Transcript mzlive - epizoda 82 [00:00:32] *unknown*: Zdar, vítám vás u nového Movie Zone Live. [00:00:35] *SPEAKER_05*: Pořadové číslo 82. [00:00:37] *SPEAKER_05*: Ta stovka se blíží neuvěřitelnou rychlostí. [00:00:40] *SPEAKER_05*: Tady vedle mě vidíte Rimsyho. [00:00:42] *SPEAKER_05*: Ahoj. [00:00:42] *SPEAKER_05*: On je hrozně nabušenej, všechno viděl, všechno zná. [00:00:45] *SPEAKER_05*: No a tam je ještě jeden chlapec. [00:00:47] *SPEAKER_05*: Brian. [00:00:48] *SPEAKER_05*: Mr. Hlad se skromností sobě vlastní. [00:00:51] *SPEAKER_05*: Měli jsme vysílat v pátek, ale úplně to neklaplo. [00:00:55] *unknown*: Klaplo to z organizačních a náhodných důvodů, jim v to nestíhal, ty taky nestíhal. [00:01:03] *SPEAKER_05*: Já jsem jako, jak jsi tak stíhal, a jim nestíhal a skončil jeden v Mostě, prý jsem mu porouchal karburátor nebo co, potom mě kecá a potom ještě do nějakého místního bordelu. [00:01:11] *SPEAKER_00*: Já jsem o tom přesvědčený. [00:01:12] *SPEAKER_00*: Každopádně my s Karlem jsme se na to netroufili úplně sami, takže jsme to šoupili na úterý, letobrý se do Karla nemůže, protože chodí skákat padákem do skydive arény, takže jsme tady takhle ve třech a snad to zvládneme. [00:01:23] *SPEAKER_00*: Příště prý určitě přijde. [00:01:25] *SPEAKER_05*: No, Rimzi nakoukal všechny filmy, já jsem je nakoukal a hlad si nakoukal, že jsme hrozně nabitý. [00:01:31] *SPEAKER_05*: Jsme tady děšní za ten asyl v hrej CZ. [00:01:35] *SPEAKER_05*: Jarda je samozřejmě v režii. [00:01:37] *SPEAKER_05*: Na co se v Fedori si zadáte Jaromír Mevald? [00:01:40] *SPEAKER_05*: Tam je ty vole nabušený režijní profil. [00:01:43] *SPEAKER_05*: Myslím si, že tam má víc fanoušků než Milan Čezdlar třeba. [00:01:47] *unknown*: nebo cízlák. [00:01:49] *SPEAKER_05*: A brzo bude mít jistý zdeněk troška, takže určitě koukejte podpořit, protože tenhle chlapec si zaslouží svoji režimní kariéru. [00:01:56] *SPEAKER_05*: Já myslím, že o něm ještě uslyšíme. [00:01:58] *SPEAKER_05*: Ještě o něm určitě uslyšíme. [00:01:59] *SPEAKER_05*: Má to nabušenější než James Cameron. [00:02:02] *unknown*: No, a jdeme na to, je to hodně, máme tady spoustu novinek, nějaký recenze, preview, prostě klasická sestava, posílejte nám dotazy, posílejte nám je na Facebook, na Movies, tam už jsem koukal, že jich spoustu je, posílejte nám je do chatu, klidně pod video, Jarda je překopíruje, on by na čase furt měl mít nejen režisér, ale i překopírovávač dotazu, protože je hrozně šikovnej. [00:02:24] *SPEAKER_05*: No a jdeme na to. [00:02:26] *SPEAKER_05*: Jdeme. [00:02:26] *unknown*: Tak první novinka se týká Christophera Nolana a jeho váleční novinky Dunkirk, která připluje už příští léto. [00:02:35] *SPEAKER_05*: Mělo by to být epický, mělo by to být válečný a mělo by to být z druhé světové války, z takové oblasti, která se určitě jmenuje Dunkirk. [00:02:46] *SPEAKER_00*: Víme, o čem to je, nebo jsme nedávali pozor před dějepise? [00:02:49] *SPEAKER_05*: Určitě víme. [00:02:50] *SPEAKER_05*: Tak to řekni. [00:02:51] *SPEAKER_00*: Je to o tom, jak se muselo několik desítek tisíc vojáků dostat rychle z Francie do Anglie, když tam na pochodu byly náckové. [00:03:00] *SPEAKER_00*: A v podstatě to byla obrovská akce, během které furt se něco muselo jít, furt šlo o krk, navšak netlačil čas. [00:03:08] *SPEAKER_00*: A dopadlo to dobře, protože náckové pak dostali po pár letech pořádně po hubě, což jsme samozřejmě hrozně rádi. [00:03:14] *SPEAKER_00*: A Christopher Nolan by si toho chtěl udělat obrovský film, který bude velkým pomníkem celé této události a všem lidem, kteří jsou vlastně zodpovědní za to, že druhá světová v Evropě neskončila o pár let dřív. [00:03:26] *SPEAKER_06*: Jak se těšíš Remzy? [00:03:28] *SPEAKER_06*: No, jako vím, že to... [00:03:31] *SPEAKER_06*: Jsem přesvědčený o tom, že to bude super a že si to Nolan pohlídá, akorát mi přijde, že jeho na tohle téma možná trochu škoda, protože tam je dost uzamčený v těch rámcích druhý světový a v těch reálích, které mu nedávají tolik prostoru pro tu fantazii a tak je mi to trochu líto, že nedělá místo toho nějakou scifárnu. [00:03:54] *SPEAKER_06*: Třeba uděláme to jako na hraně zítřka, třeba to bude vyloděný. [00:03:57] *SPEAKER_05*: Tyhle to hlasně jako modlíš, jak by to tak bylo. [00:04:00] *SPEAKER_00*: Vyloděnou skrze Červidíru. [00:04:03] *SPEAKER_00*: Jako bylo by to super, ale já si myslím, že od něj i ten válečný film bude výborný. [00:04:06] *SPEAKER_00*: Hlavně já se nějak nevybavuju, když jsme tu měli pořádně takhle velkolepý film z druhé světové války naposled, už to bude pár let. [00:04:13] *SPEAKER_00*: A dneska o něm mluvíme kvůli tomu, že nabírá herecký posily, ten casting už byl zajímavý dotečka, že jo? [00:04:19] *SPEAKER_05*: Dotečka jsme viděli, že tam bude Tom Hardy, bude tam čerstvý Oscarovej Mark Rylance, nebo jak se to čte, bude tam Kenneth Branagh, [00:04:26] *SPEAKER_00*: A teď se kolem firmu motají dvě další jména, z čehož jedno je pro nás úplně nový a druhý je pro nás, řekl bych... Úplně super, protože to je Harry Styles One Direction, takže nejoblíbenější kapela, tady mistra Hlada konečně se dočká. [00:04:41] *SPEAKER_05*: Já si jako doufám, že na tom konci přijde na tu pláž a začne těm náckumům zpívat a oni odhodí ty zbraně a ta válka skončí takhle dřív. [00:04:49] *SPEAKER_05*: A viděli jste z Teskyslávy, jak je tam taková ta dojemná scéna se zpívající paní a všechny dojime jako? [00:04:56] *SPEAKER_05*: Pamatuješ si to? [00:04:57] *SPEAKER_05*: Já jsem to neviděl. [00:04:58] *SPEAKER_05*: Aha, no. [00:04:58] *SPEAKER_05*: Ty viděl tam Teskyslávy? [00:05:00] *SPEAKER_05*: Jo, viděl, no. [00:05:01] *SPEAKER_05*: Pamatuješ si, jak tam ta německá paní zpívá a oni se rozpláčou? [00:05:06] *SPEAKER_05*: Tak já bych chtěl, aby taková scéna byla s tím Harry Stylesem. [00:05:09] *SPEAKER_05*: Že tam vypálí co od One Direction a skončí válka. [00:05:11] *SPEAKER_00*: Úplně si to o to říká, no. [00:05:12] *SPEAKER_00*: Já si myslím, že buď jde o drp, anebo je Styles překvapivě hodně, hodně dobrý herec, protože si myslím, že Nolan je v té pozici, kdy fakt může říct, že nějakého hezovna z One Direction tam nechce. [00:05:23] *SPEAKER_00*: Že tam chce Ivana McGregora nebo Judala nebo někoho takového. [00:05:28] *SPEAKER_00*: A já si myslím, že za chvilku tohleta informace zmizí, že spíš by chtěl asi Harry Styles k Nolanovi, než Nolan ke Stylesovi. [00:05:34] *unknown*: A ještě další jméno. [00:05:36] *SPEAKER_05*: A ještě tady máme další jméno, což je Finn Whitehead, člověk, který by měl mít velkou roli v tom filmu a mám pocit, že pro ně to bude první nebo druhý film, naprosto neznámý ksicht. [00:05:46] *SPEAKER_00*: a uvidíme, co předvede. [00:05:48] *SPEAKER_00*: Dunkirk by vlastně neměl být o jednom hrdinově, mělo by to být o spoustě lidí, spoustě vojáků, asi třeba jako příliš vzdalaný most nebo něco podobného, takže je možný, že se časem dozvíme dalších deset velkých britských hvězd, který se tam budou motat. [00:06:02] *SPEAKER_00*: Já trochu doufám, že to by třeba krvavá neděle. [00:06:05] *unknown*: Jakoby takovej paradokumentární, ansamblovej, realistický, drsnej film. [00:06:13] *SPEAKER_05*: Když jsi byl u těch jmén, tak vysyp ještě jména k druhý novince. [00:06:16] *SPEAKER_05*: Hans Solo má nový kandidáty, který by ho měli hrát, už se to zužuje, už je z toho oficiálně jenom pětice, jenom trojice. [00:06:25] *SPEAKER_05*: Trojice mladých tváří, z nich se jedna vybere, aby hrála tu nevděčnou úlohu člověka, který bude poměřovat s Harrisonem Fordem a všichni říknou, že stojí za hovno. [00:06:36] *SPEAKER_05*: Tak kdo tam teďka je? [00:06:38] *SPEAKER_00*: Máme tam teďka tři jména, o jednom se mluví už od začátku, Taron Egerton. [00:06:43] *SPEAKER_00*: z Kingsmanu. [00:06:44] *SPEAKER_00*: Ten to vyhraje, mimochodem. [00:06:45] *SPEAKER_05*: Já si myslím, že ten to vyhraje. [00:06:46] *SPEAKER_00*: Pak je tam Jack Rayner, který byl v posledních Transformerech naprosto matná postava, ale údajně hrál v nějakých malejch dramatech, kde byl výborný. [00:06:55] *SPEAKER_00*: A má velký penis. [00:06:56] *SPEAKER_00*: To asi ho znáš líp než já. [00:06:58] *SPEAKER_00*: