Transcript mzlive - epizoda 3 [00:00:00] *unknown*: Podívejte si na člověka, který jde na pořádek před slyšením a slyšením. [00:00:08] *SPEAKER_04*: Přišel je do demilitarizované zóny. [00:00:09] *SPEAKER_04*: Dobrý den, Většina! [00:00:28] *unknown*: Vítejte u dalšího dílu MZ Live, v pořadí už třetího. [00:00:33] *SPEAKER_03*: Vysíláme na frekvencích s věřeným nám Playzone TV. [00:00:37] *SPEAKER_03*: Dneska toho máme hodně, takže se představíme a rovnou na vás vybalíme ten obsah. [00:00:41] *SPEAKER_03*: Tady INF. [00:00:42] *SPEAKER_01*: Tady Mr. Lat, čau. [00:00:43] *SPEAKER_01*: Tady Cível, čau. [00:00:44] *SPEAKER_03*: Tak a samozřejmě dneska nad ránem se rozdávaly oskaři. [00:00:48] *SPEAKER_03*: To znamená, pokud by někoho z nás popadl mikrospánek, tak asi budete vědět proč. [00:00:52] *SPEAKER_03*: Celou noc jsme vlastně profandili a určitě to stálo za to. [00:00:56] *SPEAKER_03*: Nejen o tom si budeme povídat, rozebereme i Královu řeč, vlastně největšího favorita a taky největšího sběratele sošek. [00:01:04] *SPEAKER_03*: A dojde i na preview. [00:01:06] *SPEAKER_03*: Zdrajový kód a naši oblíbenou top 5. [00:01:11] *SPEAKER_03*: Tak se asi vrhneme hned na to první. [00:01:13] *SPEAKER_02*: Vrhneme se hned na to první. [00:01:15] *SPEAKER_02*: Usnul někdo z vás při Oskarech? [00:01:17] *SPEAKER_01*: Já jsem mohl usnout těžko, já jsem celou dobu psal, ale myslím, že bych neusnul ani tak, protože ten večer byl docela příjemnej. [00:01:24] *unknown*: Moderátoři podle mě trošku zaostali za očekáváním, alespoň u mě. [00:01:29] *SPEAKER_03*: Většinou času jsem přemýšlel nad tím, jestli James Franco je zhulenej nebo ne. [00:01:33] *SPEAKER_03*: Podle mě jo. [00:01:34] *SPEAKER_03*: Ale nemusím si na to nikde vsadit. [00:01:36] *SPEAKER_03*: Vsadil jsem si na jiné věci, docela jsem na tom vydělal, ale to neznamená, že by mi ty výsledky vždycky byly po chuti. [00:01:42] *SPEAKER_03*: To neznamená, že by i v Machroval to jenom říká, že ty Oscary dopadly tak nějak, jak se očekávalo a že jsme se nedočkali žádného velkého překvapení. [00:01:49] *SPEAKER_02*: Nedočkali jsme se velkého překvapení ani co se týče té show. [00:01:53] *SPEAKER_02*: Vhodně se říkalo, že se omladí James Franco a Anne Hathaway. [00:01:58] *SPEAKER_02*: Tam měli vníst nějaký svěží vítr, ale ten scénář a celkově ta skladba večera byla poměrně klasická. [00:02:04] *SPEAKER_02*: Byla tam vyvážená poměrně takového nostalgického vzpomínání. [00:02:09] *SPEAKER_02*: starý dobrý velký hollywoodský časy, který mimochodem tyhle pasáže byly podle mě výborný. [00:02:16] *SPEAKER_02*: Ta scéna, jak byla udělaná a ta animace do toho, tak třeba vzpomínky na Jich proti severu a některý animáky mi přišly docela až dojemný. [00:02:26] *SPEAKER_02*: Musím teda říct, že některý starý hollywoodský časy tam přišly oholi. [00:02:29] *SPEAKER_03*: Mám pocit, že ten průměr největších předávajících letos, jako díky Kirku Douglasovi a možná i Eli Wallachovi, [00:02:37] *SPEAKER_03*: ne jako hodně zrostl, ale musím říct, že oba zvládli to svoje vystoupení naprosto se ctí a bylo hezký vidět ty legendy, jak prostě ještě furt. [00:02:48] *SPEAKER_02*: Každopádně samotná ta show byla poměrně statická, nebylo tam nic, co by zvedal ze židlí nějak, myslím si, že [00:02:55] *SPEAKER_02*: Vyloženě ty scénky ani netrhali bránici. [00:02:59] *SPEAKER_02*: Přiznám se, že poslední roky už trošku nostalgicky vzpomínám na časy, kdy to moderoval Billy Crystal, protože to bylo takový uvolněnější, živější, aniž by to bylo vulgární. [00:03:08] *SPEAKER_02*: Třeba ty jeho úvodní sekvence střihových, kdy byl vmontovaný do ukázek z různých filmů, o kterých [00:03:16] *SPEAKER_02*: o něco podobného se pokoušeli moderátoři i letos, tak myslím si, že za jeho dob to fungovalo mnohem líp, bylo to akčnější, bylo to vtipnější. [00:03:24] *SPEAKER_02*: A i když samozřejmě ten úvod byl takovej milej, decentní, příjemnej, sympatický, tak když tam ten Billy Crystal v půlce přišel, tak najednou mi přišlo, že na tom pódiu působí mnohem víc svěžím dojmem. [00:03:40] *SPEAKER_02*: On je to samozřejmě daný tím, že James Franco polovinu času twitteroval. [00:03:44] *SPEAKER_02*: Někde v znáku vysílání CRN Hathaway byla jenom taková ta rostomilá dekorace, která něco promlouvá. [00:03:50] *SPEAKER_02*: A ta uvaděčka. [00:03:52] *SPEAKER_02*: Ale v podstatě nic nezapomenutelného se jako nekonalo. [00:03:57] *SPEAKER_01*: Byly tam nějaké pokusy, ale já si myslím, že trošku šly vedle. [00:04:01] *SPEAKER_01*: Byl tam pokus udělat si malinko lekraci z muzikálu, který se moc nevyvedl, když někdo sestříhal Harryho potrast, mývání a ještě asi tři filmy do muzikálu. [00:04:10] *SPEAKER_01*: bylo to trošku nedostatečně vtipné a to, že přišel James Franco v šatech, to bylo úplně nevtipné. [00:04:18] *SPEAKER_01*: Já tohle fakt nemám rád a myslím si, že na Oscary by tohle nepatřilo. [00:04:23] *SPEAKER_01*: Vzpomínka na Norbita. [00:04:24] *SPEAKER_02*: Na to, že měl z dvěho času Oscarovou nominaci. [00:04:26] *SPEAKER_03*: Každopádně ta muziková vložka opravdu připomínala spíš, bych řekl, videoklip Justina Weavera. [00:04:31] *SPEAKER_03*: I vzhledem k počtu filtrů, který tam byly. [00:04:33] *SPEAKER_03*: Ale to moderování, myslím si, že jsme se tam toho dotkli, když jsme naznačili, že tam byla scéna s Billym Crystalem. [00:04:40] *SPEAKER_03*: který tam měl opravdu spíš takový kameo, ale v tu chvíli jste se rázem propadli zpátky o deset let a uvědomili jste si, že ta úroveň toho moderování byla trošku jinde. [00:04:49] *SPEAKER_03*: Já musím říct, že mě i dost štvalo a hrozně se tam přitom odkopali, když se furt naváželi do Hugh Jackmana. [00:04:56] *unknown*: Tím pádem je vlastně dokázali, že ten Jackman před těma dvouma rokama to opravdu dokázal odmoderovat nad jejich úrovní. [00:05:04] *SPEAKER_02*: Tenhle letošní ročník si myslím, že byl furt zábavnější než takový ty nejzoufalejší jako Ellen DeGeneres a Jon Stewart, tomu se to taky podle mě moc nepovedlo. [00:05:13] *SPEAKER_02*: Ale Jackman to trošku aspoň nakopl hlavně tím úvodním číslem. [00:05:18] *SPEAKER_02*: Tady se na to odvolávali, snažili se to napodobit, podle mě trošku uměle a zbytečně, ale úplně se to nepovedlo. [00:05:25] *SPEAKER_02*: Myslím si, že výsledek byl takový průměrnej, ani že by, nezlovo si třeba s Rogerem Ebertem, o který jsem někde zaznamenal, že psal, že je to nejhorší show v všech dobách, že jsme zažili horší věci. [00:05:39] *SPEAKER_02*: Ty naštvaný hlasy se hodně objevovaly, já myslím, že Oscarům trošku podemlelo nohy i [00:05:44] *SPEAKER_03*: moderování rikého žerve na globech, které přece jenom zase bylo nad úroveň globu, bylo úplně jinde, bylo agresivnější, pro někoho si myslím, že i zábavnější a rázem tady vznikla obrovská propast, obrovský kontrast. [00:05:58] *SPEAKER_03*: Ty mladí to tam měli opravdu oživit, že jo, James Franco a Anne Hathaway, ale tak nějak jako nevěděli, nevěděli kudy se vydat, takže to bylo takový nesmělý přešlapování, což si myslím i vzhledem k jejich věku ještě vyznělo o to hůř, protože byli opravdu hrozně konzervativní. [00:06:12] *unknown*: Já mám pocit, že oni věděli, kam se vydat, ale že jim to nebylo povoleno. [00:06:15] *SPEAKER_01*: Připadá mi ten scénář, furt píše ten samý člověk, který stárne a už stárne dlouho, takže není to o těch moderátorech, jde i o tu vůli, která podle mě chyběla v tom, aby se z té Oscarový show stalo něco modernějšího a živějšího. [00:06:29] *SPEAKER_01*: Nejde jenom o to vyměnit moderátory, to nestačí. [00:06:31] *SPEAKER_02*: Každopádně podobně to v podstatě platí i o cenách, protože tam zvítězil poměrně takový milé staromělsky konzervativní sníme Králova řeč, který porazil podle očekávání největší konkurenci do Social Network, počátek a opravdu v okuráž. [00:06:55] *SPEAKER_02*: Inf překvapenej není, ten si na to sadil. [00:06:57] *SPEAKER_02*: Já si přiznám, že jsem trošku doufal, když kategorie z třich, která je taková [00:07:01] *SPEAKER_02*: taková, že vždycky předjímá, kdo vyhraje cenu za nejlepší film, tak když tady vyhrál The Social Network, tak jsem to trošku doufal, že aspoň David Fincher by si sožku mohl odníst, ale nedopadlo to. [00:07:15] *SPEAKER_02*: Byla to taková královská jízda. [00:07:17] *SPEAKER_02*: Jediné štěstí je, že počátek letos byl v těch technických kategoriích hodně silnej, takže se neopakovalo tak jako u Milionáře z Katerče nebo u Smrt čeká všude, že jeden ten film [00:07:30] *SPEAKER_02*: docela nečekaně dominovaly úplně. [00:07:33] *SPEAKER_01*: To překvapení nebo v úvozovkách překvapení film režie je jedna z těch mála věcí, který možná nikdo nečekal. [00:07:40] *SPEAKER_01*: Jak už bylo řečeno, doufali jsme, že David Fincher si něco odnesel, nepovedlo se, ale jinak herecký kategorie dopadly přesně tak, jak se očekávalo. [00:07:50] *SPEAKER_01*: Natalie Portman za Černou hlabu, ta to měla jistý, Colin Firth za Kralovu řeč taky. [00:07:55] *SPEAKER_01*: A Melissa Leo s Christianem Baylem za Fightera si taky odnesli ceny, takže myslím si, že kdo vsadil na toto, tak nemohl