsledovanější filmy na Netflixu. [00:53:43] *SPEAKER_02*: To mě nepřekvapuje. [00:53:45] *SPEAKER_03*: Čepa Zachar se ptá, seriál Hezná brána oslavila nádávno 25 let od premiéry. [00:53:50] *SPEAKER_03*: Jak na něj vzpomínáte? [00:53:51] *SPEAKER_03*: Jako na parazita. [00:53:58] *SPEAKER_03*: Jako na parazita filmu. [00:53:59] *SPEAKER_03*: Film dostal VJM-ko, zasloužený podle mě. [00:54:01] *SPEAKER_03*: Film je fajn. [00:54:02] *SPEAKER_03*: Seriál je vždycky taková, to je vždycky jsem přišel domů, zhodil jsem makovku, zapnul si televizi a vidím to. [00:54:09] *SPEAKER_03*: Dal si oběd. [00:54:10] *SPEAKER_03*: Toho, piču se, vole. [00:54:14] *SPEAKER_03*: Mega jevra. [00:54:15] *SPEAKER_03*: Mega jevra, vole, jak tam rozdává nějaký úkoly v nějakých, vole, kanadských studiích a vole. [00:54:20] *SPEAKER_03*: V hnusným lese. [00:54:22] *SPEAKER_03*: A říká, teď jsme přistáli na planetě Endor, vole. [00:54:27] *SPEAKER_03*: A já jsem si říkal, not again, vole. [00:54:29] *SPEAKER_03*: Pak jsem zjistil, že to má nějakou fanoušovskou komunitu a pak jsem si říkal, že se zabiju. [00:54:33] *SPEAKER_02*: Fanoušovská komunita nás jeden čas pěkně lovila, když jsem si dovolil o tom seriálu někde napsat něco. [00:54:38] *SPEAKER_02*: Že za mě sračka. [00:54:40] *SPEAKER_03*: Ty to máš rád, ne? [00:54:41] *unknown*: No jako nemám to nějak rád, ale měl jsem k tomu neutrální vztah, většinou jsem zahodil aktovku a chtěl jsem se teda na tu jednu epizodu podívat. [00:54:49] *SPEAKER_02*: Ale pak jsem o tom psal nějaký článek a dovolil jsem si tam být trošku, řekněme, konstruktivně kritický a hned mě ty lidi v těch komentářích začaly teda bombardovat. [00:54:59] *SPEAKER_02*: To si pamatuju jako z mýho psaveckého života, jako takovou traumatickou záležitost. [00:55:04] *SPEAKER_02*: To bylo tohle a rychle, až by se lepší žije. [00:55:06] *unknown*: No a tam jsem na ně kaštěl, protože jsem chtěl, že mám pravdu. [00:55:08] *SPEAKER_00*: Já bych zase zbohatně nebo chcípně, tam mě naše fanoušky 350 centa chtěli zabít. [00:55:12] *SPEAKER_03*: Ty říká dvakrát vyprodali autu? [00:55:15] *SPEAKER_00*: Já už nevím. [00:55:16] *SPEAKER_00*: Můj vztah v jezdý bráně je komplikovaný, protože jsem snad v životě neviděl celý díl podobně jako u Colomba a u Hercula Poirot. [00:55:26] *SPEAKER_00*: Ale vím, že jednou někdo říkal větu, Jaffo, podej mi ten zakňaktár. [00:55:30] *SPEAKER_00*: A v ten okažek jsem si říkal, že tohle prostě nemůžu vidět. [00:55:33] *SPEAKER_00*: Že na to něco, kdo říkají takovýhle věci, nemůžu koukat seriózně. [00:55:38] *SPEAKER_00*: Plus samozřejmě už ty fousatý vtipy, že každá cizí planetá vypadá jako kanadský les, ve kterém je malý město. [00:55:45] *SPEAKER_00*: Jako ne, tohle je trošku mimo mě. [00:55:47] *SPEAKER_02*: Dobrý, tak Fikifulda, čest pánové, jaká je vaše nejoblíbenější filmová hláška Arnolda? [00:55:52] *SPEAKER_02*: Tato řek je to do čopa. [00:55:54] *SPEAKER_02*: Já mám rád, pojďte se mnou, jestli chcete říct. [00:55:56] *SPEAKER_03*: Já mám rád, když udělá. [00:56:03] *SPEAKER_01*: Já mám rád rozvod, toto jako. [00:56:08] *SPEAKER_02*: Já bych řekl jako tu úvodní hlášku z toho Barbara Conana, kdy se ho zeptá ten týpek jako a nepamatuji si to přesně a někdy by mě na tom ogryloval. [00:56:17] *unknown*: Ty vole, tady tuhle otázku jsem nečet. [00:56:19] *SPEAKER_03*: To je Roman, Roman má vždycky dobrý dotazy. [00:56:21] *SPEAKER_03*: Stejně jsem v půlce věděl, co tam zazní. [00:56:24] *SPEAKER_03*: Roman Freuje, zdar chlapi, jaký máte vztah k tvorbě Pěra Melvila? [00:56:30] *SPEAKER_03*: Především by mě zajímal váš názor, a teď jsem věděl, že tam bude na samuraje a věděl jsem, že bude následovat, který mi přijde trochu přece něvolný. [00:56:39] *unknown*: Snímky jako Killer, Ghost Dog, Američan, které z něj přiznaně vycházejí, všechny mi připadají lepší a zajímavější, jak to máte vy, díky. [00:56:49] *SPEAKER_03*: Tak ty vole, ty se podíváš na variace na samuraje, který jsou o 40 let později, to znamená, že jsou mnohem akčnější, zábavnější, svížnější, tak se nediv, že se