A pak je tam člověk, který se jmenuje Alden Ehrenreich. [00:07:03] *SPEAKER_05*: To je ten přiteplenec z posledních Conanů. [00:07:06] *SPEAKER_05*: A tam je přišel docela fajn, on trošku to tlačil na tu solovskou notu, kde hrál toho kovboje, takového jižanského Burana. [00:07:13] *SPEAKER_00*: A jako dovedu si ho představit, že by to minimálně zkusil. [00:07:17] *SPEAKER_00*: Takže tyhle tři jména tam jsou, ten Egerton je asi, jak říkáš, největší, nejzajímavější, protože ho známe, víme, co předvádí. [00:07:25] *SPEAKER_00*: Na druhou stranu si myslím, že on těch nabídek bude mít docela asi dost. [00:07:29] *SPEAKER_00*: Takže možná, že nakonec u Disneyho dají přednost někomu, koho si budou moct sami nějak tvarovat a upsat si ho na 10 filmů a tak. [00:07:37] *SPEAKER_00*: Koho byste z nich vyřídili nejradši? [00:07:39] *SPEAKER_00*: Asi Egertna. [00:07:40] *SPEAKER_06*: No asi určitě. [00:07:43] *SPEAKER_06*: Asi jednoznačně. [00:07:44] *SPEAKER_05*: Ty toho jen rakuješ. [00:07:45] *SPEAKER_05*: Ten teplý kouboj, který si hraje se špagetou s Abel César, ten mě nezajímá. [00:07:50] *SPEAKER_05*: A Jack Raynor, to je pan, jehož jméno znám a vůbec si nevybavím jeho obličej, protože jsem ho viděl v Transformeri. [00:07:56] *SPEAKER_05*: Vypadá, jak mladší brácha Chrisa Preta. [00:07:58] *SPEAKER_05*: Byl úplně směšnej. [00:07:59] *unknown*: Takže jednoznačně Egerton, uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál, každopádně furt platí, že by to měli dělat jak scenaristicky, tak režisérsky, už na tom dělají tvůrci Jump Street 21, Jump Street 22 a LEGO příběhů, Chris Miller a Phil Lord a zatažené občas trakaře, takže by to měla být totální pecka. [00:08:21] *SPEAKER_04*: No? [00:08:22] *unknown*: A třetí novinka, to si pamatuješ? [00:08:25] *SPEAKER_00*: Indie 5. [00:08:26] *SPEAKER_00*: Nevím, co jsi k tomu chtěl řešit, když jsme všechno... Já jsem se chtěl jenom zeptat, jestli se na to hrozně těšíte a jste zvědavý. [00:08:32] *SPEAKER_00*: Já jsem minimálně zvědavý na to, jak z toho Forda, kterýmu vcudovu bude asi 109 let, udělej člověka, který se hejbe. [00:08:39] *unknown*: No on asi bude jezdit na motorce. [00:08:42] *SPEAKER_05*: Každopádně když běhal jako Han Solov ze Síla se probouzí, tak mě to bojilo. [00:08:47] *SPEAKER_05*: To byla jako reklama na Gery Avid Farvaton. [00:08:53] *SPEAKER_05*: Myslím, že jeho to bojilo mnohem více. [00:08:54] *SPEAKER_05*: Přesně. [00:08:55] *SPEAKER_05*: Pokud si dáte tyto pilulky, dokážete vyvinout pohyb šneka. [00:09:00] *SPEAKER_00*: Já si myslím, že doufám, že jsou tady dvě alternativy, které by to mohly nějakým způsobem zahrát do autu. [00:09:07] *SPEAKER_00*: Někdo navrhoval v diskuzi, že by ledal fontánu mládí, kterou by našel hned na začátku a proměnil by se v kryse preta. [00:09:12] *SPEAKER_05*: To je hodně velká pičovina. [00:09:14] *SPEAKER_00*: A pak, jestli se pamatujete ten seriál Mladý Indiana Jones, on tam měl nějaký cameo, kde hrál vlastně důchodce a vypráví klukům, co se stalo. [00:09:22] *SPEAKER_00*: Takhle to celý může být klidně flashback. [00:09:24] *SPEAKER_00*: Ale nedovedu si fakt představit, že by byl v těch akčních scénách. [00:09:27] *SPEAKER_00*: I v těch Star Wars on vlastně většinou času jako stál a někam střílel a pak teda bohužel běžel. [00:09:32] *SPEAKER_00*: Tady by to bylo ještě asi [00:09:36] *SPEAKER_00*: Nejspíš i směšnější a tragickější. [00:09:38] *SPEAKER_00*: Takže oni slibují Forda, že bude jako Indy, slibují Spielberga, ale Disney určitě nechce jeden film a Ford jim prostě do 15 let umře. [00:09:48] *SPEAKER_00*: Já nechci být cynický, ale tak to je. [00:09:50] *SPEAKER_00*: Takže oni potřebují to dát někomu mladému a musí vymyslet jak. [00:09:54] *SPEAKER_00*: Těšíš se? [00:09:55] *SPEAKER_06*: Ne, už mě to moc ani nezajímá, tato série. [00:09:59] *SPEAKER_06*: Byl bych rád, kdyby už se nějak důstojně ukončila a kdyby nebylo v plánu nic dalšího. [00:10:04] *SPEAKER_05*: Ty se těšíš? [00:10:05] *SPEAKER_05*: Já jsem se docela těšil, na čtyřka to mě hodně zklamalo a čas ukázal, že jsem měl pravdu, protože opravdu stojí vlastně za hovno v porovnání s tou původní trilogií. [00:10:18] *SPEAKER_05*: Je to prostě předigitalizovalý, to mě na tom sere. [00:10:20] *SPEAKER_05*: Já to nedávno viděl znova, všechny čtyři a jako fakt jsem to chtěl v půlce vypnout. [00:10:24] *SPEAKER_05*: Je to prostě slabý, je to, ty vole, sport je tam úplně směšný, jak se tam s někým pere, oni přesně tady ty hardcore fanoušci to milujou a ty studenti filmové vědy prostě budou říkat, jak to úžasně zohledňuje laciné sci-fi z 50. let, ale ty vole, je to prostě normální sračka. [00:10:43] *SPEAKER_05*: V kontextu Indiana Jonesa je to prostě slabý film. [00:10:47] *SPEAKER_05*: Spielberg to uznává, Shia LeBeouf se tomu vysmál, Ford řekl, že to dopadlo moc dobře a že to prostě berou jako reparat. [00:10:55] *SPEAKER_05*: A stejně se najdou lidi, kteří ti to... Já si myslím, že mě ty lidi hejtovali po tou recenzí, že prostě jsem nepochopil a vysmívám se oje starým lidem. [00:11:03] *SPEAKER_05*: Předtím jsem jako jediný pochopil. [00:11:05] *SPEAKER_05*: Předtím jsem jako jediný pochopil a samozřejmě mám pravdu. [00:11:08] *SPEAKER_05*: Ale pravda, pro pravdu si musí trpět. [00:11:12] *SPEAKER_05*: Já bych se toho nebal, protože jako Disney mě zatím nesklamal, co se týče těch velkých věcí. [00:11:17] *SPEAKER_00*: A tady se to taky pohlídají, navíc u toho bude Spielberg a hlavně u toho nebude Lukas, který dost pravděpodobně má presty právě v té čtyřce a v tom, co se nám na ní nelíbilo. [00:11:27] *SPEAKER_00*: Takže proč ne? [00:11:29] *SPEAKER_00*: Užili dobře doložený film jako Ruský svět. [00:11:31] *SPEAKER_05*: Já si myslím, že právě dojde k poučení z krizového vývoje. [00:11:34] *SPEAKER_05*: To znamená, že stejně jako u Mostu špionů budou ty triky využitý jako velice rozumně, spíš kvůli té výtvarné stránce, architektonický a to řemeslo bude čistě Spielbergovský. [00:11:46] *SPEAKER_05*: A že samozřejmě, když se na to dneska podívá, tak uvidí, že skákat na liánách je úplná pičovina. [00:11:51] *SPEAKER_05*: A že když srovnáš mravence někdy z [00:11:55] *SPEAKER_05*: ze dvojky, který jsou upravdový a 17.6. dělal digitálního mravence na zeštyřky, tak je to prostě diametrální rozdíl. [00:12:01] *SPEAKER_05*: A je to ten důvod, proč prostě jediná žmoci čtyřku nemá skoro jinou rád. [00:12:05] *SPEAKER_05*: Takže tak, máte co napravovat chlapci, jsme rádi, že se dožijete zahájení, natáčení, doufáme, že se dožijete i premiéry, protože vám fandíme a staří lidé by měli pracovat. [00:12:22] *unknown*: Myslím, že v nejlepším se má přestat zrovna. [00:12:24] *SPEAKER_06*: No, přesně. [00:12:25] *SPEAKER_05*: Tak hele, dost cynismu, rychle se posouváme dál, protože Jarda dneska, kterej bude režírovat ve frenetickém tempu, tak musíme to hlídat. [00:12:36] *SPEAKER_05*: Dáme si film, kterej už je v kinech zítra? [00:12:41] *SPEAKER_05*: Já nevím, jaký předáme. [00:12:42] *SPEAKER_00*: Spotlight? [00:12:44] *SPEAKER_05*: Olgu Hepnárovou, pardon. [00:12:45] *SPEAKER_05*: Tak to je zítra vešlem. [00:12:47] *SPEAKER_05*: Dneska až 4.20, jo? [00:12:49] *SPEAKER_05*: Jo, to je zítra, pardon. [00:12:51] *SPEAKER_05*: Já Olga Hepnárová, já teda nejsem Olga Hepnárová a vy taky ne, Olga Hepnárová v tom filmu je ukázána, že byla poměrně hezká, ona v reálu tak asi hezká nebyla. [00:12:59] *SPEAKER_00*: Ta hračka je velmi hezká, bych řekl. [00:13:02] *SPEAKER_00*: A co jsem viděl fotky, tak nebyla ošklivá ani v reálu teda. [00:13:05] *SPEAKER_00*: Nevím, nakolik je to relevantní. [00:13:07] *SPEAKER_05*: Ve filmu je poměrně šáhlá a ve skutečnosti asi byla taky šáhlá, protože najela svým vozem, nebo ne svým vozem, nákladělkem prostě do pár lidí a litovala toho, že jich nezabila víc a pak byla popravená a dobře jí tak sviní, protože zabila lidi. [00:13:26] *SPEAKER_05*: To se nedělá. [00:13:27] *SPEAKER_05*: Každopádně, jak se vám to líbilo, chlapci? [00:13:29] *SPEAKER_00*: Mně se to líbilo dost. [00:13:32] *SPEAKER_00*: A tobě se to líbilo? [00:13:33] *SPEAKER_00*: Mně se to líbilo o něco míň, ale taky líbilo. [00:13:36] *SPEAKER_00*: Ale spíš určitě líbilo. [00:13:38] *SPEAKER_00*: Tak povídajte, co se vám na tom líbilo. [00:13:41] *SPEAKER_00*: Mně se celkově líbila ta forma. [00:13:44] *SPEAKER_00*: Je to černobílej film, kterej vlastně je strašně pomalej. [00:13:49] *SPEAKER_00*: Kamera víceméně pořád stojí. [00:13:51] *SPEAKER_00*: a celou dobu tam je ta Olga Hypnerová a Turcům se podle mě velmi dobře povedlo pracovat s tou postavou, protože vlastně celou dobu nevíš, co si o ní máš myslet. [00:14:00] *SPEAKER_00*: Jestli byla chudák, jestli byla magor, jestli si to zasloužila, jestli ji máš trošku fandit. [00:14:07] *SPEAKER_00*: To tam výborně funguje. [00:14:08] *SPEAKER_00*: Už kvůli tomu, že opravdu ona tam je furt, že ta Jarečka Olšanská se myslel nebo tak někdo, tak je opravdu velmi dobrá. [00:14:17] *SPEAKER_00*: Jak jsme řekli, vypadá sice velmi sympaticky, ale třeba když se ta postava rozpohybuje, tak máš pocit, že koukáš na mrtvu. [00:14:24] *SPEAKER_00*: Vůbec nehybeje rukama vrchní části těla. [00:14:27] *SPEAKER_00*: A celou dobu prostě víš, že koukáš na člověka, který asi není úplně v původě. [00:14:31] *SPEAKER_00*: Mluví s tebe nekrofil. [00:14:32] *SPEAKER_00*: Ano. [00:14:35] *SPEAKER_00*: Ale nevíš, jestli mu přeješ to, co se mu má na konci stát. [00:14:39] *unknown*: Já to mě bavilo. [00:14:42] *SPEAKER_05*: Je tam prostě ta ambivalence, kdy nevíš, jestli tím má být ten člověk vlastně trošku sympatický, ještě tím, jak se vypořádává se světem, ale zároveň jeho povrhy, že je to prostě ubulená svině. [00:14:52] *SPEAKER_00*: Určitě, tam ale není to pojatý tak, že by se ty tvůrci snažili ji nějakým způsobem omlouvat nebo manipulovali s tím divákem, že by mu ukazovali, jak ošklivý věci prožila. [00:15:02] *SPEAKER_00*: To tam je, ale všechno to je hrozně odosobněné. [00:15:06] *SPEAKER_00*: Takže ten názor si musíš udělat sám. [00:15:08] *SPEAKER_00*: Vlastně ona asi neprožila opravdu hezký věci v životě, na druhou stranu to, co provedla, určitě neodpovídá tomu, co si prožila. [00:15:16] *SPEAKER_00*: Takže prostě bavilo mě až do konce přemýšlet o tom, co se vlastně má myslet o její postavě. [00:15:21] *unknown*: S tím určitě souhlasím. [00:15:23] *SPEAKER_06*: Je super, že si ty tvůrci zachovali takovej odstup, že ona je tam zobrazená tak jako chladně, že vlastně opravdu to ponechává na dost na divákové interpretaci. [00:15:34] *SPEAKER_06*: Mě tam akorát vadilo pár vlastně takovejch drobností, kterými jako v součtu dost dhatily ten celkovej dojem. [00:15:41] *SPEAKER_06*: Jednak to bylo, že mi přišlo, že se to snaží být umělejštější, než to reálně je, nebo že tam jsou právě tak dlouhý záběry, až který třeba ani nedávají podle mě moc smysl, nebo já jsem v tom neviděl ten smysl. [00:15:55] *SPEAKER_06*: V tom filmu pořád někdo kouří, že jo? [00:15:56] *SPEAKER_00*: Tam je asi 40 scén, kdy je prostě střih na někoho, kdo stojí. [00:16:01] *SPEAKER_00*: Jako opera. [00:16:02] *SPEAKER_00*: Ne, jo. [00:16:02] *SPEAKER_00*: Ty jsi dneska nějakej tuhle rozjetek. [00:16:05] *SPEAKER_00*: A někdy stojí a prostě klepě mají kdy. [00:16:09] *unknown*: Jarov, vole. [00:16:10] *unknown*: Ano, to je vynikající poznámka. [00:16:14] *SPEAKER_06*: Není to úplně to, co jsem myslel. [00:16:15] *SPEAKER_06*: Ale jsou to momenty, kdy to uměle prodlužují. [00:16:18] *SPEAKER_00*: Já jsem z těchto momentů měl pocit, že mi chce dát někdo těch deset kteří na to, abych si ujasnil, co jsem teď viděl a co se o tom má myslet. [00:16:25] *SPEAKER_00*: Ale kdybych to dostal tříkrát, tak to beru. [00:16:28] *SPEAKER_00*: Já jsem to dostal třeba patnáctkrát. [00:16:30] *SPEAKER_00*: Takže mi připadalo, že to buď prodlužují, nebo mě chtějí emocionálně oslovit na nějaký úrovni, kam se jim úplně nepodařilo dosáhnout. [00:16:38] *SPEAKER_06*: Mně právě taky, když byl záběr na chodbu, kterou někdo projde, my si o tom něco pomyslíme a pak je tam záběr na tu prázdnou chodbu další ne dvě sekundy, ale dalších dvacet sekund, tak jsem jako nenabil jsem z toho žádnou novou informaci nebo nezanechalo to ve mně nic navíc. [00:16:54] *SPEAKER_06*: Takže když by to bylo celý [00:16:56] *SPEAKER_06*: Díky tomuto o třeba 10, možná nějaké 15 minut osekaní, tak bych se vůbec nezlobil a přišel by mi, že bych dostal stejně moc informací, stejně moc emocí a plynulo by to tak nějak příjemněji. [00:17:09] *SPEAKER_00*: Já teda zrovna, jak to říkáš, nevím, jestli... [00:17:12] *unknown*: Jestli se o tom může myslet něco podobného člověk, co vůbec netuší, kdo je Olga Joprarová. [00:17:17] *SPEAKER_00*: Ten film evidentně měl ambice dostat se i mimo Českou republiku a docela se mu to dařilo na festivalech, co jsem nějak zaznamenal. [00:17:24] *SPEAKER_00*: Takže možná, že těch pět vteřiny navíc ty lidi, kteří vůbec netušejí, která by je a co je to za babu, potřebují, aby si ty věci ujasnili. [00:17:32] *SPEAKER_00*: My jsme věděli, co se stane, až se jde do toho nákladňáku. [00:17:35] *unknown*: Ale myslíš, že těch pět let dodá tu informaci, kterou my tam už nepotřebujeme? [00:17:41] *SPEAKER_00*: Nevím, možná se to tvůrci myslela, teď fakt jenom jako teoretizuju, že tohle mohl být možná záměr, ale určitě souhlasím s tím, že spousta scén šla zkrátit, aby ne, aby se zvýšilo tempo, ale aby tam prostě nebyly tak dlouhý. [00:17:55] *unknown*: i když to vizuálně vypadá jako ta polska Ida, kterou jste teda pravděpodobně neviděli. [00:18:00] *SPEAKER_05*: Já jsem ji viděl. [00:18:02] *SPEAKER_06*: A mně to právě formálně připadalo hodně podobný a nevím, na kolik to byl záměr od tvůrců, možná asi jo, když to by hrálo Oskara, že jo. [00:18:11] *SPEAKER_06*: Takže asi jako se to snažilo do toho stylizovat a přišlo mi to tomu hodně blízký. [00:18:18] *SPEAKER_05*: Je to spíš art nebo spíš mainstream? [00:18:20] *SPEAKER_00*: Já jsem rozhodně neměl problém, že by mi někdo cpal do držky nějaký umění, který by byl okázalé nudný. [00:18:28] *SPEAKER_05*: Mě ten film bavil a myslím si, že kdo je aspoň malinko vnímavější divák, tak to bez problému rozklíčuje a bude se bavit asi tak, jak tvůrci chtěli. [00:18:37] *SPEAKER_05*: Kdyby ti tvůrci řekli, že točí novej film, tak ti to zajímá? [00:18:40] *SPEAKER_05*: Určitě. [00:18:42] *SPEAKER_06*: Určitě jo. [00:18:43] *SPEAKER_05*: Má to šanci ve světě? [00:18:45] *unknown*: Myslím si, že by to mohlo mít šanci, už kvůli tomu, že to opravdu není ten rakovinotvorný art, ale že to je film, který kdyby byl z Bulharska o tom samém, tak by mě asi bavilo se na to koukat. [00:18:57] *SPEAKER_00*: Nevím, jestli bych na to šel do kina, když bych to viděl v programu, ale kdyby mi to někdo pustil na festáku, tak budu velmi příjemně překvapený. [00:19:03] *SPEAKER_00*: Máš rád Deci byly lásky? [00:19:05] *SPEAKER_00*: Deci byly lásky jsem viděl jenom čtyřikrát, takže se na to potom ujasňuju názor, ale minimálně ty písničky jsou hezký. [00:19:10] *SPEAKER_00*: Dobře. [00:19:10] *SPEAKER_05*: Tak jo, tak chlapci, [00:19:12] *SPEAKER_05*: Pojď s mnou. [00:19:15] *SPEAKER_05*: Je tam místo, kde chci být jednou. [00:19:39] *SPEAKER_03*: Konec. [00:20:17] *SPEAKER_01*: Jak? [00:20:41] *unknown*: Jak to děláš? [00:20:41] *unknown*: To je můj záležitostí. [00:20:42] *unknown*: Pokud vám ukážu další, musíte si představit, aby se neodbírali. [00:20:43] *SPEAKER_01*: Jake. [00:20:43] *SPEAKER_01*: Přesně na čas. [00:20:43] *SPEAKER_01*: Pani Peregrine, rád tě poznám. [00:20:44] *SPEAKER_01*: Je to nevidomý. [00:20:44] *SPEAKER_01*: Samozřejmě. [00:20:44] *SPEAKER_01*: My jsme známe v společných pohledech jako záležitosti. [00:20:48] *SPEAKER_01*: Děkujeme. [00:21:03] *SPEAKER_01*: Protože náši možnosti nevypadají ve východním světě, žijeme v těchto místech, kde nikdo nesmí nás najít. [00:21:26] *SPEAKER_01*: Jake! [00:21:26] *SPEAKER_01*: Pojď a jdi! [00:21:27] *SPEAKER_01*: Věřila jsem, že jsi byla jednou z nás, když jsi byl uroditelný. [00:21:28] *unknown*: Je čas, aby jsi naučil, co si můžeš dělat. [00:21:29] *unknown*: Ale já jsem prostě jednoduchá. [00:21:29] *SPEAKER_02*: Ne, nejsi. [00:21:30] *SPEAKER_02*: Jsi byl uroditelný, aby nás schovával. [00:21:30] *unknown*: Představ mi jednu věc. [00:21:31] *SPEAKER_02*: Pojď za