prohrát. [00:08:03] *SPEAKER_01*: Já myslím, že se těžko hledá vůbec někdo, kdo by chtěl vsadit na něco jiného. [00:08:07] *SPEAKER_03*: No ale letos to opravdu byl ten souboj těch dvou generací, těch dvou světů. [00:08:12] *SPEAKER_03*: Ten social network proti tý královy řeči opravdu zdoběl nebe a dudy v uvozovkách, teď myslím jako čistě žánrově a tím poetím. [00:08:20] *SPEAKER_03*: A já mám skoro pocit, že ta králová řeč přišla té akademii vhod, že vlastně byl ten pozitivní šum kolem toho social networku už v podstatě od premiéry. [00:08:29] *SPEAKER_03*: Tenkrát to opravdu sejmuli jak nějaká tsunami. [00:08:33] *SPEAKER_03*: A já mám pocit, že akademici už se začali bát, že jim to teda fakt budou muset dát, těm mladejm nerdům, co jako vyrobili ten Facebook. [00:08:39] *SPEAKER_03*: No a nakonec jako z pása přišel King's Speech, králová řeč, film, ušitej na míru Oscara. [00:08:45] *SPEAKER_03*: Podobně jako před pár lety Královna a mám pocit, že to teda jako nakonec střelili jako malou domu. [00:08:52] *SPEAKER_03*: Já musím říct, že jsem si jako sice zbabile vsadil, takže jsem jako na tom hezky viděla, ale ve skutečnosti jsem to opravdu přál tomu Fincherovi a přál jsem asi víc těch centrovů Social Network. [00:09:03] *SPEAKER_03*: Bohželel bych ty vsazený prachy, ale měl bych jako by větší radost z toho, že to dostal Fincher, který podle mě... [00:09:10] *SPEAKER_03*: Natočil film výjimečný, film, který posunul ten žánr, který konečně ty geeky někam dostal. [00:09:18] *SPEAKER_03*: Vedle toho Králova řeč je sice velmi povedená. [00:09:22] *SPEAKER_03*: částečně i progresivní, ale pořád hodně televizní britská adaptace. [00:09:26] *SPEAKER_02*: The Social Network má samozřejmě tu výhodu, teda nevýhodu, že ten bas kolem mě startoval už nikdy v září. [00:09:33] *SPEAKER_02*: On je hrozně těžký to udržet. [00:09:36] *SPEAKER_02*: Od září se začaly objevovat recenze, jako je to film roku, který samozřejmě ještě psali kritici, který se trošku odlišujou od těch různých aktivních tvůrců, řemeselníků a tak dále. [00:09:49] *SPEAKER_02*: Takže tam byla hrozná nevýhoda, že už v době premiéry na začátku října byl obrovský vyrval okolo toho. [00:09:59] *SPEAKER_02*: Viděli jsme film roku a samozřejmě ten vyrval za čtvrt roku vyšumí. [00:10:03] *SPEAKER_02*: Kolikrát člověk už v létě slyšel, kde je dneska Avatar, kdo si na něj vzpomene. [00:10:08] *SPEAKER_02*: Protože přeci jenom ten poločas rozpadu v dnešní době, kdy je spousta nových filmů, nových produktů, nových věmů, tak člověk okamžitě zapomene. [00:10:17] *SPEAKER_02*: A Social Network si to držel čtvrt roku, ale o Vánocích ho přebyl právě King's Speech, ale možná i ještě víc Opravdová kuráž, Černá labuť atd. [00:10:28] *SPEAKER_02*: A najednou se začal mluvit o těch nových Oscarovkách, o filmech jako 127 hodin atd. [00:10:35] *SPEAKER_02*: už prostě se to kormidlo obrátilo. [00:10:38] *SPEAKER_02*: Přesně v době Zlatých Globů, který vyhrál do Social Network, tak se to zlomilo a od té doby už vyhrál všechno Králova řeč. [00:10:45] *unknown*: Já si myslím, že je trošku škoda pro Davida Finchera, že jeho další film bude Detektivka muži, kteří nenávidí ženy, což je film, řekl bych, asi bez nějakých velkých Oscarových ambicí. [00:10:55] *SPEAKER_01*: A kdyby místo toho natočil další film ve stylu Social Network, další film, za který by ty ceny chtěl, tak si myslím, že ta Akademie by na to slyšela. [00:11:03] *SPEAKER_01*: Takhle je podle mě veliký riziko, že se zapomenu na to, že ho v uvozovkách letos přehlídli a on to se bude muset dokazovat od začátku, že k těm Oscarům prostě patří. [00:11:14] *SPEAKER_01*: To samozřejmě nemohl toušet, když si vybíral další projekty, ale myslím si, že to je trošku škoda pro něj, jako pro potenciálně Oscarovýho tvůrce. [00:11:21] *SPEAKER_03*: Ale je taky dost možný, že už si Fincher nic dokazovat nemusí. [00:11:24] *SPEAKER_03*: Já myslím, že minimálně před těma mainstreamovýma divákama, před filmovýma kritikama, [00:11:29] *SPEAKER_03*: Ten Oscar je hezká věc. [00:11:31] *SPEAKER_03*: Spielberg to na konci řekl moc hezky, když vlastně rozdíl vítěze a poražený na to, do jakých táborů patří. [00:11:39] *SPEAKER_03*: A sobou těch táborů jmenoval pár příslušníků a byly to bez rozdílu fakt slavný filmy. [00:11:44] *SPEAKER_03*: Existuje spousta tvůrců, který opravdu na tu sožku nedosáhli a přesto se, řekl bych, těšej nezměrný úctějou. [00:11:51] *unknown*: Já mám spíš na mysli to, aby jsme se nedostali do té situace, že budeme čekat 20 let, až Finchor natočí zase nějakej film, který by aspoň trošku mohl smrdět Oscarem a on to nedostal, protože by mohl brzo umřít, jako se to stalo třeba u Martina Scorseseho a Skrytý identity. [00:12:05] *SPEAKER_01*: Ten film není špatný, my ho sice nemáme moc rádi, ale špatný určitě není, ale Scorsese natočil minimálně 10 filmů, který jsou výrazně lepší, takže by to byla škoda, kdyby se to opakovalo. [00:12:13] *SPEAKER_02*: The Social Network taky nebyl zrovna typ filmu, který by měl sbírat ceny a byl tam kvůli tomu nastavený. [00:12:21] *SPEAKER_02*: Jak říkal AIMF tady, že některý filmy to dostali, některý ne. [00:12:25] *SPEAKER_02*: Počátek se teďka docela tak klasicky zařadil po blok Matrixu, který svýho času vyhrál čtyři Oscary v technických kategoriích a [00:12:34] *SPEAKER_02*: K těm hlavním cenám ani v podstatě nepřičichl. [00:12:39] *SPEAKER_02*: To stejné je případ toho letošního počástku, který po právu získal Oscara za kameru, za obě zvukové kategorie a za vizuální efekty. [00:12:53] *SPEAKER_02*: Takže to je, myslím, dobrá společnost a samozřejmě je to furt jenom jedna cena, která z toho nedělá nějakou definitivní historickou záležitost. [00:13:02] *SPEAKER_03*: No a co se týče Finchera, já myslím, že se v budoucnu ukáže zase, že Akademie ráda rozdává za zásluhy, to znamená, že to dost možná dostane za film, za který bysme mu to jako úplně nedali. [00:13:14] *SPEAKER_03*: Jestli mě neposlouchal, já jsem to říkal před minutou. [00:13:17] *SPEAKER_01*: No vidíš to. [00:13:18] *SPEAKER_03*: Ale jako historii to ukázala několikrát, třeba u takového Rusla Crowe. [00:13:23] *SPEAKER_02*: Tak to bylo Cosco Room, na rok si od nich dáme pokoj a jdeme na další novinky. [00:13:28] *SPEAKER_02*: První novinkou, kterou jsme chtěli probrat, dneska máme jenom dvě, jako i těm oscarům, je dění okolo Supermana. [00:13:37] *SPEAKER_02*: Warneri si tu cenu akvizici nechtějí nechat jen tak někam pláchnout, nebo ji ukryt do šuplíku, a tak se pokoušejí o restart. [00:13:48] *SPEAKER_01*: Restart by se měl jmenovat Superman Man of Steel, ale je možné, že před premiérou, která má být příští rok, se to ještě nějak změní. [00:13:56] *SPEAKER_01*: Každopádně režíruje Zack Snyder, který má za sebou třístovku, takže vizuálně můžeme očekávat opravdu bombu. [00:14:05] *SPEAKER_01*: Warnery slibují, že ten film bude výrazně akčnější než poslední supermanovský film. [00:14:10] *SPEAKER_01*: Takže uvidíme, jak to dopadne. [00:14:13] *SPEAKER_01*: Poslední Superman právě v kinech nevydělal zdaleka tolik, co se očekávalo právě kvůli tomu, že to byl starosvětský natočený komiks. [00:14:20] *SPEAKER_01*: Já si myslím, že dobře, kolegové si myslí, že úplně dobře ne. [00:14:23] *SPEAKER_01*: Ale tentokrát je o veliký peníze, takže je potřeba nějakým způsobem si zajistit, že ten film vydělá a ta akce tomu určitě pomůže. [00:14:35] *SPEAKER_02*: Já bych sem včera stavoval poutávku na... [00:14:38] *SPEAKER_02*: aby nám měla tak nějak dokreslovat toto krátké povídání, tak jsem si v podstatě připomněl, že synchrové verze podle mě se úplně minula v čase a v poptávce. [00:14:50] *SPEAKER_02*: Je to slušně, jako řemeslně tomu nejde nic vyčítat, ale [00:14:54] *SPEAKER_02*: 250 film za nějaký čtvrt miliardy dolarů, který je neuvěřitelně oldschoolovej místí fakt až jako směšnej. [00:15:02] *SPEAKER_02*: Já to nejsem ten typ, který by říkal, nejsem zvědavej na nějakýho cápka v pláštěnci, jak někde poletuje. [00:15:07] *SPEAKER_02*: Ale vůbec neodpovídá době svýho vzniku. [00:15:11] *SPEAKER_02*: Je to prostě nostalgický, ubulený retro, který se snaží vyvolávat něco, co je ne mrtvý, ale už [00:15:18] *SPEAKER_02*: Prostě nějak pozapomenutý. [00:15:20] *SPEAKER_03*: Mně to hlavně přijde jako mimočas. [00:15:21] *SPEAKER_03*: Mně to ani nepřijde jako nějak extrémně starosvětský. [00:15:24] *SPEAKER_03*: Tam se mixují nějak dvě éry, dva přístupy. [00:15:28] *SPEAKER_03*: Ani v tom nepoznávám toho svýho singera, který natočil ty dvoje X-meny. [00:15:33] *SPEAKER_03*: Který jako opravdu měli nějaký ksicht, měli nějakou imič, na kterou jsem se mohl spolehnout mezi tím prvním a druhým dílem. [00:15:39] *SPEAKER_03*: Viděl jsi tam nějaký vývoj, kdyžto ten Superman tam sem šel prostě do úplně neprobádanýho území. [00:15:44] *SPEAKER_03*: Od začátku do úplného konce jsem se nemohl chytit nějak. [00:15:48] *SPEAKER_03*: Tak jsem ten film někde honil. [00:15:51] *unknown*: Já když jsem to viděl, tak jsem si říkal, proč lidi pranířují Bretta Ratnera za X-Men 3, když podle mě ten výsledek dopadl výrazně