ti to vole nelíbí, ne? [00:57:05] *SPEAKER_00*: Já možná tomu romanovi rozumím, v tom, že já jsem viděl samuroje a viděl jsem osudový kruh. [00:57:11] *SPEAKER_00*: Já ty filmy fakt nesnáším, protože tam je všechno, co by se mi mělo líbit. [00:57:15] *SPEAKER_00*: Ale hrozně u toho trpím. [00:57:17] *SPEAKER_00*: Zároveň jsem připravený se velmi brzo dát Armádu stínů a dát Melvillevi šanci jako režiserovi, protože si myslím, že problém není v něm, ale v tom, že tam hraje Alain Delon a podle mě nikdo není v rolích drsněků tak trapný jako Alain Delon. [00:57:32] *SPEAKER_00*: Samurai super, ve své době to byl přelomový film, vidíš tam tu hodnotu furt, je prostě takový vtahující, meditativní, působivý, je to hezký, ale je to jak když si pustíš špinavý ulice a potom si pustíš kasino, tak to je prostě... [00:57:49] *SPEAKER_03*: Já sám říkám, jako já tu historickou hodnotu asi ocenuju, ale koukat na to je pro mě osobně opravdu velmi náročné. [00:57:56] *SPEAKER_00*: Slyšel jsi někdy jeho jméno v životě? [00:57:58] *SPEAKER_00*: Slyšel, slyšel. [00:57:59] *SPEAKER_03*: A viděl jsi někdy výborně něco? [00:58:01] *SPEAKER_01*: Ne, to ne. [00:58:02] *SPEAKER_01*: Ale samozřejmě se docela už dlouho chystám, ale bohužel jsem ještě ne. [00:58:05] *SPEAKER_01*: Tak jsem ti ho snad prodal teďka. [00:58:08] *SPEAKER_00*: To radši nedělám. [00:58:09] *SPEAKER_01*: Kdy jsi to viděl? [00:58:10] *SPEAKER_03*: A co? [00:58:12] *SPEAKER_00*: Dobrý. [00:58:14] *SPEAKER_03*: Dobrý, ale jako tak, já si řeknu, že po druhé bychom se to nepustili. [00:58:17] *SPEAKER_03*: Jedně v kině. [00:58:19] *SPEAKER_03*: No, to jo. [00:58:20] *SPEAKER_03*: Kdybychom chtěli, abychom přišli do kina ERO, dva lidi, tak... Tak víme, co to je. [00:58:27] *SPEAKER_03*: Bádovi odpoví někdy i na můj soukromý dotaz, David, jo? [00:58:30] *SPEAKER_03*: Jedkincův jednozáběrový akčníák OneShot, ha ha ha. [00:58:34] *SPEAKER_02*: Ano. [00:58:37] *SPEAKER_02*: To není součást toho dotazu. [00:58:40] *SPEAKER_02*: To, že řeknou ano, znamená, že jsem ano odpověděl na ten dotaz. [00:58:43] *SPEAKER_02*: No ale taky to znamená, že to ano, že odpovíš třeba. [00:58:45] *SPEAKER_02*: Takže on neví, jestli jsem viděl. [00:58:47] *SPEAKER_02*: No lidi, to já chci. [00:58:49] *SPEAKER_02*: Takže další dotaz je jasný. [00:58:51] *SPEAKER_01*: No a ne, příště nazad. [00:58:53] *SPEAKER_03*: Děkujeme za zajímavé dotazy, hrozně rádi jsme na ně odpověděli, podporujte nás na Patreonu, my to všechno postupně vysájem a pak nás tady uvidíte boházaným řetězama a pozlacenýma hajzl papíram. [00:59:07] *SPEAKER_02*: Musíš si to tady trošku zařídit. [00:59:09] *SPEAKER_02*: Budeme si tady tvářit jako největší moci pánové, takže... [00:59:12] *SPEAKER_03*: Hezky sypejte, sypejte a my toho moc užijeme a celkově děkujeme za přízeň. [00:59:18] *SPEAKER_03*: Jestli se vám tohle relace líbila, tak ji nezapomeňte ohnutit na čase FOD, dejte like, odběr a jenom pak přijde... Zvoneček. [00:59:25] *SPEAKER_03*: Přesně, zvoneček. [00:59:27] *SPEAKER_03*: Ne, dějte si co chcete, ale hlavně nám příště zase si klikněte na ten play a zachovejte nám přízeň. [00:59:36] *unknown*: No. [00:59:38] *SPEAKER_03*: Doufám, že příště budeme tak rychlí, my jsme dneska hrozně naspeadovaní, jsme dali přesně hodinu. [00:59:43] *SPEAKER_03*: Ale aspoň to máte v té koncentrované podobě. [00:59:46] *SPEAKER_02*: A já se vrátím, to je taky dobré. [00:59:48] *SPEAKER_03*: On se vrátí a pak to natočíme zase přes zoom. [00:59:55] *SPEAKER_03*: To je pomalejší, že jo? [00:59:56] *SPEAKER_03*: Protože si musíš dávat, neskáčí si do řeči, tak organicky se to nepropojuje. [01:00:01] *SPEAKER_03*: Můžeš točit stránkách. [01:00:04] *SPEAKER_03*: Ale na rozdíl třeba zjistím, je to celou šum, já jsem to sice poslouchal. [01:00:09] *SPEAKER_02*: Já jsem tady dneska jako host, takže veškerá zapovinnost za technické kiksy nejde za mnou. [01:00:15] *SPEAKER_03*: Nejhorším to vydáme jako undergroundový butlek. [01:00:19] *SPEAKER_03*: Tak se mějte, zdar! [01:00:21] *SPEAKER_03*: Zdar! [01:00:22] *unknown*: Čau!