nimi, Jake. [00:21:31] *SPEAKER_02*: Představuji. [00:21:36] *SPEAKER_03*: Mě taky baví. [00:21:48] *SPEAKER_05*: Mě baví, ale bojím se, aby tam v tom filmu bylo ještě něco jinýho, než jenom přehlídka všemožných úchylných postaviček. [00:22:00] *SPEAKER_05*: Každopádně rukopis Tima Bartna, režiséra, je určitě snadno identifikovatelný a rozpoznatelný. [00:22:06] *SPEAKER_05*: Tim Barton si ujížděl na takových temných fantazii, ovlivněných expresionismem a černými vlásky. [00:22:15] *SPEAKER_05*: Tady se neobjevuje Johnny Depp, ale je zjevně jeho nová objíbenkyně Eva Green. [00:22:20] *SPEAKER_05*: Nebude tam jeho ex-manželka Helena Bonham Carter, ale budou tam divné děti. [00:22:24] *SPEAKER_05*: A bude tam Samuel L. Jackson. [00:22:25] *unknown*: A ty divné děti budou dělat takové divné věci, protože to vypadá jako by taková mutantní fantazi. [00:22:32] *SPEAKER_05*: Vypadá to jak x-menní pro děti, což ale nemyslím úplně špatně. [00:22:35] *SPEAKER_05*: Přijde mi to takový hravý, zábavný, jak kdyby se trošku vracela nějaký duch Edemsovy rodiny a ta nová tvář Stima Bartna, která je možná až příliš taková výcíděna a digitální, tak to vypadá, že tady by to mohlo do sebe docela zapadnout. [00:22:55] *unknown*: Má se to odehrávat v syročinci, kam se zavírají nebo kam se chodí schovávat takovýhle mrňavý potvory, pro který není ve světě normálních lidí místo, protože by je pravděpodobně všichni upálili. [00:23:07] *SPEAKER_00*: A je to podle docela slavný knížky, která u nás vyšla asi dva roky zpátky, jsou v ní i starý fotky divnejch mrtvejch věcí a takovýhle. [00:23:16] *SPEAKER_00*: Takže to má být takový ten lehkej, decentní bizarní, to, co tomu Bartnovi sedí. [00:23:20] *SPEAKER_05*: Taková ta mrtvá nevěsta v hraný podobě a tak dále. [00:23:23] *SPEAKER_00*: A já teda asi není žádný tajemství, když řeknu, že toho regisseura fakt nemám rád, ale tohle to mě baví. [00:23:29] *SPEAKER_00*: A definitivně se to přestal mít rád ještě po těch alenkách a temných stínech. [00:23:33] *SPEAKER_05*: Hele, na temný stíny jsem se pervexně těšil, protože mi připadaly plně hravý jako tohleto z traileru, ale trošku mě samozřejmě zoufalej. [00:23:40] *SPEAKER_00*: A já jsem ho tak nějak přestal mít rád po uspalý díře, protože ta jeho temna, [00:23:45] *SPEAKER_00*: Temný směr už byl naprosto vyčerpaný, podle mě. [00:23:49] *SPEAKER_00*: Ale tohle to mně připadá docela fajn. [00:23:52] *SPEAKER_00*: Mohlo by to docela i fungovat, myslím, protože tam jsou dobrý herci. [00:23:57] *SPEAKER_00*: Nevím, kolik to bude mít rozpočet, ale myslím, že úplně nejlevnější to nebude. [00:24:01] *SPEAKER_00*: A ten trailer se, podle mě, povedl mlad. [00:24:03] *SPEAKER_00*: Docela dobrou muziku, docela to strhne, takže já jsem zvědavej. [00:24:06] *SPEAKER_00*: Ačkoliv ten film mě vůbec nezajímá, předtím, než jsem udělal poutávku. [00:24:11] *SPEAKER_06*: Já furt zůstávám u té obavy, že to vizuelně bude asi super, to asi o tom nemůže být pochyb teďka, po tom, co jsme viděli, ale furt čekám, jestli to i příběhově bude za něco stát a tam mám trochu obavy a na to budu asi náročnej a neubněkčí mě ani malý holčičky, kteří jedí zátilkem, tak ani to pro mě nebude. [00:24:32] *SPEAKER_06*: Tak jako příběhově to určitě nebude nějak inovativní, myslím si, že to bude taková ta klasika. [00:24:37] *SPEAKER_05*: Začátek potenciální velký fantaziságy. [00:24:39] *SPEAKER_05*: O lásce, o podivnostech, o tom, že prostě divní lidé s divnými účesy jsou fajn a že hlavně o tom mít srdíčko na pravým místě. [00:24:48] *SPEAKER_05*: Ale to asi je jako nějak... Tak nemusí to být málo, ale... [00:24:52] *SPEAKER_06*: Byl bych rád, kdyby to bylo. [00:24:54] *SPEAKER_00*: Já mám teda trochu strach spíš toho, že jsem v tý úkaz se neviděl nic velkolepýho. [00:24:57] *SPEAKER_00*: Tam se není žádná scéna, kdyby bylo více jak 6 lidí dohromady. [00:25:01] *SPEAKER_00*: Ani žádnej jako náznak nějaký větší scény. [00:25:05] *SPEAKER_00*: Je tam jedna potvora a pár pak takových... Letu na klofanovi, myslíš? [00:25:08] *SPEAKER_00*: No, něco takovýho, no. [00:25:11] *SPEAKER_00*: Připadá mi to malinko... [00:25:13] *SPEAKER_00*: Já nevím, prostě malinko suchý a takový levný, jo. [00:25:16] *SPEAKER_00*: Já myslím, že to je první upoutávka, ten film má mít premiéru až někdy na podzim a původně měl být v kirech až snad na Vánoce, takže toho času je ještě celkem dost, ale mě to baví, ale celkem chápu, že si někdo řekne, že to vypadá jako další podobný film, který třeba vznikl i před pěti lety, když se někdo pokoušel nastartovat ty nové série a chtěl, aby tam prostě každý měl nějakýho kouzelníka, se kterým by mohli studiu makrovat a každý dva ro [00:25:43] *unknown*: Ale těším se. [00:25:45] *SPEAKER_05*: Tak chcete něco ještě dodat, nebo už můžeme dál? [00:25:49] *SPEAKER_05*: Tak jdem na dotazy. [00:25:50] *SPEAKER_05*: Je jich tady spousta. [00:25:51] *SPEAKER_05*: Jedna je taky zajímavý. [00:25:55] *SPEAKER_05*: Ještě padá na to, že se zveřejnili nějaký první reakce z premiéry. [00:25:59] *SPEAKER_05*: Batman vs. Superman. [00:26:01] *SPEAKER_05*: Ty jsou samozřejmě fanouškovsky totálně nadšený. [00:26:03] *SPEAKER_05*: A tady je... [00:26:06] *SPEAKER_05*: S intenzitou proslouchuji na informaci, že Batman vs Superman je ve skutečnosti super a možná nejlepší Snyderův film. [00:26:12] *SPEAKER_05*: Pokud se to za týden potvrdí, zajímá mě, kde se podle vás vzala ta negativní aura, která film celou dobu doprovází. [00:26:18] *SPEAKER_05*: Jako fanouškovi DC mi to přijde celkem líto a nefér. [00:26:21] *SPEAKER_05*: Tak já si myslím, že negativní aura se vzala z... Negativní mužov celý. [00:26:27] *SPEAKER_05*: Z toho, že prostě se nám nelíběl muž celý. [00:26:29] *SPEAKER_05*: A já když ho vidím znova, tak mi prostě přijde přepácaně, někdy mi si ty srandovný akce tak prostě nabubřela. [00:26:37] *SPEAKER_05*: Nevím, je to směšný. [00:26:39] *SPEAKER_00*: A plus já jsem byl tak jako rozhozený celkem z toho, že se pokoušejí do jednoho filmu narovat tak strašně moc věcí, [00:26:47] *SPEAKER_00*: že si prostě nedovedu představit, že by to Snyder urežíroval. [00:26:50] *SPEAKER_00*: A já tomu teda furt nevěřím, ale v nádce nechám, že se to bude pecka, tak beru. [00:26:55] *SPEAKER_05*: No já to budu samozřejmě rád, když to bude. [00:26:56] *SPEAKER_05*: Ale když vidím Lexultora, takové mi je dost ouzko. [00:27:00] *SPEAKER_05*: Jasně no. [00:27:00] *SPEAKER_05*: Ty se na to těšíš? [00:27:02] *SPEAKER_06*: Já na to nemám v podstatě žádný názor v tuhle chvíli. [00:27:05] *SPEAKER_05*: Děkujem. [00:27:07] *SPEAKER_05*: Zase se ptej. [00:27:12] *SPEAKER_05*: Jak moc je pro českého novináře za mořem, aby se dostal na projekce a dětskovky, hodně těžký. [00:27:24] *SPEAKER_05*: Jaký je váš názor na dokumenty dana při báně, který se vydává na daleké cesty ve svých žlutých trabantech? [00:27:31] *SPEAKER_05*: Zajímají vás původ podobné road movie dokumenty? [00:27:35] *SPEAKER_00*: Ale mě zajímají ty dokumenty. [00:27:37] *SPEAKER_00*: Hrozně jsem chtěl, aby se mi to líbilo a v podstatě se mi to líbilo, ale já mám prostě problém s ním. [00:27:45] *SPEAKER_00*: Bude to takový namistrovanej vodcest. [00:27:46] *SPEAKER_00*: Já jsem udělal akorát ten první film, nevím, co to bylo, Trabantem napříč Afrikou nebo co takového. [00:27:50] *SPEAKER_00*: A v půlce jsem to musel vypnout, protože půlka toho filmu byl záběr na jeho unavený ksicht, jak se tváří, že mu na záda spadla tíže celého světa a před tom píchnu. [00:28:00] *SPEAKER_00*: Jo, to mě fakt jako nebaví na někoho takového koukat. [00:28:03] *SPEAKER_00*: Asi je to těžký se tam dostat, asi to fakt na nich prdel, když někde v Zambii se rozbije karburátor utrápuše, ale já na to koukat nebudu. [00:28:10] *SPEAKER_05*: No je to takový sympaťák. [00:28:12] *SPEAKER_05*: Sympaťák jak výron z kotníku, nebo nevím, abych se řekl. [00:28:17] *SPEAKER_05*: Tak to bych to hrozně, hrozně rád bych se na to podíval. [00:28:19] *SPEAKER_00*: Ale samozřejmě to jejich kutování je hezký a ty dokumenty jsou prostě chytlavý, svižný a řemesleně úplně suprový. [00:28:26] *SPEAKER_05*: Přesně na vás dechne taková ta esence úček do divočiny, že to chcete