líp. [00:16:01] *SPEAKER_02*: Dobře, byly tam povrchní postavy, blbla, ale výsledek byl furt zajímavější než Singerův Superman. [00:16:08] *SPEAKER_02*: Jako Singer má skvělou reputaci, skvělou imič u těch fanoušků, ale v tomhle případě selhal a proto je dobře, že [00:16:19] *SPEAKER_02*: že to nerežíruje a že to byl svěřený za kus Snyderovi, který samozřejmě není bezchybný, ale s Warnerama má nastavenou docela úspěšnou spolupráci a může s toho udělat nějaký dynamický restart. [00:16:32] *SPEAKER_03*: Je to teda kontroverzní výrok od člověka, který má na Movie Zone ikonku právě z tohohle filmu. [00:16:38] *SPEAKER_02*: Já mám jenom toho Supermana. [00:16:39] *SPEAKER_02*: Nicméně ten Ratner, já si myslím, že natočil to, co se od něj čekalo a že to do jistý míry bylo jakoby trumfový SO, protože [00:16:46] *SPEAKER_03*: Studio to propagovalo jako velký blockbuster. [00:16:50] *SPEAKER_03*: Opravdu ve všech směrech, které měl přerůst, alespoň velikostně, měřítkově, ty své předchůdce. [00:16:55] *SPEAKER_03*: Takže potom si myslím, že i některý fanoušci vzali na milost, že to teda půjde trošku jiným směrem a že se tam bude víc střílet a víc vybuchovat. [00:17:03] *SPEAKER_03*: A to myslím trošku čekáme i od toho Snydera. [00:17:05] *unknown*: No a ještě k tomu Supermanovi asi bychom měli zmínit, že máme novýho herce v hlavní roli. [00:17:11] *SPEAKER_01*: Spousta lidí chtěla, aby se vrátil Brandon Road, právě ze Superman se vrací, ale to se samozřejmě nepovedlo a novým Supermanem bude Henry Cavill, který hraje v Tudorovcích a letos by se měl objevit v antický řečbě The Immortals. [00:17:25] *SPEAKER_01*: Plus má ještě pár dalších nějakých akčních filmů rozpracovaných s Brucem Willisem něco a podobně. [00:17:30] *SPEAKER_01*: Uvidíme, jak se předvede, ale začínají se hodat i nový herci a padají samý zajímavý jména. [00:17:35] *SPEAKER_01*: Máme tady Kevina Costnera, kterýho by Zack Snyder rád viděl v nějaký nespecifikovaný roli, ale vypadá to na Jonathana Kenta, což by měl být takový supermanův náhradní pozemský otec. [00:17:48] *SPEAKER_01*: A čerstvě se začíná mluvit o tom, že by se mohl objevit i Viggo Mortensen. [00:17:52] *SPEAKER_03*: Tady bychom možná měli zmínit, s jakou zhruba zápletkou nebo s jakým časovým obdobím, který se třeba v vztahu k těm původním filmům se počítá. [00:18:01] *unknown*: Počítá se s tím, že Viggo Mortensen by si mohl zahrát, pokud přijme nabídku, ještě jistot ani oficiálně nemá na stole, generála Zoda, což je taky nějaký borec z Kryptonu, který je samozřejmě zlej, mohli jste ho vidět v druhým Supermanovi. [00:18:16] *SPEAKER_01*: a má úplně stejné schopnosti jako Superman, akorát je to padouch, takže pokud to Warneri s tou akcí myslejí opravdu vážně, tak si myslím, že není lepší volba, než tam posadit takový lehoborce, který může lítat a trhat mrakodrapy. [00:18:28] *SPEAKER_03*: No, já jsem zrovna věděl, jestli se ty dvojky budou držet teda ještě o fous dál, protože, jak si všichni určitě pamatujete, tak ve dvojce General Zod nebyl sám a měl sebou ještě prostě nějakou generálku, takovou kočku oblečenou v latexu. [00:18:41] *SPEAKER_01*: To byla, mám pocit, nějaká ursa nebo něco podobného a to by [00:18:45] *SPEAKER_01*: že by se mohla o tomto supermanovi objevit, motali se kolem ní, doufám, že Diane Kruger, Alice Eve a Rosamund Pike, někdo potom odmítl, pak se objevily nový jména, ale zdá se prostě, že se bude ten děj točit kolem generála Zoda a jeho putfleků. [00:19:00] *SPEAKER_03*: No a pak tady máme do třetice ještě nějakého takového vysokého, ale méně chápavého bodyguarda, který nemá ty schopnosti úplně zmáknutý, ale zase má tu hrubou sílu. [00:19:10] *SPEAKER_03*: Tam, myslím, nějakej wrestler by sedl úplně skvěle. [00:19:12] *SPEAKER_03*: A hlavně to všechno nahrává těm Snyderovým charakterizacím. [00:19:17] *SPEAKER_03*: On je hezky prostě ofikne do nějakého super outfitu, každý mu dá nějaké super schopnosti a bude to tam lítat. [00:19:23] *SPEAKER_03*: Já nevím, jestli si pamatujete ve dvojce, jak po sobě házejí ty výky těch kanálů a proházejí se tam autobusama. [00:19:28] *SPEAKER_03*: To myslím, že je pro Snydera úplně ideální prostředí. [00:19:31] *SPEAKER_03*: Ale zároveň si myslím, že asi budou chtít trošku ten hlubší kontext. [00:19:35] *SPEAKER_03*: Já jsem rád, že se tam objeví Mortensen, protože si myslím, že zvládne obojí. [00:19:39] *SPEAKER_03*: A hlavně po těch Cronenbergových filmech, ve kterých byl perfektní, tak zase teď jako trošku zapadnul. [00:19:45] *SPEAKER_02*: Já si nemyslím, že by byl problém zrovna na straně hereckého obsazení nebo nějaký vizualizace třeba po akční stránce. [00:19:54] *SPEAKER_02*: Problém bude, jak to celý prostě uchopit, že jo? [00:19:56] *SPEAKER_02*: Jsou tady furt tlaky, udělat to temnější, udělat to realističnější. [00:20:00] *SPEAKER_02*: Na druhou stranu tady máte předlohu, která je stará jako film samotný a jako celý médium a je zároveň trošku naivnější, ale úplně se vzpírá nějakým aktualizacím, protože pořád tady máte týpka, který v podstatě by si všechny Batmany jako smotal do roličky a vytíral si s nima zadek. [00:20:22] *unknown*: Musí do něj vždycky vrazit něco zeleného fosforeskujícího, aby se dostal na úroveň těch běžných protivníků. [00:20:27] *SPEAKER_03*: Z tohohle hlediska je to velká výzva a je samozřejmě otázkou, jestli to Snyder zvládne, respektive jeho scenárista a tak dále, a jak se s tím celkově studio dokáže popasovat. [00:20:38] *SPEAKER_01*: Uvidíme příští rok každopádně supermany na tolik silná postava, že by byla velká škoda o ní na filmovém plátně definitivně přijít. [00:20:45] *SPEAKER_03*: Mně se v tomhle líbí to, že budou navazovat na tu dvojku, protože ta přesně začala po té jednice. [00:20:50] *SPEAKER_03*: To znamená, že veškerý původ postavy, který všichni známe jako násobilku, už byl vyřešenej. [00:20:55] *SPEAKER_03*: A zároveň to nebylo jako Singer a jeho postmoderna, kdy se řešilo, že Superman prostě přilítnul někde z vesmíru, kde obcoval se sluncem pět let a najednou se všechno změnilo a vyjelo jisté jen randí s někým jiným. [00:21:08] *SPEAKER_03*: Tady bychom opravdu mohli přijít k tomu klasickému supermanovi, všichni už ho znají, občas lítá, snese koťátko, zastaví nějaký letadlo, odhodí Eiffelovku do vesmíru, protože není atomovka. [00:21:19] *SPEAKER_03*: No a najednou přiletěj prostě jeho kamarádi z vesmíru, že jo, nepřátelé jeho otce, který ve dvojce díky nějakému intergalaktickému vězení přežili zkázu planety Krypton. [00:21:31] *SPEAKER_03*: No a tak to vypadá, že Superman má tři rovnocenný protivníky a říkám, to je pro toho Snyder úplně ideální, nebude muset vysvětlovat ten původ té postavy, to myslím, že už by asi nikdo z nás nevydejchal. [00:21:43] *SPEAKER_03*: No a pak už jde samozřejmě jenom o to, jak kvalitní bude ta omáčka, která bude dokreslovat tu akci. [00:21:49] *unknown*: Tak máme ještě nějaký další novinky, ale zůstaneme u akčního žánru. [00:21:54] *SPEAKER_01*: Půjdeme na G.I. [00:21:54] *SPEAKER_01*: Joe. [00:21:55] *SPEAKER_01*: Jednička není zas tak stará, šla do kinu vlastně proti Transformerům, tam trošku prohrála, ale já si myslím, že to byl velmi příjemný blockbuster, ve kterém se pořád něco dělo, furt něco vybuchovalo a dalo se na to dobře koukat, když člověk naprosto vypnul mozek, to byla zásadní podmínka. [00:22:11] *SPEAKER_01*: Ten film nevydělal zdaleka tolik jako roboti, ale nějaký peníze utržil, takže na dvojici se začalo před pár měsící pracovat. [00:22:18] *SPEAKER_01*: A teď už máme režiséra a překvapivě to není Stephen Sommers, který dělal jedničku, ale máme někoho úplně novýho a ten někdo je John Chu. [00:22:26] *SPEAKER_01*: Známe Johna Chu? [00:22:27] *unknown*: Já ho bohužel znám, respektive to jméno by bylo povědomý, takže jsem samozřejmě hned zapojil strýčka Google. [00:22:34] *SPEAKER_03*: A bohužel jsem během deseti vteřin přišel na to, odkud ho znám. [00:22:37] *SPEAKER_03*: Je to z jiného filmu s Channing Tatumem. [00:22:40] *SPEAKER_03*: Filmu, který jste pravděpodobně neviděli a radil bych vám, abyste to v dohledné budoucnosti neměnili. [00:22:46] *SPEAKER_03*: To sice Step Up 2 a Step Up 3D. [00:22:49] *SPEAKER_03*: A samozřejmě John Chu teď má v kinech majsterštyk a to je film s Justinem Bieberem. [00:22:55] *SPEAKER_03*: Jak se to jmenuje? [00:22:56] *SPEAKER_03*: Never Say Never. [00:22:57] *SPEAKER_03*: Ale v Let's Dance 2 a Let's Dance 3 snad Jonny Tatum už nehrál. [00:23:01] *SPEAKER_02*: Ve dvojce se objevil údajně jako nějaký český rolička. [00:23:03] *SPEAKER_01*: Má tam takový cameo, no. [00:23:04] *SPEAKER_01*: A ve dvojce asi už ne. [00:23:05] *SPEAKER_01*: Každopádně jsou to taneční filmy, který jsou naprosto idiotský. [00:23:09] *SPEAKER_01*: Je to o dvou partách lidí, který proti sobě tančej a tím bojujou, což je prostě úplná hovadina. [00:23:15] *SPEAKER_01*: Ale já si myslím, že překvapivě John Chu ukázal, že tu akci umí, ten tanec, je tam nutná samozřejmě nějaká choreografie, nějaká znalost dynamiky, musí se umít zacházet s kamerou a já bych se vůbec nebal toho, kdyby dostal šanci natočit takový scény. [00:23:30] *unknown*: Tohle naprosto souhlasím s Vladem. [00:23:33] *SPEAKER_02*: Jsem úplně v klidu, protože je vidět, že Jun-Chu má takovýto akční výdění, má rytmus, má ty taneční scény, těm prostě v podstatě není jako nějak moc co vytýkat, to je jenom prostě v rámci svýho žánru, jsou to jako idiotický filmy. [00:23:46] *SPEAKER_02*: Už jenom když vidíš ty upoutávky, který nám tady běží pod obrazem, tak vidíš, že to má nějaký šmrnc, že to má nějaký opravdu tempo, má to nějaké vizuál, což když si pustíš Wolverine od Gavina Hooda, tak tam se ti chce akorát plakat nebo zvracet nebo něco takovýho. [00:24:07] *unknown*: No já abych tu vlnu nadšení trošku zastavil. [00:24:09] *SPEAKER_03*: Tak viděl někdo z vás aspoň jeden z těch tří? [00:24:12] *SPEAKER_01*: Já jsem psal recenzi na Step Up 3D. [00:24:14] *SPEAKER_01*: Myslím, že už jsem se vyjádřil, že tato žánra mi opravdu nic moc neříká. [00:24:18] *SPEAKER_01*: A samozřejmě jsem v té recenzi napsal, že to je totální kravina jenom pro lidi, kteří se o ten tanec zajímají, ale ty akční scény, respektive taneční scény, jsem vychával a rozhodně se za tím stojím. [00:24:30] *SPEAKER_02*: A mimochodem Never Say Never, ten dokument o proklínaném Justinu Bieberovi, má jednu z nejlepších amerických recenzí vůbec letos. [00:24:38] *unknown*: Přece je furt průměrný, ale už to o něčem vypovídá, toho všichni nenáviděj. [00:24:43] *SPEAKER_02*: A ten John Chu to asi zjemně dokázal natočit stylem, že to má nějakej náboj, energii a tak dále. [00:24:49] *SPEAKER_02*: Já bych se toho nebal, je dobrý, že... Takže trojku G.I. [00:24:53] *SPEAKER_03*: Joe a Bohrana bude točit Kenny Ortega. [00:24:53] *SPEAKER_02*: Já bych to také nezjednodušoval, prostě máš popcornovou sérii, která má takovej cheesy vizuál, máš tam už nastavený ty postavy a teď je o to jenom je, napravdu nějaký stylový, nebo ne stylový, ale [00:25:08] *SPEAKER_02*: slušně nabitý popcornový, pokud možno coolerovoucí 100 minutový akce. [00:25:14] *SPEAKER_02*: Já si myslím, že jako realizátor to ten John Chu může zvládnout. [00:25:17] *SPEAKER_01*: Vedle Johna Chu o tu religii měl zájem i Evgary Gray, který dělal třeba vyjednavače Low Pesh po italsku, nebo nedávno ctihodnýho občana a já musím říct, že radši to uvidím od toho Johna Chu, který [00:25:30] *SPEAKER_01*: si myslím, že může překvapit než od toho F. Gary Gray, který podle mě už svůj vrchol zažil a teď už se jenom udržuje na takovém tom snesedelném průměru. [00:25:39] *SPEAKER_01*: G.I. [00:25:39] *SPEAKER_01*: Joe samozřejmě bude pořád blbej film, ale furt to může být hodně efektní film a já myslím, že ten John Choose by se o to postarat mohl. [00:25:46] *unknown*: No, já viděl teda Step Up dvojku a jako jo, staneční scény jsou perfektní, jo, zbytek je peklo, ale to je v posadě to samý, co Hladřek o Trojce. [00:25:55] *SPEAKER_03*: A je pravda, že už jsem se naučil třeba například u Justina Lyna, jako neházet ti tvůrce do koše hned po prvním filmu, rychle zběsit, že nenávidím a přitom čtyřka je báječná a na pětku se těším jako na málo co tohle jaro. [00:26:08] *SPEAKER_03*: Takže opravdu žádný předsudky tentokrát. [00:26:11] *SPEAKER_03*: A myslím si, že bude hodně důležitý, kam se ta série vydá. [00:26:15] *SPEAKER_03*: Já po pravdě řečeno, po té jedničce, to může být úplně kamkoliv. [00:26:18] *SPEAKER_03*: Vím, že tenhle novej režisér, jakoby, když se ho na to ptali, tak říkal, jo, jednička byla docela sranda, ale nebyla tam ta drsnáckost prostě, nebylo tam to, co byste čekali od party vojáků. [00:26:30] *SPEAKER_03*: Bylo to prostě příliš infantilní. [00:26:32] *SPEAKER_03*: A to bude furt, že jo, taky to série o hračkách. [00:26:33] *SPEAKER_02*: Určitě, ale dá se to určitě vyvážit s nějakým směrem. [00:26:37] *SPEAKER_03*: A je pravda, že on je mladej, [00:26:39] *SPEAKER_03*: takže si hrál s hračkama relativně nedávno, tak to má ještě zažitý určitě. [00:26:43] *SPEAKER_03*: Když mu dají slušné peníze, myslím si, že dokáže být i skromnej a že tam může přiníst nový nápady. [00:26:49] *SPEAKER_01*: Navíc G.I. [00:26:49] *SPEAKER_01*: Joe si myslím, že má obrovskou výhodu v tom, že těch figurek, těch vojáků je hrozně moc, takže když si Channing Tatum řekne o 10 milionů, tak ho pošlou do high a vytáhnou nějakýho na půl neznámýho modela, daj mu třetinu toho a furt budeme spokojení, protože myslím si, že tohoto filmu je úplně jedno, kdo ten samopal b [00:27:07] *SPEAKER_01*: Uvidíme, těšíme se, necháme se překvapit, jdeme dál. [00:27:10] *SPEAKER_02*: Mě ta volba jemně zneklidňuje, ale jak říká Hlad, možná je lepší někoho nového, než nějakýho protřelýho veterana, který by to odvedl prostě jako takovou tu práci na nájem. [00:27:19] *SPEAKER_03*: Tak, mikrofony nepokládajte, jdeme dál, jdeme na recenzi Králové řeči, kterou já jsem teda neviděl, chystám se na ní teď vešsetek v rámci premiéry. [00:27:28] *SPEAKER_02*: Mám na to chodit, chlapci? [00:27:29] *unknown*: Já si myslím, že bys to měl vidět. [00:27:32] *SPEAKER_03*: Teď už to musíš vidět vzhledem k těm Oscarům, protože se ti každý ptal, co tomu říkáš, a teď bys říkal, že jsi to ještě neviděl, že? [00:27:38] *SPEAKER_03*: Ale myslím si, že to není ten film, na který půjdete, protože vyhrál spoustu cen a protože se to sluší. [00:27:45] *SPEAKER_03*: Ale je to film, který vás může překvapit. [00:27:47] *SPEAKER_03*: Možná se vám do toho nebude chtít, když uvidíte ty ukázky, kde prostě jsou lidi v divných oblečích a velkých cylindrech a jsou tam obří mikrofony. [00:27:56] *SPEAKER_03*: Ale popravdě řečeno, i když to vypadá na první pohled jako dějepisná lekce a má to ty nápisy jako založeno na skutečném příběhu a Anglie v letopoštu, kdy jste určitě ještě nebyli na světě, tak ten film dokáže být zábavný. [00:28:10] *SPEAKER_03*: Jestli něco ten Hooper dokázal, tak udělat ty, řekněme, suchý látky, [00:28:15] *SPEAKER_03*: která je ovšem teda jako vystavěna brilantníma dialogama, který jsou odvyprávěný, je jednou z nejlepších herických sestav roku. [00:28:23] *SPEAKER_03*: Mě dost mrzí, že ten Jeffrey Rush teda jako to na úkor toho Bala nakonec neuhral, protože ten film opravdu stojí a padá na výkonu těch dvou hlavní roli a na tý jejich chemii. [00:28:34] *unknown*: Já myslím, že i ta Helena Bonham Carter, já jsem tady před natáčením řekl, že jí fakt nemám rád, tak to uhrála výborným způsobem a strašně mě tam bavila. [00:28:43] *SPEAKER_01*: A ten film vůbec je docela příjemný, že ty filmaři evidentně chtěli točit film, který bude zábavný a nejenom ta historická lekce. [00:28:52] *SPEAKER_01*: Já jsem se bál, že dostaneme dalšího dvě a půl hodiny dlouhýho reje nebo prostě klasický historický životopis nebo něco podobného, kterýho se budu strašlivě nudit, protože [00:29:02] *SPEAKER_01*: Toto téma mě nějak zvlášť nezajímá, ale ten film má v rámci možností a v rámci svého žánru hroznou energii. [00:29:11] *SPEAKER_01*: Je vtipný, je v uvozovkách agresivní, má opravdu rychlý, břitký dialogy a hlavně nemá ty dvě a půl hodiny. [00:29:22] *SPEAKER_01*: Skočí to přesně v ten okamžik, kdy už byste se opravdu mohli začít nudit. [00:29:26] *SPEAKER_01*: Takže myslím si, že to je prostě dobře odvedená práce. [00:29:29] *SPEAKER_01*: Nebudu tvrdit, že se mi to líbilo víc než Social Network, což není pravda, ale to je tím, že to téma je mi blížší. [00:29:34] *SPEAKER_01*: Ale naprosto chápu, proč ten film ty Oscary dostal a nemám s tím nejmenší problém. [00:29:39] *SPEAKER_02*: Já když se dívám na ten trailer, tak mám vždycky pocit tří věcí, že je to takový ten hladivý lidský film, že tam smích přechází v pláč a že by se to líbilo mimo mince. [00:29:49] *unknown*: Tak, myslím, že tvýma mince by se to určitě líbilo, hladivý to tak je, smích přechází v plač, to tam taky platí, ale není to taková ta klasická akademická vypočítavost, nebo není to udělaný tak, aby se to líbilo těm akademikům. [00:30:02] *SPEAKER_01*: Má to Šmrnc. [00:30:03] *SPEAKER_01*: Má to určitě Tomáš Šmrnc. [00:30:05] *SPEAKER_01*: Vlastně, no, posledně nás někdo obvinil ze spoileru, takže já to říkat nebudu, ale jsou tam prostě scény, který by člověk asi v podobně hladěném filmu nečekal a ty dialogy jsou opravdu podaný moderně, zábavně a [00:30:19] *unknown*: Fakt tam nejsou takový ty scény, kdy někdo dvě hodiny čumí z okna, aby člověk na to koukal a cítil tu jeho vnitřní bolest. [00:30:26] *SPEAKER_01*: Na to tam prostě není prostor, protože ten Tom Hooper nejspíš pochopil, že to opravdu nikoho nezajímá. [00:30:32] *SPEAKER_03*: Jsou tam ty opět jedny body, který jsi zmínil, ale ten film se s nima nespokojí, jde prostě ještě dál. [00:30:37] *SPEAKER_03*: A má opravdu výhodu v těch hercích, hlas přidal Helenu Bonham Carter, já můžu přidat Guy Pearce, který prostě v malý roli zase jako na sebe hodně upozorňuje. [00:30:47] *SPEAKER_03*: A pak je tam Timothy Spall, kterýho si pamatuješ z Harryho Pottera jako takovýho toho pidížvíka, jo, kterýmu se vždycky směješ a říkáš, Ježíšmarja, v Enchanted hrál prostě takovýho paducha, je v amerických filmech v podstatě