prožít, říkáte si, jak máte nudný životy a nakonec vedete palec a říkáte si, tak za rok pojedu s nima. [00:28:37] *SPEAKER_05*: Ale no, naše srdeční skupina to teda není. [00:28:41] *SPEAKER_05*: Nebo krevní. [00:28:42] *SPEAKER_05*: Co ty, viděl jsi to někdy? [00:28:44] *SPEAKER_06*: Viděl jsem ty první dva, myslím. [00:28:46] *SPEAKER_06*: A už u toho druhého mi to přišlo, jakože to už nemá ten koncept moc co nabídnout, nebo kam se rozvíjet dál, takže na ty další jsem ani nebyl. [00:28:54] *SPEAKER_06*: A vidíš, stejně vznikly další čtyři celovečeráky a pět seriálu. [00:28:59] *SPEAKER_05*: No. [00:29:02] *SPEAKER_05*: Tak. [00:29:05] *SPEAKER_05*: Jaké jsou vaše nejoblíbenější seriály posledních pár roků? [00:29:11] *SPEAKER_05*: Nech se cível potrápí. [00:29:14] *SPEAKER_05*: Otázočka. [00:29:15] *SPEAKER_05*: Proto bylo nás pět, že jo? [00:29:18] *SPEAKER_05*: No přesně, Chalupáři, bylo nás pět, Dobry družství kriminalistiky, hele, viděl jsem Mamon. [00:29:24] *SPEAKER_05*: Mamon je fajn. [00:29:26] *SPEAKER_05*: Dobrý. [00:29:26] *SPEAKER_05*: Slušný, slušný, hodně slušný. [00:29:28] *SPEAKER_05*: Atmosféra, řemeslo, herci, všechno v cajku. [00:29:34] *SPEAKER_05*: Slušná práce. [00:29:36] *SPEAKER_00*: Mě v poslední době nadchly Black Sails, na který jsem začal koukat už asi dva roky zpátky, když běžela první řada a nebavilo mě to. [00:29:42] *SPEAKER_00*: Ale hrozně jsem se do toho dostal a strašně mě to baví. [00:29:45] *SPEAKER_00*: Druhá sezóna Daredevil a tu hudlám dokoukat dneska večer a je taky výborná. [00:29:49] *SPEAKER_00*: A z takových těch větších věcí, co mají třeba těch 20 dílů na epizodu, tak z té poslední sezóny mě hrozně baví Limitless, seriálová verze filmu s Bradley Cooperem, která je hrozně vtipná, hrozně hravá, se strašně sympatickým hrdinou a docela dobře si tam hrajou se žánrama i s těma filmovýma postupama, takže to určitě doporučuju. [00:30:12] *SPEAKER_06*: Já jsem to tady už někdy nedávno říkal a zůstanu jenom u jedinýho slova Fargo. [00:30:18] *SPEAKER_05*: Ordinace. [00:30:21] *unknown*: Fargo. [00:30:22] *SPEAKER_00*: I v druhé sérii. [00:30:23] *SPEAKER_05*: I v druhé sérii. [00:30:24] *SPEAKER_06*: A můžu koukat na druhou sezónu bez první? [00:30:26] *SPEAKER_00*: Nebo ne? [00:30:27] *SPEAKER_06*: Můžeš, no. [00:30:29] *SPEAKER_06*: Naprosto můžeš. [00:30:30] *SPEAKER_06*: Je to spíš zábavní srovnávat, že tam je úplně jiný příběh a jakým jiným způsobem k tomu přistupujou, ale že by ti to nějak vyloženě chybělo, že bys něco nechápal, tak to ne. [00:30:40] *unknown*: Co říkáte na Fasiho jako Harryho Houla ve Sněhulákovi? [00:30:43] *SPEAKER_05*: Fasi. [00:30:44] *SPEAKER_05*: Vidíš, jak se to ujalo, tyva. [00:30:46] *SPEAKER_05*: Love Fasi. [00:30:50] *SPEAKER_05*: No a čtete vůbec Nezbého? [00:30:53] *SPEAKER_05*: Nezba. [00:30:54] *SPEAKER_05*: Tady se někdo ptá Nezbého. [00:30:55] *SPEAKER_05*: Tak se ptá špatně, je to Nezba. [00:30:57] *SPEAKER_05*: Je trošku na projekci. [00:30:58] *SPEAKER_05*: Nezboje lovci hlavné? [00:31:00] *SPEAKER_05*: To jsem čel, to bylo super. [00:31:02] *SPEAKER_05*: A Fussy je super, takže toho beru v jakýkoliv roli, on si je pečtevě vybírá, hra je v nich naplno, je to dobrý kluk, takže je u mě dobrý. [00:31:11] *SPEAKER_00*: U mě taky dobrý, ačkoliv ty knížky neznám, vlastně slyšel jsem jako audiobook půlku jedných z těch knih a přišlo mi to OK, ale tím, že ten audiobook četl Hinek Čermák, tak jsem tam viděl Jinka Čermáka. [00:31:22] *SPEAKER_00*: Ale vůbec s tím nemám problém a jsem na to zvědavej. [00:31:25] *unknown*: Nečesem nic, takže jsem s tím taky úplně v pohodě. [00:31:28] *SPEAKER_06*: Dobře. [00:31:29] *SPEAKER_05*: Kteří režimíru debutanti nám z poslední doby udělali největší dojem? [00:31:32] *SPEAKER_05*: A kdo z nich by si podle nás zasloužil místo v velkém Hollywoodu? [00:31:35] *SPEAKER_05*: Na mě udělal velký dojem Josh Trank, režisér Kroniky. [00:31:39] *SPEAKER_05*: Pak bohužel natočil fantastickou čtyřku a byl odvolený od Star Wars a už od něj nikdy v životě nic neuvidím na 99%. [00:31:47] *SPEAKER_05*: Ale dojem na mě udělal chlapec, jehož jméno jsem zapomněl. [00:31:52] *SPEAKER_05*: Jak se jmenuje? [00:31:53] *SPEAKER_05*: S. Craig Zahler? [00:31:54] *SPEAKER_05*: Ne. [00:31:54] *SPEAKER_05*: Tak ten udělal nejen na mě. [00:31:55] *SPEAKER_05*: Creed? [00:31:57] *SPEAKER_05*: To nebyl debit. [00:31:59] *SPEAKER_05*: To nebyl debit. [00:31:59] *SPEAKER_05*: To nebyl debit. [00:32:00] *SPEAKER_05*: To byl druhej nebo třetí film dokonce. [00:32:01] *SPEAKER_05*: Fakt jo? [00:32:02] *SPEAKER_05*: Jak se jmenuje? [00:32:02] *SPEAKER_05*: Nevím. [00:32:04] *SPEAKER_05*: Ten prostě ten šikovný chlapec, tak no, tak to nebyl debit. [00:32:08] *SPEAKER_05*: Tak ale ten na mě udělal dojem a myslím si, že Black Panther od něj bude super. [00:32:12] *SPEAKER_00*: Mně se líbil S. Craig Zahler, kterej natočil... Bone Tomahawk. [00:32:16] *SPEAKER_00*: Bone Tomahawk. [00:32:17] *SPEAKER_00*: Samozřejmě si ho i napsal. [00:32:18] *SPEAKER_00*: Stalo to dva miliony dolarů, což je naprosto sranda. [00:32:21] *SPEAKER_00*: A chci vidět víc, protože ten člověk vypráví trošku jiným způsobem než ostatní režiséři. [00:32:28] *SPEAKER_00*: A já jsem zvědavý, co předvedl. [00:32:30] *SPEAKER_05*: Jo, Ryan Coogler. [00:32:32] *SPEAKER_05*: Ale on udělal jenom Fruitvale, takže ne tři filmy. [00:32:35] *SPEAKER_05*: Říkal jsem druhý nebo třetí. [00:32:36] *SPEAKER_05*: Jo, tak druhý. [00:32:37] *SPEAKER_05*: No, ty máš nějakýho? [00:32:40] *SPEAKER_06*: No, asi nemám. [00:32:42] *SPEAKER_00*: Tak to byla první várka dotazů, druhou várku ještě určitě projedeme, píšte nám na Facebook, tam taky mrkneme. [00:33:00] *SPEAKER_05*: Tak teďka jdeme dál, budeme si povídat o filmu, který už je v kinech. [00:33:05] *SPEAKER_05*: A drahý je v kynách, ne? [00:33:07] *SPEAKER_05*: Není. [00:33:07] *SPEAKER_05*: Taky není? [00:33:08] *SPEAKER_05*: Taky není. [00:33:09] *SPEAKER_05*: A ten další taky není? [00:33:10] *SPEAKER_05*: Ten už vůbec ne. [00:33:11] *SPEAKER_05*: My jsme v budoucnosti. [00:33:13] *SPEAKER_05*: Tak tenhle je 20. [00:33:14] *SPEAKER_05*: 1. dubna, je to možný? [00:33:16] *SPEAKER_05*: Jo. [00:33:17] *SPEAKER_05*: Jmenuje se Carol a viděli jsme ho všichni tři, hraje v něm Cate Blanchett, která chce strašně dělat zprosté věci Rooney Mara, což vlastně zní docela lákavě. [00:33:30] *SPEAKER_05*: Já myslím, že pořádnou hoblovačku bychom si podali těchto slečerných užit. [00:33:35] *SPEAKER_05*: Bohužel ten film přistupuje ke své podstatě značně kultivovaně. [00:33:44] *unknown*: A citlivě melodramaticky jako kostýmní dobové drama od Toda Heinze, který natočil daleko od ní, nebo si to pletu? [00:33:56] *SPEAKER_06*: Daleko do nebe. [00:33:57] *SPEAKER_05*: Daleko do nebe. [00:33:59] *SPEAKER_05*: Ale točil i jako malé děti? [00:34:01] *SPEAKER_05*: Ne. [00:34:02] *SPEAKER_05*: Jo? [00:34:03] *SPEAKER_05*: Ty vole, já jsem dneska asi... Já myslím, že jo. [00:34:05] *SPEAKER_00*: A jestli jo, tak to bylo super. [00:34:07] *SPEAKER_05*: Každopádně ten film je prostě spíš jak daleko do nebe. [00:34:10] *SPEAKER_05*: Prostě umírněná kostýmní romance, která kdyby nebyla lesbická, tak by vůbec nikoho nezajímalo, mám pocit. [00:34:20] *SPEAKER_05*: Je to tak? [00:34:21] *SPEAKER_00*: Vypadá to hezky, vypadá to správně. [00:34:23] *SPEAKER_00*: Cate Blanchett a Rooney Mara umějí hrát a pak to skončí. [00:34:27] *unknown*: Ale mám pocit, že se tam lesbicky přece trošku jako odvázaly. [00:34:30] *SPEAKER_06*: Jednou. [00:34:31] *SPEAKER_05*: A v čem se jako odvázaly? [00:34:32] *SPEAKER_05*: Že jakože si k sobě lehli, líbali se. [00:34:34] *SPEAKER_05*: A co by si tam jako... Když tam nic nehoblujou. [00:34:41] *SPEAKER_05*: Asi mohu já dít, já když jsem četl Kate Blanchett a Rooney Mara v šokojícím lesbickém dravatu, tak jsem myslel, že ve druhý minutě milu. [00:34:50] *SPEAKER_05*: Povidím Kate Blanchett, jak s dvoubetrovým divně prochází posteň. [00:34:55] *SPEAKER_05*: A to tam prostě nebylo. [00:34:57] *SPEAKER_06*: Kámo, že slovo šokující tě možná jako navedlo na trošku špatnou kole. [00:35:00] *SPEAKER_06*: Nebo podělal