jako takový zašlep. [00:30:59] *SPEAKER_03*: Při Roslové nározenině mimochodem. [00:31:00] *unknown*: No, takový zaškatulkovanej. [00:31:02] *SPEAKER_03*: Ale tady hraje Winstona Churchilla a je naprosto violentní, je tam sedm minut, ale budeš si ho pamatovat po odchodu z kina. [00:31:09] *SPEAKER_03*: A takhle je to s každou, byť sebe, menší rolí. [00:31:12] *SPEAKER_03*: Takže Oscarům o studu rozhodně nedělá. [00:31:14] *SPEAKER_01*: Určitě ne, myslím si, že tím svým tématem je to, bohužel, ten typ filmů, na který se trošku zapomene, protože když si o tom někdo bude člít, tak uvidí přesně ten historický film, za který se dávají Oscary, který každý prostě jsme už trošku tak nějak viděli. [00:31:29] *SPEAKER_01*: Ale já si myslím, že to je výrazně lepší, než budete čekat po tom, co uvidíte traggler, nebo potom to si přečtete nějaký nástilny příběhu. [00:31:38] *SPEAKER_03*: Je to trošku ta variace na Královnu, ale je to opravdu odlehčenější, je to příjemnější, můžeš na to klidně někoho vzít, raději mu to neříkej, o čem to je. [00:31:48] *SPEAKER_03*: Ale myslím si, že ten člověk z toho kina neuteče, že tě prostě nepřetáhne přes hlavu, na co jsi ho to vzal. [00:31:53] *SPEAKER_03*: Po těch prvních deseti minutách ta atmosféra opravdu nasákne do těch kostí a jakmile se poprvé potká ten Lionel s tím králem Jiřím, to zná Colin Firth s Jeffery Dashem, vyměnějí si těch pár prvních dialogů, tak si myslím, že ten film musí jako sebrat každýho. [00:32:07] *SPEAKER_03*: A ne po stránce emocí, ale po stránce toho, jak sympatický ty charaktery a to prostředí je. [00:32:11] *SPEAKER_03*: Je to dobrá filmařina, kterou můžete mít raději jenom kvůli tomu, že se vám víc líbí Social Network a že vám fakt vadí, že to nevyhrálo ty Oscary, ale to je asi taky jediný důvod, proč říct, že ten film je špatný, protože špatný fakt není. [00:32:23] *SPEAKER_01*: Je to dobrý film. [00:32:24] *SPEAKER_02*: Myslel jsem si, že budete trochu zlí, ale tohle by zněla úplně jednoznačná pozvánka, tak najdu si a uvidíme. [00:32:31] *SPEAKER_02*: Vám se ti hrozně usadí a když jsem byl po té projekci, tak vím, že jsme spolu měli rozhovor a já jsem říkal, že je to tak ráno, je to prostě film, [00:32:41] *SPEAKER_03*: hezky to odsýpá, je to taková učebnice dějepisu, všichni tam perfektně hrajou, ale pochybuji, že si to ještě někdy pustím, protože je to opravdu takový to OK, tak teď už vím, kdo byl Jiří Šestej a mám to teda za sebou. [00:32:53] *SPEAKER_03*: Ale musím říct, že po pár dnech jsem změnil názor, [00:32:56] *SPEAKER_03*: Ne, že bych na Královu řekl, že bych šel každý týden dvakrát, ale věřím, že se na to ještě v budoucnu podívám. [00:33:05] *SPEAKER_03*: A když jsem třeba před Oscarama se koukal na ukázky, nebo jsem to teď viděl běžet pod náma, [00:33:11] *SPEAKER_03*: tak to ve mně furt vyvolá ten příjemnej pocit, jo, když ta královna už je něco prostě vzdálenýho, z čehož mám prostě jenom ten pocit, že Helen Widen prostě byla fakt výborná. [00:33:20] *SPEAKER_03*: Ale tady si pamatuju všechno, prostě všechno je tak nějakým způsobem propojený, nikdo tady jako nevyčnívá. [00:33:27] *SPEAKER_03*: To je na tom hezký. [00:33:28] *SPEAKER_01*: Já bych se nebal na to poslat svoje rodiče a nebal bych se jít s nima klidně po druhý. [00:33:31] *SPEAKER_01*: Fakt si myslím, že tohle není ten film, který se musí líbit jenom těm divákům, co vidějí tři filmy ročně v kině, [00:33:37] *SPEAKER_01*: Bude si to líbit opravdu, myslím si, že na prostý zásadní většině lidí, kteří na to půjdou. [00:33:43] *SPEAKER_02*: Tak, jdeme na dva dotazy. [00:33:45] *SPEAKER_02*: Nevím, jestli jste si vzali brevičky, jestli vy tam vidíte. [00:33:48] *SPEAKER_02*: Já vidím krásně. [00:33:49] *SPEAKER_02*: Já tady vidím nějaký otázky. [00:33:52] *SPEAKER_02*: Byl tady dotaz, kdy vyjde plnohodnotný trailer na Kapitána Ameriku. [00:33:57] *SPEAKER_02*: Tyhle informace se těžko říkají se stoprocentní přesností, ale 4. března snad je plánovaný, že by se mohl zhruba zjevit. [00:34:07] *SPEAKER_02*: To znamená, to už je za nějaký týden. [00:34:11] *SPEAKER_02*: To už je v pátek. [00:34:11] *SPEAKER_02*: To už by na ně mělo dojít, a když nedojde tenhle týden, tak nejspíš příští, kdy bude světová invaze, bitva o Los Angeles, mít premiéru, takže hodně brzo. [00:34:20] *SPEAKER_02*: Mně to chvilku vypadalo vlastně, že ukázka bude už před několika týdny, ale já teď nevím, jak to tam přesně dopadlo, že na to byly nějaký blbý ohlasy na ten první sestřih, takže s tím studiu ještě chvilku počkalo. [00:34:32] *SPEAKER_03*: Místo toho jsme se dočkali teda Super Bowl spotu, [00:34:35] *SPEAKER_03*: A udělali docela dobře, protože odezva byla rozhodně pozitivní. [00:34:38] *SPEAKER_02*: Určitě, v těch třiceti vteřinách to můžete nakousnout, takže to snese mnohem víc lidí. [00:34:44] *SPEAKER_03*: Myslím si, že i ty nespokojený lidi si řeknou, že je to půlsteřinová ukázka, půlminutová. [00:34:51] *SPEAKER_03*: Takže v tom finálním traileru ještě budou mít dost prostoru v té kampani to rozjet. [00:34:55] *SPEAKER_03*: Já se na to docela těším. [00:34:57] *SPEAKER_03*: Myslím si, že velkých ukázek teď bude víc, nebudeme asi napovídat, ale čeká nás velká nadílka v následujících týdnech. [00:35:04] *SPEAKER_02*: To si tajíme a necháváme to jako překvapení. [00:35:06] *SPEAKER_02*: Druhý dotaz, DVD vs. Blu-ray, jako je to u vás v redakcí? [00:35:12] *SPEAKER_01*: Největší fanoušek Blu-rayu tady je asi ST, který dneska nedorazil. [00:35:16] *SPEAKER_01*: A já Blu-ray teda přiznám se vůbec nemám, já furt tvrdnou DVDček, protože přes nějakou totální kvalitu obrazu jsou pro mě důležitější věci než je tohleto. [00:35:26] *unknown*: Já teda taky nejsem technologický fetišista, takže jsem si nikdy na tomhle neujižděl. [00:35:32] *SPEAKER_02*: A ty aspoň můžeš, myslím, ne? [00:35:34] *SPEAKER_02*: Já jsem si koupil Playstation, kde mám tu možnost. [00:35:37] *SPEAKER_02*: Ale mám tam Speedracera, kterýho jsem jednou protočil a nic víc v podstatě nepotřebuju, stejně tam jede furt FIFA. [00:35:43] *SPEAKER_02*: Takže nejsem... [00:35:46] *SPEAKER_02*: Je to hrozně kacířská myšlenka, zvlášť člověk, který dělá na filmovým webový, vůbec neměl vyslovovat, ale já jí vyslovím, že já si prostě myslím, že dobrý film fakt obstojí i na té černo-bílé obrazovce. [00:35:59] *SPEAKER_02*: Jako fakt ty dobrý filmy mě na tom baví, nemůžu si pomoct. [00:36:02] *SPEAKER_02*: Mě taky no, hlavně ty s Cary Grantem. [00:36:03] *SPEAKER_02*: Na úplně, jako třeba nějaký hnusný kojitě jsem viděl Klub Hrváčů, i s českým dubbingem, a stejně jsem se mohl Blahem jako polulat. [00:36:12] *SPEAKER_03*: No to jo, to už jsi ho viděl po padesátých, co předtím vid [00:36:15] *unknown*: No ale jako není to tak, že bych potřeboval obrovský plátno. [00:36:23] *SPEAKER_02*: Dobrej film snese, zvlášť DVD prezentace je prostě pro dobrý film dostačující v podstatě. [00:36:32] *SPEAKER_02*: Nedospěl jsem do toho stále, ale kdybych utrál za deseti tisíce za Blu-ray, tak ti to řeknu. [00:36:36] *SPEAKER_02*: Já jsem viděl, že ST kupuje i Mega Shark vs. Giga Octopus a podobně. [00:36:41] *SPEAKER_01*: Takže ten Blu-ray opravdu není, myslím, že minimálně pro nás dva nějaká značka kvality. [00:36:47] *SPEAKER_03*: No a stačko plnit ty sběratelský choutky si myslím za celou redakci, protože je schopnej koupit od jednoho filmu tři verze. [00:36:53] *SPEAKER_03*: Já teda takovej šílenec nejsem, ale na druhou stranu jako u těch [00:36:58] *SPEAKER_03*: mainstreamových blockbusterů, kde opravdu třeba ty vizuální efekty a ten vymazlený obraz, tak si myslím, že se vyplatí investovat do toho drobnýho rozdílu, který si myslím, jako i vy vidíte. [00:37:11] *SPEAKER_03*: Takže mám velkou DVD sbírku, ale postupně modrá samozřejmě, protože ty nové filmy už si člověk pořídí třeba na tom Blu-ray. [00:37:18] *SPEAKER_03*: Když si to objedná ze zahraničí, tak ten rozdíl cenový není zase tak velký, aby člověku utrhnul kapsu, ale občas mu to dovede utrhnout oči. [00:37:27] *SPEAKER_03*: To já si rád připlatím. [00:37:28] *SPEAKER_02*: Tak, jdeme dál. [00:37:30] *SPEAKER_02*: Půjdeme dál? [00:37:32] *SPEAKER_02*: Pustíme si teď dva trailery. [00:37:37] *SPEAKER_01*: Tak musíme chvilku počítat. [00:37:44] *SPEAKER_07*: ... [00:37:46] *SPEAKER_07*: Myslíš, že víš, co přišlo? [00:38:13] *unknown*: Nevíš. [00:38:13] *unknown*: Je to fenomen, který se jmenuje Déjà Vu. [00:38:14] *unknown*: Je to fenomen, který se jmenuje Déjà Vu. [00:38:15] *SPEAKER_11*: Přišel jsi? [00:38:24] *unknown*: Když se podíváš na cestu někoho jiného a cítíš, že ji jsi věděla celou svůj život. [00:38:47] *SPEAKER_06*: Měli jsme? [00:38:47] *SPEAKER_06*: Ano. [00:38:47] *SPEAKER_06*: Měli jsme. [00:38:48] *SPEAKER_06*: Dejavu je vědět mnohem, že je to překvapení mysli, ale pravda je víc největší. [00:38:49] *SPEAKER_06*: Co kdyby jsi chtěl říct někomu nejvíc důležitější věci v světě, ale věděl, že nikdy nevěříš? [00:38:51] *SPEAKER_11*: Chtěl jsem. [00:38:52] *SPEAKER_11*: Doug, já jsem představitelný díky novým návštěvníkům. [00:39:12] *SPEAKER_11*: Chci, abychom byli na týmu. [00:39:13] *SPEAKER_11*: Děkujeme. [00:39:13] *SPEAKER_11*: Máme nějaké úžasné časové představy. [00:39:14] *SPEAKER_11*: Nějakým představám, že je to úžasný program. [00:39:15] *SPEAKER_11*: Můžeme vidět cokoliv, čtyři dny v případě. [00:39:16] *SPEAKER_11*: Většina země nechtějí, abychom to věděli. [00:39:17] *SPEAKER_11*: Tohle není představování, tohle je vlastní případ. [00:39:18] *SPEAKER_11*: Ano. [00:39:18] *SPEAKER_11*: Našli jsme způsob, abychom vytvořili způsob způsobu na sobě. [00:39:19] *unknown*: Vzpomněte, že v Lackau jsme měli pár let způsob způso [00:39:20] *unknown*: Když se věříš, že někdo přišel, nemůžeš vědět. [00:39:33] *SPEAKER_11*: Začíná se představit mistr Peja Vu. [00:39:33] *SPEAKER_11*: Co kdyby jsi měl říct někomu největšího vědění v světě, ale věděl, že nikdy nevěříš? [00:39:52] *SPEAKER_11*: Víš, nemusíš to dělat. [00:40:01] *SPEAKER_11*: Už to mám. [00:40:01] *SPEAKER_11*: Deja vu. [00:40:02] *unknown*: Když si myslíš, že to je jen věc, pojď zpět a uvidíš znovu. [00:40:27] *unknown*: Sam Bell reporting to Central. [00:40:50] *SPEAKER_08*: Everything running smoothly. [00:40:50] *SPEAKER_08*: Over and out. [00:40:51] *SPEAKER_08*: Rock and roll. [00:40:51] *SPEAKER_08*: God bless America. [00:40:51] *SPEAKER_08*: Good morning, Sam. [00:40:52] *unknown*: Do you want me to cut your hair? [00:40:52] *unknown*: Lunar Industries remains the number one provider of clean energy worldwide due to the hard work of people like you. [00:40:55] *SPEAKER_03*: Tak, Oskar Váunova si konečně vybrala svůj daň, takže jsme udělali první chybičku. [00:41:00] *SPEAKER_03*: Každopádně první ukázka byla Déjà vu, film Tonya Oskarta s Denzlem Washingtonem, ve kterém hraje jako velkou roli cestování v čase a nějaké hledání stop a indicí. [00:41:11] *unknown*: Je to ale vědecký testování, v čase žádný, že je někdo někam přesunutý nějakým bleskem. [00:41:16] *SPEAKER_01*: Je to dobrý film, chytrý film, ale letos uvidíme něco podobného, pokud se napletu. [00:41:21] *SPEAKER_02*: Právě jsme do vás chtěli navařit námětově podobný film, který se chystá brz roky na. [00:41:27] *SPEAKER_02*: Z toho, že tam běžela krátká ukázka na Moon, jste asi pochopili, že šlo o film Zdrojový kód od režiséra právě Stiffy Moon. [00:41:36] *SPEAKER_02*: Ten film se jmenuje Foriginální [00:41:37] *SPEAKER_02*: source code a točí ho režisér Duncan Jones. [00:41:40] *SPEAKER_02*: Mimochodem syn Davida Bowieho, který ho lehce podezí nám z takový protekce, ale natočil film Moon, dobil s ním svět a hnedka dostal samozřejmě zakázku i v tom slavném Hollywoodu. [00:41:53] *unknown*: Dobil s ním svět, ale ne tvoje srdce, to už oba zle jí zhledem víme. [00:41:57] *SPEAKER_03*: Tvoje srdce nedobyly, mně to přišla taková tuctová sci-fi, která si myslím, že vás dojala kvůli tomu, že je postavená na silným hereckým výkonu, jsou tam miniatury a je to intelektuální, nebo neintelektuální, ale nepodbízivá, nepopcornová, docela chytrá věc, ale nebavila mě v podstatě ani minutu. [00:42:17] *SPEAKER_02*: No, ale nebýt z toho do vědku, tak se to pochovávalo líp, než bych to já kdy zvládl. [00:42:21] *SPEAKER_03*: Asi tak, no. [00:42:22] *SPEAKER_01*: Každopádně Soulscout bude trošku dražší film, trošku ambicioznější film a bude podobný hodně Dejavy. [00:42:29] *SPEAKER_01*: Řekneme asi něco o příběhu, nebo si pustíme trailer? [00:42:31] *SPEAKER_01*: Řekneme o příběhu. [00:42:32] *SPEAKER_03*: Ještě něco řek. [00:42:35] *SPEAKER_03*: Ta spojitost těch dvou projektů není náhodná. [00:42:38] *SPEAKER_03*: V Dejavy Denzel Washington vlastně sleduje nějakou osobu prostřednictvím takový jakoby [00:42:44] *SPEAKER_03*: Remodelovaný reality může do ní nahlížet po nějaký tři dny zpátky tuším, ale nemůže do ní nijak zasahovat. [00:42:52] *SPEAKER_03*: Prostě jenom pasivně kouká. [00:42:54] *SPEAKER_03*: Jake Gyllenhaal v Source Code to dotáhnul o kus dál. [00:43:00] *SPEAKER_03*: Může se do té minulosti dostat, ale pravděpodobně ji taky nebude moc nějak zásadně ovlivnit. [00:43:06] *SPEAKER_03*: Jde o to, že on se dostane do kůže někoho jinýho a prožije o posledních 8 minut jeho života, který jsou zakončený obrovskou explozí vlaku. [00:43:16] *SPEAKER_03*: Ale jde o to, že tenhle teroristický útok by měl následovat nějakej ještě mnohem větší, při kterým přijdou o život miliony lidí. [00:43:24] *SPEAKER_03*: Takže Jake musí během těch osmi minut prohledat ten vlak a nemusí přímo najít tu bombu a deaktivovat jí, to už by nestihnul, ale musí najít nějaký stopy, který by vedli k tomu pachateli. [00:43:33] *SPEAKER_03*: Teď si asi můžeme pustit ten trailer, jestli je nachystaný. [00:43:41] *SPEAKER_07*: Hej, Sean. [00:43:42] *unknown*: Hej, Sean. [00:43:42] *unknown*: Sean! [00:43:43] *unknown*: Měla jsem tvoje odpověď. [00:44:04] *unknown*: Byla to velmi dobrá odpověď. [00:44:04] *SPEAKER_09*: Sean? [00:44:04] *SPEAKER_09*: Sean? [00:44:07] *SPEAKER_09*: Vidím, že si myslíš, že mě víš, ale nevím, kdo jsi. [00:44:08] *SPEAKER_09*: Jmenuji se kapitán Colter Stevens. [00:44:09] *SPEAKER_09*: Přišel jsi na mě. [00:44:09] *SPEAKER_09*: Ne, ne, ne, ne, ne, ne. [00:44:10] *SPEAKER_09*: Řekni mi, Sean. [00:44:10] *SPEAKER_09*: Nevím, kdo je Sean a nevím, kdo jsi. [00:44:18] *SPEAKER_06*: Vítejte zpět, kapitán Stevens. [00:44:29] *SPEAKER_08*: Kde jsem? [00:44:29] *SPEAKER_08*: Jste v srdce kódu. [00:44:29] *SPEAKER_08*: Co je srdce kódu? [00:44:30] *SPEAKER_08*: Je to komputerní program, kapitán. [00:44:31] *SPEAKER_08*: Srdce kódu mohou vytvořit vlastní identitě další 8 minut svojeho života. [00:44:33] *SPEAKER_06*: 7.48 dnešní dne se návrh zvonil na výběru na výběru na výběru na výběru na výběru na výběru na výběru [00:44:56] *SPEAKER_06*: Uvědomili jsme si, že bude ještě jedna atak v 6 hodinách. [00:45:19] *SPEAKER_09*: Pokud najdete bombáře, může se další atak otevřít. [00:45:20] *SPEAKER_09*: Koncentrujte se na příležitých příležitých příležitých příležitých příležitých příležitých příležitých příležitých příležitých příležitých příležitých příležitých příležitých příležitých příležitých [00:45:25] *SPEAKER_08*: Není možné změnit toto pravděpodobí, když je v podstatním kódě. [00:45:42] *SPEAKER_09*: Chtěl bych, abyste měli decencí, abych si to udělal. [00:45:43] *SPEAKER_09*: Co se děje? [00:45:44] *SPEAKER_09*: Je v problému. [00:45:44] *SPEAKER_07*: Řekni mi, že všechno bude v pořádku. [00:45:45] *SPEAKER_07*: Všechno bude v pořádku. [00:45:52] *unknown*: Tak, jak jste viděli, tak je v tom ženská, která samozřejmě trošku Gyllenhaulovi zkříží cestu a změní jeho plány. [00:46:00] *SPEAKER_03*: My se můžeme jenom domyšlet, co se stane, protože scénář je samozřejmě pečlivě střežený tajemství. [00:46:05] *SPEAKER_03*: A možná, že i kdybychom si ho mohli přečíst, tak to neuděláme, protože tenhle film asi na tom ději bude dost stát. [00:46:10] *SPEAKER_03*: Ale byly tam i některé scény, kdy jsou mimo vlak, takže se to tam asi hodně zkomplikuje. [00:46:15] *unknown*: No ten scénář možná bude malinko problém, protože ho píše člověk, co se jmenuje Ben Ripley a zatím má za sebou akorát třetího a čtvrtího Mutanta, což byly filmy, co šly jenom na videu nebo snad rovnou do televize, ale třeba ho nějak jako oslovila muza až teďka, tak uvidíme. [00:46:31] *SPEAKER_01*: Každopádně zatím moc zkušeností s dobrýma filmama nemá, tak snad to nepokazí. [00:46:36] *SPEAKER_02*: Určitě tam jde hlavně o ten chytlavej námět, který je chytlavej, je určitě zajímavý, je tam i takovej ten motiv toho, že v minulosti člověk se ji snaží přetvořit, takový ty časový paradoxy, to, že on v poslední chvíli bude chtít nakukat romantická podzápletka, bude chtít nakukat své vyvolené, aby vystoupil z váku, blablabla. [00:47:00] *SPEAKER_02*: Myslím si, že to rozhodně má potenciál, ale samozřejmě se dovíme, až v kinech, jestli to vyrostlo v nějakou významnější událost, v nějakou významnější produkci náhodou, tím, že se tam připetl Jay Gyllenhaal a právě režisér Duncan Jones, nebo jestli je to opravdu špičková nějaká žánrovka, nebo potenciálně špičková. [00:47:23] *SPEAKER_02*: Rozpočet je 35 milionů dolarů a do kin to bude dávat distribuční společnost Summit Entertainment, což je velká, v podstatě neznámá. [00:47:35] *SPEAKER_02*: Podařilo se jim prodat takový typově podobný snímek No Wing od Alexe Projase. [00:47:41] *SPEAKER_02*: ale spousta jejich ostatních filmů narazila nebo vůbec neuspěla, takže je otázka, jak to padne. [00:47:48] *SPEAKER_03*: Samice si dost viděla na Twilightu, takže pokud teď jako pro změnu nasune do kiny nějaký kvalitní sci-fi, tak by možná si to u nás mohl trošku vyžehlit. [00:47:58] *SPEAKER_03*: Mně se celkem líbí, že ta ukázka je taková žánrově neuchopitelná. [00:48:02] *SPEAKER_03*: Snaží se tam hrát tou finální koláží na to, že to bude mít nějaký akčnější portóny, ale zároveň to nevypadá jako nějakej bezmozkovej akčňák. [00:48:10] *SPEAKER_03*: Jak jste viděli ukázku na to deja vu, tak Tony Scott to samozřejmě cpe přes ty endorfiny a přes ten adrenalin mnohem víc. [00:48:17] *SPEAKER_03*: A