to tvoje hnivácké očekávání. [00:35:03] *SPEAKER_05*: Víš, do toho tam hoděj, říkaj si, no, nejsem šťastná se zdržovat dželem, no, vlastně se mi docela líbíš, mluvíme spolu, seš milá, no, pak si to jednou rozdaj a pak to skončí. [00:35:20] *unknown*: Ne, chlapci, řekněte o tom něco kriticko-teoreticko-inspirativního. [00:35:29] *SPEAKER_05*: Je to taková klasická obcaná Oscarovka, ne? [00:35:30] *SPEAKER_00*: Úplně přesně, no. [00:35:33] *SPEAKER_00*: Taková věc, ve které by měla hrát Eddie Redmayne a Sean Penn, kdyby to bylo o chlapách. [00:35:38] *SPEAKER_00*: Všichni tam hezky hrají, všechno to... Hele on teda určitě vizuálně to umí podat, ale v pátý minutě jsem si říkal, ty vole... Je to tak skurveně obyčejný? [00:35:47] *SPEAKER_05*: Ne, říkal jsem si, ty vole, je mi šedesát, abych se díval na krásné třpitky, vole, na skle a honosná sídla smetánky, když prostě se ty ženský chtěj prostě normálně vylízat někdo ve sklepě. [00:36:02] *SPEAKER_05*: Vím to tak, ale já do toho vnesu trochu citlivýho přístupu, protože mně to přišlo, že ty jejich emoce, ta nejistota, ta vnitřní rozervanost, kdy vlastně obě jako nejsou jako primárně nebo nějak očividně lesbičky a tak si jako řešejí toto všechno uvnitř a bojí se s tím jít ven, to mi přišlo, že je tam zobrazený docela hezky a jakože fakt o tom nemůžu říct, že by mi to [00:36:28] *unknown*: že by mi to přišlo nějaký jako zoufalý, ale jakoby příběhově, příběhově se tam nestane vlastně nic moc zajímavýho. [00:36:36] *SPEAKER_06*: Je to takový opravdu jako uhcaný melodrama, který moc jako moc toho v tom jejich vztahu nenabídne, ale ty, to jejich vnitřní prožívání mi tam přišlo takový sympatický. [00:36:50] *SPEAKER_05*: Hm, to jsi řekl hezky. [00:36:50] *SPEAKER_05*: Každopádně jako malé děti určitě nenatočil, natočil to daleko do neby, víc měl pravdu. [00:36:55] *unknown*: No a natočil sametovou extázi a beze mě portrét Boba Dylana. [00:37:00] *SPEAKER_05*: Ty vole, to byl shit. [00:37:02] *SPEAKER_05*: Každopádně Todd Haynes určitě udělal zajímavější kousky a já si fakt myslím, že jak přesně se to hodnotí, načasem průměrnou známkou, kterou jsme dali i my. [00:37:11] *SPEAKER_05*: Nemůžete to sestřelit, že by to bylo špatný, nemůžete říct, že by to bylo úplně banální a úplně blbý, protože přesně ta audiovizuální stránka je [00:37:19] *SPEAKER_05*: okouzlující a můžete tam vydat různé interpretace, ale ty vole, já nevím. [00:37:25] *SPEAKER_05*: Dokážeš to říct ještě s nekucenějším tohlem, nebo to bylo vlastně... Píši se rok 2016. [00:37:31] *SPEAKER_05*: Píši se rok 2016, když zadáš do Google Kate and Rooney in bed, vole, tak ti vyjede strašný porno, vole. [00:37:39] *SPEAKER_05*: tak trošku by se na tímto nejistěji zamyslet a podívat se prostě, jak vypadá lesbická láska. [00:37:46] *SPEAKER_05*: A nedávat nám tady něco, v čem by vlastně byl harapes, my vypadáme jako pokrokovej chlapec, tyvo. [00:37:53] *SPEAKER_06*: Já si myslím, že asi nebylo ale cílem natočit prostě lesbický porno. [00:37:57] *SPEAKER_06*: Jako nechci se úplně rozcházet s těmi názorami. [00:38:01] *SPEAKER_06*: No samozřejmě to není lesbický porno, ale je to o lásce, tyvole, o láska. [00:38:05] *SPEAKER_05*: Já nevím. [00:38:07] *SPEAKER_05*: Co je to láska? [00:38:08] *SPEAKER_05*: Mně to přišlo, jak bych se odsidl o 40 let zpátky ještě v církevní škole, že si lásku vyjadřují, že jedna rozbaluje dárečky u vánočního stromku a druhá preluduje na klavír, ty vole. [00:38:22] *SPEAKER_06*: Ale to je přece krásný, tam se otírají ty srdíčka a přiblžujou se k sobě a je to takový... Tak jaký to má být přece? [00:38:31] *SPEAKER_05*: Nastrad na srdíčka. [00:38:32] *SPEAKER_05*: Jardo, pustám ještě nějakej trailer, protože tady prostě se člověk pořádnýho gang bangu nedoval. [00:38:39] *SPEAKER_06*: Nějakej takovej, kterej po 10 sekundách YouTube zatrhne, ideálně. [00:38:49] *SPEAKER_01*: Jardo, dík. [00:38:50] *SPEAKER_01*: Ketchup, mustard, oh, sausages and buns. [00:39:00] *unknown*: Ustávají se, chlapci! [00:39:19] *SPEAKER_00*: Hej, podívejte se na to! [00:39:20] *SPEAKER_00*: Máme jednu! [00:39:20] *SPEAKER_00*: Ano, jsme vybraní! [00:39:20] *unknown*: Jsme vybraní spolu! [00:39:21] *unknown*: Hej, Brenda, ty a já. [00:39:21] *unknown*: Jsem tak hodně rád, že Boh vytvořil naše pakavy spolu. [00:39:22] *SPEAKER_02*: Protože vytvoříme spolu. [00:39:23] *SPEAKER_02*: Je to jako kdybychom byli pro sebe vytvořeni. [00:39:24] *SPEAKER_02*: Připraveni, chlapci! [00:39:24] *SPEAKER_02*: To je úžasné! [00:39:26] *SPEAKER_02*: Oh yes, I'm the first to enter eternity. [00:39:34] *unknown*: Oh, potato, way to go, buddy! [00:39:35] *SPEAKER_05*: Sausage Party. [00:39:37] *SPEAKER_05*: Film, který nás nalákal svým prvním trailerem, který je podle mě famózní. [00:39:42] *SPEAKER_05*: Necenzurovaný trailer na uče si ho vědět a na netu. [00:39:46] *SPEAKER_05*: My jsme ho museli vtipnout, protože by nás YouTube sejmul. [00:39:49] *SPEAKER_05*: Je to hrozně vtipný a je to teda animovaná variace na... [00:39:54] *unknown*: vězeňské a válečné filmy. [00:39:58] *SPEAKER_00*: A celkově prostě trpitelský subžánr, který samozřejmě má far v tom, že jídlo ožívá po té, co ožili hračky a kdo ví, co ještě zvířátka, tak tentokrát ožívá jídlo a je to celý podaný skrze takový ten buranskej, drstnej, rogenovskej humor, který mně osobně přijde vždycky hrozně vtipnej. [00:40:20] *SPEAKER_05*: Takže když jsem viděl Sausage Party, tak mi to přišlo ještě o dva levly vtipnější, než [00:40:24] *SPEAKER_05*: když nás baví naposledy tyhle chlapci. [00:40:27] *SPEAKER_00*: No já nevím, co k tomu říct dalšího. [00:40:30] *SPEAKER_00*: Nějak se ti to líbilo? [00:40:31] *SPEAKER_00*: Mně se to líbilo. [00:40:32] *SPEAKER_00*: Je to prostý, vypadá to zároveň docela [00:40:35] *SPEAKER_00*: docela hezky. [00:40:36] *SPEAKER_00*: Mně se to líbilo, je to sprostý. [00:40:39] *SPEAKER_05*: Je pravda, že po předchozím monologu je to nekvajitý drama, protože jsi tam málo píchal a říkal, co vyčítáte. [00:40:47] *SPEAKER_00*: Ne, vypadá to odvařně, zároveň to vypadá docela hezky, ačkoliv jsem ten film nemůže absolutně vidět, protože animáky pro dospělí, R-kový ještě, na to se prostě nechodí. [00:40:58] *SPEAKER_00*: Na druhou stranu, přesně jak říkáš, tohle je Roginová parta, která by se tím snad nikdy nesklamala. [00:41:03] *SPEAKER_00*: A tady se můžou úplně urvat ze řetězů, protože prostě nejsou hraný, tak můžou dělat totálný bordel. [00:41:09] *SPEAKER_00*: A v té upoutávci vývolně funguje ten přelom, který jsme bohužel neviděli kvůli YouTube, kdy se z toho rostomilýho animáku pro celou rodinu v veselých párcích a houskách stane opravdu jako zachránit ta vojna rejna a regulérní peklo. [00:41:23] *SPEAKER_00*: A mě to baví. [00:41:24] *SPEAKER_05*: Funguje to hrozně moc. [00:41:27] *SPEAKER_06*: Ano, je to přesně tak. [00:41:28] *SPEAKER_06*: Těším se na to taky. [00:41:29] *SPEAKER_05*: Tak a těšíme se i na to, že Dokinde film tedy letos vyhrál Oscara, tu hlavní cenu. [00:41:37] *SPEAKER_05*: Nejlepší film dostal ještě Oscara za scénář jmenuje se Spotlight. [00:41:44] *SPEAKER_05*: Mně vůbec nevadí, že vyhrál, protože myslím si, že je to velice kvalitně odvedená práce, ale přiznávám, že když jsem za mlada vyrůstal, tak jsem si myslel, že ten [00:41:55] *SPEAKER_05*: film, který dostane Oscara za nejlepší film roku, takže je to opravdu pecka, která převrací Hollywood na ruby, nebo je vlastně úplně mezinimační. [00:42:04] *SPEAKER_05*: To znamená, že přesně když jsme vyhráli Mčení hňátek, Forrest Gump, tak to prostě byly bijáky, ze kterých se člověk sedl na prdel a spotla je takový úplně není. [00:42:15] *SPEAKER_00*: Úplně není. [00:42:16] *SPEAKER_00*: Já jsem samozřejmě držel klapse šílenému Maxovi, ale [00:42:19] *SPEAKER_00*: Vlastně si myslím, že víc než Spotlight by to zasloužil třeba i ten Revenant, který mě tolik za to srdíčko nechyt, ale tu jeho hodnotu navíc tam vidím a chápu. [00:42:28] *SPEAKER_00*: Spotlight je, jak říkáš, dobrý film, je to dobrý drama, ve kterém všechno funguje správně, je to dobře zahraný, je to napínavý, strhující, ale Oscarový materiál to prostě není a to je to až moc obyčejný. [00:42:41] *SPEAKER_05*: Je to procedurální drama o tom, jak probíhalo zaprvé trošku vyšetřování, ale hlavně spíš tvorba žurnalistických textů, které se týkaly toho, jak kněží, nejde to slušný slovo, prznili malé děti, což samozřejmě se zaprvé by se úplně dít nemělo, dělo se to poměrně hojně a protože v bohabojné Americe se nesmí říkat moc [00:43:06] *SPEAKER_05*: věci proti těm knězům a té církvi, která udělala tolik dobrého pro to město a pro tu zemi. [00:43:13] *SPEAKER_05*: Tak se to tutlelo, ale tyhle... Řekni to, Bůh mě trestá. [00:43:22] *SPEAKER_00*: Tyhle ti novináři, kteří pracují pro Boston Globe, tuším, jsou... [00:43:26] *SPEAKER_00*: Profíci zprávě na hledání špíny na takovýhle lidi, takže nějakých půl roku pátrají po tom, co se vlastně stalo, kolik je obětí, kdo se to pokoušel všechno zakryt a kdo ošahával ty děti. [00:43:39] *SPEAKER_00*: a zjišťujou, že vlastně ten případ je asi mnohem větší a děsivější, než si vůbec dovedli představit. [00:43:44] *SPEAKER_05*: Je to velice realistický, je to pro mě poměrně napínavý, přestože to nešponuje jako to napětí nějakýma prvopánovýma berličkama. [00:43:52] *SPEAKER_05*: Nedojde tam k žádnému, že by se v půlci objevil od církví najatý odstřelovač nebo něco podobného. [00:43:57] *SPEAKER_00*: Což je škoda. [00:43:58] *SPEAKER_00*: Trošku jo. [00:43:59] *SPEAKER_05*: Ale je to přesvědčivý, myslím si, že je docela dost věrohodný, ale přesto cítíte určitou satisfakci, když to končí a má to nějaké finále a i nějaké následky, tak vlastně s těma hrdinama si hezky prožijete to jejich pátrání. [00:44:15] *SPEAKER_05*: Bohužel mně to přišlo [00:44:18] *unknown*: až příliš obyčejný s Čimšu, čiže bude tady Remzi, jsou asi, protože tomu se to líbilo z nás všech nejmíň. [00:44:23] *SPEAKER_06*: Mně se to líbilo, ano, z nás všech nejmíň, no. [00:44:25] *SPEAKER_06*: Mně to přijde jak ve stejní škatuce, jako jak jsme se chvíli zpátky bavili Bokerol, nebo když jsme se předtím bavili o Brooklynu. [00:44:35] *SPEAKER_06*: Takže to jsou takový dramata, který neurazej, vlastně, [00:44:39] *SPEAKER_06*: Součtu fungují, jsou fajn, dá se na to dívat, ale vůbec mi to nepřišlo ničím ani zvláštní, ani přechvapivý, napínavý, ani režisérsky, že by tam byly nějaký nápady. [00:44:52] *SPEAKER_06*: Jak jsem třeba chápal, že nevyhrál ať šílený Max nebo Revenant, [00:44:57] *unknown*: protože to přesně byly takový trošku jako zvláštní filmy, tak třeba jsem právě nechápal, když jsem viděl Spotlight, proč, v čem by ten Spotlight mohl být lepší, než třeba Sask na nejistotu, která mi přišla úplně stejně jako tím tématem taková jako složitá, nebo taková neúplně příjemná, ale přitom zajímavá. [00:45:18] *SPEAKER_06*: A zároveň byla podle mě mnohem zábavnější a dokázala to téma uchopit s mnohem větší lehkostí a pro mě takovou tvůrčí originalitou. [00:45:29] *SPEAKER_06*: A zároveň to byl film, který se asi líbil všem, nebo který se i těm akademikům musel líbit. [00:45:35] *unknown*: Tak tam byl trošku nějakej nadhled a satirický vosten. [00:45:38] *SPEAKER_05*: Zatímco u toho Spotlight je to fakt, jak kdybyste poměrně suše zrekonstruovali, jak Respekt pátrá po majitelích Čapího hnízda. [00:45:49] *SPEAKER_05*: A vlastně nic moc se tam nestane, což je na jednu stranu dobrý, [00:45:53] *SPEAKER_05*: A přesto, že to jako nejde do těch savoučelných věcí, tak si to udržuje napětí jenom tím, že ten scénář je hezky napsanej, ty dialogy tam navazujou, ty herci to dokážou podat i bez velkých exhibic prostě působivě, ale není to prostě ten velkobiják, se kterým byste sedl na prdel, že jo? [00:46:12] *SPEAKER_00*: Určitě ne, no. [00:46:13] *SPEAKER_00*: Tam je můj trošku problém. [00:46:15] *SPEAKER_00*: Když chápu, že to byl záměr, že ten film je hrozně odhasobněnej, že tam vlastně nevidíme téměř nic ze soukromí těch lidí, když už tam třeba dojde na scénu, kdy mám pocit, že je Rufalo, dojde za Rachel McAdams domů, tak se prostě seberou a jdou pryč z toho baráku, aby nemuseli probírat ty pracovní věci před tím manželem, takže vidíme opravdu jenom to pátrání a veškerý další věci jsou jenom naznačený. [00:46:39] *SPEAKER_00*: Já myslím, jeden z těch novinářů nějak odhalí, že někdo z těch potenciálních [00:46:43] *SPEAKER_00*: ožahávačů může bydlet někde v okolí, ale vůbec se tímto směrem nejde k režimě nebo vyprávěcky. [00:46:50] *SPEAKER_00*: Já nevím, jestli to je dobře nebo špatně, mě ten přístup, tenhle chladný a opravdu čistě profesionální úhel pohledu bavil, ale vím, že se tím asi ty filmaři obrali o nějaké potenciálně dost třeba emocionální scény, které mohly fungovat dobře. [00:47:07] *SPEAKER_06*: Já jsem byl rád, že tam nezabíhají do vztahových záležitostí, kdyby tam ještě probíhal nějaký vztah mezi dvěma novinářema, a teď se to řešilo úplně hrozný. [00:47:18] *SPEAKER_06*: Ve druhé minutě Rachel McAdams s Doubetrem... Já myslím, že do těch scénářů by to chtělo trošku dýšťávit. [00:47:28] *SPEAKER_06*: tak to by, takováhle cena by tam samozřejmě by asi nemohla uškodit žádnému filmu. [00:47:32] *SPEAKER_06*: Ale jinak jsem rád, že se tam neprobíraly ty vztahy, ale zároveň mi vadilo, že i když se jelo pod tý hlavní lince, takže jsem tam po celou dobu jako necítil žádnej jako výkyv emocí nebo nic, co by to šponovalo jakoby postupně na pětí nahoru. [00:47:45] *SPEAKER_06*: Já myslím, že tam byly třeba dvě, tři scény, kde bylo takový překvapení, ale bylo to povedatý spíš jako scenaristicky než režimně, protože ty herci, respektive ty postavy, nebyly udělaný tak, aby [00:47:57] *SPEAKER_00*: když už má nějaký ten emocionální projev, tak aby byl přehrocenej. [00:48:00] *SPEAKER_00*: Prostě zjistit, že třeba něco posrali, tak řeknou, že to posrali a že je to blbý. [00:48:05] *SPEAKER_00*: A tím to končí. [00:48:06] *SPEAKER_00*: Takže jiný filmař by se v tom dokázal mnohem víc rochnat a třeba z toho udělat jako působivou scénu. [00:48:12] *SPEAKER_00*: Ale podle mě ten McCarthy prostě nechtěl. [00:48:15] *SPEAKER_05*: A mně to přijde jako cený mě v těch novinárských dramatech. [00:48:18] *SPEAKER_05*: Já když vidím třeba český nějaký novinárský televizní dramat, tak mně to přijde úplně směšný. [00:48:22] *SPEAKER_05*: Když vidím všichni prezidentovi muži, jak si dáv [00:48:26] *SPEAKER_05*: A tohle mi přišlo zároveň naprosto uvěřitelný. [00:48:32] *SPEAKER_05*: A přesto, když to prostě končí a zvonějí tam ty telefony, tak jsem si říkal, dobrý, hezký. [00:48:40] *SPEAKER_00*: Takhle to asi může fungovat, když se něco podobného odhaluje. [00:48:44] *unknown*: Ale furt říkám, že nevím, jestli to je dobře nebo špatně. [00:48:49] *SPEAKER_00*: Pro mě to je dobře. [00:48:50] *SPEAKER_00*: Ale prostě ten film mohl být působivější, mohl u něj víc mrazit v zádech a takový, kdyby se víc napředlačilo na pilu. [00:48:56] *SPEAKER_00*: Ale vyšel prostě tímhletím směrem a chtěl být obyčejnější a paradoxně teďka ta obyčejnost se mu nevyplácí v tom, že si můžeme představit, že mohl být zábavnější. [00:49:06] *SPEAKER_00*: No protože to srovnáváme třeba s tím Argem, což je taky už pozapomenutá Oscarovka, protože to bylo vlastně jenom čistý řemeslo. [00:49:15] *SPEAKER_05*: A to furt ještě měl aspoň ten úvodní útok na tu ambasádu, prostě takový, nebo nějaký forky, takový ty divácky vděční momenty, tady vlastně bych se to nevytáhl, jedinej moment, který bych řekl, hele, podívej se na tuhle pětiminutovku, je super. [00:49:29] *SPEAKER_00*: To určitě. [00:49:29] *SPEAKER_00*: To vám vůbec není. [00:49:30] *SPEAKER_00*: Jo, jako určitě, když se podíváte na ty dvě hodiny, tak dostanete dobrý film. [00:49:34] *SPEAKER_00*: ale nemůžu říct, že by to byl film, který si pustíte znova za dva roky s tím, že vám bude chybět. [00:49:39] *SPEAKER_05*: Mimochodem mi to typově trošku připomíná, což je trošku kacířský a vlastně je to nesmyslné srovnání, ale těch televizních 12 rozdělaných mužů od Frýdkina. [00:49:51] *SPEAKER_05*: Takový, takový usedlý, hodně prostě konverzační a mluví se tam a stojí to na scénáři. [00:49:59] *SPEAKER_05*: A vlastně to klidně stačí do televize, takže je vlastně divný, že to pak soutěží s Šíleným Maxem a dalšíma prostě velkofilmama, že jo, v rámci stejné kategorie ještě to porazí. [00:50:09] *SPEAKER_05*: A na druhou stranu je to film, proti kterému nemůže říct, že byl špatnej, že jo, že tam není špatně nic. [00:50:13] *SPEAKER_00*: No jasně jo. [00:50:14] *SPEAKER_00*: Není to film, kterýmu dáš desítku, protože tě nechytne na koule, ale napálíš tomu tu osmičku, protože je prostě dobrý. [00:50:21] *SPEAKER_06*: Teda aspoň podle nás. [00:50:24] *SPEAKER_06*: Já jsem byl tak jako zklamenej, že mě tam nic moc nezaujalo, že bych tomu ani tu osmičku nedal. [00:50:29] *SPEAKER_06*: Už jenom z toho, možná kvůli těm velkým očekáváním. [00:50:32] *SPEAKER_05*: Hele, tak to bylo k oficiálnímu programu dneska všechno a teď je volná zábava. [00:50:39] *unknown*: Tak koukáte na vinil, kluci? [00:50:41] *SPEAKER_05*: Já nekoukám na vinil. [00:50:43] *SPEAKER_05*: Koukáš? [00:50:44] *SPEAKER_05*: Nekoukám. [00:50:45] *SPEAKER_05*: A ty koukáš? [00:50:46] *SPEAKER_05*: Ne, myslíte si, že nominovaní na Oskarech vědí, kdo přesně vyhraje? [00:50:52] *SPEAKER_05*: Myslím, že ne. [00:50:54] *SPEAKER_05*: Stačí se podívat na Rockyhova, jak vypadá, ale ten to suverénně nevěděl. [00:50:57] *SPEAKER_05*: Ať po mě teda jednou v práci chtěli, abych někam zavolal a zjistil, kdo vyhraje ty Oscary, protože jsme potřebovali článek. [00:51:03] *SPEAKER_00*: Jsem říkal, že ten telefon nemohl. [00:51:04] *SPEAKER_00*: A kde jsi dělal? [00:51:06] *SPEAKER_05*: To já nebudu říkat. [00:51:07] *SPEAKER_05*: Jo, to bylo asi inteligentní združení. [00:51:10] *SPEAKER_05*: Je podle moviezón božský herec George Clooney dobrý herec? [00:51:14] *SPEAKER_00*: George Clooney je cool herec. [00:51:16] *SPEAKER_00*: A je zábavnej a zná svoje hranice a málo kdy je překračuje, což je dobře. [00:51:22] *SPEAKER_05*: Točkuny není asi, kdo ví, jak úžasnej herec. [00:51:26] *SPEAKER_05*: A když hraje v komediích, tak se trochu pitvoří. [00:51:30] *SPEAKER_06*: Ale je to fešák. [00:51:31] *SPEAKER_05*: No, to je. [00:51:33] *SPEAKER_05*: Je něčo nové ohladou nového Konána? [00:51:36] *SPEAKER_00*: Ně. [00:51:37] *SPEAKER_05*: Ně. [00:51:38] *SPEAKER_05*: Bylo cívalo u cameo v České fotbole prouvidou k Batman vs Superman čistá náhoda nebo záměr? [00:51:43] *SPEAKER_05*: Náhoda. [00:51:46] *SPEAKER_05*: Hele, ještě nějaký dotazy. [00:51:49] *SPEAKER_05*: Hlade, zhubl jsi. [00:51:52] *SPEAKER_00*: Ty vole, to fakt nevím. [00:51:54] *SPEAKER_05*: Nemá hlad zase další zkušenost hlasit tým diváky v kně? [00:51:58] *SPEAKER_00*: V poslední době žádnou. [00:51:59] *SPEAKER_00*: Byl jsem na Zootropolis, kde bylo spousta dětí, ale tam samozřejmě je to součást dary, takže... Takže jsi s nimi běhal, skákal. [00:52:07] *SPEAKER_00*: Přesně tak. [00:52:08] *SPEAKER_00*: Tancovali jsme s těmi weverkami a podobně. [00:52:10] *SPEAKER_00*: Ne, žádnou nemám. [00:52:11] *SPEAKER_00*: Ale pokud by vás zajímalo, jak se vyrovnávat s lidmi, kteří v klině hlučejí, doporučuju ozvat se Davisovi na TV Zone. [00:52:18] *SPEAKER_00*: Byl jsem svědkem toho, jak seřval novináře ještě předtím, když skončilo logo společnosti, která film uváděla. [00:52:24] *unknown*: Myslíte si, že se Warcraft chytí jak co se týče kvality, tak co se týče komerce? [00:52:31] *SPEAKER_05*: Myslím si, že kasovně vlastně nikdo neví, ale nepoceňoval bych to, ale zas bych to ani nepřeceňoval. [00:52:37] *SPEAKER_05*: Já bych určitě nečekal, jak někdo někde psal miliardové tržby a podobně. [00:52:41] *unknown*: No, ale kdyby to udělal, tak se vlastně taky nemůžeš úplně divit. [00:52:43] *SPEAKER_05*: Taky ne, no. [00:52:44] *SPEAKER_05*: A ohlasama si myslím, že to bude trošku těžit z toho, že [00:52:50] *SPEAKER_05*: To jde svalit na to, že to třeba vypadá blbě kvůli tomu, že je to ta počítačová hra, anebo že v rámci daného žánru je mrzká konkurence. [00:53:01] *SPEAKER_05*: Takže si myslím, že úplný propadák to nebude. [00:53:03] *SPEAKER_00*: Mě to začalo teď po těch klipech trošičku zajímat a trošičku bavit, ale furt se nebudu těšit, furt budu opatrnej. [00:53:11] *SPEAKER_00*: A vůbec jsou nějaké nové informace o Warcroftu? [00:53:14] *SPEAKER_00*: Nejsou. [00:53:15] *SPEAKER_00*: Ale z potů jak na sráno. [00:53:17] *SPEAKER_00*: V létě premiéra digitální Duncan Jones, syn Davida Bowieho. [00:53:22] *SPEAKER_00*: Rymzi, jak se těšíš na Warcraft? [00:53:25] *SPEAKER_06*: Vlastně mě vůbec nezajímá, baví mě jenom ty otázky, které směřují na hlada. [00:53:30] *SPEAKER_06*: Ani jsou ty odpovědi vždycky stejný? [00:53:32] *unknown*: Stejně mě baví. [00:53:33] *SPEAKER_05*: Hele, teďka nám došlo. [00:53:35] *SPEAKER_05*: Tenhle pořad studuji pokaždé a jen bych autorům doporučil zaměřit se i na festivalové filmy a nejen na největší trháky roku. [00:53:41] *SPEAKER_00*: To nejde. [00:53:42] *SPEAKER_05*: Tak zrovna dneska. [00:53:43] *SPEAKER_00*: Dneska jsme měli čornobílej film. [00:53:45] *SPEAKER_05*: Čornobílej film. [00:53:45] *SPEAKER_05*: O lesbách. [00:53:46] *SPEAKER_05*: Lesby, kterým skoro nepíchaj. [00:53:48] *SPEAKER_05*: Oscarovej film. [00:53:50] *SPEAKER_05*: A žurnalistické drama. [00:53:51] *SPEAKER_05*: Co chcete víc? [00:53:53] *SPEAKER_05*: Jo, vědomili jsme se animovaný tvorbě a ten film, který jsme prodělali v preview. [00:53:57] *SPEAKER_00*: Příště budeme mluvit. [00:53:59] *SPEAKER_00*: Příště uděláme speciál o Bélovi Tárovi. [00:54:01] *SPEAKER_05*: A ty si připravíš interaktivní přednášku se srovnáním záběrů Andreje Tarkovského. [00:54:09] *SPEAKER_05*: Jo, a 20 minutovou nějakou prezentaci na téma stáří a film. [00:54:12] *SPEAKER_05*: A celý to bude povinně na jeden záběr a jenom s reálnýma ruchama, Jardo, ne že nám to skurvíš, pojedeme podle dogma. [00:54:21] *SPEAKER_05*: A kdyžtak chci začít tím, že budu pět minut čumět do kamery, jo? [00:54:24] *SPEAKER_05*: Takže to bylo nalákání na příště a hele já chci ještě jeden dotaz, ještě jeden mi tam vykouzli internetem. [00:54:33] *SPEAKER_05*: Hele, hele, pojď, pojď, pojď. [00:54:39] *SPEAKER_00*: Vypadá, že on tě soustředil. [00:54:41] *SPEAKER_00*: Už jsi všechno řekl asi. [00:54:43] *SPEAKER_05*: Hele, ví něčo mistr Encyclopedia Hlad o filme 478? [00:54:49] *unknown*: Tyjo, já možná že i vím. [00:54:51] *SPEAKER_00*: Tenhle Arnold. [00:54:52] *SPEAKER_00*: Ale bude to drama. [00:54:55] *SPEAKER_00*: Kdo to režíruje? [00:54:58] *SPEAKER_00*: Tyjo, Elliot Lester? [00:55:00] *SPEAKER_00*: Režíruje to nějaký nonim z Anglie, kterej natočil [00:55:04] *SPEAKER_00*: nevím jestli točil Chceš pěstí nebo nějakou z těch detektivek akčních asi 5-6 let starých a mělo by to být o chlapíkovi, který se pokouší najít člověka, který měl zodpovědnost za letecký provoz a někdo úplně nezvlád a kvůli němu šlo letadlo k zemi a v něm bohužel i dcera hlavního hrdiny [00:55:23] *SPEAKER_00*: Ale údajně to nemá být akční film a to být psychologický film o tom, jak se vyrovnává s tou smrtí a jak se chce dosáhnout té pomsty. [00:55:32] *SPEAKER_00*: Ale rozhodně žádný taker nebo něco podobného. [00:55:34] *SPEAKER_00*: Já mám pocit, že by premiéra měla být ještě letos a dlouho se kolem toho jako režisér motal. [00:55:39] *SPEAKER_00*: Lenin Aronovský nakonec by to snad měl produkovat, takže to je taky docela fajn. [00:55:43] *unknown*: co vysvětluje, proč tady byl podle čteného čtenáře spatřen na place jako vyfoceny Aronovské. [00:55:51] *SPEAKER_00*: Jo, to je dobře, protože já jsem si až do poslední chvíle nebyl jistý, jestli mluvím o tom správném filmu. [00:55:54] *SPEAKER_05*: Mluvíš. [00:55:55] *SPEAKER_05*: Takže jsi to řekl briljantně, děkujeme mistru Hladovi, děkujeme Rimzimu, hlavně děkujeme Ďardovi do režie. [00:56:00] *SPEAKER_05*: Děkujeme vám za pozornost, kde určitě příště dorazí Infsna taky. [00:56:06] *SPEAKER_05*: A nezapomeňte tuto relaci odnočit na ČSF, kde jsme v krásných červených číslech. [00:56:11] *SPEAKER_05*: Rozhodně všichni čekají na to, až si je přidáte do fanklubu. [00:56:14] *SPEAKER_05*: Potřebujeme porazit Woodyho, Elana a Lenku Kny. [00:56:21] *SPEAKER_05*: Děkujeme za pozornost a pokud vás Kero zklame, tak víte, že na YouPorn se dá trošku spravit nálada. [00:56:30] *SPEAKER_05*: Tak jo, držíme palce. [00:56:32] *SPEAKER_05*: Zdar. [00:56:32] *SPEAKER_05*: Zdar. [00:56:33] *SPEAKER_04*: Ahoj.