i když se snaží posledně z toho Gyllenhaula udělat akčního hrdinu, tak já si myslím, že tohle bude spíš taková, neříkám přemýšlivá sci-fi, asi se tam bude hodně běhat a bude se tam hrát hodně očas. [00:48:29] *SPEAKER_03*: A nemusel by to být úplně pitomínu. [00:48:31] *SPEAKER_03*: Na druhou stranu, jak říkáte, scénarista zbuzuje rozpaky. [00:48:35] *SPEAKER_03*: A takhle podobně dobrý náměty měly i některý epizody krajních mezí. [00:48:39] *SPEAKER_03*: A i tam to občas vypadalo, že těch 40 minut je tak akorát. [00:48:42] *SPEAKER_03*: Takže opravdu bude asi hodně záležet na tom, jak se vyrovnají s tou stopáží. [00:48:47] *SPEAKER_01*: Každopádně myslím, že všichni jsme zvědaví. [00:48:50] *unknown*: Jsme zvědaví, těšíme se, uvidíme, jak to dopadne. [00:48:52] *SPEAKER_02*: Nejvíc je možná zvědavý Jake Gyllenhaal, který teďka trošku bojuje o svoji budoucnost Hollywoodu. [00:48:58] *SPEAKER_02*: Jeho princ z Perzie. [00:49:01] *SPEAKER_02*: Z Perzie moc neuspěl, takový ty ambicioznější Oscarový pokusy taky u něj docela vycházejí na prázdno. [00:49:06] *SPEAKER_02*: I když ne úplně nezaslouženě, ale prostě netočí špatný filmy, ale status takový ty nosné A-čkové hvězdy, která si může být jistá, že ještě pět let bude dostávat nabídky, teďka nemá. [00:49:20] *SPEAKER_02*: A musí se k němu propracovat důkladnou a poctivou žánrovou prací. [00:49:27] *unknown*: Tak tohle by mohl být ten první krok. [00:49:28] *SPEAKER_03*: Mně teď jenom vypadlo, nevím, jestli jsme to zmínili, kdy je premiéra. [00:49:32] *unknown*: Premiéra je začátkem dubna. [00:49:34] *SPEAKER_01*: V Americe je prvního dubna, u nás, teďka to nemám otevřený, ale někdy na konci dubna. [00:49:40] *SPEAKER_02*: Myslím, že jsme o týden posunutý. [00:49:42] *SPEAKER_02*: Jsme zase o týden pozadu za Amerikou, ale musíme se s tím vyrovnat. [00:49:46] *SPEAKER_03*: No a je to relativně brzo a myslím si, že na jaře, pokud se to povede, by takováhle hládka mohla bodnout. [00:49:52] *SPEAKER_02*: Takže tohle krátký preview jsme dneska zvolili místo pitvy traileru. [00:49:57] *SPEAKER_02*: Můžeme jít na naši finální rubriku, kterou je to pětka. [00:50:00] *SPEAKER_01*: Máme dneska veselou historku. [00:50:02] *SPEAKER_02*: K tým máme veselou historku, může už se připravit první video, než stačím odvykládat tu veselou historku. [00:50:09] *SPEAKER_02*: Normálně mám dům, dům mám na tramvaj, tak já tam čekám, úplně rozespalý, po voskarech tam stojím a najednou jde kolem člověk, zakoupne vorantl a přímo přede mě spane na držku. [00:50:20] *unknown*: To je krásně. [00:50:25] *SPEAKER_02*: Já jsem se nesmál, já jsem jenom v duchu tiše trpěl za tu osobu. [00:50:30] *SPEAKER_02*: Každopádně jsem si říkal, tohle vidět ve filmu, to je prostě paráda, ale nikdo ti nenadatočí poctivý držkopad. [00:50:37] *SPEAKER_02*: A začalo mě to, v podstatě mě to stimulovalo k přemýšlení o tom, jakých pět nějakých výrazných pádů ve filmový historii by jsme mohli najít. [00:50:46] *SPEAKER_02*: My jsme nějaký našli trošku [00:50:50] *SPEAKER_02*: Pojďte, Topper. [00:50:52] *SPEAKER_02*: Bohužel vás. [00:50:52] *SPEAKER_02*: Pojďte. [00:50:53] *SPEAKER_02*: Pojďte. [00:50:53] *SPEAKER_02*: Pojďte. [00:50:54] *SPEAKER_02*: Pojďte. [00:50:54] *SPEAKER_02*: Pojďte. [00:51:12] *SPEAKER_05*: Pojďte. [00:51:12] *SPEAKER_05*: Pojďte. [00:51:12] *SPEAKER_05*: Pojďte. [00:51:12] *SPEAKER_05*: Pojďte. [00:51:12] *SPEAKER_05*: Pojďte. [00:51:13] *SPEAKER_05*: Pojďte. [00:51:13] *SPEAKER_05*: Pojďte. [00:51:13] *SPEAKER_05*: Pojďte. [00:51:13] *unknown*: Pojďte. [00:51:13] *unknown*: Pojďte. [00:51:13] *unknown*: Pojďte. [00:51:14] *SPEAKER_05*: Dělej si tam ráno! [00:51:30] *SPEAKER_05*: Přesně jsem to měl, tohle je skvělá hra! [00:51:31] *SPEAKER_05*: Můj bože, budeš to líbit! [00:51:31] *SPEAKER_05*: Víš, podle dalších případů by jsi udělal skvělou společnost! [00:51:33] *SPEAKER_05*: No tak... Seiji! [00:51:33] *SPEAKER_05*: Moc se můžeš vrátit! [00:51:33] *SPEAKER_05*: Počkej vrátit! [00:51:34] *SPEAKER_05*: To může mít mnoho... [00:51:37] *unknown*: Je to dlouhý gag a krátký pád, ale je tam rozhodně zajímavý to, že Mr. Bean nebo Rowan Atkinson nakonec exploduje. [00:51:49] *SPEAKER_02*: Je to úžasný odchod ze scény. [00:51:52] *SPEAKER_03*: Rowan Atkinson tam opravdu, já si vím, 3-4 minuty, ale rozhodně zanechá dojem. [00:51:57] *SPEAKER_03*: Myslím si, že v tom filmu hodně lidí někam padá. [00:52:00] *SPEAKER_03*: Lloyd Bridges si myslím, jako si tam taky užije do spádu. [00:52:03] *SPEAKER_03*: Většinou teda mimo scénu, ale je to doprovázený tak výraznýma zvukovýma efektama, že vás to taky bolí. [00:52:09] *SPEAKER_03*: A vždycky je to hrozná sranda. [00:52:11] *SPEAKER_01*: Jdeme na další číslo? [00:52:12] *SPEAKER_03*: Jdeme na čtyřku. [00:52:41] *SPEAKER_02*: Nejdříve jsme měli pát dementní a lobotomický, teď máme pát osudový, takový opravdu významný dějový prvek, kde jsou čas šokující pointy, kterou samozřejmě nebudeme prozrazovat. [00:52:52] *SPEAKER_02*: Nebudeme říkat, jak se to dopadne, ale doma to nezkoušejte. [00:52:55] *SPEAKER_02*: Určitě jste to viděli, je to temnej thriller Davida Finchera, který je zakončený právě touhle úsobivou scénou, která [00:53:05] *SPEAKER_02*: Ukazuje jí to Fincherovo mistrovství, jak dokáže kombinovat zpomalovačky, detaily, záběry z celků, promítat je do vzpomínek a v podstatě celý ten pád má takovou zvláštní atmosféru, kdy najednou úplně vidíme, co se děje v hlavě Michaelovi Douglasovi. [00:53:24] *SPEAKER_01*: Tak jdeme na třetí místo, to je Pokud se nepletu, opět Lobotomidsky dementní. [00:53:29] *SPEAKER_03*: No to jde. [00:53:31] *SPEAKER_04*: Začínáme! [00:53:40] *SPEAKER_08*: Sergio, zapomněl jsi říct kamera? [00:53:48] *SPEAKER_04*: Promiňte, Bruno, tak vidíš. [00:53:48] *SPEAKER_04*: Ano, to se stává. [00:53:48] *SPEAKER_04*: Dobrá, Majku, jdi nahoru, uděláme to ještě jednou, pospíš si. [00:53:54] *SPEAKER_04*: Co tak? [00:53:54] *SPEAKER_04*: Vyšlo, Majku. [00:53:54] *SPEAKER_04*: Nediskutuj tu se mnou, rychle běž na své místo. [00:53:59] *SPEAKER_09*: Nedívej se na mě tak, Majku, rychle, rychle, dělej svou práci. [00:54:02] *SPEAKER_03*: No francouzská komedie zvíře trošku poodhalila tajemství filmových specialistů. [00:54:08] *SPEAKER_03*: Věřte, že tahle finta s tím, že kaskada někam spadne, aby se v zápětí na jeho místě vynořil opravdový herec, kterého to samozřejmě nebolelo v té celodobu, tam čekal v tom zátěží, tak to se používá dodnes v podstatě, úplně ve všech filmech, všech možných velikostí a rozpočtů. [00:54:24] *SPEAKER_02*: Každou páně tohle byl jenom takový fragment asi pěti minuty videogegu, kdy Jean-Paul Belmondo ve dvojroli neustále padá, [00:54:31] *SPEAKER_02*: A ten jeho dvojník, ta hlavní hvězda mu neustále kazí záběr. [00:54:37] *SPEAKER_02*: Je to docela dostipná scéna, možná nejslavnější z celého Zvířete, který je velmi povedená komedii, máme ji i ve VIM. [00:54:46] *SPEAKER_02*: Nevím, jestli přímo tady Belmond dopadal sám, asi bych to netypoval do něj. [00:54:51] *SPEAKER_03*: Nevím, jestli by se tam dokázal vynořit ve dvou exemplářích, ale je dost možný, že Francouzi... No ne, ale tak ty kotouly, takový ty pěkný pahovský zpomalovačky, že by si pěkně nechal rozdrtit ty kolínka, určitě byl prosuvej, že je tvrdák, tak možná by ještě zlepšil svoji reputaci. [00:55:06] *SPEAKER_02*: Na druhou stranu Francouzi mají jednu z nejlepších kaskadérů dlouhodobě, takže... [00:55:09] *SPEAKER_03*: Otázka, jak to bylo. [00:55:10] *SPEAKER_03*: Ten film je úžasný pohled do zákulisí natáčení a zároveň sám o sobě legendární komedii, která nestárne. [00:55:19] *SPEAKER_03*: Já myslím, že když se na ní podíváte dneska, tak se u toho budete opravdu popadat za břicho. [00:55:23] *SPEAKER_02*: Je to televizní klasika, film, který si pustíme tečka na druhém místě, taková klasika není, ale má jednu docela zajímavou scénu. [00:55:34] *unknown*: Don't kill your hot wings, you shit! [00:56:28] *unknown*: Tak tohle byl Pirát silnic, film, který u nás zná málo kdo, ale hraje v něm Andy Samberg, toho možná znáte z takových těch nějakých videoklipů, ve kterých je většinou hodně vulgární a zpívá s nějakým hrozně slavným. [00:56:42] *SPEAKER_01*: Je to opravdu debilní film o tom, jak takovýhle člověk chce být kaskadér a chce přeskočit několik autobusů na mopedu, aby vydělal peníze pro svýho nevlastního otce, který umírá, aby ho zachránil a mohl zmlátit. [00:56:53] *SPEAKER_01*: Takže o tom to je a myslím, že jste si už si udělali obrázek o tom, jaký je tam humor a [00:56:59] *SPEAKER_01*: Já se na to trošku stydím, ale hrozně se mi to líbí. [00:57:01] *SPEAKER_01*: Já jsem to teda neviděl, ale musím říct, že Beberka z Dobry ledový má konkurenci. [00:57:05] *SPEAKER_02*: Tohle je scéna, kdy on asi minutu tancuje, je to nějaká parafrázená footloose, jestli se nepletu, a pak se stane to, co jste viděli, jako natahovaný vtip, nepřestává býti vtipem. [00:57:16] *SPEAKER_02*: Myslím si, že je to výborně graduovaný. [00:57:18] *SPEAKER_03*: Andy Samberg je samozřejmě přeborník ze Saturday Night Live, je to rozený komik, takže těch narážek v tom filmu je pravděpodobně hodně. [00:57:25] *SPEAKER_03*: Titulky vytvořil Jirka Kováč [00:57:57] *SPEAKER_10*: Kdo čekal, že nedostane mi do pořadu Jason Stathamal, tak je naivní. [00:58:06] *SPEAKER_03*: A tenhle pás, který trošku parafrázuje King Konga, myslím, že je opravdu nezapomenutelný a je to nádherná koncovka opravdu kreativního filmu. [00:58:16] *unknown*: Každopádně tohle je taková prostřední pasáž. [00:58:19] *SPEAKER_02*: Začátek, je to vlastně celý finále. [00:58:23] *SPEAKER_02*: Celý finále v helikoptéře, pak oni vypadnou, museli bychom pustit pětiminutovou scénu. [00:58:29] *SPEAKER_02*: Je tam docela kreativně vyřešený problém s hlavním padouchem, který má vyhrvaný ohryzek nebo něco takového. [00:58:35] *SPEAKER_01*: Během pádu z vrtulníku. [00:58:37] *unknown*: A pak samozřejmě následuje po téhle ukázce opravdu ten definitivní držkopád přímo na zem, který možná není tak definitivní, jak asi tuší někteří z vás, kteří viděli Crank 2. [00:58:48] *SPEAKER_02*: Každopádně je to takový ultimátní pád, který pokud nechceme porušovat všechny pravidla protipirátského používání, tak vám tady nemůžeme prezentovat, ale na YouTube si určitě můžete najít, vychutnat a několikrát do sebe nahustit. [00:59:02] *SPEAKER_03*: No a podobně jako v té hře, jde o dělotvorný nějaký... [00:59:06] *SPEAKER_03*: je otvorný pojítko, i když si to třeba u Grenku nemyslíte, tak já si myslím, že ten pád je i vrcholem toho snímku, že tam prostě plení tu dramatickou funkci, což byste možná opravdu do Neveldina a Taylora neřekli. [00:59:20] *unknown*: Tak to je z dnešního programu všecko. [00:59:22] *unknown*: Počkej, ještě nějaký dotazy tady máme. [00:59:24] *SPEAKER_02*: Pokud nám nezbyde nějaký čas na dotazy, tak to řekněme. [00:59:26] *SPEAKER_01*: Dotazy tady máme ještě. [00:59:30] *SPEAKER_02*: Darec, bude letos nějaký pořádný 3D film, který by se rovnal Avataru? [00:59:35] *unknown*: To je hodně složitá otázka. [00:59:37] *SPEAKER_01*: 3D film, který by se rovnal Avataru, tady myslím si ještě nějaký čtyři roky nebude, myslím si, že přijde v roce 2014 Avatar 2, na který si Jim s kamerou bude moct najmout spoustu lidí, který mu to vyrendrujou, pěkně mu to 3Dčko udělají a tak dále. [00:59:52] *SPEAKER_02*: Každopádně, co se týče 3D, tak nějaké velké události se očekávají. [00:59:58] *SPEAKER_02*: Mimochodem, teda hlavně bude sledovaný třetí díl Transformeru, kdy Michael Bay se pokusí tady s touhle technologií nějak vyrovnat, byla mu tak trošku vnucena. [01:00:08] *SPEAKER_02*: Nebo trošku to poznamená ten jeho styl, že jo, nebude se tam krutě stříhat a rozhodně se dočkáme robotů u nás poprvé i v IMAXu. [01:00:18] *SPEAKER_03*: Já si asi jako myslím, že když už to Bayovi vnutili, tak do toho půjde naplno. [01:00:22] *SPEAKER_03*: A zatím žádná technologie nebo žádný pokrok nezměnil ten jeho styl. [01:00:27] *SPEAKER_03*: Já si spíš myslím, že se to přizpůsobí. [01:00:30] *SPEAKER_03*: A jsem opravdu na to zvědavej. [01:00:33] *SPEAKER_03*: Transformeři 3 samozřejmě to je dilema samo o sobě. [01:00:37] *SPEAKER_03*: Hodně se těšíme na ty technický pokroky, na ty nový roboty, na ty oblety a na všechno tu technologii. [01:00:43] *SPEAKER_03*: Ale asi se všichni bojí, jaký to bude film. [01:00:46] *unknown*: Další velká 3D událost je plánovaná na zimu. [01:00:51] *SPEAKER_02*: Budou to tintinovat dobrodružství Stevena Spielberga. [01:00:54] *SPEAKER_02*: To má být další z technologicky definujících filmů. [01:00:59] *SPEAKER_02*: Spolu podíví se na tom Peter Jackson. [01:01:03] *SPEAKER_02*: Bude to zase nějaký další level v podstatě rozpohybování neživých [01:01:10] *SPEAKER_02*: neživých jedniček a nul živé postavy. [01:01:15] *SPEAKER_02*: Bude tam samozřejmě natývní 3D, takže tam se hodně uvidí. [01:01:18] *SPEAKER_02*: IMAX letos plánuje u nás uvést s velkou pompou Super 8 a čtyřku Mission Impossible. [01:01:27] *SPEAKER_02*: Nevím přesně, jak je na tom Super 8 s 3Dčkem, abych se přiznal, ale Mission Impossible se dá určitě očekávat, že to bude jako... [01:01:38] *unknown*: Možná to zkonvertuji. [01:01:40] *SPEAKER_03*: Ale neměsíc se to ve 3D natáčelo, to bych teď jako kecal. [01:01:44] *SPEAKER_03*: Ale popravdě řečeno je výborný, že iMax se teď zdigitalizoval, to znamená, že se asi s iMaxovýma kopiema budeme setkávat čím dál tím častěji. [01:01:52] *SPEAKER_03*: A myslím si, že nemusí být vždycky 3D, aby to byla parádní podívaná přece, jenom jakoby... [01:01:58] *SPEAKER_03*: ta přidaná hodnota tam je. [01:02:01] *SPEAKER_03*: Takže když to bude jenom normální, obyčejná plocha, IMAXová verze, tak si myslím, že to pořád bude stát za návštěvu a za nějakou tu zlatku navíc. [01:02:10] *SPEAKER_02*: Ještě je tady jeden otáz, jestli nevíte, jaké to bude s Uncharted a Neo Mass Effect. [01:02:15] *SPEAKER_01*: O těch filmech se hodně mluví, hlavně o tom Uncharted, ale myslím, že fanouště jsou docela naštvaný. [01:02:23] *SPEAKER_01*: Yearward by měl David O. Russell, který teď udělal Fighter, vybojoval dva Oscary pro svoje herce. [01:02:28] *SPEAKER_01*: Hrát by tam měl Mark Wahlberg, což se lidem moc nelíbí, ale především to vypadá, že problém je ten David O. Russell. [01:02:34] *SPEAKER_01*: Uncharted, já jsem to viděl, nehrál jsem to, ale je to hodně filmová hra. [01:02:39] *SPEAKER_01*: Kocour sám tvrdil, že mu připadá jako hovaně natočit to jako film, když už to jako film vypadá. [01:02:44] *SPEAKER_01*: A David O. Russell z těch rozhovorů, co dal, tak se zdá, že naprosto nemá tušení, co to Uncharted je, co vlastně ty hráči chtějí po něm, co po něm chtějí diváci a že ten film možná natočí, ale jestli jo, tak to bude, je dost možné, že to bude historický drama, protože ten člověk vůbec nemá tušení, co se mu to dostalo do ruky podle těch rozhovorů. [01:03:05] *unknown*: No, já jsem zase viděl z poslední doby rozhovory. [01:03:09] *SPEAKER_03*: Ten film má docela štěstí v tom, že ta preprodukce nikam extra nepádí. [01:03:13] *SPEAKER_03*: Je tam nějaký období, kdy se píše scénář a všichni mají čas vychladnout. [01:03:20] *SPEAKER_03*: Ať už to herní publikum nebo David O'Russell. [01:03:22] *SPEAKER_03*: Teď jsem zase viděl rozhovory, že se s nějakýma hráčema bavil a že to hrál. [01:03:28] *SPEAKER_03*: Měl k tomu i docela zajímavé postřehy. [01:03:30] *SPEAKER_03*: Já souhlasím s Kocourem, že ta hra je tak filmová a je to tak nádherně zpracovaná, bezchybná podsta Indiana Jonesovi, že přetvářet to znovu do filmu je prostě jako taková nesmyslená spirála. [01:03:42] *SPEAKER_03*: Je tady víc takovýchhle projektů, který se takhle snažej. [01:03:46] *SPEAKER_03*: Třeba Heavy Rain, což je v podstatě takovej novodobej návrat interaktivních filmů, který teď chtěj zase zpracovat do normálního filmu. [01:03:55] *SPEAKER_03*: To je, myslím si, ještě mnohem horší nápad. [01:03:57] *SPEAKER_03*: Ale Uncharted je hrozná zábava, teď nám tady v pozadí samozřejmě běží ukázka na třetí díl, který se chystá na tenhle podzim. [01:04:05] *SPEAKER_03*: Každému, kdo má ten PlayStation, si bale bych doporučoval, aby si to zahral, protože je to nejen perfektní hra, ale velký dobrodružství, velký příběh. [01:04:13] *SPEAKER_03*: Za deset hodin to dohraješ, ale nebudeš se toho moc nabažit a myslím si, že ti to vydrží v hlavě ještě hodně dlouho. [01:04:21] *SPEAKER_03*: A popravdě řečeno si myslím, že David O. Russell, ať už chápe nebo nechápe, co má před sebou, je to opravdu nadlidský úkol a bude to husacký kousek, jestli se mu to povede. [01:04:31] *SPEAKER_03*: Já vím, že třeba zvládnu Tři krále, který já mám hrozně rád, ale sám uznávám, že není úplně ten typ režisér, kterým bych to svěřil bez obav. [01:04:40] *unknown*: Každopádně pro film jako je tohle, to tady prostor určitě je. [01:04:44] *SPEAKER_01*: Nová generace potřebuje novýho Indiana Jonese, proto je čtyřka byla trošku šlápnutí vedle a já si myslím, že když se k tomu ten Russell a jeho scénaristi dobře postaví, že by to klidně vzniknout mohlo. [01:04:54] *SPEAKER_01*: Ale pochopitelně tam bude muset být ta adaptace trošku volnější a možná se dočkáme jinýho příběhu, akorát se stejnýma hrdinama, ale hlavní asi je, abychom dostali dobrý film a ten potenciál tam je. [01:05:07] *unknown*: Tak, to bylo vyčerpávající. [01:05:09] *SPEAKER_02*: Mass Effect si necháme na jindy, protože už nás trošku tlačí čas. [01:05:12] *SPEAKER_02*: Řeknu jenom jednu větu, o tom se nic neví, jenom že by to někdo někdy chtěl natočit. [01:05:16] *SPEAKER_02*: Já řeknu taky jednu větu, protože musím omluvit Karla, který mu do toho něco na poslední chvíli vezlo. [01:05:21] *SPEAKER_02*: Snad příště dorazí. [01:05:23] *SPEAKER_02*: Určitě, budeme se těšit. [01:05:24] *SPEAKER_02*: Děkujeme vám za pozornost, za 14 dní se zase uslyšíme. [01:05:29] *SPEAKER_02*: Takže do TV je viděnou, tady na Playzone TV. [01:05:32] *SPEAKER_02*: Čau. [01:05:33] *unknown*: Představte si člověka, který jde na příležitost před slyšením a slyšením. [01:05:41] *SPEAKER_04*: Představte si člověka, který jde na příležitost před slyšením a slyšením.